Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 563 64 65 66 67277 278 279 280 281
reaper666
02.09.2016 09:27:47
Janizio: ...

Joo. Saara tuntuu kumminkin saavan hommastaan särvintäkin leivänpäälle yms. Noi ketkä sitä puhuu, että ei olisi menestynyt niin eivät vaan ymmärrä musiikista kauheesti.

Tulee mieleen yksi vanha työkaveri kuka oli sitä mieltä, että jos soittaa jotain instrumenttia ja ei tule viimeistään kolmekymppisenä kuuluisaksi niin se kandee lopettaa koska juna meni jo yms.
Olin ihan ihmeissään tästä kommentista. Mies kumminkin itse kävi golffaamassa sunnuntaisin huonolla menestyksellä. Samanlainen harrastus sekin on. Kunhan itsellä on kivaa. Mutta tollasille iditooteille turha lähtee selittelemään.
Tulee mieleen tää peri-suomalainen kateus.
kyseinen
02.09.2016 10:47:20
reaper666: Mies kumminkin itse kävi golffaamassa sunnuntaisin huonolla menestyksellä.

MAM-osastolla nämä.
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
Janizio
02.09.2016 11:42:57
reaper666: Joo. Saara tuntuu kumminkin saavan hommastaan särvintäkin leivänpäälle yms. Noi ketkä sitä puhuu, että ei olisi menestynyt niin eivät vaan ymmärrä musiikista kauheesti.

Tulee mieleen yksi vanha työkaveri kuka oli sitä mieltä, että jos soittaa jotain instrumenttia ja ei tule viimeistään kolmekymppisenä kuuluisaksi niin se kandee lopettaa koska juna meni jo yms.
Olin ihan ihmeissään tästä kommentista. Mies kumminkin itse kävi golffaamassa sunnuntaisin huonolla menestyksellä. Samanlainen harrastus sekin on. Kunhan itsellä on kivaa. Mutta tollasille iditooteille turha lähtee selittelemään.
Tulee mieleen tää peri-suomalainen kateus.

On siinä osittain varmaan tuota kateuttakin en epäilen yhtään. Sit en tiedä ärsyttääkö joitain niitä, jotka ovat Voice of Finlandista asti teillanneet Saaran jutut ja menestymis mahdollisuudet lähes kokonaan ja nyt ehkä kun tulee vähän jopa puskista se kuin hyvin Saaralla oikeasti menee kun hän on saanut/päässyt tekemään kuulioden ja faniensa kanssa sekä oman tiiminsä ja läheistensä kanssa hommia vähän taustalle ja ei ole niin näkynyt suurissa otsikoissa niin ottaa heillä nupin päälle, kun Saara porskuttaakin näin hyvin ja kovaa. En tiedä tämä on vain arvailua.

Ja edelleenkin se on minusta niin, että Saara on musatyyliltään, toimintatavoiltaan ja persoonaltaan kokonaisuus, joka aiheutta keskustelua ja suuria tunteita ja yleensä tälläiset persoonat ja ihmiset ovat sitten sellaisia, että sinne sekaan mahtuu niitä kommentteja, jotka on negatiivisia ja jopa ilkeitä jne ja sitten vastapaino positiiviset ja ne kannustavat ja suorastaan häntä rakastavat kommentit jne. Mut tässä kohtaa mulla myöskin nousee hymy korviin asti, koska Saara on onnistunut siinä yhdessä artistin tärkeimmistä tehtävistä, että herättää keskustelua ja voisi jopa sanoa, että Suomalaisessa artisti kannassa hyvinkin syviä ja suuria tunteita.
Janizio
02.09.2016 15:00:17
Sekin oli mielenkiintoinen seikka joka tuli MTV3 Huomenta Suomen haastattelussa esille tämän tuomareiden puketumis kommentin lisäkis oli, että tää haastattelia heitti kysymyksen ilmoille kun siinä puhuttiin, että kannustavia kommentteja ja kehuja on tullut ympäri maapallon ja sekä kansalaisilta, että musaihmisiltä ja Youtube video leviä sinne tänne ja tuonne ja nyt sillä on jo yli 2 miljoonaa katselukertaa niin tosiaan tää haastattelia heitti kysymyksen/ajatuksen ilmoille, että joko sä Saara olet saavuttanut jo nyt sen mitä lähdit hakemaan X-Factoriin menemiseltä.

Ja Saaran vastaus oli jotain tälläistä, että toi on tosi hyvä kysymys, koska en nyt silleen lähtenyt niinku ajatuksella, että tätä kisaa lähdetään ainakaan niinku ns. hampaat irvessä voittamaan, koska kisa on tosi kova tasoinen ja viime kädessä sitten ainakin jossain vaiheessa jutut ratkeaa täysin mielipide asioihin ja kun jo tämä eka esiintyminen siellä oli poikinut yhteistyö ehdotuksia jne.
carnation
02.09.2016 15:51:25
Janizio: Ja edelleenkin se on minusta niin, että Saara on musatyyliltään, toimintatavoiltaan ja persoonaltaan kokonaisuus, joka aiheutta keskustelua ja suuria tunteita ja yleensä tälläiset persoonat ja ihmiset ovat sitten sellaisia, että sinne sekaan mahtuu niitä kommentteja, jotka on negatiivisia ja jopa ilkeitä jne ja sitten vastapaino positiiviset ja ne kannustavat ja suorastaan häntä rakastavat kommentit jne. Mut tässä kohtaa mulla myöskin nousee hymy korviin asti, koska Saara on onnistunut siinä yhdessä artistin tärkeimmistä tehtävistä, että herättää keskustelua ja voisi jopa sanoa, että Suomalaisessa artisti kannassa hyvinkin syviä ja suuria tunteita.

Ei Saara kyllä mikään suuria tunteita ja keskustelua aiheuttava persoonallisuus ole :D Itse asiassa en edes keksi yhtä hajutonta, mautonta ja kaikinpuolin ketään kiinnostamatonta artistia, täysin yhdentekevä. Ainoa missä Saara "herättää keskustelua" on tämä foorumi ja tämä ketju, ja vain siitä syystä, että yksi nimeltämainitsematon fanaatikko on väen vängällä kaakattanut aiheesta jo monta vuotta.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Janizio
02.09.2016 15:55:18 (muokattu 02.09.2016 16:00:54)
carnation: Ei Saara kyllä mikään suuria tunteita ja keskustelua aiheuttava persoonallisuus ole :D Itse asiassa en edes keksi yhtä hajutonta, mautonta ja kaikinpuolin ketään kiinnostamatonta artistia, täysin yhdentekevä. Ainoa missä Saara "herättää keskustelua" on tämä foorumi ja tämä ketju, ja vain siitä syystä, että yksi nimeltämainitsematon fanaatikko on väen vängällä kaakattanut aiheesta jo monta vuotta.

Näinkö on?

Taisit juuri ihan itse ehkä jopa vähän tietämättäsi todistaa tällä kommentillasi, että tuon mitä kerroin tuossa viestin osassa minkä lainasit ja kommentoit niin pitää ihan 100% paikkansa :) :)
Hamsteri Kukkonen
02.09.2016 16:40:38

Saara on ainakin ihan omatoimisesti sekä -aloitteisesti varmistanut, ettei häneen voida suhtautua ensisijaisesti muusikkona/artistina enää missään yhteydessä. Saara on joko kaapista tullut ja tätä väkipakolla joka tuuttiin tarjonnut, suomalainen Englannissa, laulukilpailujen vakiokasvo tai mnetin ehtymätön halvan viihteen lähde ja sen lisäksi muusikko.
Jos niiden mielestä meillä ei oo tarttuvia koukkuja nii menkööt uistinkauppaan -Frank Epätoivo
Janizio
02.09.2016 17:01:03 (muokattu 02.09.2016 17:07:33)
HulluNieminen: Saara on ainakin ihan omatoimisesti sekä -aloitteisesti varmistanut, ettei häneen voida suhtautua ensisijaisesti muusikkona/artistina enää missään yhteydessä. Saara on joko kaapista tullut ja tätä väkipakolla joka tuuttiin tarjonnut, suomalainen Englannissa, laulukilpailujen vakiokasvo tai mnetin ehtymätön halvan viihteen lähde ja sen lisäksi muusikko.

