Joees 19.10.2016 12:26:24 | |
---|
Krice: Huvittaahan se kun kaikki räppärit on, paitsi että tässä maassa se ei ole mahdollista. Kannattaa ehkä käväistä jossakin kehitysmaassa ja tulla sitten takaisin puhumaan surkeista olosuhteista tänne rikkaaseen länsimaahan, jossa köyhimmätkin on tuhat kertaa rikkaampia kuin kehitysmaissa. Joo onneahan se on syntyä narkki- ja/tai alkkisperheeseen missä väkivalta kukoistaa ja funtsia mistä safka kun vanhemmat ei pysty ja rahaa ei enää ole vaikka vanhempien tuet tuli eilen. Onhan sekin omalla tavallaan kiva kun vanhemmista ei ole seuraa ja ei opi arjen rutiineja ja tärkeitä taitoja. Kiva on myös kun omien vanhempien tilalle löytyy sijaisia, sehän on varmaan ihan normaalia kaikissa perheissä. Pääsee parhaimmillaan retkelle useisiin perheisiin tutustumaan ihmisiin ja kiertämään turvakodeissa, niissä kun on niin ihanan turvallista. Ja näitä ilojahan paljon muitakin. Mutta kuten todettua, se on rikasta ja onnellista elämää. Jossain on asiat vielä huonommin. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Burn 19.10.2016 14:17:02 | |
---|
Vessajono: Tämä vetää kyllä ohi jopa siitä kaverista joka aikanaan kun piti kirjoittaa aine jostain tunnetusta romaanista, kirjoitti aineen Mulkosilmä-Asserista. |
shuffle 19.10.2016 16:05:23 | |
---|
Huvittaa kun Chisulla ja Annalla on kova tyylishow koko ajan, joka jaksossa ihan eri look, ja Suvi pitää saman stailin joka jaksossa. Tuo biisien raju lyhentäminen kyllä vie intoa seurata ohjelmaa. Eikö nyt olisi voinu antaa niiden toisien A-osien olla? Ohjelma-aikaa olisi mennyt yhteensä lisää noin kuusi minuuttia, minuutti per A-osa. Mikael on vähän sen tuntuinen jäbä, että sillä taitaa olla jompi kumpi vanhempi ei-suomalaista perua. Kuustosessa on paljon angstia pinnan alla. |
Seba 20.10.2016 09:03:32 | |
---|
Krice: Huvittaahan se kun kaikki räppärit on, paitsi että tässä maassa se ei ole mahdollista. Kannattaa ehkä käväistä jossakin kehitysmaassa ja tulla sitten takaisin puhumaan surkeista olosuhteista tänne rikkaaseen länsimaahan, jossa köyhimmätkin on tuhat kertaa rikkaampia kuin kehitysmaissa. Kaikki vastoinkäymisethän aina johtuu vain rahasta? |
ukko idänmies 20.10.2016 09:45:20 | |
---|
shuffle: Mikael on vähän sen tuntuinen jäbä, että sillä taitaa olla jompi kumpi vanhempi ei-suomalaista perua.. Olen ymmärtänyt, että suonissa virtaa kansallispukuisen kansanosamme verta. Huone 105, saavu sinne siis. |
Eläkeläissoittaja 21.10.2016 21:24:56 | |
---|
Mikko Kuustosen päivä ja etenkin Suvi Teräsniskan veto siinä. Juuri noin. Huippumimmi! |
Super-Jari 21.10.2016 22:10:09 | |
---|
Suvin veto oli ainoa joka oikeasti oli hyvä. Jännä että se on porukan paras laulaja. |
Eläkeläissoittaja 22.10.2016 07:18:31 (muokattu 22.10.2016 07:19:42) | |
---|
Super-Jari: Suvin veto oli ainoa joka oikeasti oli hyvä. Jännä että se on porukan paras laulaja. Aivan totta, jos puhutaan laulamisesta, eikä epäaidosta ns."laulamisesta." mm. huonoine fraseeraukseineen. |
shuffle 22.10.2016 09:31:23 | |
---|
Super-Jari: Suvin veto oli ainoa joka oikeasti oli hyvä. Jännä että se on porukan paras laulaja. Jep. Nyt oli kyllä huonoimmat versiot pitkään aikaan tässä jaksossa. Hectorin veto oli suorastaan surkea, eikä Miklultakaan oikein lähtenyt. Suvi on ihan eri sarjassa, myös persoonana. Lappilainen tolkun nainen, joka suhtautuu asioihin vakavasti. Muut lähinnä häröilee ja fiilistelee. Laurin versio oli ihan kohtalainen. |
Eläkeläissoittaja 22.10.2016 10:50:24 | |
---|
shuffle: Jep. Nyt oli kyllä huonoimmat versiot pitkään aikaan tässä jaksossa. Hectorin veto oli suorastaan surkea, eikä Miklultakaan oikein lähtenyt. Suvi on ihan eri sarjassa, myös persoonana. Lappilainen tolkun nainen, joka suhtautuu asioihin vakavasti. Muut lähinnä häröilee ja fiilistelee. Laurin versio oli ihan kohtalainen. Kuitataan täältä. |
Super-Jari 22.10.2016 11:22:41 | |
---|
Hectorin veto oli kiusallinen. Selvästi itse odotti suuria liikuttumisia. Pöydässä oli lauma tonnin seteleitä. |
Super-Jari: Hectorin veto oli kiusallinen. Selvästi itse odotti suuria liikuttumisia. Pöydässä oli lauma tonnin seteleitä. Samaa tuli mietiskeltyä. Jotenkin odotin, että olisi vetänyt ton Hectorille ominaisesti mies-kitara-meiningillä, jolloin se olisi heti toiminut paljon paremmin. Suvi oli jälleen kerran vitummoinen. |
Demo Harrison 22.10.2016 12:35:41 | |
---|
Krooninen sävelkorvan tulehdus ja ajoittainen rytmitajuttomuustila |
Demo Harrison 22.10.2016 12:45:08 | |
---|
Uuu mama! Rouvani piti oikein mulkaista mua tuimasti eilen, kun kävin yllättäen ihan kuumana Chisuun! Ei vaan, omaa rajoittuneisuuttani että olen vähän vierastanut muuten arvostamani Chisun elektronista äänimaailmaa. Eilisessä nainen ja kitara-esityksensä äänensä kauneus pääsi loistamaan ihan uudella tavalla ja tuli jo mieleen lähettää tekstari Chisulle - jos tietäisin numeronsa - että pidä vähän aikaan ne koneet suljettuna ja tee lisää tälläistä! Tai ehkä se oli laulutyyli, Marilyn-lookki ja retromikki jotka vaan mätsäsivät niin eheästi yhteen eilen. Lurkki tai joku audioalan guru, mikä tuo Chisun mikrofoni oli? Chisu taisi sen kyllä mainita, mutta meni multa jostain syystä ohi. Krooninen sävelkorvan tulehdus ja ajoittainen rytmitajuttomuustila |
Demo Harrison 22.10.2016 13:06:46 | |
---|
Itse kun tunnun tykkäävän usein niistä artisti ja kitara-esityksistä, niin mieleeni tuli konsepti-idea seuraavalle Vain Elämää-kaudelle: stagella pelkkä piano ja maksimissaan pari akkaria ja niillä lähtökohdilla sun pitää pärjätä. Onko hiphoppia tai räppiä tehty muuten akustisesti? Ehkä siinä kaipaisi vielä akkarin ja pianon rinnalle vielä jotakin kontrabassoa ja conga-rumpuja tms. perkuja. Krooninen sävelkorvan tulehdus ja ajoittainen rytmitajuttomuustila |
aivokuolio 22.10.2016 13:23:10 | |
---|
Super-Jari: Hectorin veto oli kiusallinen. Selvästi itse odotti suuria liikuttumisia. Pöydässä oli lauma tonnin seteleitä. Jep. Sellainen karmea "eläytyminen" on kyllä todella tuskallista seurattavaa. |
NHR 23.10.2016 17:55:10 | |
---|
Super-Jari: Hectorin veto oli kiusallinen. Selvästi itse odotti suuria liikuttumisia. Pöydässä oli lauma tonnin seteleitä. Olisipa muuten joskus hauska nähdä joku aidosti biisinsä versiointiin pettynyt, sekä tarpeeksi suorasanainen tyyppi istumassa siinä pöydän päässä. Mulkuksihan hän tietenkin heti leimautuisi, jos ei edes yrittäisi löytää hyviä puolia siitä toisen esityksestä, kuten käsittääkseni kaikki ovat tähän mennessä tehneet: "Yllättävästä kulmasta sä lähit vetään kyllä", tms. ympäripyöreää korkeintaan, kuitenkin aina vain ja ainoastaan kehuiksi tulkittavia kommentteja. Olisi oikeasti niin hienoa joskus nähdä jonkun sanovan esimerkiksi: "Toi sun versios oli kyllä ihan suoraan sanottuna aivan hirveetä paskaa!" :D Eihän tuollaista tietenkään koskaan tulla telkussa näkemään, vaikka joku uskaltaisi niin mulkuksi heittäytyäkin, kyllähän minäkin nyt sen ymmärrän. Ja ehkä siellä todella on aina niin hyvä tunnelma ja yhteishenki, ettei kenenkään oikeasti tee edes mieli toisille noin raskaasti vittuilla, siis ainakaan tosissaan. Mikko Kuustosen versio Hectorin Woyzeckista on ollut minustakin tähänastisista vedoista paras, jopa aikaisemmatkin kaudet mukaanlukien. Saisi vain vielä tulla radiosoittoonkin pikkuhiljaa jo! Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa; rima pysyy paikallaan, kun riman alittaa. |
Eläkeläissoittaja 23.10.2016 18:32:36 | |
---|
NOlisi oikeasti niin hienoa joskus nähdä jonkun sanovan esimerkiksi: "Toi sun versios oli kyllä ihan suoraan sanottuna aivan hirveetä paskaa!" :D Eihän tuollaista tietenkään koskaan tulla telkussa näkemään, vaikka joku uskaltaisi niin mulkuksi heittäytyäkin, Ehkä joku solisti/lauluntekijä noista noin ajatteleekin mielessään oman biisinsä tulkinnasta, mutta ei varmasti uskalla sitä sanoa, vaan naamioi sen teatraalisesti aivan muuksi ylikehumisineen, selkääntaputteluineen ja halauksineen. |
shuffle 23.10.2016 21:06:14 | |
---|
"Ei nää sun biisit kyllä mitään kummoisia ole, hirvee duuni oli löytää ees jotain vedettävää. Mulla oo mitään hajua mitä sä tässäkin tekstissä yrität selittää ja tää kertsi on ihan vitun kliseinen, mutta vedetään nyt kun tänne ollaan tultu" :D Tulis erilainen ohjelma. |
NHR 23.10.2016 21:18:56 | |
---|
shuffle: Tulis erilainen ohjelma. Varmasti, mutta löytyisiköhän sille enää riittävästi katselijoita? Itse ainakin katselisin innolla! Ainakin aluksi, tiedä sitten kuinka pian sekin into lopahtaisi. Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa; rima pysyy paikallaan, kun riman alittaa. |