Aihe: Ääniprosessorin valinta
1
isojussi
30.05.2016 17:53:56 (muokattu 30.05.2016 17:54:32)
Mulla on nyt viikon verran ollut TC Heliconin Perform-V

Äärimmäisen simppeli ja selkeä käyttää. Näin lyhyellä kokemuksella saundikin tuntuis kelpaavan.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
metlica
03.06.2016 09:22:59

Hei! Mä tarviin tap delayn! Mistä kandeis lähtee liikkeelle?? Toinen juttu, onko kukaan kokeillu jotain säroä laulun välissä?
What's yours?!
isojussi
03.06.2016 23:32:07
Ohan tossa Perform-V:ssä tap delay.

Oli eilen ekalla keikalla. Taustanauhan kanssa kaks biisiä. Paikassa hyvä PA ja ääniesa, mutta ei monitoreja. Tabletti aux in:iin, mic outista PA:han ja omat aktiivit kuulokelähtöön. Toimi, kun junan (ei pendolinon) vessa.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
töräytän
14.06.2016 10:12:31
isojussi: Ohan tossa Perform-V:ssä tap delay.

Oli eilen ekalla keikalla. Taustanauhan kanssa kaks biisiä. Paikassa hyvä PA ja ääniesa, mutta ei monitoreja. Tabletti aux in:iin, mic outista PA:han ja omat aktiivit kuulokelähtöön. Toimi, kun junan (ei pendolinon) vessa.

Olisit ny hyvä mijäs pistänyt CD:n soimaan ja ottanut ite kaljaa sen ajan.
isojussi
22.06.2016 22:17:38
töräytän: Olisit ny hyvä mijäs pistänyt CD:n soimaan ja ottanut ite kaljaa sen ajan.

Kävisit sinäkin joskus keikoilla ;)
töräytän
22.11.2016 15:40:32
isojussi: Kävisit sinäkin joskus keikoilla ;)

Käynhän minä keikoillakin ennen yli 300kerttaa vuodessa nykyään vähän vähemmän. :-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)