Aihe: Leijonan Luola USA (+Kanada)
1 2 3
Angra Mainyu
18.03.2017 01:11:35
Huhuu eikö kettään kiinnosta? kommentoikaa
Lennu
18.03.2017 16:52:05

On ihan kiva ohjelma.
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä"
Bluesmies
18.03.2017 21:57:12
Aivan loistava sarja. Barbara on kyllä tyhmin ja samalla tylsin - aina "I'm out."
Robert kenties symppiksin, kuten myös Lori.
Daymond sellainen semimulkku.
Mark myös semimulkku.
Mr. Wonderful on aivan mahtava. :D
Sergei Fallinen
19.03.2017 11:36:56
Mark on kyllä vähän ärsyttävä kun se rahottaa aina sitä hyvännäköistä nuorta naista, jolla ei ole liikevaihtoa, mutta joka tirauttaa pari kyyneltä siitä miten vaikeaa sillä on ollut.

Kanadan versiossa taisi olla joku vieläkin pahempi idealisti, joka rahoitti jotain modernia tanssia tai sirkusta tjsp.
LordWinter
19.03.2017 12:19:39
Parhaita on myös ne jotka saavat ensin sharksit nauramaan tuotteellaan, mutta sitten tuleekin myyntilukuja pöytään ja jokainen haluaakin päästä osalliseksi. Sateenvarjomies nyt ainakin, mutta eräs mies kauppasi jotain sierainten päälle pistettäviä teippejä, jotka toimivat hengityssuodattimina. Varsinkin Mark pyöritteli silmiään, mutta ääni muuttui kellossa kun tuli ilmi että Intiasta on tehty joku 9 miljoonan kappaleen tilaus. Lopulta Robert tarjoutui ostamaan koko firman neljällä miljoonalla, mihin myyjä ei edes suostunut.
"kamala kampela" -haitaripartio
HaloOfFlies
19.03.2017 16:41:06

"You are murdering money right in front of the children! Are you insane?!"

Mr. Wonderful vähän suuttui Herjavecille, kun tämä päätti sijoittaa 500 000 taalaa sandaalifirmaan.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Bluesmies
19.03.2017 22:09:11
LordWinter: Parhaita on myös ne jotka saavat ensin sharksit nauramaan tuotteellaan, mutta sitten tuleekin myyntilukuja pöytään ja jokainen haluaakin päästä osalliseksi. Sateenvarjomies nyt ainakin, mutta eräs mies kauppasi jotain sierainten päälle pistettäviä teippejä, jotka toimivat hengityssuodattimina. Varsinkin Mark pyöritteli silmiään, mutta ääni muuttui kellossa kun tuli ilmi että Intiasta on tehty joku 9 miljoonan kappaleen tilaus. Lopulta Robert tarjoutui ostamaan koko firman neljällä miljoonalla, mihin myyjä ei edes suostunut.

https://www.youtube.com/watch?v=5zRQfOu4RvE
Welho-77
05.04.2017 12:37:24 (muokattu 05.04.2017 12:38:12)
Melkein lempparisarja tällä hetkellä. Tuli ennen katsottua silleen sivukorvalla jos TV auki mutta nyt oikeen odotan, että tulispa uusi jakso.

Parhaita ovat kyllä sellaiset kun se yksikin köyhä YH oli ikkunanvaihtelijayrittäjäveljeltään pyytänyt kaatikselle meneviä ikkunoita. Ne sitten pistänyt paloiksi ja vienyt alumiinikehikot romikselle. Saanut niistä 200 dollaria. Sillä ostanut ompelukoneen ja opetellut ompelemaan ja rupes tekee muksuille mokkasiineja. Nyt tienaa miljoonia.

Kyllä välillä ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa. Periaatteessa ihan tyhjästä sulla on bisnes. Ideahan niissä tärkein on aina periaatteessa.

Yleensähän se menee näin:

Yrittäjien esittelyvideo lähtee pyörimään:
Kaksi naista hengaa jossain ladossa ja keskenään pöydän ääressä suunnittelevat jotain.
-Jos en saa diiliä niin mun elämä on ohi koska mieskin työtön yms.

Sitten mennään luolaan:
-Mä oon marjoriitta
-Mä oon tuula-vompatti
Ja me ollaan muotibrändi caccabyllyn perustajia ja halutaan 6 miljardia ja saatte yritysestä 4 %.
Marjoriitta: Aloitettiin tuossa 2 viikkoa sitten ja ollaan myyty kahdella miljoonalla
Tuula-vompatti: *hykertelee vieressä*
Yhteen ääneen: "ELI KUKA ON VALMIINA SAAMAAN CACCAA BYLLYYN!!??"

-Kevin: Kuka tahansa voi tälläisen tehdä. Tarjoan 30 dollaria mutta haluan 100 dollarin rojaltin jokaisesta myydystä tuotteesta kunnes saan rahani takas. Sen jälkeen rojaltti tippuu 80 dollariin.

*muut leijonan kyräilee*

-Mark Cuban: Tämä ei ole yritys vaan tuote. I'm out.

-Robert(itkien): Isäni tuli tänne Serbiasta mukanaan vain minä, pari sukkia, herpes ja kuollut vaimo. Rupesi lakaisemaan tehtaiden lattioita ja nyt minä olen sen takia miljonääri mutta haluan silti tehtaat pois USA:sta ettei tälläisiä tarinoita enää synny mutta jos syntyy, niin se on jees. Tarjoan mitä pyydätte.

-M & T: Nooo, me vielä kattellaan onko muita tarjoajia

Robert tyrmistyy.

-Daymond: Aloitin tekemällä ghetossa lippiksiä 3 vuotiaana. Tarjoan 300 dollaria 75 prosentista.

-Barbara: Minusta ei olisi lisäarvoa yritykselle. I'm out.

-Lori: tämä olisi niiin ihana QVC:llä. Tarjoan saman kuin Daymond mutta haluan sen lisäksi 10 dollarin rojaltin ja sielunne.

Sitten Marjoriitta rupee itkemään kun mies on työtön ja lapsella leukemia ja talo kiinnitetty jo kaksi kertaa ja otin tätä yritystä varten kavereilta lainaa 2 miljardia.. nyyh nyyh..
Lautuma
05.04.2017 22:19:29
Diggasin kyllä myös kymmenisen vuotta sitten esitetystä Leijonan kita -ohjelmasta, jossa aina joku traktoripiru toi jonkun laulavan kompostin ja Topi Sukari oli heti innoissaan, että "pannaan fifty-sixty ja lähetään tekemään bisnestä". Kukaan ei tainnut koskaan lähteä mukaan ellei saanut vähintään 51% yrityksestä, korjatkaa jos olen väärässä.
I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here.
Welho-77
05.04.2017 23:44:09
Lautuma: Diggasin kyllä myös kymmenisen vuotta sitten esitetystä Leijonan kita -ohjelmasta, jossa aina joku traktoripiru toi jonkun laulavan kompostin ja Topi Sukari oli heti innoissaan, että "pannaan fifty-sixty ja lähetään tekemään bisnestä". Kukaan ei tainnut koskaan lähteä mukaan ellei saanut vähintään 51% yrityksestä, korjatkaa jos olen väärässä.

En muista osuuksia mutta säälittävä show se oli. Siinä oli tyyliin Herliniä, Wahlroossia ja Erkkoa lukuunottamatta suomes viisi rikkainta eli vitun köyhiä.
Kerrankin joku tuli sinne, että juu mulla olis tässä Levi. Haluatteko puolet?
Bluesmies
11.04.2017 14:19:04
Lautuma: Diggasin kyllä myös kymmenisen vuotta sitten esitetystä Leijonan kita -ohjelmasta, jossa aina joku traktoripiru toi jonkun laulavan kompostin ja Topi Sukari oli heti innoissaan, että "pannaan fifty-sixty ja lähetään tekemään bisnestä". Kukaan ei tainnut koskaan lähteä mukaan ellei saanut vähintään 51% yrityksestä, korjatkaa jos olen väärässä.

Joo, legendaarisin oli se "Aivoima". Ei helevetti.

Ja "leijonat" lähti mukaan ehkä kolmessa keississä. Niissäkin Topi ja kumppanit: "Meille 51, sulle 49, eiköhän aleta tekeen bisnestä, laitetaan rattaat pyöriin, se on kättä päälle, aletaan tekeen bisnestä, rullat rullaamaan."
Welho-77
11.04.2017 14:35:57 (muokattu 11.04.2017 14:36:33)
Bluesmies: Joo, legendaarisin oli se "Aivoima". Ei helevetti.

Ja "leijonat" lähti mukaan ehkä kolmessa keississä. Niissäkin Topi ja kumppanit: "Meille 51, sulle 49, eiköhän aleta tekeen bisnestä, laitetaan rattaat pyöriin, se on kättä päälle, aletaan tekeen bisnestä, rullat rullaamaan."

Ja leijonan luola usassa ne sentään tekee ne diilit. Tossa leijonan kidassa ne vaan oli sellasia ehkä-juttuja.
Suomessahan tuli myös tuon Leijonan kidan jälkeen Leijonan luola. Jommassa kummassa noissa oli Pin up Garage, mikä mielestäni pyörii vieläkin. Anne Berner lahjoitti siihen. Halusi varmaan itsekkin malliksi.

