evo 03.11.2016 20:52:08 | |
---|
Vessajono: Kuudennella luokalla oli Runebergin päivänä jälkiruokana Runebergintorttuja. Opettaja oli mun takana ruokajonossa ja totesi että "jaahas, keittäjä onkin vääntänyt meille oikein kunnon tortut." Ole siinä nyt sitten saatana 12-vuotias ja pidä naama peruslukemilla. http://kaksplus.fi/threads/pitaeaek … -tortut-kostuttaa-jollakin.1317134/ "Olin kipeänä varsinaisena päivänä, joten leivon tänään Runebergin torttuja. En ole aiemmin leiponut... Mies vaan kysäisi, että millä ajattelin kostuttaa tortut." I drink and I know things. |
Dirtyh 03.11.2016 20:59:49 | |
---|
Janizio: Noinkohan on kokonaan historiaa? On varmaankin tämän jälkeen isompia ja paremmin tuottavia keikkoja tarjolla, mutta ei ne poista sitä mahdollisuutta kokonaan, että Teemun kanssa yhdessä tekisivät vielä myöskin jonkun keikan silloin toisen tällöin No, oletetaan että ohjelman jälkeen Saaran maailmanlaajuinensuosio on vaikkapa Nightwishin luokkaa. En usko että se on susta ylimitoitettu tavoite. Ei niillä pyynneillä lähdetä Riihimäen auditorioon isänpäivänä Roivasen kanssa. |
Dirtyh: No, oletetaan että ohjelman jälkeen Saaran maailmanlaajuinensuosio on vaikkapa Nightwishin luokkaa. En usko että se on susta ylimitoitettu tavoite. Ei niillä pyynneillä lähdetä Riihimäen auditorioon isänpäivänä Roivasen kanssa. Ei välttämättä olekaan ylimitoitettu mahdollisuus ja se olisi toivottavaa, että suosio nousisi sille tasolla. Ei kyse ole välttämättä siitä, että mitä Saara pyytää keikastaan Suomessa. Kysyn vain, että miksipäs Saara ei voisi ottaa vaikka jollekin mahdolliselle jäähalli keikalle Suomessa Teemua mukaan laulamaan. Ei minusta mahdoton skenaario http://www.iltalehti.fi/viihde/2016110322561369_vi.shtml Pieni yllätys minulle, että tämän viikon teema on tyttöbändit vs. poikabändit on Saaralle hänen tähän astinen suosikkinsa |
Sjömanni 03.11.2016 22:32:42 | |
---|
Janizio: Pieni yllätys minulle, että tämän viikon teema on tyttöbändit vs. poikabändit on Saaralle hänen tähän astinen suosikkinsa Jokaisen jakson teema on. Muuten on perisuomalainen negaaja. Tosiasia on, että kimiräikköset ei showbisneksessä pärjää. "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
Dirtyh 03.11.2016 22:33:22 | |
---|
Janizio: Kysyn vain, että miksipäs Saara ei voisi ottaa vaikka jollekin mahdolliselle jäähalli keikalle Suomessa Teemua mukaan laulamaan. Ei minusta mahdoton skenaario Mä en tajunnut tätä mahdollisuutta. |
Vessajono 03.11.2016 22:40:06 | |
---|
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
Janizio 03.11.2016 22:46:30 | |
---|
Dirtyh: Mä en tajunnut tätä mahdollisuutta. Mitä sä tässä et tajunnut? Ei kannata nyt jäädä kiinni siihen minkä paikan mainitisin keikkapaikaksi kun sanoin, että jäähalli. Se nyt voi olla vaikka mitä tahansa muutakin |
Bullitt 04.11.2016 03:18:03 | |
---|
Sjömanni: Tosiasia on, että kimiräikköset ei showbisneksessä pärjää. Mitä nyt taannoin valittiin reilut 200 tuhatta vastaajaa käsittäneessä kyselyssä koko F1-sarjan suosituimmaksi nykykuskiksi. Eihän Kimi välttämättä ole jokaisella podiumillaan kehumassa että "you are the best crowd ever" Mersu-kuskien tapaan, mutta eipä toisaalta uppoa myöskään tuohon sponsori- ja yleisömielistelijoiden seinätapettiin monen muun kuskin tavoin. Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen. |
Sjömanni 04.11.2016 07:08:38 | |
---|
Bullitt: Mitä nyt taannoin valittiin reilut 200 tuhatta vastaajaa käsittäneessä kyselyssä koko F1-sarjan suosituimmaksi nykykuskiksi. Eihän Kimi välttämättä ole jokaisella podiumillaan kehumassa että "you are the best crowd ever" Mersu-kuskien tapaan, mutta eipä toisaalta uppoa myöskään tuohon sponsori- ja yleisömielistelijoiden seinätapettiin monen muun kuskin tavoin. Niin, mutta Saaralla onkin jo miljoonia katsojia. Eli parempi. Marginaalilajien suosituimmuusskabat ovat vain kuriositeetti. Kyllä ei ole räikkönen tämmöinen pop-uskottava auktoriteetti. "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
lurkki 04.11.2016 07:55:06 | |
---|
Sjömanni: Niin, mutta Saaralla onkin jo miljoonia katsojia. Eli parempi. Marginaalilajien suosituimmuusskabat ovat vain kuriositeetti. Kyllä ei ole räikkönen tämmöinen pop-uskottava auktoriteetti. Kyllähän tässä voi indie -levy-yhtiöiden artisteja verrata jokamiesluokan kuskeihin. Nimeä yksikin... Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
Sjömanni 04.11.2016 08:15:44 | |
---|
lurkki: Kyllähän tässä voi indie -levy-yhtiöiden artisteja verrata jokamiesluokan kuskeihin. Nimeä yksikin... Yks Virtanen on joka ajaa. Tunnen sen isän. Ei kai jokkista kukaan muu katso kuin ne, jotka itse ajaa kilpaa, sukulaispojat ja maaseudun miehet, jotka saavat skaboista syyn lähteä naapurimaakuntaan viikon piknikille. Ladaa kurmuuttavalla jokkismiehelläkään tuskin on tarkoitus tähdätä WRC-ympyröihin podiumille samppakaljaa litkimään. Voiko joku kuvitella Saara Aaltoa soittelemassa Räikkösen tapaan iltapäivälehtiin, että hänen Insta-kuviaan ei saa embeddata? "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
Sjömanni 04.11.2016 08:18:31 | |
---|
juha_p: No, noilla killeillä taitaa se torttu putkahtaa suustaan joten luulevat ... Hyvä klikkiotsikko. Linkki unohtui. "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
Alfons Åberg 04.11.2016 09:11:33 | |
---|
Sjömanni: Ei kai jokkista kukaan muu katso kuin ne, jotka itse ajaa kilpaa, sukulaispojat ja maaseudun miehet, jotka saavat skaboista syyn lähteä naapurimaakuntaan viikon piknikille. Ladaa kurmuuttavalla jokkismiehelläkään tuskin on tarkoitus tähdätä WRC-ympyröihin podiumille samppakaljaa litkimään. Sama pätee muuhunkin kotimaiseen rata-autoiluun. Siellä pitää olla joku sukulaispoika ajamassa tai pitää olla todella perehtynyt asioihin, jotta jaksaa edes aurinkoisena päivänä lähteä katsomaan kun viisi vanhaa Bemaria ja putkirunkoinen Sunbeam Imp kiertävät rataa. "Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny- |
lurkki 04.11.2016 09:26:06 | |
---|
Presidentti: Sama pätee muuhunkin kotimaiseen rata-autoiluun. Siellä pitää olla joku sukulaispoika ajamassa tai pitää olla todella perehtynyt asioihin, jotta jaksaa edes aurinkoisena päivänä lähteä katsomaan kun viisi vanhaa Bemaria ja putkirunkoinen Sunbeam Imp kiertävät rataa. Just tuon takia kannattaa heti uran alkuvaiheessa signata isolle labelille. MOT. Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
Funkånaut 04.11.2016 10:31:21 | |
---|
Vessajono: Kuudennella luokalla oli Runebergin päivänä jälkiruokana Runebergintorttuja. Opettaja oli mun takana ruokajonossa ja totesi että "jaahas, keittäjä onkin vääntänyt meille oikein kunnon tortut." Ole siinä nyt sitten saatana 12-vuotias ja pidä naama peruslukemilla. Opettaja taisi olla kunnon kaskujen heittelijä. Vahinko tuo ei varmasti ollut. "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
LordWinter 04.11.2016 10:51:53 | |
---|
Kyllä mielestäni Kimi Räikkönen voisi hyvin pärjätä X Factorissa. "kamala kampela" -haitaripartio |
Sjömanni 04.11.2016 11:05:06 | |
---|
"Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
Bonham 04.11.2016 11:24:35 | |
---|
lurkki: Just tuon takia kannattaa heti uran alkuvaiheessa signata isolle labelille. MOT. Vaan mitä jos niitä isoja ei kiinnosta? |
LordWinter 04.11.2016 11:46:30 | |
---|
"kamala kampela" -haitaripartio |
juha_p 04.11.2016 12:36:59 | |
---|
|