Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 5101 102 103 104 105277 278 279 280 281
LordWinter
09.10.2016 00:48:10
Todella huonosti vedetty kyllä. Ei tuolla pääsisi edes Suomen Idolsissa alkukarsinnoista läpi. No, huomenna 0 ääntä ja takaisin kotiin kiertämään kuppiloita ja elämä jatkuu suomalaiseen tapaan.
"kamala kampela" -haitaripartio
Sjömanni
09.10.2016 00:54:15
LordWinter: Todella huonosti vedetty kyllä. Ei tuolla pääsisi edes Suomen Idolsissa alkukarsinnoista läpi. No, huomenna 0 ääntä ja takaisin kotiin kiertämään kuppiloita ja elämä jatkuu suomalaiseen tapaan.

Huomenna Ilta/Sanomissa: Saara ja Tauski löivät hynttyyt yhteen: Las Palmasiin uusi prinsessabaari.
"Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki
ErkkiErakko
09.10.2016 01:01:57
Ei ole mitään syytä olettaa, että tipahtaisi.
Sjömanni
09.10.2016 01:06:55
ErkkiErakko: Ei ole mitään syytä olettaa, että tipahtaisi.

En oo seurannut tuota ohjelmaa, mutta lätkäkatsomosta stiigailin tuon vedon. Hyvähän se on, jos hommat jatkuu.
Ei muuta ku Puskadaaraa vaan ja hyvää jatkoa Aallolle.
"Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki
ErkkiErakko
09.10.2016 01:33:19
https://www.youtube.com/watch?v=1-JBP4VBXHY

Tuossa on Saaralta semmonen veto, joka on eittämättä se paras tähän mennessä.

Mykistävä suorastaan.
ErkkiErakko
09.10.2016 02:34:49
https://www.youtube.com/watch?v=LqX … index=6&list=PLE9950089E246C1A6 Saara Aalto & Teemu Roivainen - Con Te Partiro.

Saaralla olisi ollut mainio kumppani, mutta miksi suhde meni karille?

https://www.youtube.com/watch?v=HlfKAvvrro8

Saara Aalto - Enkeleitä. Kaunis biisi Saaralta, tätä saisi soittaa radiossa jouluisin.
Janizio
09.10.2016 06:15:00 (muokattu 09.10.2016 06:24:57)
https://www.youtube.com/user/TheXFactorUK/videos

Kattokaapas katselukertojen määrä ja sitä eroa mikä muihin on. Saara menee toistaiseksi jossain ihan omilla luvuillaan. Ei nyt ihan tietysti koko totuutta voi niistä katsoa, mutta on ne usein ollut ihan hyvin suuntaa antavia näissä kisoissa

Ja eilisen perusteella ainakin pitää sanoa, että Saara erottuu porukasta todella hyvin. Siinä mielessä, että on aika eri tyylinen kuin muut. Siellä aika monta sellaista kunnon popin jumputtajaa ainakin eilisen perusteella. Sit on muutama jolla vähän paremmat äänivarat, mutta ei kenellekään lähimainkaan Saaraa verrattavia äänireservejä. Näillä näkymin tulee erottumaan porukasta selvästi ja ainakin eilisen perusteella hyvällä tavalla.
Seba
09.10.2016 06:35:25 (muokattu 09.10.2016 06:35:57)

Hyvä oli let it go ja sopiva show ilman prinsessa ym humpuukia.
Malttaisi nyt jatkossa olla heittämättä noita "i'm a snowfairy" juttujaan ja lavalla keskittyisi siihen biisin tulkintaan eikä yrittäisi flirttailla kameralle siinä samalla, koska se ei toimi ja lavapreesens kärsii siitä.
Kun oppii esiintymään ilman että esittää esiintymistä niin tulee hiton kova vielä.
Nyt se vähän häiritsee, myös tuossa viimeisimmässä vaikka suunta oli oikea eikä ihan niin paljon näyttelemistä ollut kuin mihin siltä on tottunut näkemään.
lurkki
09.10.2016 08:13:31
Ihan ok veto. Suora huutoa kuuntelee mieluummin kuin liimattua vibraa.
Näimme katkelman musikaalista. Taitaa olla Saaran ominta osaamista, niissä kun saa vetää roolilla.
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
Secreterial
09.10.2016 08:50:10
Seba: Kun oppii esiintymään ilman että esittää esiintymistä niin tulee hiton kova vielä.

Nyt se vähän häiritsee, myös tuossa viimeisimmässä vaikka suunta oli oikea eikä ihan niin paljon näyttelemistä ollut kuin mihin siltä on tottunut näkemään.

Tää on ollut mun mielestä Saara Aallon ongelma aina. Loistava laulaja, mutta esiintyminen on aina sitä esiintymisen esittämistä naamanvääntelyineen ja muine maneereineen.
"I never bluff" - Cordell Walker
Dirtyh
09.10.2016 10:54:28

Katselin esityksen ja sehän oli hiton hyvä. Mun mielestä Saara voisi pidättäytyä tuollaisissa esiintymisissä että hän itse pysyy melko lailla aloillaan ja esintyy muutenkin mahdollisimman hillitysti. Silloin tuo toimii. Nyt vaan lisää mahtipontisia balladeja kehiin. Sanoo kuka mitä tahansa niin tuollaisiin skaboihin nuo Let it gout ja You raise me upit on oikeita valintoja. Perus Pihtiputaan mummo ei ole tajunnut että ne on kuluneita biisejä.

Tai no, jos mä olisin Saara niin vetäisin seuraavaksi Robbie Williamssin Sexed Up. Ihan kimuranttia menoa kun on siinäkin. Ja koska sitä suomiaspektia pitää kuitenkin pönkittää niin sitten vaan Nightwishin Sleepin Sun. Ja jos rokin puolella pitää käydä niin Roxxetten Fading like a flower.
Janizio
09.10.2016 11:10:32 (muokattu 09.10.2016 14:07:27)
Dirtyh: Katselin esityksen ja sehän oli hiton hyvä. Mun mielestä Saara voisi pidättäytyä tuollaisissa esiintymisissä että hän itse pysyy melko lailla aloillaan ja esintyy muutenkin mahdollisimman hillitysti. Silloin tuo toimii. Nyt vaan lisää mahtipontisia balladeja kehiin. Sanoo kuka mitä tahansa niin tuollaisiin skaboihin nuo Let it gout ja You raise me upit on oikeita valintoja. Perus Pihtiputaan mummo ei ole tajunnut että ne on kuluneita biisejä.

Tai no, jos mä olisin Saara niin vetäisin seuraavaksi Robbie Williamssin Sexed Up. Ihan kimuranttia menoa kun on siinäkin. Ja koska sitä suomiaspektia pitää kuitenkin pönkittää niin sitten vaan Nightwishin Sleepin Sun. Ja jos rokin puolella pitää käydä niin Roxxetten Fading like a flower.

Mä oon kans tota Nightwishiä vähän niinku hiljaa miettinyt, että vois Saara vetää sitä tuolla. Nemo oon tosiaan kerran kuulut keikalla ja oli ihan todella upea veto. Nemo tai Sleeping Sun sillä ei sitten ole kauheasti väliä kumpi. Nemo saattaisi olla Saaralla tutumpi kun on joskus vetänyt sitä
juha_p
09.10.2016 14:42:38
Mikäli jäi suora lähetys katsomatta niin lähetyksen uusinta alkamassa juuri @ http://www.filmon.tv/tv/itv1
Tuomas
09.10.2016 14:52:10

Dirtyh:

Total Eclipse of the Heart. Toimis takuulla.
Liian ilkeä hipiksi.
Henri Henri Olavi
09.10.2016 14:54:14
Juoppis: Total Eclipse of the Heart. Toimis takuulla.

Holding Out for a Hero olis kovempi, mut ei taida ihan paukut riittää Saralla sellaiseen suoritukseen.
ehkä jos jos asia ois niin että tekee paljon ainesta siis akia paljon mutta jos antaa pois niin onko se plajon siis ol? -haitaripartio
Tuomas
09.10.2016 15:01:32 (muokattu 09.10.2016 15:04:54)

Henri Henri Olavi: Holding Out for a Hero olis kovempi, mut ei taida ihan paukut riittää Saralla sellaiseen suoritukseen.

Se olis kyl kans kova. Siinä pitäis sit kans jo liikkua, mielellään pyöritellä vaikka mikkitelinettäkin.

e: Pistin soimaan. Olisi kyllä todella huima. Saisko joku, vaikka Janizio, viestiä Saaralle että vetäis tän? Haluaisin nähdä. Olis parhaimmillaan ihan järisyttävä.
Liian ilkeä hipiksi.
Dirtyh
09.10.2016 15:12:13

Saara vois tehdä levyllisen Jim Steinmannin biisejä, ainakin genre olisi täydellisen sopiva. No, oikeesti Saaran pitäis löytää yhteistyökumppanit joidenka kanssa voisi tehdä levyllisen ihan omia mahtipontisia balladeja.

Jos oikeesti lähtisi vetämään jotain Steinmannin biisiä X-factoryssä niin https://www.youtube.com/watch?v=pDxoj-tDDIU
LordWinter
09.10.2016 16:21:20
Saaran esityksellä on jo puoli miljoonaa katselukertaa ja muut eivät ole päässeet edes kahteensataantuhanteen. Torivaraus on tosiasia.
"kamala kampela" -haitaripartio
Vessajono
09.10.2016 16:37:58
Dirtyh: Ja koska sitä suomiaspektia pitää kuitenkin pönkittää niin sitten vaan Impaled Nazarenen Vitutuksen Multihuipennus.
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)