varpio 06.07.2018 08:54:12 | |
---|
Megakorkko: Hetukkahan ei tosiaan huumeita käyttänyt. Arvostettavaa sinänsä. Paskapuhetta mutta uskon. |
Regalis Apertura 06.07.2018 09:33:33 (muokattu 06.07.2018 09:36:41) | |
---|
Jotenkin hämmentävää etteikö Hetfield (miksei Burton/myöhemmin Newstead) olisi käyttänyt ainakin kertaalleen esim. kokkeliakin jos kerran muutkin (Lars etenkin, Kirk kuulemma hepoakin) käytti. Sen verran paljon toistensa kanssa kuitenkin olleet tekemisissä treeneissä ymv. jutuissa bändin alusta saakka... Tosin en ole kaikkia Metallica-kirjoja lukenut (kuten tuota Puppetsia) joten pelkkää spekuahan tämä on;). Toisaalta mulle on jäänyt Hetfieldistä kuva että olisi sellainen enemmän "tolkun ihminen" kuin muut bändissä joten huumeet ei oikein sopisi siihen kuvaan... edit. Suklaariippuvuus;)... Eikös tuo ole huumeitakin pahempi juttu? Voi iskeä diabetes ymv. |
Welho-77 06.07.2018 09:53:47 | |
---|
No mikä sitten on huumeitten käyttöä ja mikä ei. Jos vetää viivan kokkeli 1986 bileissä, niin onko henkilö tällöin käyttänyt huumeita? Taikka ottanut pari väli imaisua kaverin jointista. Jos tuollaiset lasketaan, että henkilö on huumeiden käyttäjä, niin prööf vaan kaikille. Long live the King of Mercy. Leukoja vedetty tänä vuonna: 0 kpl |
pehko 06.07.2018 10:33:59 | |
---|
Welho-77: No mikä sitten on huumeitten käyttöä ja mikä ei. Jos vetää viivan kokkeli 1986 bileissä, niin onko henkilö tällöin käyttänyt huumeita? Taikka ottanut pari väli imaisua kaverin jointista. Jos tuollaiset lasketaan, että henkilö on huumeiden käyttäjä, niin prööf vaan kaikille. No onhan henkilö sillon käyttänyt huumeita, mutta ei se tee silti huumeiden käyttäjää. Mun mielestä huumeiden käyttäjä on henkilö joka käyttää niitä säännöllisesti. Tai joka on jo siinä kuosissa että joutuu käyttämään. "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
phiit 06.07.2018 10:51:06 | |
---|
Welho-77: No mikä sitten on huumeitten käyttöä ja mikä ei. Jos vetää viivan kokkeli 1986 bileissä, niin onko henkilö tällöin käyttänyt huumeita? Taikka ottanut pari väli imaisua kaverin jointista. Jos tuollaiset lasketaan, että henkilö on huumeiden käyttäjä, niin prööf vaan kaikille. Juonut joskus pullon keskiolutta, oletko heti alkoholisti? :D |
-Spade- 06.07.2018 10:55:19 | |
---|
phiit: Juonut joskus pullon keskiolutta, oletko heti alkoholisti? :D Tässä puhuttiin nyt huumeiden käyttäjistä, ei narkomaaneista. Itse olin jostain syystä siinä uskossa, että Load-aikoihin koko bändi olisi käyttänyt aineita. En kyllä yhtään tiedä mistä tuo mielikuva on peräisin. Ohan se varma. |
Regalis Apertura 06.07.2018 10:59:58 | |
---|
Niinpä niin. Mihin se narkkiksen tittelin saamisen raja vedetään... En tietysti tarkoittanut että James olisi ollut narkki sanan varsinaisessa merkityksessä. Ehkä kertakäyttäjä tai sitten satunnaiskäyttäjä. On tietysti sivuseikka noin isossa kuvassa;). Pointtina oli siis ettei Jameskaan ollut aikanaan "pyhimys" muiden joukossa. |
Ruutukunkku 06.07.2018 11:00:51 | |
---|
-Spade-: Tässä puhuttiin nyt huumeiden käyttäjistä, ei narkomaaneista. Itse olin jostain syystä siinä uskossa, että Load-aikoihin koko bändi olisi käyttänyt aineita. En kyllä yhtään tiedä mistä tuo mielikuva on peräisin. Veikkaisin, että mielikuva on syntynyt tästä kuvasta: https://goo.gl/images/oJ3WXT You are number six |
