Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 5145 146 147 148 149277 278 279 280 281
Simulator
02.11.2016 08:31:28
Onkos kellään tietoa, että minkälainen porukka ja minkälaisilla laitteilla/ohjelmilla tekevät nuo biisien musiikkitaustat noihin livelähetyksiin XFactorissa?
LordWinter
02.11.2016 13:27:08
Saara voisi seuraavassa insertissään dissata spesifimmin Suomen musiikkiteollisuutta, koska siellä pohjimmiltaan kuitenkin ne kaikki ongelmat on, joista Saara tähänkin asti on valittanut. Eikä kukaan voi varsinaisesti edes loukkaantua, koska suurin osa suomalaisista olisi ihan samaa mieltä :---------------D
"kamala kampela" -haitaripartio
Janizio
02.11.2016 14:11:13 (muokattu 02.11.2016 18:17:14)
LordWinter: Saara voisi seuraavassa insertissään dissata spesifimmin Suomen musiikkiteollisuutta, koska siellä pohjimmiltaan kuitenkin ne kaikki ongelmat on, joista Saara tähänkin asti on valittanut. Eikä kukaan voi varsinaisesti edes loukkaantua, koska suurin osa suomalaisista olisi ihan samaa mieltä :---------------D

Ehkä voisi, mutta en usko että tulee sellaista enää tekemään.
Lennu
02.11.2016 14:55:59

Simulator: Onkos kellään tietoa, että minkälainen porukka ja minkälaisilla laitteilla/ohjelmilla tekevät nuo biisien musiikkitaustat noihin livelähetyksiin XFactorissa?

Simulaattoreilla, nimimerkistä päätellen.
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä"
ErkkiErakko
03.11.2016 02:01:38
Janizio: Niin miten sen tuokin sitten ajattelee, kuka se on tuossa on onnekkain, mutta tavallaan ymmärrän sun näkemyksen ehkä mitä kautta ajattelet, että Meri on se onnekkain. Mut en sit tiedä onko se ihan niin yksi selitteistä.

Tuntuu ja kuullostaa toimivan hienosti Merin ja Saaran suhde.

Niin, Teemun ja Merin välillä kumpi on nyt onnekkaammassa asemassa. Miten itse näet nämä asiat?
Janizio
03.11.2016 06:20:47
ErkkiErakko: Niin, Teemun ja Merin välillä kumpi on nyt onnekkaammassa asemassa. Miten itse näet nämä asiat?

Niin tiedä häntä, jos se Teemun ja Saaran välillä tuntui, että suhde muuttui enemmän hyväksi ystävyys suhteeksi kuin kunnon parisuhteeksi niin sanoisin, että molemmat ovat yhtä onnellisessa asemassa, koska nyt ollaan kaikkien kolmen osalta parhaalla tavalla tyydyttävässä ja onnellisessa asemassa. Kaiken lisäksi nyt molemilla siis Saaralla ja Teemulla on toimiva sooloura ja sit ajoittain tulevat kenties jatkossakin tekemään musiikkia ja konserttikiertueta yhdessä.
Janizio
03.11.2016 14:38:02
lurkki:

Kun managerina on hieman julkisuuttakin tässä medimylläkässä saanut naurujoogakouluttaja ja manageroitavana muuntautumiskykynsä näyttänyt maailmankuulu tähti ovat minun ja laatikon ulkopuolisen ajattelun näkökulmasta duokeikat Teemun kanssa öh, tuota...

Ja mitähän tämäkin nyt oli sitten niinku tarkottavinaan

Saara voiton todennäköisyys on pudonnut todella paljon. Ne nyt on toki vain vedonlyönti kertoimia jne. mutta joku osviitta monesti niilläkin on.

Ja jos nyt olen ihan rehellinen niin on tuolla kisassa ainakin kolme jotka tähän astisten suoritusten valossa pudottaisin pois ennen Saaraa
Dirtyh
03.11.2016 14:41:49

Janizio: Ja mitähän tämäkin nyt oli sitten niinku tarkottavinaan

Se tarkoitti mun mielestä sitä että duo-keikat Teemun kanssa ovat historiaa sillä parempiakin keikkoja on nyt tarjolla.
lurkki
03.11.2016 14:44:38
Dirtyh: Se tarkoitti mun mielestä sitä että duo-keikat Teemun kanssa ovat historiaa sillä parempiakin keikkoja on nyt tarjolla.

Kyllä. Eikä niiden (keikkojen) tarvitse olla musiikin lajikirjosta.
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
Bonham
03.11.2016 14:47:35 (muokattu 03.11.2016 14:47:45)
lurkki: Kyllä. Eikä niiden (keikkojen) tarvitse olla musiikin lajikirjosta.

No mistä sitten? Eläin - tai kasvikunnan lajikirjosta?
lurkki
03.11.2016 14:56:01
Bonham: No mistä sitten? Eläin - tai kasvikunnan lajikirjosta?

Olikohan toi lajikirjo minulta vähän väärä sana? Sori siitä.

Osaa Saara tehdä muutakin kuin laulaa.
"Itseensäluottajan liikkuva ABC":hän toi muija on ja esiintymistaidon kouluttajanakin toimisi varmaan hyvin.
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
Dirtyh
03.11.2016 15:18:27 (muokattu 03.11.2016 15:19:42)

lurkki: Olikohan toi lajikirjo minulta vähän väärä sana? Sori siitä.

Osaa Saara tehdä muutakin kuin laulaa.
"Itseensäluottajan liikkuva ABC":hän toi muija on ja esiintymistaidon kouluttajanakin toimisi varmaan hyvin.

Kova muija!

http://www.talouselama.fi/kumppanib … ys-ota-oppia-saara-aallolta-6595210
Janizio
03.11.2016 17:02:19 (muokattu 03.11.2016 17:11:08)
Dirtyh: Se tarkoitti mun mielestä sitä että duo-keikat Teemun kanssa ovat historiaa sillä parempiakin keikkoja on nyt tarjolla.

Noinkohan on kokonaan historiaa?

On varmaankin tämän jälkeen isompia ja paremmin tuottavia keikkoja tarjolla, mutta ei ne poista sitä mahdollisuutta kokonaan, että Teemun kanssa yhdessä tekisivät vielä myöskin jonkun keikan silloin toisen tällöin
Sjömanni
03.11.2016 17:38:44
Se vähän askarruttaa, että miksi Saara Aallon managerin tehtäviin kuuluu myös artistin tortun hierominen henkilöstä riippumatta?
"Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki
Vessajono
03.11.2016 17:40:34
Sjömanni: Se vähän askarruttaa, että miksi Saara Aallon managerin tehtäviin kuuluu myös artistin tortun hierominen henkilöstä riippumatta?

Tulee sillä tavalla niinku ns. läheisempi ja ns. lämminhenkisempi asiakassuhde.
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
Kampela77
03.11.2016 19:59:12
Sjömanni: Se vähän askarruttaa, että miksi Saara Aallon managerin tehtäviin kuuluu myös artistin tortun hierominen henkilöstä riippumatta?

Se on piirakka, pannu tai matto. Torttu tulee pyllystä.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
juha_p
03.11.2016 20:31:01
Kampela77: Se on piirakka, pannu tai matto. Torttu tulee pyllystä.

No, noilla killeillä taitaa se torttu putkahtaa suustaan joten luulevat ...
evo
03.11.2016 20:33:43
Kampela77: Se on piirakka, pannu tai matto. Torttu tulee pyllystä.

https://upload.wikimedia.org/wikipe … rttu.jpg/220px-Runebergintorttu.jpg
I drink and I know things.
Vessajono
03.11.2016 20:41:23
evo: https://upload.wikimedia.org/wikipe … rttu.jpg/220px-Runebergintorttu.jpg

Kuudennella luokalla oli Runebergin päivänä jälkiruokana Runebergintorttuja. Opettaja oli mun takana ruokajonossa ja totesi että "jaahas, keittäjä onkin vääntänyt meille oikein kunnon tortut."

Ole siinä nyt sitten saatana 12-vuotias ja pidä naama peruslukemilla.
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)