hollstro 27.10.2016 16:46:46 | |
---|
Mulla on "aina" jompi kumpi mikki hiljemmalla, yleensä kaulamikki aivan hieman. Selkeyttää saundia. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
Sax-pappa 27.10.2016 16:56:08 | |
---|
s151669: Aihetta sivuten, käyttääkö joku noita blendattuja asentoja, tyyliin puolikas tallamikki ja kaula täysillä ? Itse asentelin kolmiasentoisen vaihtokytkimen, master volumen ja tonen. Tonekin saattaa saada lähtöpassit tai jotain muuta siihen reikään. Käytän jatsaria soittaessani aina blendattuja asentoja. Tone sensijaan aina täysillä. |
piivei 28.10.2016 20:02:11 | |
---|
Jazzarssa on hienoa juuri se että mikkien volilla voi loihtia hyvinkin erilaisia soundeja biisin mukaan. Jopa pelkkä tallamikin vola auki ja tone kokonaan kiinni-asentokin voi olla käyttökelpoinen tietyssä tilanteessa. |
piivei: Jazzarssa on hienoa juuri se että mikkien volilla voi loihtia hyvinkin erilaisia soundeja biisin mukaan. Jopa pelkkä tallamikin vola auki ja tone kokonaan kiinni-asentokin voi olla käyttökelpoinen tietyssä tilanteessa. Nimenomaan nämä portaattomat soundin säädöt + soittopaikka (läheltä tallaa/kaulaa) antaa jo mahtavasti erilaisia mahdollisuuksia. Eipä tule juuri vahvistimen säätöihin koskettua. |
Rämppy 31.10.2016 14:48:32 | |
---|
Sax-pappa: Käytän jatsaria soittaessani aina blendattuja asentoja. Tone sensijaan aina täysillä. Myös mä käytän enimmäkseen blendattuja asentoja. Tämä mahdollisuus on Jazzarin syvintä olemusta ja antaa mahtavan soundikirjon. Tone-potikan asento vaihtelee biisin ja tilanteen mukaan. In Finland we have this thing called "diu diu". |
jazzbass-74 04.11.2016 21:31:24 | |
---|
Kyllä. Jazz Bass taipuu mihin tahansa musiikkiin. Bassonsoiton salat on nopeat jalat! |