Aihe: AC/DC:n kovin levy ja biisi ikinä!
1 2 3 4 5 6 7
Kesukka
23.03.2006 15:39:48
Cold Hearted Manista vielä...

Pari tyyppiä täällä jo vastailikin.
Kiitoksia vastauksista, täytyypi alkaa katselemaan jos löytyisi.

Pitääpä ensin kysellä tuolta MusicHunter-liikkeestä Helsingistä.
Vanhassa vara parempi
samwyse
23.03.2006 18:15:07

SUL:han on ihan käsittämättömän aliarvostettu levy. Sillä toimii kaikki biisit loistavasti. huonot varmaan puolestaan nuo Blow Up your video, Fly On the Wall ja Razors Edge. 80-luku ei oikein sytytä.
Minusta SUL on hirveän väsynyt levy. Itse taas pidän BUYV:sta paljonkin, kaksi ekaa biisiä on tylsiä, mutta loppu on erittäin hyvää. Parhaaksi levyksi sanoisin Poweragen ja biisiksi Riff Raff tai Live Wire. Poweragen lisäksi olen viimeaikoina kuunnellut aika paljon edellä mainittua Videota ja Ballbreakeria. Flyn Sink the Pink on bändin parhaimpia biisejä, mutta muuten levy ei nappaa.
ministeri
24.03.2006 16:44:51
high voltage on must paras levy...sit powerage. parasta biisiä mahdoton sanoa. olen pitäytynyt tiukasti scottin aikaisissa levyissä..
King of Mars
25.03.2006 14:56:48
Ac/DC:n kovin levy ja biisi ikinä=kaikki! mahdoton sanoa yhtäniistä
Bring me the head of Yuri Gagarin.
DeWilde
25.03.2006 15:22:59
Onhan se niitten biisi ihan kiva.
Hevi on parhaimmillaankin paskinta.
ruikula
25.03.2006 15:58:59
Mulle kolisee uusista (post Bon Scott tuotannosta) oikeastaan vain Heatseeker isommin. Aliarvostettu Stiff Upper Lip levyistä kokonaisuutena.

Mutta - kuten kaikki muutkin - vannon Poweragen nimeen. Ehkä DDDDC:n lisäten kappaleena ja levynäkin.
Musta Arkipyhä
25.03.2006 20:24:37 (muokattu 27.03.2006 13:47:46)
Kaikki niistä toimii.Mutta mun lemppareita on Let there be rock ,Back in black ja Highway to hell..tai For those about to rock..tai..

Pirukas! AC/DC on mulle melkein kuin määritelmä sanalle rock.Veljesten simppeli ,mutta erittäin toimiva riffityöskentely on iloa kuultavaa.Ja päinvastaisista kommenteista huolimatta niitä biisejä on vaikea laulaa niinkuin ne on laulettu olkoon mikä uupperaukko tahansa.

ROCK!

EDIT:kirusanat pois! Hyi meitä :-)
Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi..
rheinone
25.03.2006 23:32:16
Aina.Vittu aina.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Makkari
27.03.2006 13:14:33 (muokattu 27.03.2006 13:20:50)
Minusta SUL on hirveän väsynyt levy. Itse taas pidän BUYV:sta paljonkin, kaksi ekaa biisiä on tylsiä, mutta loppu on erittäin hyvää. Parhaaksi levyksi sanoisin Poweragen ja biisiksi Riff Raff tai Live Wire. Poweragen lisäksi olen viimeaikoina kuunnellut aika paljon edellä mainittua Videota ja Ballbreakeria. Flyn Sink the Pink on bändin parhaimpia biisejä, mutta muuten levy ei nappaa.

No SUL on muuten ehkäpä bluesein kaikista AC/DC:n levyistä, ja se toimii. Lisäksi levyä kuunnellessa on just sellanen fiilis että äijillä on ollut hauskaa sitä tehdessä. Mun mielestäni levy on kokonaisuutena ilman muuta eheimpiä AC/DC:n levyjä. Ballbreaker on muistaakseni ikävästi ylipitkä. En oo pitkään aikaan kuunnellut, mutta taitaa mennä aika tarkkaan 50 min).
Fly On The Wallista ehkäpä sitten puuttuu juuri se rentous. Sink the Pink on ykköskamaa, mutta muuten levy on lähinnä ihan tusinahardrockia. Voi olla että Simon Wright ei oikeen istunut bändiin. Nimenomaan älyttömän vahva rytmitrio kun on bändin suurin vahvuus.
Ja nyt on muuten sellanen fiilis et vois relata ja kuunnella koko Bonfiren yhdeltä istumalta... Bonfire, jolla muuten on pari älyttömän superhyperupeeta versiota juuri tuosta Live Wirestä.
Ihan häpeän kun en ole viimeaikoina kuunnellut tarpeeksi AC/DC:tä. Family Jewelskin on vaan pölyyntynyt sen jälkeen kun katselin sitä uutena.

Onhan se niitten biisi ihan kiva.

Hah! On niillä must ainakin kolme biisiä. Kaikki hyvät artistit toistavat itseään, yleensä kun bändi päättää muuttua niin tulos on keskinkertainen ja kukaan ei osta levyjä. Progekin on aina samanlaista hörhöilyä.
I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you.
Angus
27.03.2006 13:34:09

Lisäksi levyä kuunnellessa on just sellanen fiilis että äijillä on ollut hauskaa sitä tehdessä.

Jep, ja juurikin Can't Stand Still:n loppu vain vahvistaa tätä fiilistä, kun biisin lopussa kuuluu kun muu bändi taputtaa (Brian veti ekalla laulut purkkiin tuohon biisiin) johon Brian "Thank you, thank you lads". SUL:llä on vaan älyttömän hyvä meininki.
Rock 'N' Roll!
Velli
27.03.2006 13:41:10
Bonfire, jolla muuten on pari älyttömän superhyperupeeta versiota juuri tuosta Live Wirestä.

Live in Parisin veto Liwe Wiresta on järkyttävää kuunneltavaa basson vuoksi. Paksu e-kieli on niin pahasti epävireessä, että se pilaa koko biisin. Biisin jälkeen kuulee miten Williams virittelee bassoaan...
sellisti
27.03.2006 22:03:52 (muokattu 27.03.2006 22:04:41)
Fly On The Wallista ehkäpä sitten puuttuu juuri se rentous. Sink the Pink on ykköskamaa, mutta muuten levy on lähinnä ihan tusinahardrockia. Voi olla että Simon Wright ei oikeen istunut bändiin. Nimenomaan älyttömän vahva rytmitrio kun on bändin suurin vahvuus.

Voi olla, ja sen lisäksi tuotanto on tuolla levyllä soundien puolesta ihan susi. Laulussa on jotain ihmeellistä kaikua ja balanssi on poskellaan, bassosta ei meinaa kuulua mitään. Mun mielestä kyllä kaikki a-puolen biisit ovat hyviä, mutta b-puoli ehkä vähän pettää vaikka sielläkin esim. Stand Up on oikein hyvä.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Wolfie
29.03.2006 15:38:13
Auh! Ei tällaisia. Ei sieltä voi nostaa oikein yhtä ylitse muiden. Ballbreaker oli SE levy joka kolahti ekana. Sittemmin on tullut Back in black ja Highway to hell kovien joukkoon. Ja siitä se sitten lähti... Huonoa levyä ei ole vastaan tullut. Vastaan siis: koko tuotanto. Kappaleista itselle rakkain on Hard as a rock. Sen suorempaan ei paljoa voi enää sanoa ja SUL-dvd:llä kyseisen kappaleen taustana pyörivä video on sitten puhtaasti sitä ihteään :P

AC/DC = musamaailman korkkarit -> iskee kuin miljoona volttia
Howl
06.04.2006 12:34:52
Stiff upper lip o/
Drifter
06.04.2006 20:20:39
top-5 albumit:

1. Highway To Hell
2. Back In Black
3. High Voltage
4. Let There Be Rock
5. Dirty Deeds Done Dirt Cheap

top-5 biisit:

1. Highway To Hell
2. Touch Too Much
3. Live Wire
4. Hells Bells
5. Whole Lotta Rosie
Meisseli
06.04.2006 21:14:43

Vanhat Bon Scotin aikaset livet on mahtavia.

Whole lotta Rosie se taitaa olla. Myös hells bells.
Noooooooo...... Seonseonseonseonseonseonseonseon www.strangefruit-band.com
arppah8
07.04.2006 09:41:17

Levy: Back in black

Biisi: Ihan v#%#! monta, mutta tällä hetkellä ehkä eniten kolahtavat For those about to rock, Whole lotta Rosie ja Let there be rock. Huomenna jo ehkä eri tilanne.
...and music? Well, it's just entertainment folks.
texan
29.09.2018 14:29:26 (muokattu 29.09.2018 14:30:02)
Sattuipa selaillessa vanha ketju vastaan:

Top - 5 levyt.

1. Powerage
2. Back in Black
3. Let there be Rock
4. Highway to Hell
5. High Voltage

Livelevyistä taas ehdottomasti If You Want Blood.

Biiseistä meneekin sitten hankalammaksi hyviä on niin paljon.
Tällä hetkellä ehkä:Riff Raff, Whole Lotta Rosie, Hells Bells,
Downpayment Blues, The Furor, nämä nyt vaan tuli ensimmäisenä mieleen.
joku muu sikko
29.09.2018 15:34:07 (muokattu 29.09.2018 15:35:17)
For those on täydellinen hardrocklevy. Se testosteronin määrä ei millään mahdu niihin
kansiin
Kyseisen herran rasvaiset postaukset puhuvat omaa kieltään avioliittoa (ja lapsien hankkimista) vastaan. - Dr. Funkenstein:
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)