LordWinter 08.05.2017 14:21:05 | |
---|
Tänään saakin hyvät rahat lyömällä Suomen voittoa kun tuulipukukansa on käynyt kaatamassa eläkerahastonsa Tsekille. "Kun kukaan teistä joku kuka lie pressa mukaan lukien mikä on nice" -megatherium |
aivokuolio 08.05.2017 15:39:41 (muokattu 08.05.2017 15:40:01) | |
---|
Anonymous-jazz: Minulla on sentään omat mielipiteet, toisin kuin teillä rinkirunkkareilla ei ole. On kyllä vitsin omaperäisiä mielipiteitä nuo lauseen mittaiset postaukset missä vaaditaan valmentajalle potkuja ja ilmoitetaan että maalivahti on imuri. Varmasti herättävät ajatuksia joita kukaan ei ole ehtinyt vielä pohtimaan. E: Jaa siivosit juttujasi pois syystä tai toisesta. |
aivokuolio: On kyllä vitsin omaperäisiä mielipiteitä nuo lauseen mittaiset postaukset missä vaaditaan valmentajalle potkuja ja ilmoitetaan että maalivahti on imuri. Varmasti herättävät ajatuksia joita kukaan ei ole ehtinyt vielä pohtimaan. E: Jaa siivosit juttujasi pois syystä tai toisesta. Se onkin teidän ongelma se :) jos ei aivot toimi vielä täysillä. Näillä meikäläisen vanhoilla Mnet vihamiehillä on tapana alkaa heti siinä vaiheessa vinoilemaan täysin muista aiheista, kun eivät enää ymmärrä mistä keskustellaan. Otetaan mm. tuo vanha "mustat helikopterit" tai LSD kortti esiin. Kaikkihan juontaa juurensa muutaman vuoden taakse, jolloin väittelin näiden ateistien kanssa pari vuotta putkeen huoneissa monista aiheusta, joista nämä ateistit eivät ymmärtäneet mitään ja sain sieltä kymmeniä vihamiehiä, joilla jäi niistä threadeista paljonkin hampaankoloon. Nyt nämä pellet haluavat edelleen provoilla ja tehdä sen vielä näillä asiaan kuulumattomilla apajilla kuten MM-kisojen threadeissa. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Bullitt 08.05.2017 15:49:12 (muokattu 08.05.2017 15:50:28) | |
---|
Anonymous-jazz: Näillä meikäläisen vanhoilla Mnet vihamiehillä on tapana alkaa heti siinä vaiheessa vinoilemaan täysin muista aiheista, kun eivät enää ymmärrä mistä keskustellaan. En kyllä ole muistaakseni keskustellut koskaan missään huoneissa kanssasi. Lähinnä itseäni ihmetytti se, miten näytät yhtäkkiä saaneen jonkun kimmokkeen tulla tänne heittelemään joka väliin jotain kahden pennin sisällöttömiä paskaprovo-agendapostauksia, kun olen tottunut lukemaan taholtasi aiemmin lähinnä satunnaisia purkauksia erinäisistä salaliitoista. Eli en ainakaan itse osaa laskea sinua kanssani mihinkään vihamiessuhteeseen :D Nyt nämä pellet haluavat edelleen provoilla ja tehdä sen vielä näillä asiaan kuulumattomilla apajilla kuten MM-kisojen threadeissa. Provoavin pelle tässä keskustelussa viime aikoina on nähdäkseni ollut sinä. Mutta joo, palataan mieluiten puolestani takaisin itse asiaan, eli jääkiekkoon. "tiedettä. KAKKAA" - haitaripartio |
LordWinter 08.05.2017 15:50:25 | |
---|
Sellainen tunne, että tänään on se päivä kun Puljujärvi lyö itsensä niin sanotusti läpi. "Kun kukaan teistä joku kuka lie pressa mukaan lukien mikä on nice" -megatherium |
Anonymous-jazz 08.05.2017 15:51:10 (muokattu 08.05.2017 15:59:13) | |
---|
Bullitt: En kyllä ole muistaakseni keskustellut koskaan missään huoneissa kanssasi. Lähinnä itseäni ihmetytti se, miten näytät yhtäkkiä saaneen jonkun kimmokkeen tulla tänne heittelemään joka väliin jotain kahden pennin sisällöttömiä paskaprovoja, kun olen tottunut lukemaan taholtasi aiemmin lähinnä satunnaisia purkauksia erinäisistä salaliitoista. Eli en ainakaan itse osaa laskea sinua kanssani mihinkään vihamiessuhteeseen :D
Provoavin pelle tässä keskustelussa viime aikoina on nähdäkseni ollut sinä. Mutta joo, palataan mieluiten puolestani takaisin itse asiaan, eli jääkiekkoon. Minä olen Mnetissä jo legenda ja tällainen kateuden sekä vihan kohteena oleminen pitää aina ansaita :) "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Anonymous-jazz 08.05.2017 15:52:05 | |
---|
LordWinter: Sellainen tunne, että tänään on se päivä kun Puljujärvi lyö itsensä niin sanotusti läpi. Niin olisikin jo aika "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Bullitt 08.05.2017 15:59:04 | |
---|
Anonymous-jazz: Jos minun kommentit täällä tai heitot saavat herneitä nenääsi, niin se on ihan sinun oma syysi, jos niitä sinne sieraimiisi itse imuroit. Käytöksesi vaikuttaa aivan siltä, kuin ettei minulla olisi mitään oikeutta kommentoida tänne threadiin mitään edes MM-kisoista. Koska kun satun nyt olemaan se a-jazz, josta liikkuu edelleen hyvin paljon negatiivista julkisuutta. Ei ole herneitä nenässä, kunhan ihmettelin äkillistä, muusta sekä ketjun että sinun totutusta linjasta poikkeavaa viestiryöppyä täällä. Ja on toki oikeus kommentoida, mutta mielestäni ei edusta mitään hääviä keskustelukulttuuria sellainen, että viestiketjun joka toinen viesti on samalta henkilöltä tullut lauseen mittainen purkaus ilman mitään järkevää, uutta sisältöä. "tiedettä. KAKKAA" - haitaripartio |
LordWinter 08.05.2017 16:34:07 (muokattu 08.05.2017 16:36:37) | |
---|
A-jazz -botti tuntuu tänä keväänä olevan jopa tavallista innokkaampi, voisikohan tämä merkitä jopa Suomen mestaruutta. "Suomi jää alkulohkoon" -toteamus todennäköisesti sementoi jo finaalipaikan. "Kun kukaan teistä joku kuka lie pressa mukaan lukien mikä on nice" -megatherium |
Tympee Huttunen 08.05.2017 16:39:30 | |
---|
Muistan samansuuntaiset jutut vuosi vai kaksi sitten, kun Suomi konttasi alkusarjassa ja pääsi jatkoon vain Sveitsin myötävaikutuksella. Silloin taisi päästä finaaliin, tai ainakin pronssille. Oliko iltapaskassa oikein joku jääkiekkohäpeä-kansi tms? |
Anonymous-jazz 08.05.2017 16:51:40 | |
---|
LordWinter: A-jazz -botti tuntuu tänä keväänä olevan jopa tavallista innokkaampi, voisikohan tämä merkitä jopa Suomen mestaruutta. "Suomi jää alkulohkoon" -toteamus todennäköisesti sementoi jo finaalipaikan. Kärppien vanhalla pelikirjalla ei voiteta maailmanmestaruutta. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Pylkkänen 08.05.2017 17:56:03 | |
---|
Anonymous-jazz: Kärppien vanhalla pelikirjalla ei voiteta maailmanmestaruutta. Ilmeisesti tieto tuli suoraan korvaan liskodiskosta. Mutta asiaan. Noita Pulujärven pelejä on tullut nähtyä Mestiksessä ja Liigassa tässä viimeisten vuosien aikana, eikä ole allekirjoittaneelle vieläkään oikein auennut mihin se miehen hype perustuu. Fyysiset ominaisuudet kunnossa joo, mutta peliäly (ja haastattelujen perusteella se ihan oikeakin äly) on melko vailinnaista. Toivottavasti menee vielä pitkälle ja osoittaa meikäläisen olevan hakoteillä, mutta kovasti samannäköistä tekemistä sillä on aina ollut. Ei jummarra. Laine oli parivuotta sitten Mestiksessä kans aika lapanen, mutta kehitys vuodessa aivan käsittämätöntä, joten jospa sitä toivoa ei tulisi tämän toisen kartelijan kohdalla täysin menettää. Viikset miehen tekee! |
santakasa 08.05.2017 18:03:54 | |
---|
Mulle Puljusta tulee jotenkin Päällikkö OLL-I mieleen niin olemukseltaan kuin pelitavastaan. Vielä kun saa tehokuutta ja lyhentää pidempiä kaarroksiaan niin hyvä tulee. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
aivokuolio 08.05.2017 18:28:51 | |
---|
Ehkä tuossa Pulju-ukon touhussa hämää kans vähän että on noussut samaan aikaan pinnalle näiden kahden muun superjunnun kanssa ketkä olivat poikkeuksellisen valmiita jo poikkeuksellisen nuorena. Kunhan saa kunnolla pelejä alle niin kokemusta karttuu ja sitäkautta tuo suurin koheltaminen jää varmasti pois. Vasta 19 täytti eilen eli kiire ei vielä ole. Erottui ainakin eilen edukseen mun silmään röyhkeydellään ja energiallaan mitä uupui kovasti muilta. |
santakasa 08.05.2017 18:44:21 | |
---|
aivokuolio: Ehkä tuossa Pulju-ukon touhussa hämää kans vähän että on noussut samaan aikaan pinnalle näiden kahden muun superjunnun kanssa ketkä olivat poikkeuksellisen valmiita jo poikkeuksellisen nuorena. Taisi olla AHL:n nuorin pelaaja kuluneella kaudella kaiken lisäksi. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
LordWinter 08.05.2017 18:54:20 | |
---|
santakasa: Mulle Puljusta tulee jotenkin Päällikkö OLL-I mieleen niin olemukseltaan kuin pelitavastaan. Vielä kun saa tehokuutta ja lyhentää pidempiä kaarroksiaan niin hyvä tulee. Itsekin olen miettinyt, että Pulju on sellainen vähän leppoisampi versio OLL-Ista. Samaa näköäkin. Toivottavasti jatkaa urallaan OLL-In perintöä. "Kun kukaan teistä joku kuka lie pressa mukaan lukien mikä on nice" -megatherium |
Prophet 08.05.2017 19:07:26 | |
---|
LordWinter: Itsekin olen miettinyt, että Pulju on sellainen vähän leppoisampi versio OLL-Ista. Samaa näköäkin. Toivottavasti jatkaa urallaan OLL-In perintöä. Erittäin hyvin sanottu. Onko kutsumanimi "Päällikkö" herätettävä henkiin? |
Funkånaut 08.05.2017 20:39:39 | |
---|
Prophet: Erittäin hyvin sanottu. Onko kutsumanimi "Päällikkö" herätettävä henkiin? Paidan selkään OLL-I:n henkeen "chef." "Ei funko ole basisti, se on tavallinen perverssi - Traditional |
Vessajono 08.05.2017 21:01:29 | |
---|
Tyhjensin pelitilini Tsekille, joten voitte olla varmoja että Suomi vie. Lennu: Mene paskaan, Pink Floyd on maailman paras pändi. Parempi ku Santa Cruz. Nobelanereita juotu vuonna 2017: 203 |
LaMotta 08.05.2017 21:02:35 | |
---|
Montako niitä alkusarjan matseja on per joukkue? (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |