Aihe: Tietääkö kukaan Delta bluesista mitään?
1 2 3 4
Mage
15.06.2004 08:51:42
IMO vaikka fat possumilla on täysosumia muutamakin kappale, toi on niinkuin yliromanttisoinnin äärimmäisin visio (lue siis, ei kauheesti mun mieleen :). Bluesia voi soittaa vaikka ketään ei olisikaan tappanut, tms. :).

Mutta Possumin levyt ovat sentään ainakin toistaiseksi säilyneet vaihtelevina ja mielenkiintoisina niistä löytyy aina semmoinen särmä mikä bluesissa on mielestäni olennaista.

Kun taas esimerkiksi Bruce Iglauerin Alligator ei ole kahteenkymmeneen vuoteen suoltanut ulos pääosin tylsää merkonomibluesia missä jokainen artisti on tuotettu kuulostamaan (mielestäni) aivan samalta kuin edellinen.
I don't like it but I guess things happen that way.
dfloreno
15.06.2004 14:23:37

Mutta Possumin levyt ovat sentään ainakin toistaiseksi säilyneet vaihtelevina ja mielenkiintoisina niistä löytyy aina semmoinen särmä mikä bluesissa on mielestäni olennaista.

Kun taas esimerkiksi Bruce Iglauerin Alligator ei ole kahteenkymmeneen vuoteen suoltanut ulos pääosin tylsää merkonomibluesia missä jokainen artisti on tuotettu kuulostamaan (mielestäni) aivan samalta kuin edellinen.

No tässä olen kyllä 100% samaa mieltä, ja kuten sanoin Fat Possumilla on ne muutamat täysosumat. Ja mun korvaan se särmä kuulostaa kovin päälleliimatulta. Mutta ei tästä kannta mitään sotaa aloittaa: mielipiteet on kuin pers... jne.. :).

Mutta Alligator on tosiaan hiipunut mun makuun tonne ihan roskafirmojen tasolle, vaikka silloin tällöin jotain hyvää sieltäkin kuuluu. Toisaalta pakko noillakin levyillä on olla näköjään ostajia, kun niitä tehdään. :).

-d
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)