feodorit 09.06.2004 11:08:43 | |
---|
Valitettavaa mutta totta, joudun soittamaan Termusa musiikki leirillä tuon kappaleen enkä löydä siihen sooloa mistään, joten jos joku tietää mistä sais tabit tuohon kyseiseen kappaleeseen niin olis kiva tietää mistä. non of you can play so bad as me... |
Valitettavaa mutta totta, joudun soittamaan Termusa musiikki leirillä tuon kappaleen enkä löydä siihen sooloa mistään, joten jos joku tietää mistä sais tabit tuohon kyseiseen kappaleeseen niin olis kiva tietää mistä. Onko siinä soolo?? Tilutus on sairasta. |
Jucciz 09.06.2004 16:13:22 | |
---|
Onko siinä soolo?? Onhan siinä. Menee kertsin soinnuilla, kestää 8 tahtia ja alkaa nopeahkolla jutulla, jota joku saattaisi luonnehtia jopa tilutukseksi. :) Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Swan 09.06.2004 17:55:09 | |
---|
Onhan siinä. Menee kertsin soinnuilla, kestää 8 tahtia ja alkaa nopeahkolla jutulla, jota joku saattaisi luonnehtia jopa tilutukseksi. :) Aika rankka delay siinä on kanssa. Tuollainen Jimmy Page -tyylin arpeggiovääntö kuulostaa aika flashiltä sellaisen kanssa. "If I could play one note through a whole song, I would." - The Edge |
Noose 16.06.2004 17:19:42 | |
---|
Feja. Sieki täälä. Miten niin autiotalo huono biisi? Niin olen itekki sieltä termusasta samasta bändiatä jos muistat? Ne, jotka luulevat olevansa täydellisiä, ärsyttävät meitä jotka Olemme täydellisiä. |
Lord of the strings 16.06.2004 21:04:41 | |
---|
Oisko impro mitään ;) "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| |
feodorit 17.06.2004 23:05:18 | |
---|
Feja. Sieki täälä. Miten niin autiotalo huono biisi? Niin olen itekki sieltä termusasta samasta bändiatä jos muistat? Ai, kitaristi? non of you can play so bad as me... |
feodorit 17.06.2004 23:06:06 (muokattu 17.06.2004 23:07:02) | |
---|
Feja. Sieki täälä. Miten niin autiotalo huono biisi? Niin olen itekki sieltä termusasta samasta bändiatä jos muistat? Ai, kitaristi? miten niin autiotalo ei ole huono biisi Edit. tuli kaks näköjään non of you can play so bad as me... |
wavelength 20.06.2004 14:30:51 | |
---|
Ei siihen mitään tabeja tarvitse. Sen kun vaan tiluttelet jotain e-mollipentatonisesta asteikosta hirveällä delayllä, niin kuulostaa lähes aidolta. :) You can't break an egg without making an omelette. |