Geetar 20.06.2006 19:42:24 | |
---|
Moi, Kaikki jolla on kokemuksia THD:n nupeista (lähinnä univalve ja bivalve) niin mielipiteitä kehiin.. Kiitos Keep practising |
pekip 20.06.2006 22:26:53 | |
---|
Jep! Loistavia styrkkareita molemmat,Tällä hetkelläittelläni on Bi joka on Valveunen ehkä pienemmän headroomin jälkeen luonnollinen valinta. Bivalven soundi siis on vähän isompi ja sitä voi käyttää myös 1:llä pullolla eli se on melko tarkkaan Univalve soundeissa silloin, muuntajahan siinä luullakseni on isompi.Univalven teho riittää kuitenkin myös jopa pitseria tason keikoille!!!! Soundi riippuu niin paljon siitä mitä putkia ja kaappia käytät,mulla on vuosien varrella ollut Marshalleja non master nuppeja,,Marsun aito bluesbreaker,Ampeg,Fendereitä jne, eli siihen seuraan se kuuluu kevyesti. you don´t have to be the best one,just be a good´un |
Gaines 20.08.2018 10:00:16 | |
---|
Vanha juttu, mutta nyt ajankohtainen itselleni. Minulle kannettiin (suureksi hämmästyksekseni) nimittäin testattavaksi THD:n Univalve nuppi ja Marshallin 1912 kaappi. Interveppi on paljastanut yhtä sun toista ja nämä Univalvet ovat ilmeisesti vuosituhannen alusta peräisin - tämän sarjanumero oli muistaakseni 0450 kieppeissä. Iltasella ehtii testailemaan, mutta onko käyttökokemuksia kertoa..? Sydän lyö ja parta kasvaa. |
Gaines 21.08.2018 15:12:06 | |
---|
Jatketaan monologia. Ensimmäisen testin perusteella suupielet nousivat ylöspäin. Soitin suoraan ilman pedaaleja ja todella monipuolinen soundikattaus lähtee ihan näinkin. Todella selkeää ja kuulasta puhdasta ja sitten useampaa sorttia säröpuolta. Tunnostaa siltä, että 15W riittää tästä pelistä vaikka mihin, nyt soitin 12" Marshallin cabineitista. Eipä ole turhaan kiitelty ja palkittu tätä vuosituhannen alussa, ei ole ajan hammas puraissut tässä kokonaisuudessa. Sydän lyö ja parta kasvaa. |
Guitarfreak 21.08.2018 15:19:26 | |
---|
Gaines: Jatketaan monologia. Ensimmäisen testin perusteella suupielet nousivat ylöspäin. Soitin suoraan ilman pedaaleja ja todella monipuolinen soundikattaus lähtee ihan näinkin. Todella selkeää ja kuulasta puhdasta ja sitten useampaa sorttia säröpuolta. Tunnostaa siltä, että 15W riittää tästä pelistä vaikka mihin, nyt soitin 12" Marshallin cabineitista. Eipä ole turhaan kiitelty ja palkittu tätä vuosituhannen alussa, ei ole ajan hammas puraissut tässä kokonaisuudessa. Joskus kaasutti pikkutyttönä tämä :) sillon ~20v sit. Jäi hommaamatta sillon. Mielenkiintoinen konsepti kyl. Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
Dr. Muff 25.08.2018 19:32:32 | |
---|
Gaines: Jatketaan monologia. Ensimmäisen testin perusteella suupielet nousivat ylöspäin. Soitin suoraan ilman pedaaleja ja todella monipuolinen soundikattaus lähtee ihan näinkin. Todella selkeää ja kuulasta puhdasta ja sitten useampaa sorttia säröpuolta. Tunnostaa siltä, että 15W riittää tästä pelistä vaikka mihin, nyt soitin 12" Marshallin cabineitista. Eipä ole turhaan kiitelty ja palkittu tätä vuosituhannen alussa, ei ole ajan hammas puraissut tässä kokonaisuudessa. Hassusti pudonnut suosiosta nämä THDn vahvistimet. Mainioita pelejä, mulla ollut joskus muinoin Bivalve ja Univalve on edelleen. Näitä saa nykyään puolella siitä mitä joskus maksoivat ja kyllä on lyömättömiä pelejä naurettavalla hinnalla. I swallow my words to keep from lying |
Dr. Muff: Hassusti pudonnut suosiosta nämä THDn vahvistimet. Mainioita pelejä, mulla ollut joskus muinoin Bivalve ja Univalve on edelleen. Näitä saa nykyään puolella siitä mitä joskus maksoivat ja kyllä on lyömättömiä pelejä naurettavalla hinnalla. Näin tuppaa käymään aika monelle laitteelle, joka on vähänkään vanhempi ja jonka merkki ei ole Fender/Marshall/Vox/Mesa. Olen THD:n vahvareista kokeillut ainoastaan Univalvea ja silloin en sitä osannut täysin käyttää ja tuntui, ettei se löytänyt paikkaansa aikana jolloin kaikki "kovat" vahvarit olivat 2-4 kanavaisia. Nyt, kun vintage-vahvarit ja niiden modernit kloonit ovat tulleet suositummiksi voisi THD:n vahvareilla olla parempaa suosiota. THD ei mielestäni markkinoinut näitä kovin hyvin, mieleen jäi lähinnä pääteputkien helppo vaihtaminen ja yhdistely. Olen omistanut aikoinaan Stephensonin vahvarin jossa oli sama ominaisuus ja sen kanssa jaksaa leikkia vain kunnes se oma suosikkiyhdistelmä löytyy - veikkaisin, että joku 6V6+EL84 tai 6L6+EL34 setti. |