Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ääniprosessorin valinta
1
monni5
27.05.2016 18:30:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs olen bändin solisti. Tähän mennessä ollut käytössä Boss VE-20 vocal processor, joka ei ole oma. Siinä oli turhan paljon efektejä, ja nyt kun omistaja vie sen pois reenikämpältä niin kiinnostaakin että minkälaista vempelettä palstan laulajat suosittelevat hankkimaan? Reverbi ja ihan perus-efektit riittävät, ei tarvitse olla mikään älytön laite. En laula rankkaa heviä, vaan ihan poppia ja kevyttä rockia.
Olisin kovin kiitollinen vinkeistä ja ideoista!
 
isojussi
30.05.2016 17:53:56 (muokattu 30.05.2016 17:54:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on nyt viikon verran ollut TC Heliconin Perform-V
 
Äärimmäisen simppeli ja selkeä käyttää. Näin lyhyellä kokemuksella saundikin tuntuis kelpaavan.
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
metlica
03.06.2016 09:22:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei! Mä tarviin tap delayn! Mistä kandeis lähtee liikkeelle?? Toinen juttu, onko kukaan kokeillu jotain säroä laulun välissä?
 
What's yours?!
isojussi
03.06.2016 23:32:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ohan tossa Perform-V:ssä tap delay.
 
Oli eilen ekalla keikalla. Taustanauhan kanssa kaks biisiä. Paikassa hyvä PA ja ääniesa, mutta ei monitoreja. Tabletti aux in:iin, mic outista PA:han ja omat aktiivit kuulokelähtöön. Toimi, kun junan (ei pendolinon) vessa.
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
töräytän
14.06.2016 10:12:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Ohan tossa Perform-V:ssä tap delay.
 
Oli eilen ekalla keikalla. Taustanauhan kanssa kaks biisiä. Paikassa hyvä PA ja ääniesa, mutta ei monitoreja. Tabletti aux in:iin, mic outista PA:han ja omat aktiivit kuulokelähtöön. Toimi, kun junan (ei pendolinon) vessa.

 
Olisit ny hyvä mijäs pistänyt CD:n soimaan ja ottanut ite kaljaa sen ajan.
 
isojussi
22.06.2016 22:17:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

töräytän: Olisit ny hyvä mijäs pistänyt CD:n soimaan ja ottanut ite kaljaa sen ajan.
 
Kävisit sinäkin joskus keikoilla ;)
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
töräytän
22.11.2016 15:40:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Kävisit sinäkin joskus keikoilla ;)
 
Käynhän minä keikoillakin ennen yli 300kerttaa vuodessa nykyään vähän vähemmän. :-)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «