ErkkiErakko 08.11.2016 00:33:34 | |
---|
|
ErkkiErakko 08.11.2016 01:03:02 | |
---|
Oletteko aikaisemmin nähnyt artistia, joka joutuu koko ajan esiintymään pudotusuhan alaisena? Ja sitten hän esiintyy paremmin kuin koskaan. Näin on tapahtunut Saara Aallon kanssa, Osbourne jatkoi. Olipa viimekertainenkin SingOff -laulu mitä mainion, sitä ihan herkistyy näissä osioissa, että mitä jos se olikin Saaran viimeinen. Lähellä oli Freddyn kanssa, ihan kauhulla sai jännittää. |
Janizio 08.11.2016 06:39:27 (muokattu 08.11.2016 06:42:38) | |
---|
ErkkiErakko: http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/x … noa-ulkomaalainen-esiintyja/6154606 Janizio:lla ihan toimiva kattaus. Samilla tosiaan on tuollainen makea, raspi -ääni ja hyvä on laulamaan. Saaralta niin sanotusti Jackpot! Varsin mainio kokonaisuus. https://www.youtube.com/watch?v=p3B4RDII3tQ Giftykin oli ihan huippu luokkaa ja silti vain tipahti. Gifthyn kohtalona oli pieni epäonnistuminen Fright Night vedossaan ja se dramaan käskirjoitus, että Cowellin porukasta ei ollut siinä vaiheessa pudonnut vielä kukaan, niin piti ns. tasata tilit ryhmien välillä. Sen jälkeen kaikissa porukoissa oli kaksi esiintyjää, mutta joo siis Gifyn putoaminen jo tässä vaiheessa oi minullekin aika iso yllätys. Tuosta sunnuntaisesta Saaran SING OFF vedosta olen sun kanssa täysin samaa mieltä. Oli todella jäätävän huikee ja koskettava veto. Cowellin sanat oli tosiaan hienot, että hän aikoo jättää kisaan sen joka kykenee vaikka kääntämään koko kisan ihan ylös alaisin jne. Tai jotain tuonne päin hän sanoi ja siinä vaiheessa viimeistään arvasin, että Saara on turvassa ja jatkossa, koska sellaisia temppuja ja taitoja ei kyllä tyttöporukan rahkeistä löydy |
Seba 08.11.2016 08:17:25 (muokattu 08.11.2016 08:18:00) | |
---|
Mun mielestä gifty ei ollut niin häävi. Siinä tuolijutussakin sai paljon paremman laulajan tuolin. Mutta se on vaan mun mielipide, itse en ois alunperinkään jatkoon päästänyt. |
kyseinen 08.11.2016 10:55:20 | |
---|
Janizio: Oh So Quet Kyllä se vielä tulee sieltä! Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Hetfield 08.11.2016 11:23:32 | |
---|
Alright, alright, alright! |
Janizio 08.11.2016 20:23:45 (muokattu 08.11.2016 20:26:03) | |
---|
Mitä ajatuksia/ideota teillä herää tämän viikon teemasta ja yhdistelmästä Saara Aalto ja Discomusa? |
Vessajono 08.11.2016 20:29:21 | |
---|
Janizio: Mitä ajatuksia/ideota teillä herää tämän viikon teemasta ja yhdistelmästä Saara Aalto ja Discomusa? Kun Saara kerran itse saa vaikuttaa show'n kulkuun niin tervehtisin ilolla sellaista liikettä, että hän päättäisi viedä suomalaisuutta maailmankartalle oikein urakalla esittämällä tämän ajattoman mestariteoksen: https://www.youtube.com/watch?v=qxF8v0D04kM Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
evo 08.11.2016 20:39:47 | |
---|
Janizio: Mitä ajatuksia/ideota teillä herää tämän viikon teemasta ja yhdistelmästä Saara Aalto ja Discomusa? Vaikea teema. Saaran parhaat vedot ovat olleet tähän mennessä pudotuskisoissa. Kappaleita, joissa voi venyttää ääntä. Discossa ei oikein voi, kuten ei voinut tässä tyttö -tai poikabänditeemassakaan. Ehkä tämä: https://www.youtube.com/watch?v=J5i2Dj5YO3Q Knowledge is power. |
lurkki 08.11.2016 20:55:21 | |
---|
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
Funkånaut 08.11.2016 21:12:14 | |
---|
Vessajono: Kun Saara kerran itse saa vaikuttaa show'n kulkuun niin tervehtisin ilolla sellaista liikettä, että hän päättäisi viedä suomalaisuutta maailmankartalle oikein urakalla esittämällä tämän ajattoman mestariteoksen: https://www.youtube.com/watch?v=qxF8v0D04kM Oi kyllä, odotinkin tätä ikivihreätä! "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
LordWinter 08.11.2016 21:20:50 | |
---|
Janizio: Mitä ajatuksia/ideota teillä herää tämän viikon teemasta ja yhdistelmästä Saara Aalto ja Discomusa? Mielestäni ei siellä ketään muuta ole jolle tuo teema paremmin sopisi kuin Saara. Kunhan vain ei tule mitään kusenpolttamaa Beegeesiä. "kamala kampela" -haitaripartio |
Janizio 08.11.2016 21:27:23 (muokattu 08.11.2016 21:28:19) | |
---|
evo: Vaikea teema. Saaran parhaat vedot ovat olleet tähän mennessä pudotuskisoissa. Kappaleita, joissa voi venyttää ääntä. Discossa ei oikein voi, kuten ei voinut tässä tyttö -tai poikabänditeemassakaan. Ehkä tämä: https://www.youtube.com/watch?v=J5i2Dj5YO3Q Mä oo pikkasen samaa mieltä, että ei ehkä ole Saaralla sopivin teema, mutta on siinä naisessa niin paljon muuntautumiskykyä ja taitoa, että sieltä tulee siltikin varmasti hieno veto En ole täysin samaa mieltä, että parhaat vedot olis kaikki olleet noita pudotuskisa vetoja. Tosin tästä viime sunnuntaina SING OFF vedosta olen ainakin lähes sitä mieltä, että se oli vähintäänkin yksi parhaista. Niitä on toki vaikea verrata näihin lauantain vetoihin kun niissä on kaikki lavashow mukana jne. Mut viime sunnuntainen SING OFF oli todella jäätävä veto. Aika selvästi minulle paras näistä kolmesta Saaran laulamista SING OFF vedoista. |
Onks toi sing off joku rekisteröity tavaramerkki vai miksi se pitää kirjoittaa capseilla? Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
evo 08.11.2016 21:45:55 | |
---|
Knowledge is power. |
Simulator 09.11.2016 07:52:55 | |
---|
Janizio: Mitä ajatuksia/ideota teillä herää tämän viikon teemasta ja yhdistelmästä Saara Aalto ja Discomusa? Voi hyvinkin mennä suoraan jatkoon tuostakin teemasta. Saara on näyttävän näköinen mimmi ja ainakin visuaalisesti saattaa olla tulossa uskottava show. Toivottavasti myös musiikillisesti. Jos ei muuta niin sitten pudotuspelin kautta taistelee taas pykälän eteenpäin. Mitäs teemoja siellä on vielä jäljellä? Niiden perusteella voisi myös arvailla loppusijoitusta, onko jotain aivan mahdodonta mikä ei sovi Saaralle ollenkaan? Honey G:llä on helppoa, oli teema mikä vaan niin senkun höpöttelee jotain ja kaikki on ihan haltioissaan. Olisiko jokin teema mikä voisi saattaa Matt Terryn pudotusuhan alle? |
Dirtyh 09.11.2016 08:08:56 | |
---|
Simulator: Saara on näyttävän näköinen mimmi Selvä. Jos ei muuta niin sitten pudotuspelin kautta TAISTELEE taas pykälän eteenpäin. Hämmentävää kuinka osa jengistä pitää näitä jonain urheilukilpailuina... Itse aiheeseen sanon että eiköhän Saara tuosta tavalla tai toiselle pääse kolmen joukkoon. |
Bonham 09.11.2016 09:22:10 | |
---|
Dirtyh: Selvä.
Hämmentävää kuinka osa jengistä pitää näitä jonain urheilukilpailuina... Itse aiheeseen sanon että eiköhän Saara tuosta tavalla tai toiselle pääse kolmen joukkoon. Tuo näyttävyys on melko vahvasti katsojan silmissä... mun mielestä silmät kiinni ja suu auki ei edusta näyttävyyttä. Jotenkin mummomainen hahmo kaikkiaan. Mutta ei kai sillä olekaan väliä laulukilpailuissa? |
Bonham 09.11.2016 09:42:00 | |
---|
|
Zed 09.11.2016 09:50:14 (muokattu 09.11.2016 09:50:25) | |
---|
Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |