feodorit 18.06.2004 21:47:42 | |
---|
Elikkäs mikä tämä vahvistin merkki on miehiään kun en ole vielä ehtinyt tutustua tähän merkkiin. Eli onko tämä vanhakin ja hyvä merkki ynm. Kun M.netin torilla oli pari ihan kiinnostavaa kappaletta. non of you can play so bad as me... |
TheWickerMan 18.06.2004 22:01:43 | |
---|
No se silver edition vai mikä olikaa ni siitä saa ihan kelpo säröt heviin ja rokkiin tai miksei bluesiinkin, ja pedaalienkin kanssa toimii hyvin. - Kyllä. |
Jormaz 18.06.2004 22:59:39 | |
---|
Triampia käyttää moni "stara". So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Vemmy 18.06.2004 23:19:43 | |
---|
Triampia käyttää moni "stara". Ja Puretonea ja Duotonea. Ja montaa muutakin kyseisen valmistajan laitetta. Käsittääkseni varsin arvostettu valmistaja. Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja. |
Itselläni on Warp7 ja onhan se aika jyty vehje. Oh Fuck.. |
Keppis 19.06.2004 11:02:11 | |
---|
No se silver edition vai mikä olikaa ni siitä saa ihan kelpo säröt heviin ja rokkiin tai miksei bluesiinkin, ja pedaalienkin kanssa toimii hyvin. Onko sulla se vahvari? Mää oon aatellu että ne säröt vois olla ihan hyvät paremman kitaran kans. Ton halpiksen kans just ja just menee, mutta jos tulevan kitaran kans kuulostaa hyvältä, niin luovun metal zonesta. Tilutus on sairasta. |
Henko 19.06.2004 12:41:32 | |
---|
H&K:sta kuulemma lähtee hyvät saksalaistyyliset viiksisäröt :) Mut en oo ite kokeillu. Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
päänahka 19.06.2004 16:42:26 | |
---|
Triamp on yksi parhaimman kuuloisista vahvareista mihin oon koskenut. Ei yllä high-gain-osastolla kovinkaan jylhäksi asti, mikä on ainoa miinus mun kriteereillä. Kevyt crunch oli mielestäni tämän vahvarin vahvin puoli, ja puhdaskin kuulosti makoisalta. Soolot on perseestä. |
januszian 20.06.2004 22:32:52 | |
---|
Hughes Kettner tubeman 2:nen Peavey Triple XXX:n efekti loopissa potki melko armottomasti. False Synapse bändin demo http://koti.welho.com/mpappila |
Josid 20.06.2004 22:36:40 | |
---|
Minulta löytyy tuolta huoneen nurkasta kyseisen valmistajan 50w Metroverb trankkukombo 12" celestion-elementillä. Varsin laadukas laite on ollut. Särö on tuommonen rokkisärö, että ei sillä mitään vuohenuhrausheviä vedetä. |
feodorit 20.06.2004 22:58:09 | |
---|
No onko tämä vortexin nuppi minkä laatunen kun kävin katteleen tuolta thomannilta näitä ja sieltä löyty tämmönen paketti joka ei menis kovin pahasti budjetin yläpuolelle. Mukaan siihen tuli vissiin 4x12 kaiuttimilla oleva kaapi. non of you can play so bad as me... |
Aki 21.06.2004 15:09:36 | |
---|
Kaupassahan niitä pääsee testaamaan. Helsingissä F-Musiikki. Ja taitaapi tulla tuokin halvemmaksi Suomesta ostaa. -Aki. Ostakaa mun Ibanez Steve Lukather RS1010SL 2nd '83!! |
feodorit 21.06.2004 22:33:39 | |
---|
Kaupassahan niitä pääsee testaamaan. Helsingissä F-Musiikki. Ja taitaapi tulla tuokin halvemmaksi Suomesta ostaa. Asun aika pohjosessa joten Helsinkiin on aika pitkä matka testimään tuota. Mutta halvemmaksi se näköjään taitaa tulla suomen puolelta ostettuna... hinta oli jotain 630. non of you can play so bad as me... |
TheWickerMan 21.06.2004 22:43:52 | |
---|
Onko sulla se vahvari? Mää oon aatellu että ne säröt vois olla ihan hyvät paremman kitaran kans. Ton halpiksen kans just ja just menee, mutta jos tulevan kitaran kans kuulostaa hyvältä, niin luovun metal zonesta. Koulussa on tultu paukuteltua joka päivä ruokiksil ja kylä sillä in flamesiakin voi vetää, metallicaa, mitävaan. Itse ostaisin jos ois rahhoo mut ei o. Ja tosiaanki se toimii pedaaleitten kanssa vitun hyvin ja cleanit on munt korvaa miltei täydelliset. Jos trankkua oot aatellu ni ilman muuta. Se särö tosin muuttuu jotenkin "jykevämmäksi" mitä kovempaa soittaa. En tiiä pienistä äänen voimakkuuksista, mutta kovalla on HYVÄ. - Kyllä. |
Keppis 21.06.2004 22:47:25 | |
---|
Koulussa on tultu paukuteltua joka päivä ruokiksil ja kylä sillä in flamesiakin voi vetää, metallicaa, mitävaan. Itse ostaisin jos ois rahhoo mut ei o. Ja tosiaanki se toimii pedaaleitten kanssa vitun hyvin ja cleanit on munt korvaa miltei täydelliset. Jos trankkua oot aatellu ni ilman muuta. Se särö tosin muuttuu jotenkin "jykevämmäksi" mitä kovempaa soittaa. En tiiä pienistä äänen voimakkuuksista, mutta kovalla on HYVÄ. Siis mulla on se. Tilutus on sairasta. |
TheWickerMan 21.06.2004 22:48:57 | |
---|
Siis mulla on se. oki... - Kyllä. |
feodorit 21.06.2004 22:59:29 | |
---|
Jos trankkua oot aatellu ni ilman muuta. No onko mitään ehotuksia saman hintasista putki vehkeistä? non of you can play so bad as me... |
nataspop 11.07.2004 18:23:47 | |
---|
Joo mulla on tuo H&K Edition Blue 30-R, ja ihan hyvät soundit lähtee :) |
Härski 11.07.2004 19:01:47 | |
---|
Mulla on H&K:n Tubetools- sarjasta Tubeman ja Replex. Aivan loistavia. En todellakaan vaihda näitä ihan heti pois. Tubemanista sen verran, että se tekee aikalailla hyvää tylsälle trankkuvahvarille, kun sen laittaa looppiin. Rockaa niin perhanasti. |
jPekka 11.07.2004 20:28:48 | |
---|
Itse ostin vähän toista vuotta sitten käytetyn H&K Cream Machinen, joka on erinomainen äänitysputkivahvistin - ei itse asiassa pelkkä etuvahvistin, vaan siinä on myös etuastetriodilla tehty puolen watin pääteaste, jonka perässä kaiutinkuorma ja ulostulot. Vaihdoin ECC83:sten tilalle kasikakkoset, jolloin soundimaailma monipuolistui juuri siellä minua viehättävällä särön rajamailla -alueella. Jos noita tulee käytettynä vastaan (valmistus on loppunut), niin suosittelen. Blues Machine on muuten sama, mutta sävynsäätöjen kera. "Minne tahansa menetkin, siellähän olet." |