Aihe: Tony Levin
1
da_Punk
16.06.2004 12:43:45
Päivää !

Täs kahvia juodessa aloin surffata tiesmissä webbisaiteil ja eksyin tonne http://p219.ezboard.com/fthedudepitfrm30 musarihullujen alueelle (!)

Ja etusivul heti röhnöttää itse Tony Levin, kova basistihan toi, ei ehkä kuiteskaan kauheen tunnettu sellainen.
Mitä mieltä te ootte itse Tonysta ?
Sei peipe, du ju vana lei daun pai mii, sei peipe !! Tommy the Cat
Karlsson
16.06.2004 12:46:24
Päivää !

Täs kahvia juodessa aloin surffata tiesmissä webbisaiteil ja eksyin tonne http://p219.ezboard.com/fthedudepitfrm30 musarihullujen alueelle (!)

Ja etusivul heti röhnöttää itse Tony Levin, kova basistihan toi, ei ehkä kuiteskaan kauheen tunnettu sellainen.

Se vähä mitä olen kuullut on ihan hyvää tavaraa. Semmonen "asiallinen" basisti, joka ei turhia häröile. Kai..
Mersukuski.
chief
16.06.2004 12:51:56
Itse en Tonyn tuotantoa tunne yhtään. Mutta tuolla dudepitissä oli linkki aika hauskaan tarinaan...

http://www.indiana.edu/~smithcj/cjsne164.html
"Musiikki on aritmeettisten lukusuhteiden saattamista välittömäksi aistihavainnoksi." -Schopenhauer
2541
16.06.2004 13:36:56

Onhan se kova ja myös Chapman Stick -pioneeri. Pidän paljon miehen soitosta Peter Gabrielin kahdella ekalla levyllä, soitti silloin vielä Precisionilla ja välillä aikamoisella särösoundilla. Gabriel kolmosen ja nelosen ja tietysti 80-luvun King Crimsonien Stick -jutut ovat myös kivaa kuultavaa. Kuunnelkaa vaikka Elephant Talk (KC: Discipline) tai I Don't Remember (PG: III).
jPekka
16.06.2004 13:42:30

Kuuluu kotijumaliin, Jah Wobblen ja Mick Karnin ohella. Peter Gabrielin 80-luvun tuotanto nimittäin kolahti lievästi sanoen lujaa, ja siellähän Tony on erittäin vahvassa roolissa. Mies osaa _kompata_. Sitäpaitsi löysin James Jamersonin tavallaan Levinin kautta - Motown-vaikutteet ovat erittäin vahvoja.

Levinin soololevyistä olen kuullut oikeastaan vain kahta. Waters of Eden (tjsp.) ei kolahtanut yhtään. World Diary sen sijaan on hieno, lumoava levy. Mutta minähän tunnetusti pidänkin länsiafrikkalaisesta musiikista 8-)
"Minne tahansa menetkin, siellähän olet."
lfc
16.06.2004 18:00:11
Olen kuullut vain vähän Levinin soittoa, mutta kuulemani perusteella hän on todella asiallinen basisti. Ei mitään hirveitä tilusooloja, vaan perustavanlaatuista "pohjatyötä".
Life is a game, that's never too lame.
Mynthor
16.06.2004 23:08:06
Ehkä paras.

www.tonylevin.com
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
Basismi
17.06.2004 00:03:25
Tonyyn suosittelen tutustumaan Gabrielin livepätkien kautta. Secret world ja Growing up, tuossa järjestyksessä.
It's hard to be humble when you're so fucking big!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)