Hetfield 09.12.2016 08:57:36 | |
---|
Alright, alright, alright! |
santakasa 09.12.2016 09:17:00 (muokattu 09.12.2016 09:40:42) | |
---|
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
DM 09.12.2016 09:54:05 | |
---|
Huoh, jälleen turpaan Boltsille. Kuumien veskareiden kierroksella Bishop oli kaikkea muuta: https://www.youtube.com/watch?v=5O-QjEauLko Video summaa Tampan pelin tällä hetkellä aika täydellisesti. Nytkin laukaukset 41-30 Boltsille ja yksi maali. Omiin meni joka kuudes. Puolustus tässä oli isoin tekijä, tai on, koko ajan ollut. Kapteeninko poissaolo tän alamäen aiheutti - muutama matsi pelattu ilman Stammeria viime kausina kuitenkin, joten ei kovin uutta luulisi olevan. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
santakasa 10.12.2016 07:12:28 | |
---|
Minnesota voitti mukavasti. McDavidilta hieno alustus Zuckerin maaliin. Raantahan meinaa syrjäyttää itse kuninkaan. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
aivokuolio 10.12.2016 12:10:34 | |
---|
santakasa: Raantahan meinaa syrjäyttää itse kuninkaan. Hei, Kuningas kirjoitetaan isolla. No ei vaan. Lundqvistilla on ollut alkukauden aikana selkeitä ongelmia pelivarmuuden kanssa, semmoinen tyyneys ja varmuus joka on ollut aiemmin miehen tavaramerkki on kadonnut ja tilalle on tullut paljon ylipelaamista. Elekielestä näkee että kaikki ei ole kohdallaan ja kun viime viikkojen peleissä on ollut mennyt helppoja sisään, homma on mennyt kokoajan pahempaan solmuun. Varmasti kääntyy jossain vaiheessa mutta turha äijää on väkisillä maalissa pitää kun Raanta on ollut niin hyvässä iskussa. Peräkkäisinä päivinä Jetsiä ja Blackhawksia vastaan todella hyvät esitykset ja niin kauan kun homma toimii, sitä on turha muuttaa. Pisteistä kuitenkin pelataan. Rangersilla on ollut viime viikkoina muitakin murheita, alkukauden pistetehtailijoista poissa ovat olleet Pavel Buchnevich, Mikä Zibanejad, Rich Nash, Michael Grabner sekä Jimmy Vesey ja tämä on näkynyt pelissä karulla tavalla. Alkukauden pelinopeus ja luovuus ovat kadonneet väkisilläkin kun kärkiketjujen jätkiä on tippunut pois ja peli on muistuttanut viime aikoina niitä edelliskausien menoa että runnotaan väkisillä 1-3 maalia ja loppupeli puolustetaan niin perkeleesti veskan hoitaessa loput. Noh, mielummin nämä loukkaantumissumat nyt kuin keväällä ja toisaalta on vähän noloa mussuttaa kun joukkue on idän ja koko liigan kakkosena tilastoissa. Paljon on silti vielä parannettavaa ja potentiaalia hyödyntämättä. |
Wradlin 10.12.2016 13:45:37 (muokattu 10.12.2016 13:47:39) | |
---|
aivokuolio: Hei, Kuningas kirjoitetaan isolla. Mutta vain silloin, kun kyseessä on Kuningas itse. Tässä puhuttiin kuitenkin jääkiekkoilijasta, joten kirjoitetaan pienellä. Jatkakaa. "Wradlin knows everything about biting balls off from reindeers. He is also very good friend of Santa Claus, famous finnish character Joulupukki." -Kailis |
aivokuolio 10.12.2016 14:16:14 | |
---|
Wradlin: Mutta vain silloin, kun kyseessä on Kuningas itse. Tässä puhuttiin kuitenkin jääkiekkoilijasta, joten kirjoitetaan pienellä. Jatkakaa. Mutta kun se on oikeasti Kuningas: https://www.youtube.com/watch?v=VNYDys85ZJY |
LordWinter 10.12.2016 14:54:01 | |
---|
"kamala kampela" -haitaripartio |
DirtyFingers 10.12.2016 15:02:36 | |
---|
LordWinter: Yks tuttu on kerran jutellu Jimmy Fallonin kanssa netissä. Sama. Onkohan sama heppu? Come with me for fun in my buggy |
jra 11.12.2016 03:52:02 (muokattu 11.12.2016 03:58:28) | |
---|
Coloradon puolustus - ja maalivahtipeli aika rautaista, Montreal pistellyt 1. erässä viisi maalia kuuteen minuuttiin. Nyt taitaa olla kahdeksan reiluun puoleen tuntiin. E: Heh, 9-1, ja vielä kolmas erä pelaamatta. Onko tuollaisia kasarilukemia tullut alkukaudesta tavallista enemmän, vai onko teksti-tv-harhaa? - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
santakasa 11.12.2016 05:22:26 | |
---|
jra: Coloradon puolustus - ja maalivahtipeli aika rautaista, Montreal pistellyt 1. erässä viisi maalia kuuteen minuuttiin. Nyt taitaa olla kahdeksan reiluun puoleen tuntiin. E: Heh, 9-1, ja vielä kolmas erä pelaamatta. Onko tuollaisia kasarilukemia tullut alkukaudesta tavallista enemmän, vai onko teksti-tv-harhaa? Columbushan väänsi Montrealia vastaan kymmenen maalia, joten Montreal halusi ilmeisesti itsekin kokeilla, miltä tuntuu. Kauden alussa oli välillä aikamoista hurlumheita, mutta on sitten tasoittunut. Ainoastaan neljällä joukkueella tehtyjen maaliuen keskiarvo ylittää kolme maalia per ottelu. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
DM 11.12.2016 10:53:51 | |
---|
Nyt oli itku lähellä. Filppulalla oli mahdollisuus vielä tasoittaa tyhjään maaliin, tyhjään maaliin! Lisäksi johdettiin jo 3-1, mutta ei, sieltä tulee Disney ja Geno toki tuttuun tapaan ja Pensille pinnat. Vittu. Nyt olisi muutama vapaapäivä aikaa kerätä itseluottamusta takaisin. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
santakasa 11.12.2016 11:03:37 | |
---|
DM: Nyt oli itku lähellä. Filppulalla oli mahdollisuus vielä tasoittaa tyhjään maaliin, tyhjään maaliin! Lisäksi johdettiin jo 3-1, mutta ei, sieltä tulee Disney ja Geno toki tuttuun tapaan ja Pensille pinnat. Vittu. Nyt olisi muutama vapaapäivä aikaa kerätä itseluottamusta takaisin. Aika hyvin Tampa romahtanut Stamkosin loukkaantumisen jälkeen. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
masterhat 11.12.2016 11:06:57 | |
---|
DM: Nyt oli itku lähellä. Filppulalla oli mahdollisuus vielä tasoittaa tyhjään maaliin, tyhjään maaliin! Lisäksi johdettiin jo 3-1, mutta ei, sieltä tulee Disney ja Geno toki tuttuun tapaan ja Pensille pinnat. Vittu. Nyt olisi muutama vapaapäivä aikaa kerätä itseluottamusta takaisin. Joo, niin se vain murtui boltsin johto, ja kieltämättä murrayn torjuntojen ohella nähtiin pari aika huikeaa maalia, druäänin läpiajo, ja crosbyn ensimmäinen. Kertakaikkiaan viihdyttävä ja vauhdikas matsi, näitä lisää. Pingut ovat olleet terästä kolmansissa erissä, ja tämän kauden ties monesko rinnalle ja ohi-voitto, kyl kelpaa! Parit mähinätkin nähtiin, toivottavasti pleijareissa pelaavat vastakkain, sen verta hyvää ja vauhdikasta kiekkoa molemmat esittää |
santakasa 12.12.2016 06:41:22 | |
---|
Minnesota jatkaa voittojen tiellä. Missäköhän vaiheessa Parise heittää hanskat naulakkoon ja luistimet asfalttiin? Rupeaa näyttämään aika turhautuneelta 8 miljoonan mies. Muutenhan Minnesotan kärkiketjujen peli näyttää pirteältä ja paikkoja tulee. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Bongowing 12.12.2016 07:19:36 | |
---|
Laine eisss But where the heck is magenta? |
santakasa 12.12.2016 07:23:01 (muokattu 12.12.2016 07:31:28) | |
---|
Bongowing: Laine eisss Maurice Richard palkinto on taattu. edit: Raanta oli taas sysännyt itse Kuninkaan valtaistuimelta. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
eino mutku 12.12.2016 09:14:39 | |
---|
Bongowing: Laine eisss Siis tulkitsinko kuvamateriaalia oikein, että kyseessä siis ei ollut ns. epäonnistunut purku, vaan onnistunut selkäytimestä tehty maalilaukaus mutta väärään päähän? Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
eino mutku: Siis tulkitsinko kuvamateriaalia oikein, että kyseessä siis ei ollut ns. epäonnistunut purku, vaan onnistunut selkäytimestä tehty maalilaukaus mutta väärään päähän? Virallisestihan Laine yritti heittää kiekkoa pois, mutta kyllähän jokainen näkee, että päässä syttyy vihreä valo kun irtokiekko tarjolla ja edessä tyhjä maali. :D Aidosti nälkäinen maalisuti, ei voi syyttää. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
santakasa 12.12.2016 09:30:59 | |
---|
eino mutku: Siis tulkitsinko kuvamateriaalia oikein, että kyseessä siis ei ollut ns. epäonnistunut purku, vaan onnistunut selkäytimestä tehty maalilaukaus mutta väärään päähän? Tuolta se osin näyttää. Täytyyhän sitä välillä vähän rapata omaakin maalia, jotta sanonta rapatessa roiskuu toteutuu. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |