Aihe: Viimeksi katsomasi elokuva ja sen arvosana
1 2 3 4 5439 440 441 442 443602 603 604 605 606
Karwin
06.01.2017 19:08:40

Bonham: Divergent

http://www.imdb.com/title/tt1840309/?ref_=nv_sr_1

Sci-fin ystävänä tuli tämä kahlattua läpi. Olipahan melkoinen läjä sitä itseään... todella heikko yritys, vaikka idea olikin mielenkiintoinen. Lavastus ja puvustus suoraan 80-luvulta, eikä hyvässä mielessä. Köyhän miehen Nälkäpeli. Soma tyttö toki pääosassa.

Ai niin, reilu kahden tunnin kesto ei todellakaan helpottanut asiaa.

0,5 / 5

Televisiosta tuli nähtyä ja samaa mieltä.

Passengers 1/ 5
Disneyläinen avaruusseikkailuntapainen. Avaruusalus on nätti - suorastaan piirretty hajoamaan. Epäuskottava juoni yltyy loppua kohden (mukana klassinen sankarinkuolleistaherääminen). Piste menee kauneudelle - avaruusaluksen arkkitehtuurille ja näyttelijöille. Olisi voinut toimia paremmin ilman tekstitystä, ottaa korvalaput mukaan, katsella kuvia ja kuunnella elokuvan ajan Tangerine Dreamia.
Elämä on nakki.
Karwin
11.01.2017 12:32:28

El_Jyrkkä: Hesher (2010)
----
ehdottomasti paras elokuva minkä olen tänä vuonna katsonut, mustaa huumoria, draamaa ja tahatonta komiikkaa.
----
6/5

Tämä tuli äskettäin televisiosta ja oli tuntematon pätkä minulle. Paras elokuva minkä olen tänä vuonna katsonut. Erityismaininta hulvattomista loppusekunneista ja loppuseksteistä.

4/5.
Elämä on nakki.
arppah8
11.01.2017 19:35:56 (muokattu 11.01.2017 23:17:48)

Makuunin poistolaarista tuli muutama bluray poimittua.

Hail, Caesar!

Coenin veljesten viimeisin. Olihan tämä omaan makuun melko hajuton ja mauton pläjäys, ei lähtenyt oikein millään tasolla. Melko ristiriitaisia arvioita saanut maailmallakin näemmä, mun arvosana nippanappa 2/5.

Last knights

Jonniinmoista ritarihömppää Clive Owenin tähdittämänä. Eihän tämä mikään mestariteos ollut mutta ihan sujuvaa viihdettä vaikka ohuehkot hahmot tähänkin oli kirjoitettu. 3/5.

Tänään vois tiirailla Michael Fassbenderin liidaaman Macbeth-leffasovituksen, saas nähdä.

Ja katsottu. Eipä tämäkään nyt oikein. Kovin oli synkkää ja ihan komeata kuvaa mutta ei noihin hahmoihin tule minkäänlaista tunnesidettä kun puhutaan niinkuin teatterilavalla eikä niinkuin ihmiset. Vai oliko puheenparsi ihmisten käyttämänä Shakespearen aikaan oikeasti tuommoista? I doubt it. No, oli tämä parempi kuin tuossa vähän aikaa sitten puoli tuntia kestetty Mel Gibson-Hamlet, tämän katsoi kuitenkin loppuun saakka. Heikko 2/5.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata!
vt1100
15.01.2017 09:31:47
Big Trouble

Digiboxin uumenista löytyi tuommonen hjuumoripläjäys, kohtuu nimekkäillä näyttelijöillä ladattu sekoilupätkä joka ei itse asiassa ollut aivan sysipaska vaikka niin voisi olettaa kun pääosassa Tim Allen.

Keskiverto 2.5/5
Bonham
15.01.2017 10:55:23
Mad Max, Fury road

Olipa vauhtia ja vaarallisia tilanteita, erikoistehosteita ja stuntteja.... ja siinä se sitten olikin. Näyttelijöinä olisi voinut olla kuka tahansa, sen verran kivikasvoa oli liikenteessä. Tietä ylös, tietä alas. Jopas oli puuduttavaa.

1 / 5
Decadetroll
15.01.2017 14:30:28
Bonham: Mad Max, Fury road

Olipa vauhtia ja vaarallisia tilanteita, erikoistehosteita ja stuntteja.... ja siinä se sitten olikin. Näyttelijöinä olisi voinut olla kuka tahansa, sen verran kivikasvoa oli liikenteessä. Tietä ylös, tietä alas. Jopas oli puuduttavaa.

1 / 5

Kas, maailmassa on toinenkin ihminen, joka ei juuri elokuvasta piitannut...
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
Henri Henri Olavi
15.01.2017 15:08:03
Decadetroll: Kas, maailmassa on toinenkin ihminen, joka ei juuri elokuvasta piitannut...

Täällä kolmas. Väsynyt tekele. Ei mitään yritystä, ei mitään mikä olisi pitänyt mielenkiintoa yllä. Taas yksi elokuva, jota ei aivan kokoana jaksanut edes katsoa.
K.F.S. is the Only Law
reaper666
17.01.2017 13:15:24
Henri Henri Olavi: Täällä kolmas. Väsynyt tekele. Ei mitään yritystä, ei mitään mikä olisi pitänyt mielenkiintoa yllä. Taas yksi elokuva, jota ei aivan kokoana jaksanut edes katsoa.

Mun mielestä tosi hyvä ja vieläpä tehty old schoolisti. Kaikki autot toimii oikeesti yms.
Henri Henri Olavi
17.01.2017 14:45:04 (muokattu 17.01.2017 14:45:16)
reaper666: Mun mielestä tosi hyvä ja vieläpä tehty old schoolisti. Kaikki autot toimii oikeesti yms.

Meillä on varmaan hyvin pitkälti erilainen tapa arvostaa/arvottaa elokuvia. Mulle kun ei merkkaa pätkääkään se, toimiiko joku auto oikeasti. Mulle merkkaa se, toimiiko elokuva oikeasti.
K.F.S. is the Only Law
Swan
17.01.2017 14:56:09
Henri Henri Olavi: Meillä on varmaan hyvin pitkälti erilainen tapa arvostaa/arvottaa elokuvia. Mulle kun ei merkkaa pätkääkään se, toimiiko joku auto oikeasti. Mulle merkkaa se, toimiiko elokuva oikeasti.

Fury Road toimii oikeasti, tarkasteli sitä sitten teknisestä tai temaattisesta näkökulmasta. Jos on yhtään kiinnostusta siihen, mihin kaikki hehkutus perustuu, tuossa on aika tyhjentävä analyysi:

https://www.youtube.com/watch?v=_ST6-Xk4mM8
Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.
Henri Henri Olavi
17.01.2017 14:57:34 (muokattu 17.01.2017 14:57:55)
Swan: Fury Road toimii oikeasti, tarkasteli sitä sitten teknisestä tai temaattisesta näkökulmasta. Jos on yhtään kiinnostusta siihen, mihin kaikki hehkutus perustuu, tuossa on aika tyhjentävä analyysi:

https://www.youtube.com/watch?v=_ST6-Xk4mM8

Olen ehkä omituinen, mutta mä en tarvitse jonkun muun analyysiä kertomaan mulle, oliko leffa hyvä. Mä olen silleen vittumaisen itsevarma jätkä, että mulla pelaa luotto omaan arviointiini tällaisissa tapauksissa.
K.F.S. is the Only Law
carnation
17.01.2017 15:08:25
Henri Henri Olavi: Olen ehkä omituinen, mutta mä en tarvitse jonkun muun analyysiä kertomaan mulle, oliko leffa hyvä. Mä olen silleen vittumaisen itsevarma jätkä, että mulla pelaa luotto omaan arviointiini tällaisissa tapauksissa.

Kannattais tarvita, jos on noin väärässä :(
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Henri Henri Olavi
17.01.2017 15:09:53
carnation: Kannattais tarvita, jos on noin väärässä :(

Olenko minä kertonut teille, että olette väärässä, vaikka pidättekin jostakin elokuvasta? Juuri näin, en ole. Lopetahan siis moinen lapsellinen vammailu, ja keskity kertomaan omia näkemyksiäsi.
K.F.S. is the Only Law
Swan
17.01.2017 15:11:38
Henri Henri Olavi: Olen ehkä omituinen, mutta mä en tarvitse jonkun muun analyysiä kertomaan mulle, oliko leffa hyvä. Mä olen silleen vittumaisen itsevarma jätkä, että mulla pelaa luotto omaan arviointiini tällaisissa tapauksissa.

Kyse ei olekaan siitä vaan vastakkaisen näkökannan ymmärtämisestä. Hyvyydestä ei ole pakko olla samaa mieltä, mutta tekee ihan hyvää olla kaikista argumenteista perillä.
Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.
Henri Henri Olavi
19.01.2017 11:33:49
Werner Herzog: Lo and Behold, Reveries of the Connected World

Maailman paras elossa oleva dokumentintekijä iskee taas! Mistä tää näitä tyyppejä löytää ja varsinkin, miten tää heppu saa nämä filmeissä esiintyvät tyypit moiseen avoimuuteen ja erityiseen reflektiiviseen tilaan? Nerokasta.

5/5
K.F.S. is the Only Law
Rojekti
19.01.2017 20:36:04
Untouchables

5/5

Helevetin hyvä, 30min vielä katsomatta kun meni niin myöhäiseksi, mutta ei se tuosta voi huonoksi mennä. Selkävamman kautta invalidoisutunut varakas mies puolivahingossa ja puoliläpällä palkkaa tummaihoisen vähävaraisen sossupummin avustajakseen ja tuostahan tulee tosi elämänmakuinen ja kaunis pätkä. Tekninen toteutus aivan käsittämättömän upeaa.
JC
19.01.2017 21:03:38 (muokattu 19.01.2017 21:05:20)
Rojekti: Untouchables

Intouchables tai Untouchable
Rojekti
20.01.2017 00:08:21
JC: Intouchables tai Untouchable

Hupsista joo näinpä
Bluesmies
20.01.2017 11:47:48
Rojekti: Untouchables

5/5

Helevetin hyvä, 30min vielä katsomatta kun meni niin myöhäiseksi, mutta ei se tuosta voi huonoksi mennä. Selkävamman kautta invalidoisutunut varakas mies puolivahingossa ja puoliläpällä palkkaa tummaihoisen vähävaraisen sossupummin avustajakseen ja tuostahan tulee tosi elämänmakuinen ja kaunis pätkä. Tekninen toteutus aivan käsittämättömän upeaa.

Maailman yliarvostetuin leffa. Sellanen "Ihan hyvä" kolmen tähden leffa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)