ErkkiErakko 05.11.2016 15:31:04 | |
---|
Janizio: http://www.iltalehti.fi/viihde/2016110522569876_vi.shtml Se olis seuraavan show ilta X-Factorissa käsillä. Veikkaan, että Saara pystyy edelleenkin erottumaan sekä laulutaitojensa ansiosta, että ennen kaikkea noiden mieleen jäävien mahtipontisten lavashow juttujen kautta niin hyvin, että matka jatkuu tämänkin viikonlopun jälkeen myös X-Factorissa. Mulla on myöskin sellainen aistimus, että Saarasta on tullut X-Factorille liian ns. arvokas kisaaja/esiintyjä vielä pudotettavaksi ihan lähi viikkoina Nyt kyllä veit jalat suustani. Is it too early to call her a National Treasure? @saaraaalto absolutely killed it on Saturday on The #XFactor. Huhhuh, kyllä niin herkistää lukea tämmösiä. |
Janizio 05.11.2016 15:34:42 | |
---|
ErkkiErakko: Nyt kyllä veit jalat suustani. Is it too early to call her a National Treasure? @saaraaalto absolutely killed it on Saturday on The #XFactor. Huhhuh, kyllä niin herkistää lukea tämmösiä. Joo näin saman heiton itsekin. Kelle Saara on sen kansallisaarre meille Suomelle, X-Factorille,Britannialle vai kelle? Vai näille kaikille? |
evo 05.11.2016 15:42:29 | |
---|
Sjömanni: Lavashow mainittu neljä kertaa samalla sivulla. Lavashow. Lavashow. Mihinkä täältä on muuten Liemikuutiot ja muut hävinneet? I drink and I know things. |
ErkkiErakko 05.11.2016 15:52:56 | |
---|
Janizio: Joo näin saman heiton itsekin. Kelle Saara on sen kansallisaarre meille Suomelle, X-Factorille,Britannialle vai kelle? Vai näille kaikille? Lähtisimmekö nyt veikkaamaan X-Factoria ja Suomea? |
Dirtyh 05.11.2016 15:56:25 | |
---|
Janizio: Näinhän se varmaan on, että Saara on varmaankin nyt niin ns. mediaseksikäs tapaus, että kun sieltä nyt varmaan seuraava biisi on sit myöskin ihan laadukas kaikin puolin niin radiollamme on aika iso paine ottaa se soittoon. Tätäkö sinä vähän niinku hait? No tavallaan, mutta siinä olen eri mieltä että paine päästä radiosoittoon ei ole radiomedioilla vaan Saaralla. Nyt on kuitenkin pöhinää niin paljon että mikäli parin viikon sisään kilpailun päättymisestä ilmestyy 3 minuuttinen biisi niin kyllä se suomessa soittoon päätyy. Sen menestyksestä sitten riippuu se että miten käy seuraavan biisin. Hommanhan voi mokata Suomessa oikeastaan vain siten ettei seuraavaa biisiä saa julkaistua tarpeeksi nopeasti tai siten että se on liian pitkä tai liian taiteellinen. Tällä julkisuudella biisin pitäisi olla jo tosi huono (eikä siihen vaihtoehtoon nyt usko Erkkikään) mikäli se ei päädy soittoon, jos vaan nuo 2 muuta ehtoa täyttyy. Suotavaa olisi sekin ettei se kuullosta halvalta. Osaa Saaran tuotantoa vaivaa tosi köpösiltä sampleilta kuullostavat soundit. Se ei toki huononna sävellysten arvoa mutta antaa huonon kuvan noin muuten. Siitä tosin selviää kunnon taustavoimilla. |
Dirtyh 05.11.2016 15:58:05 | |
---|
evo: Mihinkä täältä on muuten Liemikuutiot ja muut hävinneet? Lavashow. Glory hunterin vastakohta on epäonnesta ilakoitsijat. He tuppaavat häipymään kun menestystä siunaantuu. |
evo 05.11.2016 15:58:57 | |
---|
Dirtyh: Glory hunterin vastakohta on epäonnesta ilakoitsijat. He tuppaavat häipymään kun menestystä siunaantuu. Lavashow, lavashow. I drink and I know things. |
Vessajono 05.11.2016 16:14:02 | |
---|
ErkkiErakko: Lähtisimmekö nyt veikkaamaan X-Factoria ja Suomea? Emme lähtisi. Lavashow. Ei se mulle ainakaan mikään lavashow kansallisaarre ole. Lavashow. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
evo 05.11.2016 16:20:40 (muokattu 05.11.2016 16:20:50) | |
---|
Mitä venäläiset sanovat tervehtiäkseen? lavashoo ... I drink and I know things. |
Janizio 05.11.2016 16:21:13 (muokattu 05.11.2016 16:21:36) | |
---|
Dirtyh: No tavallaan, mutta siinä olen eri mieltä että paine päästä radiosoittoon ei ole radiomedioilla vaan Saaralla. Nyt on kuitenkin pöhinää niin paljon että mikäli parin viikon sisään kilpailun päättymisestä ilmestyy 3 minuuttinen biisi niin kyllä se suomessa soittoon päätyy. Sen menestyksestä sitten riippuu se että miten käy seuraavan biisin. Hommanhan voi mokata Suomessa oikeastaan vain siten ettei seuraavaa biisiä saa julkaistua tarpeeksi nopeasti tai siten että se on liian pitkä tai liian taiteellinen. Tällä julkisuudella biisin pitäisi olla jo tosi huono (eikä siihen vaihtoehtoon nyt usko Erkkikään) mikäli se ei päädy soittoon, jos vaan nuo 2 muuta ehtoa täyttyy. Suotavaa olisi sekin ettei se kuullosta halvalta. Osaa Saaran tuotantoa vaivaa tosi köpösiltä sampleilta kuullostavat soundit. Se ei toki huononna sävellysten arvoa mutta antaa huonon kuvan noin muuten. Siitä tosin selviää kunnon taustavoimilla. Meni Saara tässä X-Factorissa nyt kuinka pitkälle tahansa niin veikkaisin, että sitä ensimmäistä biisiä ei tämän vuoden puolella nähdä. |
LordWinter 05.11.2016 16:32:17 | |
---|
H to the O to the N to the E to the Y to the G it's Honey G! "kamala kampela" -haitaripartio |
Dirtyh 05.11.2016 16:36:11 | |
---|
Janizio: Meni Saara tässä X-Factorissa nyt kuinka pitkälle tahansa niin veikkaisin, että sitä ensimmäistä biisiä ei tämän vuoden puolella nähdä. Se olisi musta iso, iso virhe. Maailma on mennyt niin hektiseksi että kaikki pitää tapahtua aina heti tässä ja nyt. Ihmiset kyllä muistaa nimen 3kk päästäkin mutta mediamylläkkä ei enää ole päällä. |
Janizio 05.11.2016 16:48:52 (muokattu 05.11.2016 16:49:54) | |
---|
Dirtyh: Se olisi musta iso, iso virhe. Maailma on mennyt niin hektiseksi että kaikki pitää tapahtua aina heti tässä ja nyt. Ihmiset kyllä muistaa nimen 3kk päästäkin mutta mediamylläkkä ei enää ole päällä. Asiassa on se, että jos Saara menee ns. päätyyn asti niin ollaan jo joulukuun puolessa välissä ja miten se lie menee sitten jos putoaa aikaisemmin. Saako hän alkaa neuvottelemaan ainakaan X-Factorin sisällä olevien ihmisten kanssa ennen ku kisa loppuu tai siis saa varmastikin neuvottella, mutta saako tulla julki mitään ennen kisaa niin sitä en tiedä. Siinä tulee aika iso hoppu väntää biisi enää sinne vuoden loppuun. Käytänössä se biisi pitäisi olla laulamista vaille valmiina siinä vaiheessa kun Saara putoaa jos se halutaan ennen vuoden loppua saada ulos |
Dirtyh 05.11.2016 16:59:29 | |
---|
