Angra Mainyu 16.03.2017 13:39:56 | |
---|
Toi Ollin kaappaus oli todella huono onneksi tippui. Parhaimmat laulajat ollilla jatkossa. nuo olikin ollin top 4 A-J Keskinen ehkä paras. Se ollin nainen joka istui tuoli numero 1. on huonompi tuon tuoli numero 4. nainen. |
LiemiKuutio 17.03.2017 22:40:37 | |
---|
En voi ymmärtää Maikkölin valintoja livelähetyksiin.... ei hitto... |
Kipponi 17.03.2017 22:50:49 | |
---|
LiemiKuutio: En voi ymmärtää Maikkölin valintoja livelähetyksiin.... ei hitto... Sama juttu. Yohanin se kehui oikein kunnolla ja nyt pudotti hänet ja kaksi kisojen parasta mieslaulajaa samalla. All-rääää-iii-gghhttt-miehellä on sahanpurut kastunut kunnolla. Mulla loppuikin tämän kisan kattominen tähän jaksoon. The Best Way to Rob a Bank is to Own One. |
Danko 18.03.2017 01:26:45 | |
---|
Meijäm Saara sai taas Vilppulan maailmankartalle...! Kertomalla olevansa... Hessoista. :-| "Ei riitä, että seurataan vain musiikkielämän työtä ja saavutuksia, vaan on jatkuvasti pidettävä silmällä kokonaisorganismia ja puututtava ajoissa virheellisen kehityksen oireisiin." - Herman Kretzchmann: Musikalische Zeitgrafen 1903 |
ÄrGee 18.03.2017 14:22:59 (muokattu 18.03.2017 14:24:36) | |
---|
Kipponi: Sama juttu. Yohanin se kehui oikein kunnolla ja nyt pudotti hänet ja kaksi kisojen parasta mieslaulajaa samalla. All-rääää-iii-gghhttt-miehellä on sahanpurut kastunut kunnolla. Mulla loppuikin tämän kisan kattominen tähän jaksoon. Eiköhän se ole sovittu tuotantotiimin kanssa, että naispopparit jatkoon... Ja se rasittava bulgarialainen. Olin muutenkin pettynyt näihin knock outeihin, koska jokainen jakso oli erittäin ennalta arvattava jo katsoen laulajien järjestystä. TO THE STARS!!! |
juhokoo 18.03.2017 14:52:35 | |
---|
Jep, en kyllä ymmärtänyt nuita Fagerholmin valintoja alkuunkaan. Varmasti aika harvassa ovat ne, joiden mielestä Victoria Shuudifonyan esitys oli parempi kuin Yohanin. Ilmeisesti jonkinlainen "someraivo" jo noussut Yohanin putoamisesta. |
LiemiKuutio 18.03.2017 16:36:43 (muokattu 18.03.2017 16:54:49) | |
---|
Aika moni Facebookissa raivoaa tosiaan kanssa, että mitä tää on.... Inhokkini Sara Kurkolan tilalla olisi voinut olla kuka tahansa pudonneista. Teennäisyyden ja epäaitouden huipentuma opeteltuine käsieleineen ja maneereineen ja paljetteineen. "Kusenpolttamaa" Celine Dion -jäljittelyä (Olli mainitsikin heti Dionin), mitä ei jaksaisi kun tätä on kaikki laulukisat täynnä ilman mitään omaperäisyyttä. Sitä alkaa heti miettiä, mitä nää kisailijat esittäisi sitten tämän kisan jälkeen kun coverit ei kanna. Pitäisi olla joku oma juttu, millä erottuu kaikista muista... Silti katson Saija Saarniston takia, juuri siksi että hänen tyylinsä, persoonansa ja äänensä kantaa VOF:n jälkeen ja siitä huolimatta. |
Kipponi 18.03.2017 21:24:01 | |
---|
juhokoo: Jep, en kyllä ymmärtänyt nuita Fagerholmin valintoja alkuunkaan. Varmasti aika harvassa ovat ne, joiden mielestä Victoria Shuudifonyan esitys oli parempi kuin Yohanin. Ilmeisesti jonkinlainen "someraivo" jo noussut Yohanin putoamisesta. Huomasin lisäksi, että Allright-Monroe valitsi niitä joita muut tuomarit ehdottivat. Se vielä täytyy kuitenkin muistaa, että kulissien takana tapahtuu mitä me ei nähdä. Osa pudotuksista voi olla ihan suoraan jonkun kusipää/yhteistyökyvytön vuoksi. Pidin sanani en katsonut uusinta jaksoa. The Best Way to Rob a Bank is to Own One. |
Bluesmies 18.03.2017 21:45:18 | |
---|
Mitä toi Maikkeli sekoaa? Pudotti Yohanin ja Darkness-laluajan. Sen sijaan otti jatkoon Shuudifonjan ja ERITTÄIN vastenmielisen oloisen Sara Kurkolan. Eih. :( Onneks italiano jatkaa vielä ja edelleen uskon, että voittaa koko kisan. |
bedlam 18.03.2017 21:56:57 | |
---|
