J.Nikkanen 23.08.2016 15:51:30 | |
---|
metlica: Jason is dead to me. Ei haittaa, Jason ajattelee susta samoin. |
phiit 23.08.2016 17:07:35 (muokattu 23.08.2016 17:14:02) | |
---|
PsychedelicWarlord: En ole samaa mieltä. Osaamista juu muttei samassa mittakaavassa ollenkaan. Ja vertaus ontuu koskapa särökitaralla vedetään myös melodiaa siinä missä nylonkielisellä. Ennemminkin nylonkielisen ja särökitaran ero vertautuu puhtaampaan ja raspimpaan melodiseen lauluun. Nuo ördäykset vertautuu minusta ennemminkin räppäykseen joka on myös tasapaksu ja nyanssiton vokaali-ilmaisumuoto. Huokaus.. Eikö sitä huutamalla tai ördäyksellä muka voi vetää melodioita? Aika heikoilla jäillä nyt mennään.. ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
|
Unmasked 24.08.2016 09:48:12 | |
---|
https://www.youtube.com/watch?v=V6KR0YXBoqo Nyt on Batterystakin virallinen pätkä tubessa. Leper Messiah löytyy myös jos rekisteröityy "fifth memberiksi". Ihan mukava että näitäkin tulee vähän enemmän kun soittokin kulkee tällä hetkellä ihan mukavasti. |
metlica 24.08.2016 11:52:40 | |
---|
J.Nikkanen: Ei haittaa, Jason ajattelee susta samoin. Tuskin sen enempiä ajattelee. What's yours?! |
Tympee Huttunen 24.08.2016 12:43:31 | |
---|
Jason on paljon puhunut vuositolkullta noista jamittelusessioistaan monien tyyppien ja bändien kanssa. Jännä, ettei tähän asti ole kuultu juuri mitään. Ihan mielenkiintoista kuulla akustista kitaraa hänen soittamana. Tämäkin aika kovis biisinä: https://www.youtube.com/watch?v=zF5iiMQLgaY |
bedlam 24.08.2016 13:09:28 (muokattu 24.08.2016 13:11:27) | |
---|
pehko: St. Angeriä opin kuuntelemaan reilu 10v sen ilmestymisen jälkeen. Kova levy, soundeista viis. Some Kind of Monsterin vois heivata tosin, hirveä biisi Mulla menee päinvastoin. Tykkäsin levystä sen ilmestyessä, mutta levy jäi äkkiä hyllyyn pölyttymään. Ja mulle toi Some Kind of Monster on keposasti levyn paras biisi. Nimibiisi oli muistaakseni se levyn heikoin ralli. Pitäsköhän ottaa Änkyrä lappireissulle mukaan autoon, siellä levyn loppupäässä on varmaan biisejä joita en muista ollenkaan. Helpotti kyllä jotenkin tuo tieto, että tää Hardwired oli semmonen hetken mielijohde. Ja onkohan tää eka biisi bändin historiassa, joka kuulostaa livenä paremmalle kuin studioversiona. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
valtoi 24.08.2016 13:15:17 | |
---|
Ujosti tässä lupaillaan, että biisit eivät olisi Magneticin kaltaisia riffisillisalaatteja. Ja jotkut biisit ovat kestoltaankin vähän inhimillisempiä. Oma veikkaus on, että siellä on yksi 20 minuutin taide-eepos, josta merkittävä osa jotain aaltojen kohinaa tyylin Junior Dad, ja loput renkutukset pyörivät 4-8 minuutissa. http://www.rollingstone.com/music/n … ouring-in-america-next-year-w435683 "Ulrich thinks it'll be easy to work the new songs into the setlist. "Some of the stuff on Death Magnetic was pretty cerebral," he says. "You had to really think about what the next crazy part is that was coming up. Some of the songs from the new record are a little more physical. It's gonna be a lot of fun to play this. Also, some of these songs are a little shorter than the ones on Death Magnetic. I think it's gonna be a lot of fun to throw many of these songs in, but we'll change the setlist every night like we always do." |
Angra Mainyu 24.08.2016 16:20:54 | |
---|
Toi Battery on ihan perus thrässiä niinkuin Hardwired. Ihan yhtä paska tai hyvä biisi on Battery kuin Hardwired. |
Arkka 24.08.2016 18:42:35 | |
---|
Toi Hardwiredin live on muute puol sävelaskelta alempana. Onkohan stankku livenä Hetulle liian... hard vire. |
Unmasked 24.08.2016 19:29:03 | |
---|
