Aihe: Voivod
1 2 3 4 5 6
zeta
25.10.2018 15:33:04 (muokattu 25.10.2018 15:36:14)
mpekkanen: Aika reilusti tuntuu tämäkin bändi kiinnostavan, vaikka vasta teki kaksi keikka suomessa ja uusi albumikin on hiljattain ilmestynyt ???

Tampereella kävin itse katsomassa ja oli mielestäni tosi hyvä keikka. Kyllä siellä jengiä oli aika reilusti ja tuntui tuosta menosta muutkin tykkäävän.
Biisilista olisi toki varmasti ollut hieman toisenlainen, jos minä olisin sen päässyt laatimaan...Ei se toki mitenkään huono nytkään ollut ja tuli monia todella hyviä kipaleita. Ymmärrettävää toki uusien biisien soittaminen, juuri ilmestyneeltä levyltä, vaikka muutaman kappaleen enemmän olisi voinut vielä kuunella sielta Dimension taikka Nothingface ajoiltakin.

Ei ollut ainakaan otsa rypyssä sellaista totista menoa, niinkuin voi jos nuo metallikeikat olla. Bändillä tuntui olevan oikeasti aika hauskaa ja ainakin itselle jäi hyvä fiilis keikasta.

Enemmän jengiä tuntuu tällä palstalla kiinnostavan viimeisin Metallican Seek & Destroy -liveveto kuin mikään oikeasti ajankohtainen asia. Vaan eipä anneta sen häiritä tätä keskustelua.

Saatiin kyllä todistaa energistä keikkaa myös Tavastialla. Bändi tuntui olevan lupsakalla tuulella, ja pelimannit viettivät pitkän tovin jututtamassa porukkaa baarin puolella ennen kuin lämppäribändi astui lauteille. Settilista on harmillisesti mitä ilmeisimmin identtinen kaikkialla tällä kiertueella, ja olisin itse kaivannut jonkun vedon Eric Forrestin aikakaudelta. Sinänsä ei kuitenkaan mukisemista, oli ihan suhteellisen tasapainoinen setti kuitenkin. Jollakin tavalla kyllä uusimman levyn biiseistä välittyi erityisen sähköinen meininki lavan suunnalta, onhan ne nyt helvetin kovia biisejä livenäkin. Plussat myös yleisön huomioimisesta ja pikku hassutteluista (covervedot), mitä bändi viljeli biisien välillä.

Tuo Biohazardilta logonsa pöllinyt lämppäribändi Biocancer oli suhteellisen mielikuvituksetonta kohkaamista, vaikka bändi kyllä tuntui olevan itse kovinkin innoissaan omasta materiaalista, mikä ei tietenkään ole huono asia. Vähän moniulotteisuutta olisi kaivannut tauottomaan takomiseen, sillä nykyisellään biisejä oli melko vaikeaa erottaa toisistaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)