Aihe: inkClub.com,halvimmat mustepatruunat?
1
WanhaWetäjä
08.06.2004 11:36:28

Usein poksahtaa inkClubin mainos ruutuun,vaikuttaa ihan asialliselta osastolta,hinnat lähes puolta halvemmat kuin muualla,tosin näillä tehdastäytetyillä/testatuilla, kierrätetyillä mustepatruunoilla.

Onks kukaan moisesta paikasta tilannut musteita,jos on niin onko kaikki toiminut,toimitusajat yms??Mulla on HP tulostin,johon ei löydy esim. Biltemasta näitä halpapatruunoita(täytettäviä).Mansen suunnalla ainakin hintahaarukka ei ole eri liikkeiden välillä mitenkään dramaattinen,siksi toi inkClub vaikuttais aika kiinostavalta..
WanhaWetäjä
09.06.2004 12:19:33

No puhutaan sitten ihan issekseen kun ei kellään näköjään ole(?) tulostinta käytössä...siis eikö herrat soittajat tosiaankaan tulosta nuotteja,sanoja,tabeja yms???No jos nyt joku kuitenkin omistaa tulostimen niin ystävällisesti hän voisi kertoa kokemuksiaan mustepatruunoitten hankkimisesta eli mistä niitä sais edullisesti jos ei ole tuosta inkClubista kokemusta?Mihinkään luottokorttikauppaan en lähe,nääs kun en omista luottokorttia;-)
sormunen
09.06.2004 17:13:51
Eik teillä päin ole mitään firmaa, joka täyttää patruunoita?
Meillä Helsingin Kalliossa on, itse käytän ja olen hyväksi havainnut Refillin Toiselta linjalta. Jos semmonen firma on hyvä ja halpa, niin hyvä, mut jos se on vain halpa, niin ei niinkään hyvä. Testaamalla se selviää, tosin jo firman asenteesta ja ulkoisesta habituksesta voi jotain päätellä.

Biltema tai joku muu vastaava puolestansa olisi vimeinen paikka, josta itse tulostusvärejä ostaisin.
Skythea
09.06.2004 22:04:35
Onks kukaan moisesta paikasta tilannut musteita,jos on niin onko kaikki toiminut,toimitusajat yms??

No ei itsellä ole kokemusta, mutta porukat ovat sieltä tilanneet tulostimeensa (lexmark) väripatruunat, ja ihan perseestä olivat. Jälki ihan jumalattoman suttuista, ja suurin osa jäi käyttämättä, kun tulostuspäitä ei saanut puhdistettua niin hyvin, että jälki olis ollut suttaamatonta.
Kyse oli juuri noista halvoista uudelleen täytetyistä seteistä. Itse en noita kyllä hankkisi, mieluummin itse alan täyttämään sellaisen patruunan, joka on toiminut moitteetta, ts. alkuperäisen.
hirvoksi
11.06.2004 11:57:01

Edelliseen Lexmarkin tulostimeen kerran tilasin inkClubista. Oli suuttimet koko aika tukossa, siinä kun tulee kirjoituspää kasetin mukana. Alkuperäisten kanssa ei mitään ongelmia...
Nykyiseen Canoniin ei ole vielä tarvinnut vaihtaa.

- Pete
"Vain itseoppineet ovat oppineita. Muut ovat opetettuja." - Erno Paasilinna
----
Kesän paras festari: OPERAATIO:LIVE
jPekka
11.06.2004 12:41:02

Kääntäjien postituslistalla keskusteltiin just taannoin noista mustepatruunoiden itsetäyttöseteistä. Joidenkin kirjoittimien kanssa on ihmisillä ollut tosi pahoja ongelmia - joko täytetystä patruunasta ei tule mitään ulos tai sitten tulee tulvimalla. Itselläni täytetty Canonin (BJC-2100) patruuna on pelannut vallan mainiosti.
"Minne tahansa menetkin, siellähän olet."
ipuka
12.06.2004 23:53:26
Halpismusteisiin en itse ainakaan enää koske. Satuin joskus omaan Canoniin tommoisia kokeilemaan ja tuloksena oli järkyttävän väärät sävyt sekä musteläikkä kirjoituspöydässä kun antoivat tuota mustetta vähän turhankin reilusti.
Aikaa on jos sitä ei käytä.
WanhaWetäjä
13.06.2004 16:33:20 (muokattu 13.06.2004 16:33:59)

Kääntäjien postituslistalla keskusteltiin just taannoin noista mustepatruunoiden itsetäyttöseteistä. Joidenkin kirjoittimien kanssa on ihmisillä ollut tosi pahoja ongelmia - joko täytetystä patruunasta ei tule mitään ulos tai sitten tulee tulvimalla. Itselläni täytetty Canonin (BJC-2100) patruuna on pelannut vallan mainiosti.

Jeps!Hain nyt enshätään marketista sikakalliin(38€) HP:n aidon alkuperäispatruunan...no saa siitä niitä plussapisteitä...

Taitaa olla sitten aika lailla tuuripeliä tollasen täyttösetin tai uusiopatruunan toimivuus,ja eihän se nyt mulla niin kauhiasti se hinta ratkase,edellinen musta patruuna kesti sentään melkein puoli vuotta ja pari isompaakin tulostusprojektia tuli tehtyä+aika liuta nuotteja ja sanoja...mulla on kuitenkin sen verran hyvä tulostin että ei sitä viitti ruveta tappeleen huonojen musteiden kanssa!Kiitokset kaikille varoituksen sanoista ja kokemuksista,taas on huomattavasti viisaampi olo,ainakin ton inkClubin suhteen ;-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)