Mikä tässäkin on, että tämä lesbo kortti pitää vetää esiin joka paikassa. Laulukilpailujen vakio kasvo niin noh joo paitsi, että kaikilla kisoilla on ollut tarkoituksensa ja hyötynsä. Talent löy ensi tahdit TV esiintymiselli jne, Voice of Finland oli se loppullinen isompi putki uran persauksiin, UMK:ssa tavoiteltiin Saaran yhtä suurimmista unelmista eli Viisupaikkaa ja X-Factrin tavoite on avata väyliä kansaiväliselle uralla. Jos sen haluaa nähdä tolleen negatiivisesti ajatellen ja silleen, että et ei kunniota Saaraa ollenkaan niin silloiin se näyttäytyy noin kun sanot.

Mut aika ilkeästi sanottu, että Saara ei ole sinusta vakavasti otettava muusikko vain sen takia, että on käynyt musakisoja läpi ja on naisen kanssa suhteessa. Kaikkilla toki oikeus mielipiteeseensä ei siinä mitään.

Taispas Saara mainitakin yhden aika ison syyn miksi oli fiksua lähteä X-Factorin kautta hakemaan kansainvälistä näkyvyyttä ja kävipäs se vähän ilmi myöskin tuomarin antavissa kommenteissa, mitä ne oli Saaralle sanonut kameroiden ulkopuolella. Että ensinkin Saara toi itse sen esiin, että suuret kansaiväliset levy-yhtiöt eivät ota enää demoja vastaan, että voisi lähettää heille, että kuunnelkaapas tuosta ja sanokaa mitä mieltä olette, että kiinnostaisko yhteistyö. Näin se homma ei enää toimi, joten X-Factor/ vastaavat kisat on hyvä foorumi tulla nähdyksi ja kuulluksi. Toinen juttu on se mitä Simon Cowell oli kuulemma sanonut, että miten emme ole sinut ennen kuullet kansaivälisillä markkinoilla, joka kertoonee kaiken oleellisen siitä, että vaikka kuinka laitata videota nettiin jne. niin tarvitse kauhean määrän tuuria, että sinut huomataan, joten sen eteen, että sinut huomataan on tehtävä töitä ja etsiä kanava/foorumi mitä kautta se tapahtuisi varmemmin ja tätä osaa X-Factor nyt Saaran kohdalle sitten edustaa eli kanavaa josta hän tuli kuulluksi ja nähdyksi ja näyttäisi onnistunee jokseenkin täydellisesti ainakin ensi esiintymisen pohjalta päätellen. Ajat ja toimintavat muuttuuvat ja sen mukana on myös artistien tehtävä uudenlaisia ratkaisuja ja paikkoja mitä kautta tulee nähdyks ja kuulluksi.

Mut asioita voi nähdä niin monella tavalla. Mut silti jonkinlainen kunniotuksen osoittamisen taito olisi mielestäni ihan tervettä olla. En minäkään kaikista artisteistamme ja bändeistä pidä, mutta kyllä minä arvostan heidän saavutuksiaan ja menestystään, vaikka he eivät ole musallisesti, persoonaltaan tai tekemistensä kanssa minua miellyttäviä, mutta jos ne ovat vieneet eteenpäin jne. Mikäs minä olen arvostelemaan hänen/heidän toimintatapoja, jos ne toimii.

Tosin mun mahtaa olla teille osalla ihan turha yrittää selittää ja puhua asiosta kun joko te ette kuuntele, ette halua kuunnella tai sitten haluatte vain ns. yrittää kiusata ja härnätä, mutta ainahan sitä voi yrittää :)
LordWinter
02.09.2016 19:13:17
Olisi kyllä hienoa jos Saarasta tulisi nyt tämän myötä ensimmäinen suomalainen kansainvälisesti menestynyt laulaja, saisi arvostelijat näpeilleen :-------------D voivat sitten jatkaa sitä Juicen ym floppien kuuntelua.
"kamala kampela" -haitaripartio
Hamsteri Kukkonen
02.09.2016 20:06:28

Janizio: Mikä tässäkin on, että tämä lesbokortti pitää vetää esiin joka paikassa?

Samaa kysyisin Saaralta.
Jos niiden mielestä meillä ei oo tarttuvia koukkuja nii menkööt uistinkauppaan -Frank Epätoivo
Janizio
02.09.2016 20:28:38 (muokattu 02.09.2016 20:30:26)
HulluNieminen: Samaa kysyisin Saaralta.

Samoin sitä voisi kysyä myöskin ihan yhtä hyvin medialta, että tarviiko niiden tunkea nokkansa joka paikkaan. Juu ihan hyvä se on, että Saara kertoi asian ilmi ei siinä mitään ja sekin on ihan normaalia, että kun julkkis ilmoittaa menneensä kihloihin, että siitäkin tehdään juttu.

Toisekseen some on nykyiselleen sekä hyvä että huono juttu julkkiksille, jossa eniten vyörytän vastuuta medialle, että kun he vetävät juttuja Facebook jutuista tai Twitterin jne. Et suhteellisen useassa Saaran suhdetta koskevassa jutussa lukee, että postasi Facebookin tai Twitterissä luki sitä ja tätä eli jutun juuri on lähtenyt jostain Somesta ja sitten ehkä sen perään Iltalehden tai Iltasanomien toimittaja on soittanut Saaralle vielä jutusta. Tarviiko sitä haastattelua ja kommenteja antaa. Ei toki välttämättä, mutta veikkaisimpa, että on ihan fiksua antaa, koska saapas ainakin juttuun suurinpiirtein ne omat tunnot ja mielipiteet asiasta ettei ne ole toimittajan keksimiä.

Vastuuta siis vyörytän myös jonkin verran medialle tässä kohtaa.
saha
02.09.2016 21:51:31
Janizio: Näinkö on?

Taisit juuri ihan itse ehkä jopa vähän tietämättäsi todistaa tällä kommentillasi, että tuon mitä kerroin tuossa viestin osassa minkä lainasit ja kommentoit niin pitää ihan 100% paikkansa :) :)

Mää en ymmärrä miten sää et näe sitä sosiopaattia mikä sielä päälleliimatun hymyn ja liian tarkkaan harkittujen eleiden takana on. Helvetin pelottava nainen, en ihmettelis yhtään jos se jonain päivänä halkeaisi keskeltä ja sieltä sisältä purskahtaneesta mädästä nousisi itse Lucifer.
Varmaan sitä että Kuntosalilla(TM) on täysin mahdotonta tehdä mitään mikä vahingossakaan liippaisi aerobista. Sydän se sanoo poks kun pelkkää rautaa könttää ja jo kahden kävelyaskeleen jälkeen hengitys vinkuu jos luuhaa vaan Salilla. - Oan
saggee
02.09.2016 22:56:41 (muokattu 02.09.2016 22:58:44)
Onko Saara vähän lapsen mielinen vai lapsellinen. Mikä toi joulupukki homma oli taas.
Sori kyse on briteistä. Niille poron syöminen on jotain kauheaa.
Janizio
03.09.2016 07:49:24 (muokattu 03.09.2016 11:25:31)
http://www.lansivayla.fi/artikkeli/ … -haaveistaan-haluan-perustaa-koulun

Lukekaapas tuosta.

Ei henkilökohtaisesti mitään lisättää. Täysin totta joka sana

Ja kyllä mua jopa jonkun verran huolestuttaa tää tilanne ja suomalaisten niin median kuin osan kanssaakin käytös, että kun Saaralle tulee omassa kotimaassa fiilis ja tunne, että hän ei niinku kuulu tänne ja tai että hän on jopa joku hylkiö jota hyljeksitään. Ei ei näin voi/saa kohdella oman maan kansalaisia, jotka/tässä tapauksessa joka ei oo tehnyt kellekään mitään pahaa ja ei ajattele kenestäkään varmasti mitään pahaa niin kohdellaan näin.

Juu Saarassa on personnassa piirteitä ja ominaisuuksia, jotka ei ole perus suomalaisen piirteitä kuten juuri tuo positiivisuus ja iloisuus ja omanlainen minun mielestäni ihan terve ylpeys omista saavutuksistaan ja omasta osaamisestaan. Eikä se minusta ole kyllä mitään henkseliden paukuttelemista, rintojen röyhistelyä tai muiden osaamisen tai menestymisen aliarvoimista. Mut persoonallisuuksia mahtuu maailman ja mahtuu Suomenkin sisälle. Kukaan ei ole vaatimassa, että kaikista tarvi tykätä ja mahdontakin se on, mutta se mitä kaikki voi tehdä on terveellä tavalla kunniottaa toisiamme eikä aina olla sättimässä ja yrittämässä pahoittaa toisen mieltä, vaikka ei kyseistä ihmisestä tai tässä tapauksessa Saaran musasta tykkääkään. Se ei ole sinulta mitenkään pois, että Saara on olemassa. Juu artistin työ no julkista ja siihen kuuluu myöskin vastailla välillä ei niin itselleen kivoihin kysymyksiin ja minusta Saara on hoitanut julkisuus kuvansa hyvin ja sen suurimmaksi osaksi huomaa myös jutuista/uutisista mitä hänestä on tehty, että suurin osa on ollut posiitivissävytteisiä, kohujutut puuttuu lähes täysin, joka kertoo minusta siitä, että Saaralla on median kanssa hyvät välit. Mut siitä huolimatta ihan yleisestikin ei mediankaan tarvisi niin usein olla työntämässä nokkaansa ihan joka paikkaan.

Et siis kaikista ei tarvi tykätä, mutta sellaiseen sopivanlaiseen terveeseen toisen ihmisen kunniottamiseen niin siihen pystyy jokainen vaikuttamaan ja sellaiseen ns. hyvään tekoon pystyy jokainen suomalainen niin tahtoessaan
Janizio
03.09.2016 07:56:57 (muokattu 03.09.2016 08:06:51)
saggee: Onko Saara vähän lapsen mielinen .

Lapsenmielinen on varmastikin aika kohdillaan oleva sana. Kyllä Saara on sitä, mutta entä sitten.

Ja vastaan sinne ylempään kommentiin tässä samassa. Ehkäpä mä en huomaa siksi, koska siinä ei ole mitään päälle liimattua hymyä ja iloisuutta vaan Saara on juuri tuollainen, mutta teidän suomalaistenhan on vaikea sitä ymmärtää, että miten ihminen voi olla noin positiivinein ja iloinen ihan aidosti. Voisi tehdä ihan yleisestikin suomalaisille ihan hyvää ajatella positiivisesta ja iloisesti ja nauttia sitää mitä sulla elämässä on niin vois mennä ne suupielet hymyyn ja olotila olla yhtä positiivinen useammin kuin Saarallakin on.

Kysymys on siitä, että Saara saa tehdä töitä asioiden ja juttujen parissa joita suuriten rakastaa ja saa tehdä asiat omalla tavallaan ja juuri niinku itsestään parhaalta tuntuu tukevien läheisten ja fanien ympäröimänä ja vielä kun elättää itsensä näillä hommilla niin mistäs Saaran pitäisi olla myrtsinä ja suupielet alaspäin?

Et sulta/teiltä taas vois olla ihan aiheellinen ns. vastakysymys, että mitenkäs Saaralla voisi elämä ja ura nyt niin hirveän paljon paremmin tällä hetkellä olla?

Minusta ei se kauhean paljon paremmin voisi tällä hetkellä olla ja varmasti siinä on myöskin yksi syy miksi nyt oli hyvä hetki lähteä hakemaan tosissaan sitä kansainvälistä näkyvyyttä ja kansvälisen uralla siipiä alle, kun Suomen päässä kaikki on vähintäänkin hyvin sekä elämässä että uran kannalta. Saaralla ei ole mitään menetettävää hällä on vain saavutettavaa ja mahdollinen pääsy kohti unelmaansa kansainvälisen uran kanssa
Osteri
03.09.2016 23:29:45
Kyllä Saara on loistava laulaja, ei siinä mittään.
Toivon ainoastaan että ei enää esiinny uikkareissa. En ymmärrä sitä ja jos tulee ruutuun uikkareissa niin vaihdan kanavaa.

Me ei varmaan tarvita tänne mitään uutta "klassisen viulun linda lampeniusta".
- Rock ... erityisesti kasarirock ! -
Janizio
04.09.2016 07:10:34 (muokattu 04.09.2016 10:43:53)
Osteri: Kyllä Saara on loistava laulaja, ei siinä mittään.
Toivon ainoastaan että ei enää esiinny uikkareissa. En ymmärrä sitä ja jos tulee ruutuun uikkareissa niin vaihdan kanavaa.

Me ei varmaan tarvita tänne mitään uutta "klassisen viulun linda lampeniusta".

Sekin UMK:n esitys ja tämä paljon kohuttu ns. uikkariasu oli taas siinä mielessä perus Saaraa, että hän niin ku uskaltaa räväyttää ja antaa mennä täydellä höyryllä. No joo oli se niinku Saarankin esiintymisasuksi mielenkiintoinen veto ja vähän odottomaton. Näyttävyyttä niissä asuissa aina on ollut, mutta ei niinku tuota kautta, että vedetään paljasta pintaa lisää esiin. Kuvastaa niinku tavallaan sitä puolta Saarassa, että hän ei niinku häpeä itseään on tyytyväinen kaiken puolin itseensä niin ulkonäöllisesti, osaamisten ja taitojensa puolesta kuin myös tekemistensä kanssa.

Oliko se sitten ns. mauton. Noh niin mä olen ehkä vähän jäävi sanomaan asiaan mitään, koska tota oon niin iso fani, että se itse puku jäi mulla koko muun hyvin ajatellun esityksen alle. Mä ajattelin asiaa kokonaisuutena. Enkä jäänyt kiinni yhteen asiaan. Mut tavallaan ymmärrän, jos joku/jotkut piti sitä asua mauttomana.

Mut mulla on jotenkin sellainen fiilis, että se NO FEAR esitys kokonaisuus ja etenkin se biletys osa siitä esityksestä oli vähän Saaralta sellainen once in the life time repäisy. Tai noh en tiedä pitäisikö Saaran kohdalla koskaan sanoa noin ehkä ei kun siitä likasta ei oikein ikinä tiedä, mitä sillä seuraavaksi on mielessä ja suunnitelmissa

Jos nyt ennen Saara ei ole sitä ihan suoraan sanonut, että miksi hän päätti olla hyväksymättä suomalaisten levy-yhtiöden sopimusehdotukset niin nyt sanoi Ilta-Sanomien jutussa. Tosin onhan noi osannut jo kauan kauan sitten lukea ns. rivien välistä että näinhän se asia on, että Saara ei oo ollut tyytyväinen siihen kuinka paljon yhtiötä ovat olleet valmiita panostamaan häneen ja se Suomeksi laulamisen vaatimus kertoo oikeastaan kaiken oleellisen, että Saaran ja levy-yhtiöden näkemykset ovat eronneet Saaran uran kehityksestä ihan totaallisesti. He olisivat halunneet lukita Saaran vain Suomen markkinoilla, joka ei Saaralle käynyt.

Ja toisaalta nyt kun nähdään missä ollaan niin ainut mitä Saara olisi tähän päivään menessä levy-yhtiön kautta voinut saada lisää on se radiohitti, mutta vasta vuoroisesti menettänyt niin paljon enemmän, että todennäköisesti Careras ja Bocellin kanssa esiintymiset olisivat jääneet haaveeksi ja moni moni muu isohko juttu ja tekeminen joka tekemisestä Saara on saanut ihan itse päättää.
Lautuma
04.09.2016 17:39:16 (muokattu 04.09.2016 17:40:24)
Janizio: mutta jos haluat asiasta enemmän vaihtaa mielipiteitä niin mennään tonne Saara ketjuun tekemään sitä

Täällä ollaan.

Mitä tarkoitat, että video ei ole tekijänsä näköinen. Siis meinaatko, että toi video ei ole Saaran ja Teemun näköinen vai mitä.

Toivoin ettei video olisi heidän näköisensä, etteivät olisi noin laskelmoivia ihmisiä. Video ei näyttänyt aidolta, siinä kaikki - vain poseerausta ja huonoa näyttelemistä.

Miten sä edes voita sanoi niinku biisin aihe/sanoma on jo kaksikolle niin henkilökohtainen kun vain voi olla sitä ei edes tarvi näytellä, kun ne asiat heidän välillään on käynyt just noin ku biisin sanoma kertoo ja biisissä kerrotaan.

Jos katsot videon ilman Saara/Teemu-laseja - mikä saattaa olla toki haasteellista -, huomaat asian. Ihmiset näyttelevät videossa, toiset paremmin ja toiset huonommin. Nyt meni ainakin Teemun osalta penkin alle. Kuten sanoin, ohjaajan tehtävä on saada irti näyttelijöistä se mitä on saatavissa, enemmänkin. Ilmeisesti ohjaajallakaan ei ollut halua saada oikeita tunteita kuviin - tai voihan olla, että Teemu oli käsitellyt kuvauksiin mennessä asian, joten tämä yritti tuoda ilmi tunteita joita aiemmin koki - ja perselleenhän se mänt.

Toisekseen kyl mä nään ja löydä biisistä ja videosta saman tarinan ja ns. jutun juuren.

Kaikki varmasti ymmärsivät jutun juuren, mutta se kuinka se oli tuotu esille oli tökerö. Jotta tuosta tulisi hyvä, pitäisi biisin olla sata kertaa kovempi ja kameran takana kunnianhimoisempi tyyppi paimentamassa esiintyjiä. Nyt koko homma jäi puolivillaiseksi, ainoana aitona asiana tarina videon taustalla.

Noilla äänillä olisi oikeasti ollut enemmän annettavaa, nyt vaan kävi näin.
I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here.
Janizio
04.09.2016 17:54:04 (muokattu 04.09.2016 18:01:35)
Lautuma: Täällä ollaan.

Toivoin ettei video olisi heidän näköisensä, etteivät olisi noin laskelmoivia ihmisiä. Video ei näyttänyt aidolta, siinä kaikki - vain poseerausta ja huonoa näyttelemistä.

Jos katsot videon ilman Saara/Teemu-laseja - mikä saattaa olla toki haasteellista -, huomaat asian. Ihmiset näyttelevät videossa, toiset paremmin ja toiset huonommin. Nyt meni ainakin Teemun osalta penkin alle. Kuten sanoin, ohjaajan tehtävä on saada irti näyttelijöistä se mitä on saatavissa, enemmänkin. Ilmeisesti ohjaajallakaan ei ollut halua saada oikeita tunteita kuviin - tai voihan olla, että Teemu oli käsitellyt kuvauksiin mennessä asian, joten tämä yritti tuoda ilmi tunteita joita aiemmin koki - ja perselleenhän se mänt.

Kaikki varmasti ymmärsivät jutun juuren, mutta se kuinka se oli tuotu esille oli tökerö. Jotta tuosta tulisi hyvä, pitäisi biisin olla sata kertaa kovempi ja kameran takana kunnianhimoisempi tyyppi paimentamassa esiintyjiä. Nyt koko homma jäi puolivillaiseksi, ainoana aitona asiana tarina videon taustalla.

Noilla äänillä olisi oikeasti ollut enemmän annettavaa, nyt vaan kävi näin.

En ole ammattilainen tai mitään, joten en kykeni niin syvälliseen analysöitiin näissä musavideoden ns teknisten palasten arviomisessa jne. Ollenet parempi siinä joten en lähde väittämään siinä mielessä sinua vastaan. Mulle riittä kun videosta, laulamisesta/esiintymisestä käy videon ja biisin fiilis ja sanoma ilmi. Tästä se käy 100%. Miksi sitä edes pitäisi näytellä kun asia on niin henkiläkohtainen näille kahdelle, että ei se vaadi näyttelemistä ja toisaalta Teemu ei ole mikään näytteliä hän on ns. pelkkä artisti/muusikko ja se on taas täysin ymmärrettävää, että Saaralta sellainen ehkä sinun hakema eläytyminen ja ns. näytteleminen luonnistuu paremmin, koska on näitä musikaalirooleja taustalla, sekä myöskin animaatioleffojen ääninäytteliäjän rooleja jne.

Voisit ehkä avata kun olet enemmän perillä asiassa, että miten niinku asian voi tuon selkeämmin ja paremmin tuoda esille. Koska mulle tää biisi on ehdottomasti se Saaran tekemistä biiseistä ja myöskin heidän tekemistä videoista se jossa on sellainen lataus, että etenkin ekoja kertoja tän näin ja kuulin niin meni todelliset kylmät väreet ja kyynel tuli silmään ja sama juttu kun kuulee tän livenä heidän laulava. Et vaikka Saaralla kaikki on ihan priima kamaa mun korvaani ja musasydämmeen niin tää nousee silti sielätkin joukosta vielä aika selvästi ykkös biisiksi. Joka kerta kun tän kuulee niin saa vähintäänkin haukkoo henkeensä kun fiilis menee niin syvälle sisuksiin

Ja tässä kohtaa niin kuin sanoit on mulle tosi vaikea niinku ruveta tätä katsomaan ns. neutraalista näkövinkkelistä, koska tietää ja ymmärtää jokseenkin täydelliset kaikki nyanssit, tarinat ja asiat biisin ja videon takana niin asian ydin avautui mulle heti niin helposti, että on tosi vaikea niinku yrittää miettiä jotenkin toisin.

Pitäisi katsoa joku sellainen video biisistä jonka tarina jne. ei ole näin päivän selvä, niin voisi ehkä avautua mulle paremmin mitä sä niinku haet takaa. Tämän kanssa se ollenee lähes mahdotonta
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)