carmake 27.11.2016 13:57:43 | |
---|
VeeKoo: Tää on kyl jotenkin oudoksi mennyt ketju. Onko Janiziolla 5 sivunimimerkkiä vai enkö mä vaan tajua jotain? Itse mietin kyllä aivan samaa. Nyt on pitemmän aikaa ollut aivan liikaa juttua itse Saarasta tässä ketjussa. Mutta menköön nyt tuon X-factorin ajan. |
LordWinter 27.11.2016 14:23:59 | |
---|
No on tosi outoa kun ei joka toisessa viestissä vittuilla Janiziolle, aikuiset ihmiset. "kamala kampela" -haitaripartio |
LordWinter 27.11.2016 14:36:00 | |
---|
LordWinter: No on tosi outoa kun ei joka toisessa viestissä vittuilla Janiziolle, aikuiset ihmiset. Hienosti servattu :---------------------D ota plussa! Mielenkiintoisesti on vedonlyöntikertoimet kääntyneet Saaran eduksi, Mattin jälkeen seuraavaksi epätodennäköisin putoaja. "kamala kampela" -haitaripartio |
Lennu 27.11.2016 17:31:31 | |
---|
Pitäisköhän se diskvalifioida tuon äänestysrikoksen takia? "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
Bardi 27.11.2016 17:55:53 | |
---|
Jonkin verran on näkynyt kritiikkiä eilisen illan toisesta Diamonds-esityksestä. Uskon kuitenkin, että Britanniassa sekin otettiin hurmiossa vastaan, koska siellä ymmärretään showmeiningin päälle. Ja kyllähän tuollaisen esityksen läpivienti edellyttää valtavaa asennetta ja lahjakkuutta. Ei siellä nyt kovin montaa treeniä kuitenkaan ole. Luulenpa, että koko tuotantoryhmä ja etenkin kaikki tanssijat ovat täysin Saaran lumoissa ja antavat lavalla kaikkensa. Veikkaus putoamisjärjestyksestä: Honey G Emily 5 After Sitten ollaankin jo finaalissa. Tuotantoryhmä laskelmoi tarkkaan, kenen kannattaa antaa voittaa. Matt Terry varmasti saa saman suosion riippumatta siitä, onko 1. tai 2. Tämän takia Saara voi viedä koko potin, koska voitto olisi hänelle ulkomaalaisena tärkeämpää kuin Terrylle. Sitten vaan Saaran joulusinkku Britannian listan keulaan! |
Bonham 27.11.2016 18:01:33 | |
---|
Bardi: Jonkin verran on näkynyt kritiikkiä eilisen illan toisesta Diamonds-esityksestä. Uskon kuitenkin, että Britanniassa sekin otettiin hurmiossa vastaan, koska siellä ymmärretään showmeiningin päälle. Ja kyllähän tuollaisen esityksen läpivienti edellyttää valtavaa asennetta ja lahjakkuutta. Ei siellä nyt kovin montaa treeniä kuitenkaan ole. Luulenpa, että koko tuotantoryhmä ja etenkin kaikki tanssijat ovat täysin Saaran lumoissa ja antavat lavalla kaikkensa. Veikkaus putoamisjärjestyksestä: Honey G Emily 5 After Sitten ollaankin jo finaalissa. Tuotantoryhmä laskelmoi tarkkaan, kenen kannattaa antaa voittaa. Matt Terry varmasti saa saman suosion riippumatta siitä, onko 1. tai 2. Tämän takia Saara voi viedä koko potin, koska voitto olisi hänelle ulkomaalaisena tärkeämpää kuin Terrylle. Sitten vaan Saaran joulusinkku Britannian listan keulaan! Äläs nyt tuollaista leikkiä laske.. yleisöhän sen voittajan valitsee!!! |
Hanok 27.11.2016 22:30:10 | |
---|
Jatkoon meni taas! |
ErkkiErakko 28.11.2016 00:18:46 | |
---|
|
Näitä kisaajia kun seurasi, niin melkoinen yllätys oli tuo Giftyn putoaminen, sen jälkeen oli niin vihreää valoa Saaralle. Matt & 5AM, toinen tulee Saaralle. Emily on soundiltaan Katie Melua/Norah Jonesin välimaastossa. |
Janizio 28.11.2016 07:41:01 | |
---|
BÖÖ! Oli tää viikonloppu tänne viestittelyn suhteen vähän hiljaiseloa kun olin Rukalla kannustamas suomalais hiihtäjiä ja hyvinhän se suksi luisti :) Mutta ei sitä kuitenkaa pimennossa olla oltu Saaran viikonlopun esitysten suhteen. Ne on nähty ihan suorana. Winner Takes It All oli aivan huikee esitys. Hipoi taas täydellisyyttä. Tää toinen oli hauska show, mutta pikkaisen ehkä lavalla tapahtui liikaa. Saara on kuitenkin niin huikee laulaja, että hänen laulamisensa pitäisi olla esitysten keskiössä ja se on onnistunut myös tuossa kisassa isojen lavashow kokonaisuuksien kanssa. Ei se toinenkaan missään nimessä ollut huono kaukana siitä. Seuraavaksi joululauluja. Cool! Edes koko maailmasta on vaikeahko löytää parempaa ja tunnelmallisempaa joululaulujen laulajaa. Minun toivomukset/ehdotukset. Holy Night tai Walking In The Air. Ensimmäinen ehdotus olis tää Lumikko biisi |
Eläkeläissoittaja 28.11.2016 07:45:33 | |
---|
Minun toivomukset/ehdotukset. Holy Night tai Walking In The Air. Ensimmäinen ehdotus olis tää Lumikko biisi Oivia ehdotuksia.
|
Burn 28.11.2016 08:48:39 | |
---|
VeeKoo: Tää on kyl jotenkin oudoksi mennyt ketju. Onko Janiziolla 5 sivunimimerkkiä vai enkö mä vaan tajua jotain? Samaa miettinyt jo pitkään. Epäilys heräsi, kun huomasin ketjussa suhteellisen tuoreeltaan luotuja tilejä. Itselle toisaalta ns. aivan sama. Vessajono: Tämä vetää kyllä ohi jopa siitä kaverista joka aikanaan kun piti kirjoittaa aine jostain tunnetusta romaanista, kirjoitti aineen Mulkosilmä-Asserista. |
Dirtyh 28.11.2016 09:02:59 (muokattu 28.11.2016 09:06:55) | |
---|
Burn: Samaa miettinyt jo pitkään. Epäilys heräsi, kun huomasin ketjussa suhteellisen tuoreeltaan luotuja tilejä. Itselle toisaalta ns. aivan sama. Itse olen ottanut ne parodiatileinä. Näkyvyys mediassa ja menestys synnyttävät aina sellaisia. Ihan hauskoja, ei siinä mitään. Aiheeseen; voittajajuna puksuttaa oikein mallikkaasti ja jo nyt on jollei Walking in the air ole toinen biiseistä. Tässä muuten käy vielä niin että Saara hoitaa koko paskan ja hänen versionsa Walking in the air:sta on brittiradioiden soitetuin biisi joulun aikaan. Laitetaan tämä talteen. Janiziolle tämä on kaikkien aikojen joulu. |
Brian May jr. 28.11.2016 09:03:28 | |
---|
VeeKoo: Tää on kyl jotenkin oudoksi mennyt ketju. Onko Janiziolla 5 sivunimimerkkiä vai enkö mä vaan tajua jotain? carmake: Itse mietin kyllä aivan samaa. Nyt on pitemmän aikaa ollut aivan liikaa juttua itse Saarasta tässä ketjussa. Mutta menköön nyt tuon X-factorin ajan. Burn: Samaa miettinyt jo pitkään. Epäilys heräsi, kun huomasin ketjussa suhteellisen tuoreeltaan luotuja tilejä. Itselle toisaalta ns. aivan sama. Mä komppailen myös näitä epäilyksiä, täällä tietyt nimimerkit kirjoittavat tyyliltään ja kirjoitusasultaan hyvin, hyvin samankaltaisia viestejä eikä niitä muissa ketjuissa ole näkynyt ikinä. Skidisti häiritsevää jos näin on :D Vettä! |
evo 28.11.2016 09:36:16 | |
---|
Kuka tippui? Knowledge is power. |
Hanok 28.11.2016 10:57:29 | |
---|
evo: Kuka tippui? Honey G on ulkona |
Bardi 28.11.2016 11:08:59 | |
---|
Veikkaan, että Saara haluaa esittää "All I want for christmas is you":n. Siinä on paljon laulamista ja siihen saa hyvän shown. "Christmas (baby please go home)" olisi myös huikea valinta. Se vaatii bändiltäkin paljon. |
Sjömanni 28.11.2016 11:25:51 | |
---|
Janizio: Seuraavaksi joululauluja. Cool! Edes koko maailmasta on vaikeahko löytää parempaa ja tunnelmallisempaa joululaulujen laulajaa. Minun toivomukset/ehdotukset. Holy Night tai Walking In The Air. Ensimmäinen ehdotus olis tää Lumikko biisi Mää ehdottaisin Juicen Sikaa tai Leevin Jouluaattona kännissä. Lumikko ei ole mulle tuttu. "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
evo 28.11.2016 11:37:30 | |
---|
Ei olisi välttämättä paha vetää Varpunen jouluaamuna suomeksi. Knowledge is power. |
Eläkeläissoittaja 28.11.2016 12:05:13 | |
---|
evo: Ei olisi välttämättä paha vetää Varpunen jouluaamuna suomeksi. Biisissä ei mitään vikaa, mutta hyvä käännös englanniksi voisi toimiakin. Ei Suomen kielellä! |