Aihe: Jääkiekon MM-kisat, Kööpenhamina & Herning, 4.-20.5.2018
1 2 3 4 514 15 16 17 1834 35 36 37 38
Anonymous-jazz
10.05.2018 06:03:32 (muokattu 10.05.2018 06:04:18)

juuso a: 2 päivää aikaa miettiä, että mites sen Kanadan kanssa pelaillaan. Saas nähdä miten käy.

Tiedä vaikka Kanada pitäisi Leijonia ihan pilkkanaan ja sumputtaisi taas melkein kaikki Suomen maalipaikat.

Sitten iskevät itse ne tarvittavat 1-2 maalia Ville Pokan virheistä.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
joku muu sikko
10.05.2018 09:23:19 (muokattu 13.05.2018 08:13:18)
Pop Corn: No toihan on ihan nobrainer.

Pelataan niin kuin 3 ekaa matsia. Ei mitään hätää - vastassa on ainoastaan ammattimaisia ammattilaisia jotka eivät ota pelejä henkilökohtaisesti ja eivätkä pelaa kiimassa, niin kuin heidän, tai heidän maansa kunnia siitä jotenkin riippuisi. Kaikki tietävät olevansa miljoonia tekeviä tähtiä, jotka eivät turhaan tunteita yksittäisiin peleihin tuhlaa.

Toisin kuin Tanska.

Suomen joukkueessa on kokemusta kylliksi kanadalaisista, heidän pelityylistään, ja pärjäämisestä ja maalinteosta heidän kanssaan/heitä vastaan, viimeiseltä kaudelta.

Fifty - fifty.

Mutta tunteella ne kanukit perinteisesti aina pelaa. Ja niillä menee hermot jos ne ei ala pärjätä. Sitten ne hakkaa itsensä jäähylle ja sen jälkeen ne on haavoittuvia. Niin kauan kun kanada on johdossa, niille ei pärjää kukaan. Aina sama juttu. Sitä kansaa ei ole opetettu häviämään lätkässä.

Analyysini känädän kiekkokulttuurista toimii vuosikymmenestä toiseen.
Kyseisen herran rasvaiset postaukset puhuvat omaa kieltään avioliittoa (ja lapsien hankkimista) vastaan. - Dr. Funkenstein:
joku muu sikko
10.05.2018 09:29:39 (muokattu 10.05.2018 09:31:59)
LaMotta: Ja oli niin, että Tanskan jääkiekkomaajoukkue oli MM-kisojen alkusarjassa Suomea parempi vuonna 2018 vaikka Suomi oli tehnyt aiemmin 24 tai jotain maalia.

Toistan edelleen että jääkiekko on tahtopeli. Se joka haluaa enemmän voittaa, useinkin voittaa. Ja parhaiten siihen kannustaa kotiyleisö. Esimerkkejä on historiassa vaikka kuinka. Ehkä legendaarisimpana meidän kaikkien muistama Katovice 1976 kun Puola hakkasi Neuvostoliiton alkusarjan ottelussa 6-4. Meillä oli justiin vuotta aikaisemmin hankittu saloran 26# väri teevee. Ja Puola oli siis siihen aikaan, miten sen nyt sanoisi, sama jos nyt laittaisi vastakkain vaikka nyt sitten Kirkkonummen Salamat ja Winnipeg Jetsin.
Suomeakin kurmoottivat polanskit 5-5 tasapelillä siellä.
Kyseisen herran rasvaiset postaukset puhuvat omaa kieltään avioliittoa (ja lapsien hankkimista) vastaan. - Dr. Funkenstein:
Pantse
10.05.2018 09:45:13
Sieltähän se nihkeä peli sitten tuli. Ekaa kertaa vastassa muutama änäripelaaja, joista etenkin maalivahti on aivan maailman eliittiä. Pari huolimattomuusvirhettä puolustuspelissä sekä heikko aloitustaito kostautuivat, eikä kotiyleisön hurmostakaan voi yhtään väheksyä. Toisaalta oikein hyvä herätys tähän paikkaan, onpahan enempi jännitystä loppuihin alkusarjan peleihin tiedossa :) Kanada-ottelu pitääkin väijyä huolella, onneksi Kanadalla ainakin maalivahti on Andersenia heikompi, maalipaikkoja tuskin liiaksi asti tulee.
Master of TeräsKäsi 2017
santakasa
10.05.2018 10:40:28
Juu ei Tanskalla mikään huono jengi missään nimessä ole tällä hetkellä. Siihen tuo mainittu kotiyleisön tuoma boosti. Vastustajan hyvyyttä ja osaltaan Suomen huonoutta, kun syötöt ei ollut nyt läheskään yhtä laadukkaita ja muutenkin kiekko pomppi. Voittomaali oli puhtaasti huonoa alivoimaa.
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
Vaihtovirta
10.05.2018 15:41:22
Kyllähän tuosta Tanskan jengistä melkein pari kentällistä mahtuisi suomenkin joukkueeseen..Jotenkin on sellanen kutina, että jos saavat kunnon hurmoksen päälle voivat mennä vaikka kuinka pitkälle..Missään nimessä mikään bubijengi ole tänä vuonna..
Angra Mainyu
10.05.2018 18:48:09
Jossain paskamediassa luki että se joukkue joka edustaa tätä maata jossa asun, hävisi siinä lajissa jossa jälkeenjääneet idiootit tökkii kuminpalaa kepeillä. Aivan saatanan hyvä juttu. Tästä minä nautin. Toivottavasti häviävät jatkossakin, ja vielä parempi jos joku kuolee.
PS. Heti muuten alkaa tämäkin valtava kansanhuvi ja viihde kiinnostaa minua enemmän jos alkavat tökkiä kepeillään sitä kuminpalaa miinakentällä.
Raabjørn Speiler Draugheimens Skodde
kitaraontahtoni
10.05.2018 19:33:02
Angra Mainyu: Jossain paskamediassa luki että se joukkue joka edustaa tätä maata jossa asun, hävisi siinä lajissa jossa jälkeenjääneet idiootit tökkii kuminpalaa kepeillä. Aivan saatanan hyvä juttu. Tästä minä nautin. Toivottavasti häviävät jatkossakin, ja vielä parempi jos joku kuolee.
PS. Heti muuten alkaa tämäkin valtava kansanhuvi ja viihde kiinnostaa minua enemmän jos alkavat tökkiä kepeillään sitä kuminpalaa miinakentällä.

Uuuuu, kyllä sä oot kova äijjä!
www.myspace.com/destractive
Wradlin
10.05.2018 19:34:26
Angra Mainyu: Jossain paskamediassa luki että se joukkue joka edustaa tätä maata jossa asun, hävisi siinä lajissa jossa jälkeenjääneet idiootit tökkii kuminpalaa kepeillä. Aivan saatanan hyvä juttu. Tästä minä nautin. Toivottavasti häviävät jatkossakin, ja vielä parempi jos joku kuolee.

OJ on kyllä vienyt porukkaa vissiin ihan urakalla aikanaan Kuopion ulkojäillä.
"Wradlin knows everything about biting balls off from reindeers. He is also very good friend of Santa Claus, famous finnish character Joulupukki." -Kailis
Pantse
10.05.2018 19:36:13 (muokattu 10.05.2018 19:40:50)
Viihdyttävää menoa USA-Latvia -ottelussa. Varsinaisen peliajan jälkeen edessä jatkoaika, eikä Latvian voittokaan kaukana ollut. Eipä ole kaikki Usa:n tähdetkään aivan täysillä mukana.

E: Jenkit vei jatkoajalla, piste kuitenkin Latvialle. Tämän lohko meneekin kimurantimmaksi jatkoonmenijöiden kannalta.
Master of TeräsKäsi 2017
Bongowing
10.05.2018 19:38:24
Pantse: Viihdyttävää menoa USA-Latvia -ottelussa. Varsinaisen peliajan jälkeen edessä jatkoaika, eikä Latvian voittokaan kaukana ollut. Eipä ole kaikki Usa:n tähdetkään aivan täysillä mukana.

Elikkäs torin voi sittenkin varata.
But where the heck is magenta?
Angra Mainyu
10.05.2018 19:43:20
kitaraontahtoni: Uuuuu, kyllä sä oot kova äijjä!

En ole. Oletko sinä?
Sergei Fallinen
10.05.2018 20:54:43

Plussaa. Hyvin sanottu!
LordWinter
10.05.2018 21:39:57

Eisss äijää vituttaa kun paskapingviinit joutui kesälomalle!
"Kun kukaan teistä joku kuka lie pressa mukaan lukien mikä on nice" -megatherium
BMF
10.05.2018 23:17:54
Ihan viihdyttävä matsi ollu tää Tsekki-Venäjä - sais tsekkipiiskat viedä.
Beat your dick like it owes you money.
Angra Mainyu
10.05.2018 23:40:32
LordWinter: Eisss äijää vituttaa kun paskapingviinit joutui kesälomalle!

Joo, kyllä kyrsii kun penguins tippui ja onko se nyt paskapingviinit kun hankki 2 stanley cup peräkkäin? en oo ihan varma, mut saatan olla väärässä, liekkö lie NHL:ssä parempaa joukkuetta viimeisen parin vuoden aikana kun Pittsburgh Penguins?
Angra Mainyu
10.05.2018 23:46:06
Odotan itse-asiassa innolla Suomi-Canada ottelua.

Pistin 100€ tulosvetoon:

Suomi: 1
Canada: 6
LordWinter
10.05.2018 23:58:09 (muokattu 10.05.2018 23:58:20)
Angra Mainyu: Joo, kyllä kyrsii kun penguins tippui ja onko se nyt paskapingviinit kun hankki 2 stanley cup peräkkäin? en oo ihan varma, mut saatan olla väärässä, liekkö lie NHL:ssä parempaa joukkuetta viimeisen parin vuoden aikana kun Pittsburgh Penguins?

Ennen on ennen, nyt on nyt. Paskapingviinit hävisi sarjahäviäjälle, aika huono pitää olla.
"Kun kukaan teistä joku kuka lie pressa mukaan lukien mikä on nice" -megatherium
Sergei Fallinen
11.05.2018 01:46:55 (muokattu 11.05.2018 01:48:55)
joku muu sikko: Toistan edelleen että jääkiekko on tahtopeli. Se joka haluaa enemmän voittaa, useinkin voittaa. Ja parhaiten siihen kannustaa kotiyleisö. Esimerkkejä on historiassa vaikka kuinka. Ehkä legendaarisimpana meidän kaikkien muistama Katovice 1976 kun Puola hakkasi Neuvostoliiton alkusarjan ottelussa 6-4. Meillä oli justiin vuotta aikaisemmin hankittu saloran 26# väri teevee. Ja Puola oli siis siihen aikaan, miten sen nyt sanoisi, sama jos nyt laittaisi vastakkain vaikka nyt sitten Kirkkonummen Salamat ja Winnipeg Jetsin.
Suomeakin kurmoottivat polanskit 5-5 tasapelillä siellä.

Jep. Koomista kun jengi yrittää kaikenmaailman taktiikoista ja muista puhua lätkän kohdalla. Valmentajat ovat siellä tasan motivoimassa, ja huolehtimassa että äijät osaavat laskea viiteen eivätkä ryntää kaikki samaan aikaan jäälle. Ei tämä mitään jalkapalloa ole, eurooppalaista eikä amerikkalaista. Ei edes nyrkkeilyä tai sulkapalloa, niissäkin vaaditaan enemmän taktista osaamista. Tämä on taistelua.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)