-Spade-: Tässä puhuttiin nyt huumeiden käyttäjistä, ei narkomaaneista. Itse olin jostain syystä siinä uskossa, että Load-aikoihin koko bändi olisi käyttänyt aineita. En kyllä yhtään tiedä mistä tuo mielikuva on peräisin. Tunnustan olevan alkoholin käyttäjä ja mitä tulee aiheeseen niin Kirka ja Lerssihän sitä kokkelia veti, myönsivät ihan jossai silloisissa haastatteluissakin asian. |
Vessajono 06.07.2018 11:08:47 | |
---|
-Spade-: Itse olin jostain syystä siinä uskossa, että Load-aikoihin koko bändi olisi käyttänyt aineita. En kyllä yhtään tiedä mistä tuo mielikuva on peräisin. Luultavasti Until It Sleepsin videosta. Bullitt: Sama kai se olisi sulkea tämä sivustokin tai ainakin potkia kaikki Vessajonoa ja Anssi Kelaa lukuunottamatta vittuun, kokolailla kaikki muut kun täällä taitavat olla amatöörejä. |
-Spade- 06.07.2018 11:18:01 | |
---|
Ruutukunkku: Veikkaisin, että mielikuva on syntynyt tästä kuvasta: https://goo.gl/images/oJ3WXT Eisss... Larssi on sen näköinen, että on just käynyt ryöstämässä Siwan. Ohan se varma. |
Welho-77 06.07.2018 11:30:13 (muokattu 06.07.2018 11:30:44) | |
---|
Varmasti ovat kaikki käyttäneet huumeita! E. Kuulemma myös kiroilivat ysärin alussa. Long live the King of Mercy. Leukoja vedetty tänä vuonna: 0 kpl |
Regalis Apertura 06.07.2018 14:04:06 | |
---|
Muuten James ei taida enää syljeskellä lavalla niin paljoa kuin kasarilla;)... |
Matoleka 07.07.2018 14:11:19 | |
---|
Suklaariippuvuus seuraa usein alkoholista eroon pyrkiville henkilöille. Suklaasta saa samantyyppisiä mielihyvää tuottavia ainesosia. Ai mistä oon lukenu? En oo lukenut mistään. Tämän prosessin sivusta seuranneena ja myöhemmällä iällä tajunneena tiedän. |
joku muu sikko 07.07.2018 14:57:31 | |
---|
Regalis Apertura: Muuten James ei taida enää syljeskellä lavalla niin paljoa kuin kasarilla;)... Ei se sellainen oikein sovi eläkeikää lähestyvälle miehelle. Kyseisen herran rasvaiset postaukset puhuvat omaa kieltään avioliittoa (ja lapsien hankkimista) vastaan. - Dr. Funkenstein: |
Paluun Poika 08.07.2018 00:24:24 | |
---|
Kirk ehkä ihan vitullinen tuurihaukka muuten, kun on koklannut hepoa ja jättänyt siihen. Useinhan se on menoa, rakkautta ensi silmäyksellä. Millainenhan tilanne sekin on ollut, mitä on Kirkalla mielessä liikkunut vai onko mitään. |
Arkka 08.07.2018 01:03:07 | |
---|
Paluun Poika: mitä on Kirkalla mielessä liikkunut Wah-wah-pedaali. |
Regalis Apertura 09.07.2018 09:18:08 | |
---|
Voi muuten olla että muut bändiläiset kovistelivat Kirkiä tuon jälkeen tyyliin "valitse hepo vai bändi"? Onneksi valitsi bändin (ja elämänkin)... |
varpio 09.07.2018 09:21:05 | |
---|
Regalis Apertura: Voi muuten olla että muut bändiläiset kovistelivat Kirkiä tuon jälkeen tyyliin "valitse hepo vai bändi"? Onneksi valitsi bändin (ja elämänkin)... No ei, Kirk poltteli heroiinia vaan muutaman kerran eikä tykännyt siitä. |
LyraB 09.07.2018 19:29:46 | |
---|
Siis Köökkihän kertoo kaiken Some Kind Of Monster -elokuvassa. Surffaus pelasti hänet heroiniilta. Kattokaa jossette oo huomannu. No ei vaites, on itelläki vuosia tuon filmin kattomisesta, mutta tuon kohdan muistan menneen jokseekin noin. |