santakasa 06.04.2017 19:02:38 (muokattu 06.04.2017 19:07:42) | |
---|
Bongowing: Ei toimi mulla. Rekisteröitymistä kuukauden ilmaiskokeiluun ehdottaa. Aiempi ilmainen ilves-tappara -matsi toimi. Mielenkiintoista. Nyt tekee mulla samaa, kun kokeilen uudella välilehdellä. Mulla pyörii hyvin tällä välilehdellä, jonka avasin ennen lähetystä. Omituista. Eississ mikä toi rakasteluinti tuossa erän lopussa oli? : DDD Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Bongowing 06.04.2017 19:08:54 (muokattu 06.04.2017 19:09:34) | |
---|
santakasa: Mielenkiintoista. Nyt tekee mulla samaa, kun kokeilen uudella välilehdellä. Mulla pyörii hyvin tällä välilehdellä, jonka avasin ennen lähetystä. Omituista. Eississ mikä toi rakasteluinti tuossa erän lopussa oli? : DDD Varmaan ruuhkaa palvelimissa tms. (oli viimeksikin kikkailua vaativaa pätkimistä) niin alkoivat rahastamaan. But where the heck is magenta? |
vantage 06.04.2017 19:29:23 (muokattu 06.04.2017 19:57:25) | |
---|
santakasa: Eississ mikä toi rakasteluinti tuossa erän lopussa oli? : DDD Joo, alkoi Åsten vähän könyämään! Kylmää kyytiä tulee kyllä hifkille. Olisin toivonut että olisivat olleet Jypiä vastaan loppuottelussa mutta ei näytä olevan mahdollisuuksia siihen. Olisi näetkääs hienoa käydä katsomassa kummassakin hallissa pelit tässä tapauksessa. Toivottavasti edes Jypi pääsee. |
santakasa 08.04.2017 19:30:48 | |
---|
Meneepä jännäksi Toronton ja Tampa Bayn pleijaritaistelu. Voin vaan kuvitela torontolaisten fanien kommentteja mikäli Toronto ei pysty pysymään pleijaripaikassa. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Hetfield 09.04.2017 02:17:33 | |
---|
Töllääkö kukaa muu Hatrick Winnipegin kauden vikaa matsia? Alright, alright, alright! |
santakasa 09.04.2017 02:41:26 | |
---|
Hetfield: Töllääkö kukaa muu Hatrick Winnipegin kauden vikaa matsia? Katselen pingviinien ja lehtien peliä. Iso panos pelissä ja ollut viihdyttävää tähän mennessä. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
santakasa 09.04.2017 04:49:45 | |
---|
Olipahan ottelu tuo pingviinit vastaan lehdet. Meinasi käydä klassiset Torontolle, kun pingviinit meni kunnon rölömaalilla johtoon, mutta eräs Kasperi Kapanen teki isoon paikkaan tasoituksen. Toronto meni myöhemmin johtoon ja lopussa tuli huikeita paikkoja pingviineille, mutta Toronto kesti ja raivasi itsensä pleijareihin. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
DM 09.04.2017 12:29:46 (muokattu 09.04.2017 12:30:09) | |
---|
Hieman vituttaa. Toisaalta vielä enemmän vituttaa se, että joutuu toisten tiimien tappiota toivoen jännittämään, säilyykö mahikset nousta viivan oikealla puolelle. Helvetin lähellä se oli. Kaudesta ei oikeastaan ole mitään isompaa paketoitavaa tässä vaiheessa edes mielessä. Loukkaantumiset, maalivahtipeli aivan loppukautta lukuunottamatta ja ihmeellinen häröpuolustus sotki Stammerin lähdön jälkeen kurssin ihan täysin ja siitä alettiin heräämään vasta runkosarjan lopussa. YV oli tämän kauden plussaa, kun sitä on pari vuotta tullut jo tuskailtua. Joukkue muuttui ja muotoutui uudestaan, Filppula lähti ja Kucherovista kasvoi lähes Stamkosia isompi pelaaja. Mikään bandwagon ei oikein kiinnosta, mutta toki pleijareita on seurattava. Columbus olisi mukavin yllätys jos menestyisi, lännestä Flames. Bolts saa nyt ottaa pidemmän kesäloman ja ensi vuonna voitais jatkaa taas sillä samalla dominoivalla otteella divarin kärjessä. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
santakasa 09.04.2017 15:52:38 | |
---|
DM: lännestä Wild. Korjasin hieman. : ) Meinasi mennä viimeiseen peliin idän villikortin kohdalla. Hyvää viihdettä, kun menee viimeisille kierroksille ratkaisut. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Antti1997 09.04.2017 19:32:01 | |
---|
Hetfield: Töllääkö kukaa muu Hatrick Winnipegin kauden vikaa matsia? Minä katsoin, ja olihan hieno kauden lopetus Jetsille! Pasi on nähny Frederikin Linnatuulessa. |
masterhat 09.04.2017 20:24:19 | |
---|
Jaahas, niin hieno tiimi kuin Tampa onkin, niin en voi kieltää olevani tyytyväinen rannallejäännistä, sen verran kovassa liidossa meni loppukaus. Mutta hyvin meni loppukausi leafsillakin, ja kuten myös bostonila. Huh, vähän on ihmeelliset fiilarit pingujen menosta, ok, huikeat pisteet, crosby takoo maaleja ja koko sid & kids-ketju pelaa suvereeneja maalipaikkoja matsista toiseen. Mutta miten sitten aika ja tila riittää pleijareissa? Sairastupa on karmeassa kondiksessa, isoimpana ruumiina tietysti letang, jokänka poisjäänti on valtava takaisku jo valmiiksi keskinkertaiselle pakistolle. Hyökkäyksessä ei saada HBK-ketjua kasaan, silla liigan nopeinpiin pelaajiin lukeutuva Hagelin on sivussa. Toivottavasti Malkin on oikeasti ehjänä. Perkule, mestaruuden uusiminen on todella ison haasteen takana, idässä Caps on ihan järkyttävässä iskussa, ja pingujen rosteri näyttää sanalla sanoen "riskimmältä", kuin vuosi sitten. Toki ahl-junnut ovat olleet erinomaisia, mutta silti tuntuu, että riittääkö jalka vielä? Columbuksesta tulee helvetinmoinen testi, ja jos tuosta jatkoon mennään, niin toivotaan ettei dubinskyt ja jennerit ole tappaneet kaikkia pingviinejä. Viime keväänä pens - caps oli se kaikkein huikein sarja koko pleijareissa (ok, tampa-sarjakin oli kova), ja kieltämättä mestaruus tuli melko "helpolla" sharksia vastaan. Lännestä blues on ihan jäätävässä iskussa, ja hawks pitää aina laskea mestarikandidaatiksi. Flamesille ja Johnny Hockeylle toivotaan tietysti pitkää kevättä. Mutta tuloksellisesti pingut ovat pelanneet hyvän runkosarjan, mutta joku pieni mutta tässä on kaikkien näiden loukkaantumisen keskellä, etenkin kun väkevä ja "telaketjumainen" columbus astelee vastaan täynnä päämestarin (Tortorella) ammentaa pinguvihaa. Mutta on tää kevät hienoa aikaa |
Wespa 09.04.2017 21:15:49 | |
---|
masterhat: Mutta on tää kevät hienoa aikaa Niin, onhan se ihan kiva että Jokeri-kannattaja pääsee toteamaan noin edes änärin osalta. :) "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
masterhat 09.04.2017 21:44:16 | |
---|
Wespa: Niin, onhan se ihan kiva että Jokeri-kannattaja pääsee toteamaan noin edes änärin osalta. :) Emmä ole jokeri kannattaja ollut koskaan :DDD ja korjattakoon, etten kyllä mitään muuta sarjaa NHL:n ohella ole seurannut aktiivisesti ennenkuin jokerit siirtyi KHL:ään. En ole siis sm-liigaa ysärin jälkeen edes katsonut (paitsi 2010kö se oli, kun tepsi pääsi finaaleihin ja voitti mestaruuden, silloin piti mennä baariin katsomaan matsit) Toki katson KHL-lätkää, ja niissä matseissa olen lähtökohtaisesti ollut jokrujen "puolella" , mutta silloin joskus junnuna olin intohimoinen tps-fani, ja "vihasin" jokereita, ja hyvän ystäväni kanssa olikin aina tps-jokerit vääntöä, kun ne ysärillä oli finaalissa vähän väliä (ja siis TPS:n puolesta liputin jos jäi epäselväksi). Mut lähinnä olen kiitollinen, että Suomesta on jengi KHL:sstä, ja sitä televisiodaan myös. Ei sillä, olen ikäni pelannut ja seurannut itsekin lätkää, ja KHL tarjoaa niin hyvää hokia (ei ehkä jokereiden osalta tällä kaudella), ettei sellaisia yksilöitä nähdä suomessa pelaamassa kuin harvoin. Toivon, että suomesta saataisi lisää jengejä KHL:ään, ja miksei muistakin euroopan maista. Piti vain korjata, koska minä olen kaukana jokeri-fanista, itseasiassa ennen KHL:ää en ole Jokereiden puolella ollut varmaan ikinä missään. Tosin liigaakaan en ole seurannut liki 15vuoteen, koska änäri ja pingut ovat olleet aina se ykkösintohimo lätkän saralla heti itse kentällä jääkiekon pelaamisen jälkeen. Ja pinguja on fanitettu ysärin alusta 7-vuotiaasta asti :) |
sahkuifk 09.04.2017 21:51:17 | |
---|
Mun omat sais vähän petrata, nyt vähän vässyköitä olleet. Kuulun siihen ryhmään jolle on tärkeämpi rytinällä saavutettu pistesija kuin neitikiekolla voitettu pronssi. En gång, alltid. Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee. |
Wespa 09.04.2017 22:45:37 | |
---|
masterhat: Piti vain korjata, koska minä olen kaukana jokeri-fanista, itseasiassa ennen KHL:ää en ole Jokereiden puolella ollut varmaan ikinä missään. Tosin liigaakaan en ole seurannut liki 15vuoteen, koska änäri ja pingut ovat olleet aina se ykkösintohimo lätkän saralla heti itse kentällä jääkiekon pelaamisen jälkeen. Ja pinguja on fanitettu ysärin alusta 7-vuotiaasta asti :) Juu, kyl mä suurinpiirtein muistinkin että kutakuinkin noin se meni, piti vaan kokeilla kun oli niin maukas passi. KoHeLosta en kyllä itse ole jaksanut koskaan innostua, vaikka taitotaso onkin ihan eri luokkaa kuin Liigassa niin jotenkin ei vaan innosta. Lätkän seuraaminen "tosissaan" vaatii tunnesiteen omaan kotiseudun joukkueeseen, ainakin mulla. Kerran olin Hartwallilla ilmaislipulla katsomassa Jokereiden peliä jotain vastaan joilla pelas ainakin Radulov. Hallissa oli ihan jees tunnelma verraten siihen millainen kirkko Hartwall oli SM-Liigan aikaan, mutta olihan outoa olla katsomassa lätkää paikan päällä niin että ei ole mitään väliä kumpi voittaa. Ei oikein Jokereillekaan pysty hurraamaan kun se on kuitenkin aina ollut ehkä se rakkain vastustaja JYPille pikkuveli KalPan ohella. Änärin seuraaminenkin lopahti lähes kokonaan kun omat lapsuuden sankarit viimein 2000-luvun alkupuolella löivät hokkarit naulaan. Pinguja lähinnä tulee kannatettua jos jotain koska siellä on JYPin mies takalinjoilla. :) No niin on Anaheimissakin, mutta siellä jotenkin homma junnaa pahasti paikallaan, Vatasen tarttis varmaan päästä uusiin maisemiin dominoimaan. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
HaloOfFlies 10.04.2017 10:38:50 (muokattu 10.04.2017 10:50:43) | |
---|
Kevät on kyllä mennyt Oilersilta todella yläkanttiin odotuksiin nähden. 100 pisteen raja meni eilen rikki ensimmäistä kertaa 30 vuoteen ja viimeisessä pelissä myös McDavid rikkoi 100 tehopisteen rajan ensimmäisenä Oilers-pelaajana sitten Doug Weightin kaudella 1995-96. Divisioonan kakkospaikka ja kotietu haltuun pleijareihin. Nyt voi hyvillä mielin odotella keskiviikkoa, kun Sharks tulee vastaan. Parannusta viime kauden pistemäärään tuli yli 30 pinnaa. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Anaheim veti todella väkevän loppukauden paska-Carlylen ohjastamana. Eka kierroksella vastaan Calgary ja ennakkosuosikin viitta on vahvasti Ankkojen harteilla. Syvyyttä löytyy, maalivahdit ovat loistovireessä, erikoistilannepelaaminen hyvällä mallilla (alivoima ainakin). Odotan 4-1 voittoa ottelusarjasta ja pitkää kevättä Anaheimiin. Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
Vessajono: Mulkkua pitää pystyä heiluttamaan joko päältä tai alta, muulla ei oo väliä. |
Torniojaws 10.04.2017 15:45:15 (muokattu 10.04.2017 15:58:31) | |
---|
Perinteinen pleijjari-Bracket on taas linjoilla, mutta tänä vuonna vaatii pakollisen rekisteröinnin: https://bracketchallenge.nhl.com Tässäpä oma: https://muusikoiden.net/dyn/users/152080.jpg Jostain syystä antaa laittaa ottelumäärät vain ekalle kierrokselle. Tässä loput: CHI - MIN @ 6 CHI ANA - EDM @ 5 ANA NYR - BOS @ 6 NYR WSH - PIT @ 5 PIT ---- CHI - ANA @ 7 CHI NYR - PIT @ 5 PIT ---- CHI - PIT @ 7 CHI |
santakasa 10.04.2017 16:42:23 (muokattu 10.04.2017 16:43:07) | |
---|
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
LordWinter 10.04.2017 18:31:29 (muokattu 10.04.2017 18:31:56) | |
---|
"Kun kukaan teistä joku kuka lie pressa mukaan lukien mikä on nice" -megatherium |