Mun aika ylivoimainen suosikki oli Saara Lehtonen, mutta nyt kävi näin. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Bluesmies 18.03.2017 22:01:54 | |
---|
bedlam: Mun aika ylivoimainen suosikki oli Saara Lehtonen, mutta nyt kävi näin. Sama. Se ja italiaano. |
LiemiKuutio 31.03.2017 23:18:42 | |
---|
Näkeekö kukaan teistä musiikista paremmin tajuavista Sara Kurkolassa jotain sellasta potentiaalia, mitä ei ollu emes Victoria Shuudifonyassa tai edes siinä Ruotsinlaiva-kaverissa?Tai mitä minä ja muutama sata muuta facebookissa ei näe? Tai että ymmärtäisin minkä takia Maikköli valitsi sen jatkoon sen järkyttävän jollotuksen nuotin vierestä ja joka aiheutti lähinnä myötähäpeää näköjään MM:ssakin ja keksi vaivautueneena jotain viihdyttävästä numerosta ja kiemurteli kun yrittämällä yritti keksiä jotain hyvää sanottavaa. Alan epäileen jotain korruptiota tai salaliittoa. Onko Sara sukua jollekin tuotantopomolle, tai Sanoma-konsernin tärkeälle herralle, kun Maikkölinkin oli silmin nähden niin vaikea olla? Saija Saarniston biisivalinta olisi ollut hyvä jos olisi vetänyt rohkeammin. Mutta pääasia että näkee ja kuulee vielä sitäkin. Brosiolla aika mahtavat äänivarat ja tykkäsin. Myös se toinen Saija oli ok. |
Humanoid 01.04.2017 09:15:26 | |
---|
LiemiKuutio: Näkeekö kukaan teistä musiikista paremmin tajuavista Sara Kurkolassa jotain sellasta potentiaalia, mitä ei ollu emes Victoria Shuudifonyassa tai edes siinä Ruotsinlaiva-kaverissa? Eip. Ei mitään hajua millä meriiteillä jatkoon. Ellei ulkonäkö ja ikä ole sitten vaikuttava tekijä. |
ÄrGee 01.04.2017 15:40:35 (muokattu 01.04.2017 15:40:50) | |
---|
LiemiKuutio: Näkeekö kukaan teistä musiikista paremmin tajuavista Sara Kurkolassa jotain sellasta potentiaalia, mitä ei ollu emes Victoria Shuudifonyassa tai edes siinä Ruotsinlaiva-kaverissa?Tai mitä minä ja muutama sata muuta facebookissa ei näe? Tai että ymmärtäisin minkä takia Maikköli valitsi sen jatkoon sen järkyttävän jollotuksen nuotin vierestä ja joka aiheutti lähinnä myötähäpeää näköjään MM:ssakin ja keksi vaivautueneena jotain viihdyttävästä numerosta ja kiemurteli kun yrittämällä yritti keksiä jotain hyvää sanottavaa. Hän ei ole ylipainoinen, tai lipevä latino... vetoaa suurempaan kansanosaan todennäköisesti. Alussa oli hieman vireongelmia, mutta ne katosivat. Tuntuu vähän olevan nuoremmilla ja kokemattomammilla laulajilla ongelmana tuo. Itse en havainnut Monroessa mitään myötähäpeän tuntemuksia. Saija Saarniston biisivalinta olisi ollut hyvä jos olisi vetänyt rohkeammin. Mutta pääasia että näkee ja kuulee vielä sitäkin. Brosiolla aika mahtavat äänivarat ja tykkäsin. Myös se toinen Saija oli ok. Toinen Saija veti tylsän Anna Puu suomipoppirenkutuksen, ihan hyvä että kostautui tässä vaiheessa. TO THE STARS!!! |
Kimmo72 14.04.2017 21:29:52 (muokattu 14.04.2017 21:51:19) | |
---|
Ite veikkaan, että toi Aksel voittaa ja unohtuu samantien. Se tumma muia tulee menestymään. E: no päinvastoin meni. Harmi, jos ajattelee että tilastollisesti voittajat ei sitä suurinta sukseeta tule nauttimaan. Mutta mistäs näistä tietää juum. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Humanoid 16.04.2017 12:07:04 | |
---|
Pakostakin mietin, että suplivatko Michael ja Andrea tarkoituksella nuo finaalin biisivalinnat perseelleen ettei voittoa tulisi vahingossakaan.. :) Paremminhan tuollaiset normaalit bändikuviot sun muut Andrealle sopisikin Universalin levysopparin sijasta. |
LiemiKuutio 16.04.2017 23:23:40 | |
---|
Humanoid: Pakostakin mietin, että suplivatko Michael ja Andrea tarkoituksella nuo finaalin biisivalinnat perseelleen ettei voittoa tulisi vahingossakaan.. :) Paremminhan tuollaiset normaalit bändikuviot sun muut Andrealle sopisikin Universalin levysopparin sijasta. Andrean laulunlahjat ja edelliset biisit huomioon ottaen tosi pliisua. Odotin itse paljon ja finaalista tulikin Andrean kohdalla jonkinmoinen antikliimaksi. Saija Saarniston voitto oli mieleeni, koska hänellä selkeä genre, mitä haluaa lähteä tekemään ja mitä haluaa esittää. Tällä kertaa ei ole vaikeaa sovitella laulajaa johonkin muottiin, kuten useimpia edellisiä voittajia/osallistujia ja yrittää keksiä epätoivoisesti millaisia biisejä, että ihmiset ottaisi vastaan. Mielestäni tuli jo selväksi ääni ratkaisee -vaiheessa, mikä on Saijan tyylilaji. Tämän tyyppistä laulajaa ei muistaakseni ole ollut Suomessa näissä kykykilpailuissa, ainakaan loppukahinoissa. Ja Saijan ääni on tunnistettava, syvä ja saa jotenkin yllättävästi liikuttumaan. Jotenkin persoonaa ja tulkintaa tuntuu riittävän niin paljon, ettei tarvi esiintymiseen ilmapalloja, blingiä tai prinsessamekkoja tai alkaa roikkumaan katosta pää alaspäin, että huomataan. Tulipa muuten taas yksi sanonta, mikä ärsyttää: "kylmät väreet". Joka helv käyttäää tätä fb:ssa oman lempparinsa kohdalla. Ja toimittajatkin, prkl. http://www.nelonen.fi/ohjelmat/the- … a-logomon-bruno-mars--tulkinnallaan "kylmat-vareet-aksel-kankaanranta-hiljentaa-logomon-bruno-mars--tulkinnallaan" http://www.nelonen.fi/ohjelmat/the- … mat-vareet---jumalaisen-kaunis-aani "jessica-uussaari-ja-takuuvarmat-kylmat-vareet" "Taitavat laulajat saavat aikaan kylmiä väreitä" http://www.is.fi/musiikki/art-2000001091604.html?nomobile=2 https://www.facebook.com/thevoiceoffinland/posts/1147529718678203 "Kylmät väreet! Outi-Maijan äänessä on aitoa kauneutta" http://www.menaiset.fi/artikkeli/aj … sen_roosa_tyttarelle_kavi_the_voice "Kylmät väreet ja tähtivalkkujen kyyneltulva! A-J ja Petri lauloivat ihan mielettömän kauniisti." . |
kaukopoika 21.04.2017 11:59:58 | |
---|
Kyllä muuten huomaa, että on sitten takavuosien, kummasti vähentynyt keskustelu ko. aiheesta. Näen hyvin syyn ihan peiliin katsomalla, mä olen niin täynnä ja ylensyötetty näitä erilaisia musiikkiformaatteja. Ilmeisesti sama aika monella muullakin, ei vaan jaksa enää. Saas katsoa jaksanko keskittyä Idolsiin ollenkaan, Vain elämää siinä ja siinä, mutta esimerkiksi Anssin isoja biisejä en kestä yhtä jaksoa enempää. aloitusjakson katsoin. Se on vaan ilmeisesti niin, että kaikki on tuolla saralla jo nähty. |
lurkki 21.04.2017 12:08:26 | |
---|
kaukopoika: Kyllä muuten huomaa, että on sitten takavuosien, kummasti vähentynyt keskustelu ko. aiheesta. Johtuu vain siitä että Saara Aalto ei ole kisassa mukana. Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
kaukopoika: Kyllä muuten huomaa, että on sitten takavuosien, kummasti vähentynyt keskustelu ko. aiheesta. Näen hyvin syyn ihan peiliin katsomalla, mä olen niin täynnä ja ylensyötetty näitä erilaisia musiikkiformaatteja. Ilmeisesti sama aika monella muullakin, ei vaan jaksa enää. Saas katsoa jaksanko keskittyä Idolsiin ollenkaan, Vain elämää siinä ja siinä, mutta esimerkiksi Anssin isoja biisejä en kestä yhtä jaksoa enempää. aloitusjakson katsoin. Se on vaan ilmeisesti niin, että kaikki on tuolla saralla jo nähty. Joo, totta. Kumma kun ei muusinetissä musiikkiohjelmasta keskustella. Tämä kun alkoi, niin aloin kattelemaan. Kattelin vissiin kolme-neljä jaksoa mutta ei vaan kiinnostanut sitten enää. Finaalin katoin sitten taas kun sattumalta huomasin, että semmonen tulee. Luonnollisestikaan en tiennyt millaisia kisaajia siinä on ollut ja pudonnut. Luulen että Idolsin kanssa käy samoin. Alkuasetelma ainakin tuomariston suhteen on, että tuskin sitäkään jaksaa. Alkuaikoina tuli katottua (Idols) hyvinkin tiiviisti, ja olin Areenalla kattomassa finaalia livenä silloin Koivusen kaudella (tästäkin näköjään jo 10 vuotta!). Kyllä nää alkaa olemaan ns. nähty. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |