Kooteevee 02.02.2017 13:35:17 | |
---|
Nykyään ja itse asiassa jo hyvin pitkään kiinnostavuus tehdään markkinoinnilla. Ajatellaan nyt vaikka Madonnaa, Lady Gagaa ja Miley Cyrusia. Parilla ensinmainitulla jopa taiteilijanimi on valittu markkinointia silmälläpitäen. Markkinointi on sitten ollut niin silmiinpistävää että se on ainakin itselle ollut suorastaan häiritsevää esim. Lady Gagan tapauksessa, jonka olisin voinut kuvitella pärjäävän ihan musiikillisilla ansioillakin. Mutta jos markkinointitempuilla saadaan myyntiä lisättyä esim. 10%, niin se jo voi olla kymmeniä miljoonia rahaa, joten kannattaahan sitä tehdä. Perusasia on se että pitää erottua jotenkin massasta. Ja sitähän Saara kyllä tekee omasta mielestäni. Katsotaan nyt vaikka sitä NTA:n punaisella matolla hänellä ollutta pukua. Sen seurauksena Saaran kuva oli monessa (useimmissa ?) tilaisuudesta raportoivassa lehdessä UK:ssa ja häntä haastateltiin useaan mediaan kuten esim. BBC:hen. Kaikki eivät puvusta pitäneet, mutta se ei ollut haitta vaan etu jolla sai näkyvyyttä. Puhun siis tästä: http://www.manchestereveningnews.co … ion-Awards-2017-Arrivals-London.jpg Vähän lisätukea saan sitten mm. Huffington Postin blogista jossa James Brinsford kirjoitti mm.: "Shining brightly over them all though is Saara. The good news for The X Factor is that she actually has some star quality and could go on to be a great ambassador for the show." http://www.huffingtonpost.co.uk/jam … ra-aalto-the-only-o_b_13510830.html Duetolla Matt Terryn kanssa Helsingin konsertissa pyritään oletettavasti myös lisäämään näkyvyyttä (toiminee myös toiseen suuntaan). Saara on sitten myös kiinnostunut terveellisestä ruuasta ja häntä on haastateltu tästä UK:ssa. Kaikki keinot kannattaa käyttää näkyvyyden lisäämiseksi. Mitä tulee sitten Saaran persoonaan niin siinäkin on "särmää" niin paljon että n. 50% ihmisistä ei voi sietää häntä (luku poimittu täältä :-). Vielä enemmän "särmää" olisi sitten jo iso haitta. Sen toisen puolen mielestä Saara on sitten "such a lovely person" kuten englantilaiset asian ilmaisivat. |
Alfons Åberg 02.02.2017 16:50:51 | |
---|
Jormaz: Las Ketchup möi aikanaan vissiin aika kivasti lippuja jäähallikeikoille sen yhden rasittavan renkutuksensa avulla. Siinä vaiheessa kun keikka lopulta oli, bändi oli jo käytännössä unohdettu. Varmaan aika vaivaantunut fiilis porukalla mennä kuuntelemaan kolme kertaa se yksi hitti plus täytebiisit. Mites sitten se romanialainen pumppu mikä lauloi että numa numa nei hai sie numa nei? "Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny- |
Janizio 02.02.2017 22:29:19 | |
---|
Voi kun tietäisittekin kuin paljon komentointieni kanssa jne. mulla on onnistumisia kun niitä joku kysyi että onko niitä, niin on niin et piisaa. |
carnation 02.02.2017 22:56:03 | |
---|
Janizio: Voi kun tietäisittekin kuin paljon komentointieni kanssa jne. mulla on onnistumisia kun niitä joku kysyi että onko niitä, niin on niin et piisaa. Kuinka monta plussaa sulla on täällä M.netissä? "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
sellisti 02.02.2017 23:01:36 | |
---|
Janizio: Voi kun tietäisittekin kuin paljon komentointieni kanssa jne. mulla on onnistumisia kun niitä joku kysyi että onko niitä, niin on niin et piisaa. Flaksiketjuun nämä. Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin /
Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen |
Alfons Åberg 02.02.2017 23:55:11 | |
---|
Janizio: Voi kun tietäisittekin kuin paljon komentointieni kanssa jne. mulla on onnistumisia kun niitä joku kysyi että onko niitä, niin on niin et piisaa. Nyt korkki kiinni "Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny- |
carnation 02.02.2017 23:59:22 | |
---|
Presidentti: Nyt korkki kiinni #NoBeer heh heh "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Dirtyh 03.02.2017 08:35:11 | |
---|
sellisti: Flaksiketjuun nämä. Ootko koskaan käynyt katsomassa noita Saara aiheisia some-keskusteluja. Siellähän Jani edustaa kantoineen konservatiivisinta ja hillityintä laitaa. On hankalaa ymmärtää miten jotkut ihmiset voivat mennä niin sekaisin toisesta ihmisestä.. |
Janizio 03.02.2017 09:26:27 | |
---|
Presidentti: Nyt korkki kiinni Tiedätkö mitä? Sitä korkkia ei ole koskaan aukaistukkaan ;) |
Dirtyh 03.02.2017 09:35:31 | |
---|
Janizio: Tiedätkö mitä? Sitä korkkia ei ole koskaan aukaistukkaan ;) On kaksi tapaa juoda alkoholia. Liikaa tai liian vähän. |
Burn 03.02.2017 09:48:37 (muokattu 03.02.2017 09:51:45) | |
---|
Dirtyh: Ootko koskaan käynyt katsomassa noita Saara aiheisia some-keskusteluja. Siellähän Jani edustaa kantoineen konservatiivisinta ja hillityintä laitaa. On hankalaa ymmärtää miten jotkut ihmiset voivat mennä niin sekaisin toisesta ihmisestä.. Hankalasti ymmärrettävästä asiasta tulikin mieleeni, että tämmöinen tuli vastaan: https://www.facebook.com/photo.php? … 000588023444&type=3&theater Vessajono: Tämä vetää kyllä ohi jopa siitä kaverista joka aikanaan kun piti kirjoittaa aine jostain tunnetusta romaanista, kirjoitti aineen Mulkosilmä-Asserista. |
Janizio 03.02.2017 10:35:25 (muokattu 03.02.2017 10:40:23) | |
---|
Dirtyh: On kaksi tapaa juoda alkoholia. Liikaa tai liian vähän. Liikaa voi juoda, mutta liian vähän ei Hankalasti ymmärrettävästä asiasta tulikin mieleeni, että tämmöinen tuli vastaan: https://www.facebook.com/photo.php? 1833.100000588023444&type=3&theater Mitäs vaikeasti ymmärrettävää tuossa Saara nukessa on, että on sellaisen joku tehnyt. Ei ole varmasti ensimmäinen fani maailmassa, joka on tehnyt fanitukset kohteestaan jotain vastaavaa. Olen nähnyt jo muutamia Saarasta maalattuja tauluja/muotokuvia jne. Ei ole mitenkään edes Saaran kohdalla enää ainutlaatuinen juttu, että hänestä tehdään tälläisiä juttuja. |
Dirtyh 03.02.2017 11:52:25 | |
---|
Janizio: Liikaa voi juoda, mutta liian vähän ei Jos et juo niin et voi sanoa juovasi liian vähän. Jos joisit vähän niin voisit niin sanoa. Se oli sellain niinku vitsi nääs. Ei ole varmasti ensimmäinen fani maailmassa, joka on tehnyt fanitukset kohteestaan jotain vastaavaa. Ei niin ja Saara ei tässä nyt ollutkaan se pointti vaan se että miten joku voi syttyä jostain toisesta ihmisestä niin paljon. Jos Slash kävelisi nyt ovesta sisään niin kyllä mä sille kahvit voisin keittää ja jutella mukavia mutta ei se muuttaisi mun elämää lopulta mitenkään (paitsi jos se olisi etsimässä Duffille korvaajaa). |
Kooteevee 03.02.2017 12:02:07 | |
---|
Janizio: Liikaa voi juoda, mutta liian vähän ei Mitäs vaikeasti ymmärrettävää tuossa Saara nukessa on, että on sellaisen joku tehnyt. Ei ole varmasti ensimmäinen fani maailmassa, joka on tehnyt fanitukset kohteestaan jotain vastaavaa. Olen nähnyt jo muutamia Saarasta maalattuja tauluja/muotokuvia jne. Ei ole mitenkään edes Saaran kohdalla enää ainutlaatuinen juttu, että hänestä tehdään tälläisiä juttuja. Molemmista kohdista olen samaa mieltä. Ei siitä niin kauan ole kun Suomessa esim. työpaikan saanti saattoi tyssätä siihen että haastattelussa tuli ilmi että kaverihan on absolutisti. Nykyään kysessä on syrjintä josta rapsahtaa rangaistus ja lisäksi tulee mediassa iso määrä paheksuntaa, mitä mikään itseään kunnioittava yritys ei halua saada. Ja hyvä niin. Itse käytän kyllä alkoholia, mutta nostan silti hattua niille jotka sitä eivät käytä. Nuken tekeminen Saarasta on myös ihan hellyttävää. Jos käy katsomassa tekijän muuta tuotantoa niin huomaa että kyseessä on hyvin taitava henkilö. Ja jos itse saisin sellaisia kommentteja kuten "Mielettömän hieno!" tai "Gorgeous" niin kyllähän se tuntusi ihan mukavalta. |
Vessajono 03.02.2017 12:47:35 | |
---|
Zed: Parasta mitä ihminen mielestäni voi tehdä, on tuijottaa synkkänä ulos asuntonsa ikkunasta ja pelätä tulevaisuutta saatanasti. Nobelanereita juotu vuonna 2017: 54 |
Pop Corn 03.02.2017 13:22:36 | |
---|
Kooteevee: Ei siitä niin kauan ole kun Suomessa esim. työpaikan saanti saattoi tyssätä siihen että haastattelussa tuli ilmi että kaverihan on absolutisti. Nykyään kysessä on syrjintä josta rapsahtaa rangaistus ja lisäksi tulee mediassa iso määrä paheksuntaa, mitä mikään itseään kunnioittava yritys ei halua saada. Ja hyvä niin. Höpöhöpö. Työantaja voi olla ottamatta töihin ihan mistä syystä itse haluaa, oli kyseessä sitten ikä, uskonto, rotu, sukupuolinen suuntautuminen, alkoholin käyttö tai mikä muu syy tahansa. Näin toimitaan joka päivä. Ei näistä syistä kukaan tietysti huutelemaan ala, paitsi totaalinen idiootti. Absolutismi on työnantajan kannalta siinä mielessä ikävä ominaisuus, että se voi olla merkki siitä että kyseessä on joustamaton "periaatteen" ihminen, jonka kanssa voi ilmetä ongelmia myöhemmin. Näinhän ei välttämättä ole, mutta asiaa on syytä tutkia lisäkysymyksillä. Itse kyllä palkkaisin hyvin todennäköisesti aina ennemmin kohtuukäyttäjän mitä absolutistin, jos muuten kaksi henkilöä ovat tasavertaisia. Boom Chicka Pop. |
Vessajono 03.02.2017 13:25:26 | |
---|
Pop Corn: Itse kyllä palkkaisin hyvin todennäköisesti aina ennemmin kohtuukäyttäjän mitä absolutistin, jos muuten kaksi henkilöä ovat tasavertaisia. Absolutistit on vähän niinku uskovaiset: molemmissa on jotain epäilyttävää. Zed: Parasta mitä ihminen mielestäni voi tehdä, on tuijottaa synkkänä ulos asuntonsa ikkunasta ja pelätä tulevaisuutta saatanasti. Nobelanereita juotu vuonna 2017: 54 |
Janizio 03.02.2017 13:32:25 | |
---|
Pop Corn: Höpöhöpö. Työantaja voi olla ottamatta töihin ihan mistä syystä itse haluaa, oli kyseessä sitten ikä, uskonto, rotu, sukupuolinen suuntautuminen, alkoholin käyttö tai mikä muu syy tahansa. Näin toimitaan joka päivä. Ei näistä syistä kukaan tietysti huutelemaan ala, paitsi totaalinen idiootti. Absolutismi on työnantajan kannalta siinä mielessä ikävä ominaisuus, että se voi olla merkki siitä että kyseessä on joustamaton "periaatteen" ihminen, jonka kanssa voi ilmetä ongelmia myöhemmin. Näinhän ei välttämättä ole, mutta asiaa on syytä tutkia lisäkysymyksillä. Itse kyllä palkkaisin hyvin todennäköisesti aina ennemmin kohtuukäyttäjän mitä absolutistin, jos muuten kaksi henkilöä ovat tasavertaisia. Mulla pistää todella vihaksi tollaiset ihmiset, jotka ajattelee tuolla tavalla mitä kuvailet. |
Jäärä 03.02.2017 13:44:40 | |
---|
En ole ennen tohtinut kysyä, mutta... Onko Saara jonkinasteinen retardi? Ja mitä nämä keijukais- ym. höpöhöpöjutut on? Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Janizio: Mulla pistää todella vihaksi tollaiset ihmiset, jotka ajattelee tuolla tavalla mitä kuvailet. Siinähän puit sitten nyrkkiä takataskussa. Tässä taloustilanteessa se on kuitenkin työnantaja, joka sanelee ehdot. Kyllä mä olen sitä mieltä, että sanonta "ei pidä ikinä luottaa mieheen joka ei ole viinaa maistanut" pitää paikkansa. Raivoraittiissa ihmisissä on aina jotain epäilyttävää. Ja paljastuihan se Matti Vanhasenkin todellinen luonne. Pop Corn: Höpöhöpö. Työantaja voi olla ottamatta töihin ihan mistä syystä itse haluaa, oli kyseessä sitten ikä, uskonto, rotu, sukupuolinen suuntautuminen, alkoholin käyttö tai mikä muu syy tahansa. Näin toimitaan joka päivä. Ei näistä syistä kukaan tietysti huutelemaan ala, paitsi totaalinen idiootti. +Plussa kirjattu On totta, että syrjintälaki on olemassa, mutta tavallisella kansalaisella lienee aika iso kynnys raportoida työsyrjinnästä. Monella alalla Suomessa on oikeasti todella pienet piirit, syrjintäsyytteellä lähinnä varmistaa sen ettei rekrytoida jatkossakaan oman alan töihin. Jonkun Johanna Korhosen rekrytoimattomuus ja sitä seurannut julkinen paheksunta oli vain lillukanvarsi kokonaisuutta ajatellen, hänellä oli kaikki mediasuhteet käytössään silloin. Tavallisella kansalaisella ei sellaisia verkostoja ole. "Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny- |