ÄrGee 09.04.2018 15:32:08 | |
---|
Regalis Apertura: Kyllä se Ghostin pr-guru whoever on kyllä nero (sanokoon kuka tahansa mitä tahansa) kun ottaa huomioon tuon edellisen videopätkän sen jälkeisen viestitulvan tässä topikissa... Hype taattu taas vähäksi aikaa. Varmaan seuraa tätäkin m.netin keskustelua paraillaan:P "Any publicity good publicity" on homman nimi. Hypellä ratsastaminen toimii ulkomusiikillisen pelleilyn sekä miehistönvaihdosten voimalla. Way to go posers! TO THE STARS!!! Ibanez-pervo. |
Funkånaut 09.04.2018 17:08:22 | |
---|
ÄrGee: Jopa Jarin kymmenen vuoden takaiset jutut kaatuvista Pro Tools -projekteista ja ikkunan alla mölyävistä kaivinkoneista ovat kiinnostavampaa luettavaa, kuin nämä itseironian äärimmilleen venyttäneet naamaripellet. https://www.ultimate-guitar.com/new … s_more_open__honest_than_metal.html Taitaa olla tekotaiteellisin hupiukko tosiaankin. Tottahan ukko tossa puhuikin. "Rumpali taasen näyttää Irwiniltä - mutta raittiilta sellaiselta. Ei hyvin mene. " -J |
varpio 09.04.2018 17:15:17 | |
---|
Welho-77: Onko Papa Emeritus noin pöljä? Manowar toki taistelee posereita vastaan. Papa tietää millä saa herkkänahkaiset hevi-ukkelit vihaisiksi. |
ÄrGee 09.04.2018 20:15:31 | |
---|
varpio: Papa tietää millä saa herkkänahkaiset hevi-ukkelit vihaisiksi. Tiedän näköjään millä saa herkkänahkaiset Ghost-fanit vihaiseksi... TO THE STARS!!! Ibanez-pervo. |
varpio 09.04.2018 20:16:34 | |
---|
ÄrGee: Tiedän näköjään millä saa herkkänahkaiset Ghost-fanit vihaiseksi... Jaa millä, kerro meillekin. |
jusbb 09.04.2018 20:33:58 | |
---|
Hi guys, Tobias here! |
Stoalainen 09.04.2018 20:40:48 | |
---|
7. Jos sinulla ei ole mitään oikeaa sanottavaa älä turhaan vastaa toisten kirjoituksiin. Täysin turhat yhden tai kahden sanan kommentit poistetaan. I came here to drink milk and kick ass - and I just finished my milk. |
ÄrGee 09.04.2018 21:00:51 | |
---|
varpio: Jaa millä, kerro meillekin. Tällaisilla bändin meiningin kyseenalaistavilla heitoilla jollekin keskustelufoorumille. TO THE STARS!!! Ibanez-pervo. |
varpio 09.04.2018 21:05:29 (muokattu 09.04.2018 21:05:47) | |
---|
ÄrGee: Tällaisilla bändin meiningin kyseenalaistavilla heitoilla jollekin keskustelufoorumille. No jos joku niistä vihastuu ja se on sinun tavoitteesi niin onneksi olkoon sinulle. Kyllä minua ainakin enemmän huvittaa tämä meininki kuin vihastuttaa. Ja Papakin, vaikka ittekin kuulemma tykkää Manowarista, niin tietää hyvin että kun vähän leikillä haukkuu Manowarta niin kyllä joku varmana suuttuu siitä niin saatanasti. Ja nauraa matkalla pankkiin, siis Papa eikä Manowar-fani koska jälkimmäisellä ei ole rahaa. |
Lifelover 09.04.2018 21:18:00 | |
---|
Ei tuollaiset huomiohuorauskommentit minua muuten vaivaisi, mutta kun Ghostin musa on niin onnetonta... Kyllä sitä suutaan saa soittaa, mutta ei mielellään paskaa musiikkia. No love for killer babies |
varpio 09.04.2018 21:37:39 | |
---|
Lifelover: Ei tuollaiset huomiohuorauskommentit minua muuten vaivaisi, mutta kun Ghostin musa on niin onnetonta... Kyllä sitä suutaan saa soittaa, mutta ei mielellään paskaa musiikkia. Etkö juuri edellisellä sivulla mainostanut ettet ole edes kuunnellut koko orkesteria? Tai muutaman biisin vain. Mene kuuntelemaan Manowaria jos se on parempaa. |
Lifelover 09.04.2018 21:51:56 | |
---|
varpio: Etkö juuri edellisellä sivulla mainostanut ettet ole edes kuunnellut koko orkesteria? Tai muutaman biisin vain. Mene kuuntelemaan Manowaria jos se on parempaa. Kävin kuuntelemassa tänään vähän lisää. Samanlaista parodiaa kuin Manowarkin, teema vain on vähän erilainen. No love for killer babies |
Lifelover: Kävin kuuntelemassa tänään vähän lisää. Samanlaista parodiaa kuin Manowarkin, teema vain on vähän erilainen. No se on hyvä. Mutta mikä motivaatio on tulla Ghost-ketjuun julistamaan että kyllä on onnetonta paskaa vaikka en ole kuunnellut? Sitä minä en ymmärrä, vaikkei se tietty minulle kuulukaan. |
TheMurno 09.04.2018 22:05:57 | |
---|
Kyllä täällä taitaa nyt vihastua ihan muut kuin Ghostia kuuntelevat. Fake and gay |
Lifelover 09.04.2018 22:06:27 | |
---|
varpio: No se on hyvä. Mutta mikä motivaatio on tulla Ghost-ketjuun julistamaan että kyllä on onnetonta paskaa vaikka en ole kuunnellut? Sitä minä en ymmärrä, vaikkei se tietty minulle kuulukaan. No ei oikeastaan mikään, musta toi suunsoittoletkautus vaan oli hyvä. Sori jos loukkasin Ghost-faneja. Toisaalta on tässä ketjussa loukattu Manowar-fanejakin, vaikka en itseäni heidän joukkoon laskekaan. En mä tätä bändiä varsinaisesti vihaa vaikka siinä kiteytyykin moni asia, joka on mielestäni nykyisessä "raskaassa" musiikissa huonoa. Jokainen tykätköön mistä tykkää. No love for killer babies |
varpio 09.04.2018 22:12:03 | |
---|
Lifelover: Toisaalta on tässä ketjussa loukattu Manowar-fanejakin, vaikka en itseäni heidän joukkoon laskekaan. Se taas liittyi tähän aiheeseen, koska linkitettiin haastattelu jossa Papa Emeritus (Ghost-orkesterin laulusolisti) kritisoi Manowaria. Ymmärtänette eron. En mä tätä bändiä varsinaisesti vihaa vaikka siinä kiteytyykin moni asia, joka on mielestäni nykyisessä "raskaassa" musiikissa huonoa. Jokainen tykätköön mistä tykkää. Eiköhän tämä nyt ole enemmänkin pop-pop-pop-pop-pop-pop-musiikkia. Vaikka eikö edelleen saatanallisuus ole se peruslähtökohta mistä liikutaan? Minusta Ghostilla on hyviä kappaleita ja kasetteja, muusta en paljon välitä. Jos niissä piiseissä nyt sitten lauletaan Saatanan lisäksi jostakin muustakin niin aivan sama minulle, kunhan melodiat on hyvät. |
Lifelover 09.04.2018 22:36:43 | |
---|
varpio: Se taas liittyi tähän aiheeseen, koska linkitettiin haastattelu jossa Papa Emeritus (Ghost-orkesterin laulusolisti) kritisoi Manowaria. Ymmärtänette eron. Pidän niitä kommentteja edelleenkin typerinä ja tekopyhinä. Ja jos niillä haettiin huomiota, kuten jo edellisen sivun viestissäni toin esille, niin kyllä alas on vajottu. Minusta se kertoo jotain musiikista, kun ei voi vain antaa sen puhua. Eiköhän tämä nyt ole enemmänkin pop-pop-pop-pop-pop-pop-musiikkia. Vaikka eikö edelleen saatanallisuus ole se peruslähtökohta mistä liikutaan? Minusta Ghostilla on hyviä kappaleita ja kasetteja, muusta en paljon välitä. Jos niissä piiseissä nyt sitten lauletaan Saatanan lisäksi jostakin muustakin niin aivan sama minulle, kunhan melodiat on hyvät. Raskaan musiikin palstalla tässä ainakin ollaan, ja Ghostin biiseissä on kuultavissa siloteltua Iommi-apinointia kitarapuolella. Kitara ei pahemmin kyllä dominoi Ghostin musiikissa kuulemani perusteella, mistä en tykkää yhtään. Saatana ei tänä päivänä nostata kulmakarvoja sen enempää kuin hobititkaan. Joo siis kyllä itsekin kuuntelen mieluiten riffejä oli sanoma mikä tahansa. Paitsi jos bändi on Sacred Reich. No love for killer babies |
Welho-77 09.04.2018 22:46:16 | |
---|
Ghost on parasta mitä hevimaailmassa on tapahtunut vuosikymmeniin. Long live the King of Mercy. Leukoja vedetty tänä vuonna: 0 kpl |
varpio 09.04.2018 22:47:10 | |
---|
Lifelover: Pidän niitä kommentteja edelleenkin typerinä ja tekopyhinä. Ja jos niillä haettiin huomiota, kuten jo edellisen sivun viestissäni toin esille, niin kyllä alas on vajottu. Minusta se kertoo jotain musiikista, kun ei voi vain antaa sen puhua. Ei sitten vissiin saisi antaa haastatteluja ollenkaan ettei kenellekään tule paha mieli. Raskaan musiikin palstalla tässä ainakin ollaan No juu ja Ghost on voittanut hevi-Grammyn (onneksi olkoon) mutta niin on myös Jethro Tull. Ei se mitään meinaa. Saatana ei tänä päivänä nostata kulmakarvoja sen enempää kuin hobititkaan. Näissä on kuitenkin se ero että Saatana on totta. (Kuten Mille Petrozza lauloi kasetilla viime vuonna, kysykää vaikka häneltä jos ette usko.) |
Lifelover 09.04.2018 23:13:48 | |
---|
varpio: Ei sitten vissiin saisi antaa haastatteluja ollenkaan ettei kenellekään tule paha mieli. Tuossa voisi olla ideaa. Turpa kiinni ja soittakaa. No juu ja Ghost on voittanut hevi-Grammyn (onneksi olkoon) mutta niin on myös Jethro Tull. Ei se mitään meinaa. 99% musiikista nyt jakautuu väkisinkin genreihin, ei voi mitään. Jaa että oikein Grammyn? Tämä bändi todellakin on Saatanasta. Näissä on kuitenkin se ero että Saatana on totta. (Kuten Mille Petrozza lauloi kasetilla viime vuonna, kysykää vaikka häneltä jos ette usko.) Kreatorin viimeisin oli ihan hyvä rieska. No love for killer babies |