Jucciz 10.03.2017 00:00:13 | |
---|
heviäijä: eikös se ole 44.1kHz ja 24bit, ainakin CD-standardina Nykynuoriso on pilalla. |
Funkånaut 10.03.2017 00:08:50 | |
---|
varpio: Ei kun kyllä viimeiset hyvät lyriikat oli: Pullat pystyyn, taikina nousee beibi nyt leivotaan olen kaupungin tavotelluin ukkomies heitän hiivat tosta vaan Ommeinaa. "Mitä? Lasku minun maksettavaksi, mitä? Kuuluu niin huonosti, en saa oikein selvää. Ai minulle konjakkia tulossa? Noo, nyt alkaa kuulua vähän paremmin." - J. Alfred Tanner |
Exhausted 10.03.2017 00:30:34 (muokattu 10.03.2017 00:32:02) | |
---|
|
texan 10.03.2017 00:51:14 | |
---|
Exhausted: Ei voi muuta sanoo kun hattua nostaa. Koskahan seuraava kampanja tulee? Hyvinhän tuo on sujunut, katsotaan kuinka lähelle 750 000 euron tavoitetta pääsevät kuun loppuun mennessä. |
V.M.V 10.03.2017 07:51:16 | |
---|
Kyllä niin vauhdilla on rahaa tullut, että kotikunta voisi lahjoittaa tontin. Tulisi isompi studio ja parempia levyjä! |
Jormaz 10.03.2017 09:22:42 | |
---|
V.M.V: Kyllä niin vauhdilla on rahaa tullut, että kotikunta voisi lahjoittaa tontin. Tulisi isompi studio ja parempia levyjä! Jostain Kainuusta ostais ison omakotitalon ja remppais studioksi. Olis taatusti myös se sauna. Lisäksi olis ihan sitä oikeaa metsääkin ympärillä eikä mitään eternal haunted gloomy pururataa. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
V.M.V 10.03.2017 09:25:15 | |
---|
Jormaz: Jostain Kainuusta ostais ison omakotitalon ja remppais studioksi. Olis taatusti myös se sauna. Lisäksi olis ihan sitä oikeaa metsääkin ympärillä eikä mitään eternal haunted gloomy pururataa. Jos menee liian kauaksi Kehä III:n ulkopuolelle, niin on monia muita ongelmia jotka haittaa miksausta. Ulvovat sudet yms. |
Funkånaut 10.03.2017 10:02:30 | |
---|
Jormaz: Jostain Kainuusta ostais ison omakotitalon ja remppais studioksi. Olis taatusti myös se sauna. Lisäksi olis ihan sitä oikeaa metsääkin ympärillä eikä mitään eternal haunted gloomy pururataa. Vahvasti tämä. "Mitä? Lasku minun maksettavaksi, mitä? Kuuluu niin huonosti, en saa oikein selvää. Ai minulle konjakkia tulossa? Noo, nyt alkaa kuulua vähän paremmin." - J. Alfred Tanner |
Megalomania 10.03.2017 10:16:36 | |
---|
Kainuussa Wintersunin miksausta haittaisi vahvasti myös Kainuun tykistörykmentti. Tykistön jylinä valitettavasti veisi maagisen ja eeppisen tuulikellojen huminan luoman herkkyyden Wintersunin musiikista. |
santakasa 10.03.2017 10:44:26 | |
---|
Megalomania: Kainuussa Wintersunin miksausta haittaisi vahvasti myös Kainuun tykistörykmentti. Tykistön jylinä valitettavasti veisi maagisen ja eeppisen tuulikellojen huminan luoman herkkyyden Wintersunin musiikista. Sitten Wintersunista tulisi Wintersunin ja Bolt Throwerin äpärälapsi ja uudeksi nimeksi Winter Thrower. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
SossunRahoil 10.03.2017 11:58:50 | |
---|
Jos menee liian kauaksi Kehä III:n ulkopuolelle, niin on monia muita ongelmia jotka haittaa miksausta. Ulvovat sudet yms. Eissaatana :DD Kyllä täällä asiatonta porukkaa on kun oon sivusta seuraillut. Odotan Metsä vuodenaikoja kovasti, vaikka kesällä ei voikaan kuunnella talviaurinkoa. Tuliskohan vielä tuo 300k täyteen. Ite en pääse kantamaan korsiani kekoon, koska tarvitsen oman pankin että voisin mahdollisimman hyvin backata. Pitäisköhän laittaa crowdfunding pystyyn? Varmasti olen väärässä mutta kumminkin. |
ÄrGee 10.03.2017 13:25:19 (muokattu 10.03.2017 13:25:52) | |
---|
TO THE STARS!!! |
Perro Stupido 10.03.2017 14:17:28 | |
---|
Mua häiritsee todella paljon se, että rumpujen nauhoituksista ei ole ollut mitään juttua vielä. Eikä liiemmin ole Hahdon roolia avattu muutenkaan. |
JanneO 10.03.2017 14:29:33 | |
---|
Perro Stupido: Mua häiritsee todella paljon se, että rumpujen nauhoituksista ei ole ollut mitään juttua vielä. Eikä liiemmin ole Hahdon roolia avattu muutenkaan. Just tämä! Mut toivotaan että siitäkin hommasta tulee enemmän juttua jossain vaiheessa. Lähettäjä: "rumpujoppari R***i"
Lähetetty: 18.10.2010 02:40
Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro
Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin. |
T-Stag 10.03.2017 14:31:49 | |
---|
Perro Stupido: Mua häiritsee todella paljon se, että rumpujen nauhoituksista ei ole ollut mitään juttua vielä. Eikä liiemmin ole Hahdon roolia avattu muutenkaan. Juu, ei kuvia, ei mitään juttua... Pienen budjetin levy, eikö niin? |
Perro Stupido: Eikä liiemmin ole Hahdon roolia avattu muutenkaan. Onhan tästä ollut vaikka mitä arvailuja ihan bändin henk. koht. tuntevilta tyypeiltä. Eräskin epäili, että Hahton rooli vois olla rumpusetin soittaminen. Toinen totesi, että setin soiton lisäksi Hahtolta odotetaan työkalunsa suvereenia osaamista. Kolmas mielipide meni niinkin pitkälle, että väitti Hahton itse soittavan äänitettävät raidat oikealla rumpusetillä. Mut joo, villejä huhuja vaan. K.F.S. is the Only Law |
Ochmo 10.03.2017 18:43:23 | |
---|
Henri Henri Olavi: Onhan tästä ollut vaikka mitä arvailuja ihan bändin henk. koht. tuntevilta tyypeiltä. Eräskin epäili, että Hahton rooli vois olla rumpusetin soittaminen. Toinen totesi, että setin soiton lisäksi Hahtolta odotetaan työkalunsa suvereenia osaamista. Kolmas mielipide meni niinkin pitkälle, että väitti Hahton itse soittavan äänitettävät raidat oikealla rumpusetillä. Mut joo, villejä huhuja vaan. Insanely epic forest drumming. |
Tuomoo 11.03.2017 21:43:49 | |
---|
santakasa: Sitten Wintersunista tulisi Wintersunin ja Bolt Throwerin äpärälapsi ja uudeksi nimeksi Winter Thrower. Eis, ota plussa. +++ Puhun sillä varmuudella jonka täydellinen tietämättömyys antaa. |
Stoalainen 13.03.2017 00:57:27 | |
---|
Groove ratkaisee |
jusbb 13.03.2017 01:23:04 | |
---|
|