E. Ja toi siis toi 51 % oli vähän useinhan Toivo halus 75.
Angra Mainyu
16.04.2017 00:18:50
Kevin O'leiry sijoitti postitettavaan perunaan, hihhiih
Raabjørn Speiler Draugheimens Skodde
Angra Mainyu
26.04.2017 17:43:02 (muokattu 26.04.2017 17:43:45)
Welho-77: Toukokuussa alkaa Leijonan luola suomi kuvaukset. Pakko katsoa!

joo niin kuulin

menkää myymään sinne jotain postitettavia perunoita ja sanokaa että kevin oleyry sijotti myös tähän ja se jätkä ei oo yhtään sen turhempi kuin te
Raabjørn Speiler Draugheimens Skodde
Welho-77
08.11.2017 23:05:37
Kattelin äsken tota Leijona luolaa.
Okei ymmärrän, että se on showta yms, vaikka tuotteet onkin oikeita ja koko totuutta ei näytetä. Mutta tälleen kun itsekin jotain ymmärrän jostain, niin vähän herätti ihmetystä.

Joskus vanhemmassa jaksossa miehellä oli keksintö nimeltä chordbuddy. Joka on tuollainen muovinpala, joka laitetaan kitaran otelautaan. Sitten voi opetella sointuja tms. No tälle keksijälle oli tärkeää, että valmistus olisi amerikassa. No liikevaihto(tai voitto, en muista) oli laskenut 1,9 miljoonasta yhteen miljoonaan. Robert Herjavec, joka toimi leijonana sanoi, että valmistus ulkomaille, niin tulee 120 000 enemmän rahaa.
Niin kyllä tollasessa tapauksessa, ensin katsotaan miten tuotanto toimii ja miten sitä voisi tehostaa. Perustaja halusi ehdottomasti pitää tehtaan kotikaupungissaan. Se työllisti ihan tyyliin 10 ihmistä. Ymmärrän kyllä molempia osapuolia tässä. Ei siinä mitään mutta, ensin tuotannon tehostus taikka ainakin pitäisi jonkun asiantuntijoiden tsekata se voisiko jotain tehdä paremmin.
Long live the King of Mercy
HaloOfFlies
24.01.2018 17:54:44 (muokattu 24.01.2018 18:02:50)

Äskeisessä jaksossa juustonainen oli kyllä ihan paras. Toisaalta kyllähän se piip piip-partajätkä on ollut kummallisin yrittäjä näissä jaksoissa.

"Kuinka kauan olet ollut Maassa vierailulla" :D
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Tympee Huttunen
24.01.2018 19:22:37
Ihmetytti se lauluefekti-systeemi, jonka miljoonadiilin oikeastaan kehittäjät hylkäsivät ja pyysivät parempaa prossaa.

TC Helicon on jo vuosia tarjonnut samanlaista vehjettä, jossa kaikki mahdolliset stemmalaulut, efektit ja vireenkorjaukset monen muun asian ohella. Tossa oli "omana" ideana vain oma mikrofoni ja kaiutin.
Rhapa
25.01.2018 12:46:22
Welho-77: Kattelin äsken tota Leijona luolaa.
Okei ymmärrän, että se on showta yms, vaikka tuotteet onkin oikeita ja koko totuutta ei näytetä. Mutta tälleen kun itsekin jotain ymmärrän jostain, niin vähän herätti ihmetystä.

Joskus vanhemmassa jaksossa miehellä oli keksintö nimeltä chordbuddy. Joka on tuollainen muovinpala, joka laitetaan kitaran otelautaan. Sitten voi opetella sointuja tms. No tälle keksijälle oli tärkeää, että valmistus olisi amerikassa. No liikevaihto(tai voitto, en muista) oli laskenut 1,9 miljoonasta yhteen miljoonaan. Robert Herjavec, joka toimi leijonana sanoi, että valmistus ulkomaille, niin tulee 120 000 enemmän rahaa.
Niin kyllä tollasessa tapauksessa, ensin katsotaan miten tuotanto toimii ja miten sitä voisi tehostaa. Perustaja halusi ehdottomasti pitää tehtaan kotikaupungissaan. Se työllisti ihan tyyliin 10 ihmistä. Ymmärrän kyllä molempia osapuolia tässä. Ei siinä mitään mutta, ensin tuotannon tehostus taikka ainakin pitäisi jonkun asiantuntijoiden tsekata se voisiko jotain tehdä paremmin.

Mitä mä just luin?
Welho-77
25.01.2018 14:11:56
Rhapa: Mitä mä just luin?

No mitä et ymmärtänyt, niin selitän?
Long live the King of Mercy
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)