Janizio 07.11.2016 17:18:20 | |
---|
Dirtyh: Siellä on töissä ammattilaisia. Se on niiden työ suunnitella nuo esitykset artistin taustaan ja tyyliin sopivaksi. Ja niin ne on nyt tehneet! Ja koska ovat tehneet sen hyvin niin artisti on tuotannossa kuin kotonaan. Ei tää ole niin vaikeaa. Eihän se varmaan olekaan. Tässä on varmaan syy siihen miksi Saara puhuu siitä, että hänen ei tarvitse edes eväänsä väräyttää tuotantotiimin suuntaan kun he ovat jo samalla aaltopituudella esitysten kanssa. |
evo 07.11.2016 17:19:34 (muokattu 07.11.2016 17:21:18) | |
---|
Lautuma: Voit soittaa pentatonista ihan miten tykkäät, mutta siinä vaiheessa kun on kymmenkunta kilpailijaa, joiden esiintymiset pitää rakentaa tarkasti koreografioita ja kamera-ajoja myöten, ei kilpailijoilta ruveta kyselemään, onko jotain ideaa ja jos tulee mieleen niin soittele. Lähde tähän. Mutta soita toki pentatonista, mollipentatoninen mahtaa olla oma suosikkini. Minä soitan sellaisia skaaloja, joita ei oppikirjoista löydy. https://youtu.be/pSSeaE_B75U?t=17s I drink and I know things. |
Vessajono 07.11.2016 17:28:02 | |
---|
Dirtyh: Ja mitä tulee artistien puheisiin niin Andy McCoy on hieno esimerkki siitä miten puheet on puheita. Juum. Puolet pois, siitä puolesta 75 prosenttia, mistä otetaan kolmasosa ja siitä kolmasosasta puolet on totta. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
evo 07.11.2016 17:29:19 | |
---|
Vessajono: Juum. Puolet pois, siitä puolesta 75 prosenttia, mistä otetaan kolmasosa ja siitä kolmasosasta puolet on totta. Eli 5,625%. Laskin päässä. I drink and I know things. |
Funkånaut 07.11.2016 17:30:56 | |
---|
evo: Eli 5,625%. Laskin päässä. Ja laskit väärin. "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
evo 07.11.2016 17:33:12 | |
---|
Funkånaut: Ja laskit väärin. Pieni heitto. Laskin päässäni. Kuka tahansa muukin olisi voinut, mutta ei laskenut. I drink and I know things. |
Funkånaut 07.11.2016 17:34:02 | |
---|
evo: Pieni heitto. Tämä on tarkkaa. "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
LordWinter 07.11.2016 17:42:08 | |
---|
ErkkiErakko: "Kilpailijoiden reaktiot kielivät siitä, että he saattavat pitää Aaltoa kenties pahimpana haastajanaan taistelussa X Factorin tämän vuoden voittajan tittelistä." http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001947499.html Saara voittaa kyllä koko kisan jos jatkaa samalla taktiikalla: saa aina eniten ääniä kahden vähiten ääniä saaneen joukossa. "kamala kampela" -haitaripartio |
LordWinter 07.11.2016 17:43:04 | |
---|
Ryanin mukanaolo hämmentää yhä, mutta 4 of Diamonds saattoi kyllä olla paskempi, Ryanin Twist and Shout oli kuitenkin ihan hyvä veto tällä kertaa. "kamala kampela" -haitaripartio |
LordWinter 07.11.2016 17:46:23 | |
---|
Alkaa olla vähän sellainen olo että Honey G voisi voittaa koko paskan. Fanikunta tuntuu vain kasvavan ja esitykset ovat joka viikko korkealla tasolla. "kamala kampela" -haitaripartio |
LordWinter 07.11.2016 17:52:03 | |
---|
Vaikka Matt Terryä pidetäänkin jostain syystä melko varmana voittajana niin en kyllä tiedä, aika unohdettava tyyppi loppujen lopuksi. 5 AM taas kilpailee lähinnä rumimman poikabändin tittelistä, mutta ilmeisesti siellä on kolmen pojan sukulaiset äänestämässä pojat joka viikko jatkoon. Parasta olisi jos Saara pääsisi sing offiin näiden kanssa ja sitten hoitelisi heidät pois alta tuomariäänillä. "kamala kampela" -haitaripartio |
evo 07.11.2016 17:57:38 | |
---|
LordWinter: Alkaa olla vähän sellainen olo että Honey G voisi voittaa koko paskan. Fanikunta tuntuu vain kasvavan ja esitykset ovat joka viikko korkealla tasolla. 1. Matt 2. Emily 3. Honey G Laskin päässäni. I drink and I know things. |
Simulator 07.11.2016 18:03:51 | |
---|
1.Matt 2.Saara 3.Honey G Niin kaikki olisivat suhteellisen tyytyväisiä. En viitsi lukea koko ketjua läpi mutta kysyisin , että näkekö ne puhelinäänien määrät jostakin? |
Simulator: 1.Matt 2.Saara 3.Honey G Niin kaikki olisivat suhteellisen tyytyväisiä. En viitsi lukea koko ketjua läpi mutta kysyisin , että näkekö ne puhelinäänien määrät jostakin? Mielestäni noita ei julkaisteta. "kamala kampela" -haitaripartio |
Janizio 07.11.2016 18:17:41 | |
---|
evo: 1. Matt 2. Emily 3. Honey G Laskin päässäni. Mä oon siinä mielessä samaa mieltä, että Matt voittaa kyllä kisan, mutta sit menee todella kiharaiseksi ja hankalaksi. Sellaisella viidellä kisaajista olisi jokaisella jotain perusteluja miksi kuuluisi kärkikolmikkoon Nämä ovat 5AM,Emily,Sam, Saara ja Honey G Jos itse laittaisin kärki kolmikon niin Matt, Saara, Emily. Saatais todella huikee viimeinen viikonloppu ja erinlaisia esityksiä, erinlaista lauluosaamista. Väittäisin, että kolme kisan taitavinta laulajaakin tossa olisi jne. |
ErkkiErakko 07.11.2016 18:20:52 | |
---|
Dirtyh: Ei vaan parodiatili. Kuinka niin, selvennätkö hieman? |
evo 07.11.2016 18:22:02 | |
---|
Janizio: Mä oon siinä mielessä samaa mieltä, että Matt voittaa kyllä kisan, mutta sit menee todella kiharaiseksi ja hankalaksi. Sellaisella viidellä kisaajista olisi jokaisella jotain perusteluja miksi kuuluisi kärkikolmikkoon Nämä ovat 5AM,Emily,Sam, Saara ja Honey G Olen miettinyt, että Honey G voi olla nero, ja pelaa tämän nyt ihan oikein. Trollaa ja provoaa niin paljon kuin lähtee, ja heti kisan jälkeen on laatikossa valmiina odotettavissa "Lose yourself"-tyylinen kaupallinen ja kriittinen menestys. Sitten kaikki (hevi-)hipsteritkin joutuvat myöntämään, että Honey G on uskottava artisti. Muistakaa toki, että asiantuntijana olin hipstereiden edellä tässäkin asiassa. I drink and I know things. |
Lennu 07.11.2016 18:24:13 | |
---|
Mä en kyllä tuosta Emilysta oikeen tiedä, sehän vasta väritön onkin. En edes muista sen biisiä, vaikka se tuli tunti sitten telkkarista. "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
Hamsteri Kukkonen 07.11.2016 18:31:20 | |
---|
Simulator: 1.Matt 2.Saara 3.Honey G Niin kaikki olisivat suhteellisen tyytyväisiä. 1. ihan sama 2. Saara 3. ihan sama Tolleen mänee. Sana 'ikuinen' liittyy tapaukseen. Jos niiden mielestä meillä ei oo tarttuvia koukkuja nii menkööt uistinkauppaan -Frank Epätoivo |
Janizio 07.11.2016 18:40:45 (muokattu 07.11.2016 18:42:09) | |
---|
Matt: on ihan ylivoimainen voittaja suosikki. Osaa laulaa hyvin. Sympiksen oloinen tyyppi jne. Kaikki palaset täysin kohdillaan. Sit kun mennään näihin seuraaviin niin Emily ja Saara nousee vahviten siihen seuraavaksi. Saara: suurin ongelma on ilman muuta se, että ei ole Britti. Muuten olisi Mattin kanssa ihan samalla viivalla taistelemassa voitosta, mutta siis laulajana kisan taitavimpia jos ei jopa se taitavin ja ehkä myöskin monipuolisin, kokonaisena esiintyjänä paras. Ja pääsee erottumaan muista noiden isojen lavashow kokonaisuuksien kanssa. Emily: on kisan omalla tavalla suloisin laulaja. Hänen esityksensä on todella herttaisia ja suloisia, joissa myös on se hieno fiilis läsnä. Minulle Emily on jäänyt etenkin kahden viimeisimmän vedon jäljiltä todella mieliin. 5AM: Hyvin bilettävä ja menevä poika porukka sitä ei käy kieltäminen, mutta itselleni heidän juttu ei toimi niin hyvin kuin tuon edellä mainitun kolmikon. Sam: Hän on omaa hyvän äänen. Saaran jälkeen jotenkin tuntuu, että hänen äänensä taipuu ehkä parhaiteen eri teemoihin. Siellä on varoja, mutta Samin kannalta minun mielestäni pahin juttu on juurikin Saara, koska ovat vähän saman tyyppisiä ääneltään ja sit Saara on minusta vähän joka osa-alueella vain parempi. Toki sitten Samin Brittiläisyys todennäköisesti saattaa kääntää taas vaakakupin Saaran ja Samin välillä Samin eduksi. Mut jos mun pitää sanoa Sam vai Saara niin Saara, jos siis mennään pelkkien musallisten taitojen vertailuun. Honey G: Muuten en nostaisi häntä tänne taisteluun mukaan, mutta toi hänen menonsa näyttää tarttuvan ja purevan, joten minusta hänet on pakko nostaa tuonne porukkaan mukaan, vaikka en välttämättä haluaisikaan sitä tehdä. Rap/Hip Hop musa ei ole minua varten, joten olen aika huono arvioimaan kuinka hyvä hän oikeasti on siinä genressä. Mut niinku sanottua. Matt,Emily ja Saara on minulle kisan kolme parasta ns. kokonaisuutta. Heistä on vaikea etsiä mitään vikaa. Ovat vielä aika erinlaisia. Nähtäisiin isossa Grand Final:ssa Saaralta isoja lavashow kokonaisuuksia taidolla tehtynä, Emilyn söpöjä ja tunteellisia vetoja ja Mattin taitoa ja osaamista ja ehkä se ns. perus popmusiikein osa noista kolmesta. |