Janizio: Asiassa on se, että jos Saara menee ns. päätyyn asti niin ollaan jo joulukuun puolessa välissä ja miten se lie menee sitten jos putoaa aikaisemmin. Saako hän alkaa neuvottelemaan ainakaan X-Factorin sisällä olevien ihmisten kanssa ennen ku kisa loppuu tai siis saa varmastikin neuvottella, mutta saako tulla julki mitään ennen kisaa niin sitä en tiedä. Siinä tulee aika iso hoppu väntää biisi enää sinne vuoden loppuun. Käytänössä se biisi pitäisi olla laulamista vaille valmiina siinä vaiheessa kun Saara putoaa jos se halutaan ennen vuoden loppua saada ulos Ennemminkin se pitäisi jo odotella siellä toimiston koneella täysin valmiiksi masteroituna... No mä vähän googlailin niin aikaisemmin näköjään ainakin voittajat ovat julkaisseet coverin heti ohjelman jälkeen. En nyt tarkistanut mutta lienee jokin ohjelmassa esitetty biisi. Sama kai se Saaralle on tuleeko sitä radiosoittoa coverilla vai omalla biisillä. Faneille putoo varmaan paremmin tuo cover vaihtoehto. |
Vessajono 05.11.2016 17:01:47 | |
---|
evo: lavashoe Tinakenkäni on sulaa laavaa. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
Janizio 05.11.2016 17:11:59 (muokattu 05.11.2016 17:12:22) | |
---|
Dirtyh: Ennemminkin se pitäisi jo odotella siellä toimiston koneella täysin valmiiksi masteroituna... No mä vähän googlailin niin aikaisemmin näköjään ainakin voittajat ovat julkaisseet coverin heti ohjelman jälkeen. En nyt tarkistanut mutta lienee jokin ohjelmassa esitetty biisi. Sama kai se Saaralle on tuleeko sitä radiosoittoa coverilla vai omalla biisillä. Faneille putoo varmaan paremmin tuo cover vaihtoehto. Niin joo jos se noin menee, että se on joku kisassa laulettu biisi niin silloinhan se käy helposti ja äkkiäkin. Jos se olis joku tähän asti Live-lähetyksessä lauletuista niin ehdottomasti minusta Bad Romance tai Let It Go. Oh So Quite toimi sen lavashown kanssa, mutta biisinä jotenkin minusta ainakin niin outo, että ei toimisi niin hyvin vain laulettuna biisinä. |
Janizio: Niin joo jos se noin menee, että se on joku kisassa laulettu biisi niin silloinhan se käy helposti ja äkkiäkin. Jos se olis joku tähän asti Live-lähetyksessä lauletuista niin ehdottomasti minusta Bad Romance tai Let It Go. Oh So Quite toimi sen lavashown kanssa, mutta biisinä jotenkin minusta ainakin niin outo, että ei toimisi niin hyvin vain laulettuna biisinä. Olen käsityksessä että se on se ihan vikana tuleva biisi. Ei siinä, päätyyn asti vaan. Mitä tulee aikaisempaan spekulaatioon niin uskon että ohjelman keskenolo ei vaikuta mitenkään business-neuvotteluihin vaan ne on voitu hoitaa jo alta pois. Mä en tykännyt siitä Bad Romancesta. Toivottavasti tällä viikolla olisi parempi meno. |
evo 05.11.2016 17:20:25 (muokattu 05.11.2016 17:21:36) | |
---|
Vessajono: e Tinakenkäni on sulaa laavaa. Olen aina ihmetellyt tätä. Sulanut kiviaines on laavaa. Tina on metallinen alkuaine, ei se ole sulaessaan laavaa. Kappaleen olisi voinut kirjoittaa fysiikan lakien mukaan jokseenkin oikeaoppisesti "Tinakenkäni ovat sulaa plasmaa.", ilman, että kappale olisi menettänyt merkitystään. Voisivat vähän panostaa hei. I drink and I know things. |
Janizio 05.11.2016 17:34:13 | |
---|
Dirtyh: Olen käsityksessä että se on se ihan vikana tuleva biisi. Ei siinä, päätyyn asti vaan. Mitä tulee aikaisempaan spekulaatioon niin uskon että ohjelman keskenolo ei vaikuta mitenkään business-neuvotteluihin vaan ne on voitu hoitaa jo alta pois. Mä en tykännyt siitä Bad Romancesta. Toivottavasti tällä viikolla olisi parempi meno. Neuvottelut varmastikin voidaan hoitaa kisan aikanakin. |
Sjömanni 05.11.2016 17:37:19 | |
---|
Janizio: Oh So Quite toimi sen lavashown kanssa Jaa lavashown kanssa? "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |