kojones 30.04.2018 11:56:12 | |
---|
jperala: Lässy nillitys osa 2 Mitähän tässä nyt tekisi, olisi tuotteelle kaksi ostajaa ja molemmat tulossa hakemaan sitä samoihin aikoihin jostain kauempaa, molemmille olen kertonut että nyt on vähän jonoa että pitäisi tehdä ratkaisu asian suhteen ? en voi odottaa että joku tulisi keskisuomesta tänne vain todetaksen että myin tuotteen juuri tuntia aikaisemmin :) On tämä vaikeaa... Oon kerran matkustanut keski-Suomesta Tikkurilaan asti soitinta ostamaan ja siinä myyjältä lisäohjeita soitellessa sain kuulla että sen tulee joku viiden minuutin päästä ostamaan. Voin kertoa että vitutti, joten ihan hyvä lähtökohta vois olla vaikka se että pidetään se myynnissä oleva tuote varattuna sille joka sitä ensimmäisenä on luvannut tulla katsomaan. |
jperala 30.04.2018 12:00:21 | |
---|
kojones: Oon kerran matkustanut keski-Suomesta Tikkurilaan asti soitinta ostamaan ja siinä myyjältä lisäohjeita soitellessa sain kuulla että sen tulee joku viiden minuutin päästä ostamaan. Voin kertoa että vitutti, joten ihan hyvä lähtökohta vois olla vaikka se että pidetään se myynnissä oleva tuote varattuna sille joka sitä ensimmäisenä on luvannut tulla katsomaan. Muuten hyvä mutta nyt on "ostajia" ollut jo 4 aikaisemmin ja tuote edelleen myymättä joten olen sanonut että niin kauan kun rahaa ei näy niin tavara myynnissä. Toki ymmärrän että kun ei ole kyse 20€ kaupoista niin moni ei halua sitä rahaa tilille laitella. No katsotaan mihin tämä nyt johtaa, pelkään että lopputulos on kauhea sotku jossa ei voittajaa. Rickenbacker 4003 Ruby Red |
Seba 30.04.2018 12:34:29 | |
---|
jperala: Lässy nillitys osa 2 Mitähän tässä nyt tekisi, olisi tuotteelle kaksi ostajaa ja molemmat tulossa hakemaan sitä samoihin aikoihin jostain kauempaa, molemmille olen kertonut että nyt on vähän jonoa että pitäisi tehdä ratkaisu asian suhteen ? en voi odottaa että joku tulisi keskisuomesta tänne vain todetaksen että myin tuotteen juuri tuntia aikaisemmin :) On tämä vaikeaa... Voihan tuostakin tehdä vaikeaa toki. Se kumpi on ensin ilmaissut kiinnostuksensa, kävisi mulla ainakin ensin katsomassa. Ilmoittaisin toiselle että ilmoitan jos hän ei sitä ostanut. En mä ainakaan kehtaisi juoksuttaa ihmisiä ajelemaan jos on edes mahdollista että se on menossa toiselle. Ei se nyt niin vaikeaa ole. |
Seba 30.04.2018 12:36:30 | |
---|
jperala: Muuten hyvä mutta nyt on "ostajia" ollut jo 4 aikaisemmin ja tuote edelleen myymättä joten olen sanonut että niin kauan kun rahaa ei näy niin tavara myynnissä. Toki ymmärrän että kun ei ole kyse 20€ kaupoista niin moni ei halua sitä rahaa tilille laitella. No katsotaan mihin tämä nyt johtaa, pelkään että lopputulos on kauhea sotku jossa ei voittajaa. No järkkää sit amazing race, eka kuka löytää perille ja lyö rahat kouraan on voittaja. Muista kertoa tämä myös ostajaehdokkaille niin tietävät jäädä kotiin. |
jperala 30.04.2018 12:39:04 | |
---|
Seba: No järkkää sit amazing race, eka kuka löytää perille ja lyö rahat kouraan on voittaja. Muista kertoa tämä myös ostajaehdokkaille niin tietävät jäädä kotiin. Tässä hyvä lähtökohta, tule sellaisen kun olet ja mahdollisesti voittaja.. voi tulla myös kauempaa. Rickenbacker 4003 Ruby Red |
jperala 30.04.2018 12:55:21 (muokattu 30.04.2018 13:32:52) | |
---|
jperala: Lässy nillitys osa 2 Mitähän tässä nyt tekisi, olisi tuotteelle kaksi ostajaa ja molemmat tulossa hakemaan sitä samoihin aikoihin jostain kauempaa, molemmille olen kertonut että nyt on vähän jonoa että pitäisi tehdä ratkaisu asian suhteen ? en voi odottaa että joku tulisi keskisuomesta tänne vain todetaksen että myin tuotteen juuri tuntia aikaisemmin :) On tämä vaikeaa... Ei ole vaikeaa, lyödään toisen kanssa kaupat lukkoon ja toinen jäi vielä miettimään. Kaikesta täälläkin pitää itkeä ja valittaa, ihme velliperse kun ei osaa tavaroitaan myydä. Rickenbacker 4003 Ruby Red |
anapena 30.04.2018 15:11:38 | |
---|
Seuraan, eli laita rapsaa miten etenee. TommiW.- Autot, kämpät ja piparit. |
jperala 30.04.2018 16:14:01 | |
---|
anapena: Seuraan, eli laita rapsaa miten etenee. Kaupat lyötiin lukkoon toisen ostajan kanssa, niin ei tarvi enään arpoa ja ihmetellä kuka tulee ja ostaa. Rickenbacker 4003 Ruby Red |
AlaE 30.04.2018 20:29:02 | |
---|
jperala: Kaupat lyötiin lukkoon toisen ostajan kanssa, niin ei tarvi enään arpoa ja ihmetellä kuka tulee ja ostaa. Tuliko, maksoi ja vei basson? Salvo honore |
Seba 01.05.2018 16:48:24 | |
---|
AlaE: Tuliko, maksoi ja vei basson? Eiköhän tähän joku twisti vielä tule, kuulostaa liian helpolta ja normaalilta. |
jperala 01.05.2018 17:00:19 (muokattu 01.05.2018 17:01:30) | |
---|
Seba: Eiköhän tähän joku twisti vielä tule, kuulostaa liian helpolta ja normaalilta. Sorry, mahtaa miestä kirveltää kun homma on jo hoidettu. Mutta toki voidaan tänne palstalle kehitellä joku draama niin seba saa balsamia haavoihin. Rickenbacker 4003 Ruby Red |
jperala 01.05.2018 17:03:04 | |
---|
Seba: Eiköhän tähän joku twisti vielä tule, kuulostaa liian helpolta ja normaalilta. Kyllä, ostaja huomasi että soitin oli fake ja soitti poliisit paikalle, olen nyt syytettynä petoksesta ja varmaan menetän työni. Rickenbacker 4003 Ruby Red |
JuhaHo 01.05.2018 17:15:24 | |
---|
jperala: Sorry, mahtaa miestä kirveltää kun homma on jo hoidettu. Mutta toki voidaan tänne palstalle kehitellä joku draama niin seba saa balsamia haavoihin. Tarvitaanko apuja sen draaman kanssa? |
jperala 01.05.2018 17:17:12 | |
---|
JuhaHo: Tarvitaanko apuja sen draaman kanssa? Toki soppaa saa sotkea, niin saadaan vähän tärinää aikaiseksi. |
Seba 01.05.2018 17:28:03 | |
---|
jperala: Sorry, mahtaa miestä kirveltää kun homma on jo hoidettu. Mutta toki voidaan tänne palstalle kehitellä joku draama niin seba saa balsamia haavoihin. En tiedä ketä kirveltää, olisi vaan varsin tyypillistä jos tästä olisi kehkeytynyt joku elämää suurempi tapahtuma, mutta niiden aika taitaa olla onneksi jo ohi tällä palstalla. |
jperala 01.05.2018 17:29:32 | |
---|
Seba: En tiedä ketä kirveltää, olisi vaan varsin tyypillistä jos tästä olisi kehkeytynyt joku elämää suurempi tapahtuma, mutta niiden aika taitaa olla onneksi jo ohi tällä palstalla. Ei synny, kunhan kitisin tuota kaupantekoa joka oli hyllättävän vastenmielistä ja hankalaa. |
Seba 01.05.2018 17:30:19 | |
---|
jperala: Ei synny, kunhan kitisin tuota kaupantekoa joka oli hyllättävän vastenmielistä ja hankalaa. No, toivottavasti soitin löysi hyvän kodin. |
Seba: No, toivottavasti soitin löysi hyvän kodin. Eikä silläkään ole oikeastaan väliä. Pääasia on se, että rahat siirtyivät eri suuntaan kuin soitin. "Rumpali taasen näyttää Irwiniltä - mutta raittiilta sellaiselta. Ei hyvin mene. " -J |
Seba 01.05.2018 20:57:25 | |
---|
Funkånaut: Eikä silläkään ole oikeastaan väliä. Pääasia on se, että rahat siirtyivät eri suuntaan kuin soitin. Varsinaisesti mikään aiheeseen liittyvä ei juuri mun peppua kutita. Mieluiten kuitenkin meni hyvä soitin käyttöön, oisin itsekin kelpuuttanut mutta ei moisiin ole varaa. |
Tympee Huttunen 02.05.2018 06:42:05 | |
---|
Seba: Varsinaisesti mikään aiheeseen liittyvä ei juuri mun peppua kutita. Mieluiten kuitenkin meni hyvä soitin käyttöön, oisin itsekin kelpuuttanut mutta ei moisiin ole varaa. Soittimia on maailma täynnä ja uusia tulee koko ajan. Ei ne soittamalla lopu, oli ne käytössä tai ei. |