bedlam: a mulle toi Some Kind of Monster on keposasti levyn paras biisi. Pakko tulla kertomaan omakin mielipide. Omasta mielestä kyseinen biisi on aivan järkyttävän ylipitkä kasa riffejä, mutta esim. Spotifyssa samannimisellä EP:llä oleva radio editti toimii loistavasti. Snare soundaa myös "normaalimmalta" vaikka se alkuperäinen kurkkupurkkikaan ei ole ongelma. Yleensä vihaan kaikkia lyhennettyjä sinkkuversioita mutta tässä tapauksessa toimii, sama voitaisiin tehdä kaikille DM:n biiseille. |
HaloOfFlies 24.08.2016 20:04:26 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
phiit 24.08.2016 20:51:51 | |
---|
Tää Hardwired alko kyllä jo kyllästyttää 3 kuuntelukerran jälkeen :( ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
Ojankaivaja 24.08.2016 21:40:24 | |
---|
phiit: Tää Hardwired alko kyllä jo kyllästyttää 3 kuuntelukerran jälkeen :( Mulla oli sama homma ekat viisi kuuntelua. Nyt menossa varmaan 25+ kuuntelua ja kuulostaa koko ajan vaan paremmalta. "meikäki panee sillai että muija on toisessa huoneessa ja yritän venyttää kikkeliä kovaa :)" -Kerpele |
Henri Henri Olavi 24.08.2016 21:44:54 | |
---|
phiit: Tää Hardwired alko kyllä jo kyllästyttää 3 kuuntelukerran jälkeen :( Mä en jaksanut edes yhtä kertaa kokonaan. Mut on tosi jees, että jengi diggaa, ettei lopu Metallican sediltä leipä pöydästä. ehkä jos jos asia ois niin että tekee paljon ainesta siis akia paljon mutta jos antaa pois niin onko se plajon siis ol? -haitaripartio |
Ojankaivaja 24.08.2016 22:25:00 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mä en jaksanut edes yhtä kertaa kokonaan. Mut on tosi jees, että jengi diggaa, ettei lopu Metallican sediltä leipä pöydästä. Miksi metallican sediltä loppuisi leipä pöydästä vaikka porukka ei diggaisi? "meikäki panee sillai että muija on toisessa huoneessa ja yritän venyttää kikkeliä kovaa :)" -Kerpele |
mpekkanen 24.08.2016 23:17:13 | |
---|
Ojankaivaja: Miksi metallican sediltä loppuisi leipä pöydästä vaikka porukka ei diggaisi? Luultavasti jos itse tykkää siitä tekemästään musasta, niin siitä voi silloin tykätä joku muukin. Kaikkia ei voi kuitenkaan miellyttää ja se on oikeastaan ihan sama mistä bändistä puhutaan ja millaista musaa tekee. Metallicalta tai sen jäseniltä tuskin leipä loppuu, vaikka eivät tekisi enää yhtään levyä... Eikä tarvitse minusta toki loppuakkaan, vaikka teksivät tai jättaisivät jotain tekemättä. |
Ojankaivaja 24.08.2016 23:19:32 | |
---|
mpekkanen: Luultavasti jos itse tykkää siitä tekemästään musasta, niin siitä voi silloin tykätä joku muukin. Kaikkia ei voi kuitenkaan miellyttää ja se on oikeastaan ihan sama mistä bändistä puhutaan ja millaista musaa tekee. Metallicalta tai sen jäseniltä tuskin leipä loppuu, vaikka eivät tekisi enää yhtään levyä... Eikä tarvitse minusta toki loppuakkaan, vaikka teksivät tai jättaisivät jotain tekemättä. Noh noh, yritin vain trollata trollia. "meikäki panee sillai että muija on toisessa huoneessa ja yritän venyttää kikkeliä kovaa :)" -Kerpele |
santakasa 25.08.2016 03:57:37 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mä en jaksanut edes yhtä kertaa kokonaan. Mut on tosi jees, että jengi diggaa, ettei lopu Metallican sediltä leipä pöydästä. Pitäähän sitä tukea, jotta Lars ei joudu sossuun, kun ei ole varaa kultasiin uima-altaisiin. ; ) Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Funkånaut 25.08.2016 15:09:23 | |
---|
Ojankaivaja: Mulla oli sama homma ekat viisi kuuntelua. Nyt menossa varmaan 25+ kuuntelua ja kuulostaa koko ajan vaan paremmalta. Mistä tahansa paskasta oppii tykkäämään, kunhan altistaa itsensä sille tarpeeksi usein. Hirressäkin roikkuessa eka vartti on pahin. "Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono |