Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 5236 237 238 239 240277 278 279 280 281
Funkånaut
25.02.2017 14:14:56

"Mitä? Lasku minun maksettavaksi, mitä? Kuuluu niin huonosti, en saa oikein selvää. Ai minulle konjakkia tulossa? Noo, nyt alkaa kuulua vähän paremmin." - J. Alfred Tanner
VeeKoo
25.02.2017 14:44:21

HulluNieminen: Sisälsi kirjoitusvirheen, oikea: https://c1.staticflickr.com/9/8147/7291752882_67559dd500_b.jpg

:----D ++

Itselle tuli tämä kuva ekana mieleen alkuperästä viestiä lukiessa.

http://im.mtv.fi/image/6164168/port … joituksissa-x-factor-12112016-2.jpg
ErkkiErakko
25.02.2017 17:22:10
Hyvä kööri koolla, Gifty, Freddy ja Relley C olisi vielä mahtunu.
LordWinter
25.02.2017 17:25:04
Oh So Quite.
"kamala kampela" -haitaripartio
Hamsteri Kukkonen
25.02.2017 22:25:40

Orson Quentin
You have KELA. Don't worry. -Kiko Loureiro
Kooteevee
25.02.2017 23:25:23
It's all gone Quiet
Hamsteri Kukkonen
25.02.2017 23:37:51

Oh Song på Skansen #IngenSkräck
Janizio
27.02.2017 08:26:36
On sen jo tottakai tiennyt miten huikee Saara on, mutta se mitä tosiaan on nyt noita klippejä nähnyt tuolta X-Factor kiertueelta niin kokonaisvaltaisena show-maikerinä artistin ominaisuudessa ihan hukeeta katseltavaa noi klipit ja sitä kauttaa mitä tossa on nyt nähty niin Hartwallin keikkaa kyl odottaa todella kämmenet syyhyten
carnation
27.02.2017 08:57:40
Janizio: On sen jo tottakai tiennyt miten huikee Saara on, mutta se mitä tosiaan on nyt noita klippejä nähnyt tuolta X-Factor kiertueelta niin kokonaisvaltaisena show-maikerinä artistin ominaisuudessa ihan hukeeta katseltavaa noi klipit ja sitä kauttaa mitä tossa on nyt nähty niin Hartwallin keikkaa kyl odottaa todella kämmenet syyhyten

Onko parempi kuin KISS?
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Janizio
27.02.2017 14:28:51 (muokattu 27.02.2017 14:36:29)
carnation: Onko parempi kuin KISS?

Se riippuu ihan siitä keltä kysytään, kun näissä asioissa on kyse mielipide ja makuasioista
blackmore81
27.02.2017 18:49:39
carnation: Onko parempi kuin KISS?

Riippuu Geneltä kysytään ;)
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about
Jäärä
27.02.2017 19:59:50
Janizio: ....Hartwallin keikkaa kyl odottaa todella kämmenet syyhyten

Luulen, että runkkaaminen on Hartwall-areenalla kielletty.

Runkkaamisesta tulikin mieleeni eräs hyvä ystäväni , jonka kanssa olin katsomassa Juice Leskistä ja Grand Slamia Tanhuhovilla joskus takavuosina. Joku taisi polttaa sytkärillä Juicen laulumonitorin piuhan poikki ja konsertti keskeytettiin ymmärrettävästi kuin seinään. (Muistaakseni. Olin sillä hetkellä hyvin, hyvin kännissä). Kaverikin oli siinä jotenkin hävinnyt ja löytyi vasta seuraavalla viikolla jostain. Luin Leskisen kimpaantuneen haastattelun sitten jälkeenpäin paikallislehdestä, jossa hän väitti, että lavan alla oli ollut keikan aikana "hullu runkkaaja" ja lattialta oli löytynyt ilmiselvää spermaa. Kaverilleni alkoi muisti palailla pätkittäin ja hän väitti löytäneensä hiusvaahtopullon, josta oli ruikkinut sieltä lavan alta eturivin jaloille. Tätä kirjoittaessani tämän tabletin huonolla virtuaalinäppiksellä, aloin pohtia oliko ystäväni kertomus sittenkään totta? Kumpi valehtelee, Juice vai toverini?

Että kannattaa olla tarkkana niiden runkkauksien kanssa sitten, ettei päädy lehteen saatikka jonkun ikonin elämäkertaan.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Nelisormimangusti
28.02.2017 08:16:18

Jäärä: Luulen, että runkkaaminen on Hartwall-areenalla kielletty.

En usko tälle löytyvän lähdettä.
Outo luku on luonnollinen luku, joka on runsas mutta ei puolitäydellinen.
Jäärä
28.02.2017 11:30:30 (muokattu 28.02.2017 11:32:17)
Nelisormimangusti: En usko tälle löytyvän lähdettä.

Pikaisesti selailemalla en minäkään löytänyt mitään kieltoa, ainakaan tuolta

http://hartwallarena.fi/fi/usein-kysytty%C3%A4-0

Edit: Kuinkahan monta kertaa tulisi tuonne jonnekin esittää kysymys "Saako Areenalla runkata?" jotta se päätyisi tuonne "Usein kysyttyihin kysymyksiin" ja saisi näin kunnollisen vastauksen askaruttavaan asiaan?
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
santakasa
28.02.2017 19:07:39
Runkkaaminen Hartwalilla ja Saara Aalto... nice
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
Hamsteri Kukkonen
28.02.2017 19:21:07

santakasa: Runkkaaminen Hartwalilla ja Saara Aalto... nice

Eri päivinä tietty.
Janizio
01.03.2017 17:25:44 (muokattu 01.03.2017 17:27:23)
http://yle.fi/urheilu/3-9486189?ori … utuoreimmat&ns_linkname=urheilu

Pakko laittaa tämä tänne kun luki tuota juttua ja pääsi ihan viimeiseen kappaleeseen niin tulipas sellainen fiilis, että niinpä niin. Kuullostaapas tutulta, että ei ole Saara ainut joka puhuu näistä asiosita ja tuntemuksista, miten Suomessa kohdellaan välillä niitä joilla on kovat ja isot tavoitteet ja uskaltaa ne sanoa julki

Ja mä toivon, että asia on todella noin, että Suomalaiset ovat kehittineet siinä, että tollaisia kovien tavoitteiden julki tuomista ei enää pidettäisi ns. päänaukomisena kuten tossa juttussa asia mainitaan ja kuvataan
Lautuma
01.03.2017 18:16:06
Janizio: http://yle.fi/urheilu/3-9486189?ori … utuoreimmat&ns_linkname=urheilu

Ja mä toivon, että asia on todella noin, että Suomalaiset ovat kehittineet siinä, että tollaisia kovien tavoitteiden julki tuomista ei enää pidettäisi ns. päänaukomisena kuten tossa juttussa asia mainitaan ja kuvataan

Outoa, sillä itse en ole havainnut asiaa noin. Ennemminkin tämä "teen parhaani, katsotaan mihin se riittää"-porukka saa sitä lokaa niskaansa. Tosin jos keulit ennen koitosta ja sitten meneekin perseelleen, silloin suomalainen varmasti kohottaa omanarvontuntoaan, että mitäs lesosit jne länkytystä. Eli potkitaan yrittänyttä, vaikka pitäisi juuri päinvastoin tsempata.
I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here.
Janizio
01.03.2017 18:23:19
Lautuma: Outoa, sillä itse en ole havainnut asiaa noin. Ennemminkin tämä "teen parhaani, katsotaan mihin se riittää"-porukka saa sitä lokaa niskaansa. Tosin jos keulit ennen koitosta ja sitten meneekin perseelleen, silloin suomalainen varmasti kohottaa omanarvontuntoaan, että mitäs lesosit jne länkytystä. Eli potkitaan yrittänyttä, vaikka pitäisi juuri päinvastoin tsempata.

Niinpä! Todennäköisesti osittain tässä juuri tarkoitetaan tuota, että ei pitäisi teilata jos uskaltaa kertoa kovat tovoitteensa ja vaikka epäonnistuisikin sillä kertaa. Sellaista jonkinlaista kärsivällisyyttä jossain määrin suomalaiset katsojat niin urheilun kuin muunkin suhteen pitäisi pikkaisen oppia enemmän
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)