DM 29.10.2016 23:07:12 (muokattu 29.10.2016 23:08:01) | |
---|
Olen kuunnellut livelähetyksestä äskeisen Backstreet Boysin ja nyt soivan Total Eclipsen (miten tää liittyy teemaan - karmea biisi?) ja korvat vuotavat verta. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
evo 29.10.2016 23:08:21 | |
---|
DM: Olen kuunnellut livelähetyksestä äskeisen Backstreet Boysin ja nyt soivan Total Eclipsen (miten tää liittyy teemaan - karmea biisi?) ja korvat vuotavat verta. Thriller oli hyvä. I drink and I know things. |
LordWinter 29.10.2016 23:09:43 | |
---|
DM: Total Eclipsen (miten tää liittyy teemaan Sil oli pelottavat piilarit. "kamala kampela" -haitaripartio |
juha_p 29.10.2016 23:17:32 | |
---|
DM: Total Eclipsen (miten tää liittyy teemaan - karmea biisi?) Olisko linkkinä kappaleen nimi "Täydellinen sydämenpimennys" ja/tai musikkaali "Tanz der Vampire" |
DM 29.10.2016 23:24:12 | |
---|
juha_p: Olisko linkkinä kappaleen nimi "Täydellinen sydämenpimennys" ja/tai musikkaali "Tanz der Vampire" Todennäköistä. Oli se silti aika hirveä. Saara oli erinomainen. Arkkupiano toimi ja laulu kulki. Esiintyminen ehkä vähän jähmeää vielä, mutta aika varma safe. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Dirtyh 29.10.2016 23:25:02 | |
---|
Jahas, niin siinä vain kävi että katsoin suoran lähetyksen Saaran vedosta. Itse biisihän on kivan tarttuva pop-laulu ja Saaran tulkinta oli kunnossa. Tuli vaan sellainen olo että onhan toi jotenkin tosi tylsää että laitetaan laulajia, ihan hyviä sellaisia, laulamaan toisten jättihittejä ja kuittaamaan vielä ne viimeisetkin fyrkat pois levylafkoille. Toivon mukaan tuolta saisi mukaan sen yhden omankin biisin mutta aika supertason karaokea toi valitettavasti on. Onko muuten X-factor tietyn levy-yhtiön ohjelma siinä mielessä että enemmistä tai jopa kaikki olisi yhdeltä yhtiöltä? |
Janizio 29.10.2016 23:26:05 | |
---|
Olihan taas show Saaralta. Jotain taas niin paljon massiivisempaa kuin kellään muulla toistaiseksi. |
Epämuusikko 29.10.2016 23:36:33 | |
---|
Roivaisem Teemu oli radiossa. Tolkun mies ja musiikin monitoimija. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Janizio 29.10.2016 23:38:11 | |
---|
Epämuusikko: Roivaisem Teemu oli radiossa. Tolkun mies ja musiikin monitoimija. Milloin se on ollut radiossa. Mun käsityksen mukaan sen pitäisi olla tuolla Lontoossa nyt |
evo 29.10.2016 23:42:10 | |
---|
I drink and I know things. |
Janizio 30.10.2016 00:31:58 | |
---|
https://www.youtube.com/watch?v=3zpFxOosHH0 Et tälläinen pläjäys tällä kertaa. On siinä laulullisesti ehkä just ja just jotka pystyy hanttiin pistämään Saaralle, mutta sit tää kokonaisvaltainen niinku shown pitäminen on jossain ihan omissa sfääreissään Saaralla muihin verrattuna. Hillittömän näyttävää ja suurta. Kun ei oikein itte tiedä, mitä noiden kanssa tekisi ja olisi, kun tuntuu, että tulee aina kaikki tunteet läpi suurpiirtein itkettä ja naurattaa ja hymyilyttää ja kaikee mahdollista. Montu loksahtaa auki ja varmaan jää tällä kertaa koko yöksi auki. Se oli sitten Frigt Night-teemainen Bad Romance Saara Aalto stylella :) |
-Hexa- 30.10.2016 00:33:18 | |
---|
Nyt oli saaralta heikoin veto. Tekniikka on musiikissa hyvä renki, mutta huono isäntä. |
blaekie 30.10.2016 00:39:32 | |
---|
-Hexa-: Nyt oli saaralta heikoin veto. Oli kyllä paikoin hieman falskia, varsinkin loppuveto meni ohi. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
Jormaz 30.10.2016 00:43:54 | |
---|
Aika heikko veto oli toi Bad Romance. Tuli mieleen euroviisut, silleen huonolla tavalla. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Eipä ollut todellakaan se vaisuin esitys Saaralta, kun joku mieltää asian noin. Mä en löydä mitään heikkoutta tästä. Alusta loppuun oli laadukasta menoa, hyvin oli toteutettu esim. viulu -osuus oli makea. Simons comments to Saara were: Your voice is dynamite. I loved you, I thought it was fantastic. https://www.youtube.com/watch?v=1Tu7d1RNggMSaara fights for her place with Leona Lewis' Run | Results Show | The X Factor UK Tuossa, Sing-Off -kappale. Tämä on niin upea, kylmänväreet sekä kyyneleet aikaan saava esitys, wow! Saara Aalto - Enkeleitä https://www.youtube.com/watch?v=HlfKAvvrro8 On niin korvia hivelevää tuo Saaran ääni. |
Eläkeläissoittaja 30.10.2016 08:09:20 | |
---|
Hyvä Saara! :) |
lurkki 30.10.2016 09:08:38 | |
---|
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
FatSam 30.10.2016 09:32:48 (muokattu 30.10.2016 09:35:19) | |
---|
Jormaz: Aika heikko veto oli toi Bad Romance. Tuli mieleen euroviisut, silleen huonolla tavalla. Ei iskenyt yhtään mullekaan. Pari muuta tyttöö oli tosi hyviä kyllä. Saara oli ostanut brittiaksentin jostain :) "söy dimaaanding" "Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/ |
Janizio 30.10.2016 09:48:14 | |
---|
FatSam: Ei iskenyt yhtään mullekaan. Pari muuta tyttöö oli tosi hyviä kyllä. Saara oli ostanut brittiaksentin jostain :) "söy dimaaanding" Saara erottuu tuosta porukasta sillä, että hän kokonainen esiintyjä/viihdyttäjä, että hän ei ole pelkkä laulaja. Mä en näe että kellään muulla tuossa porukasta olisi ns. hartiota kannatella tollaisen kokosia lavashow juttuja kasassa. Noi Saaran esitykset on kaukana tylsästä. Ne on uniikkeja ja ennalta arvaamattomia. Saara herättää mielenkiinnon päästä hänet eteenpäin sen takia, että tulee heti mieleen, että mitäs seuraavaksi. |
Funkånaut 30.10.2016 10:01:28 (muokattu 30.10.2016 10:07:19) | |
---|
Janizio: Noi Saaran esitykset on kaukana tylsästä. Ne on uniikkeja ja ennalta arvaamattomia. Saara herättää mielenkiinnon päästä hänet eteenpäin sen takia, että tulee heti mieleen, että mitäs seuraavaksi. Mulla tulee Saarasta Jope Ruonansuu mieleen, jonka joka "imitaatio" kuulostaa Jope Ruonansuulta imitoimassa jotakuta muuta. Aitoutta kuin ilotytön rakkauden tunnustuksissa. Päälleliimausta vaikka ja kuinka, mutta missä pihvi? Puuttuu joko myyttisyys/arvoituksellisuus tai sitten aitous/luonnollisuus, kumman ääripään nyt haluaakaan valita. Joko vedetään full Princet tai sitten luonnollisuutta peliin, mutta ei välistä. E: Tämän hetken täydellisimmät pop-HAHMOJA ovat Kanye West ja Lady Gaga. "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |