Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Deerhoof
1 2
Kipponi
09.03.2015 15:23:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei löytynyt tästä bändistä oikein mitään. Itse olen kuunnellut tätä n.7v.
Oikeastaan löysin tämän rumpalin takia. On kehuttu yhdeksi parhaista. Olen samaa mieltä.
Greg Saunier. Myös säveltää ja laulaa joitain biisejä.
Biisit on kaikki oikeastaan erilaisia ja myös levyt. Osa karmeita ja toiset taas loistavia.
Bändi on kuin John Lennon ja Yoko Ono paitsi tässä Yoko Ono laulaa ja Lennon soittaa rumpuja :).
Nykyään biisit on aika erikoisiakin esim. Bad kids to the front.
Kuunnelkaapa jos haluatte ainakin osittain menettää mielenterveytenne, kuten
voi käydä.
 
Tässä maailmassa (universumissa) on lopulta vain yksi laki: Ylivoima vastaan alivoima. Vahvempi ja älykkäämpi voittaa aina heikomman. Asun EU:n Kuuban osavaltiossa. Olen ajan ja tiedon herra.
Dr.El
09.03.2015 21:31:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juu ite bongasin kyseisen bändin musarinetistä joskus eli kyllä siitä jotain hälinää on ollu täälläki. rumpali kyllä on omaan mieleen kovasti ja muutenki hämärä meininki joka toimii itelle hyvin. unohdin sillon joskus tän mutta ihan muutama viikko sitte taas otin kunnolla kuunteluun.
 
Kipponi
09.03.2015 23:29:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dr.El: juu ite bongasin kyseisen bändin musarinetistä joskus eli kyllä siitä jotain hälinää on ollu täälläki. rumpali kyllä on omaan mieleen kovasti ja muutenki hämärä meininki joka toimii itelle hyvin. unohdin sillon joskus tän mutta ihan muutama viikko sitte taas otin kunnolla kuunteluun.
Mikäs toi musarinet on? Ei sano muuta kuin lasten ja nuorten kuoromeininkiä?
Niin sen verran vielä tiedän bändistä, että ovat kerran esiintyneet suomessa ja ilmeisesti Tavastia klubilla.
Toivottavasti tulee takaisin. Yritän kesällä käydä heidän keikallaan tulevat kuitenkin aina johonkin päin eurooppaa.
Toi on hyvä, kun tulee mulle sähköpostina jos tulevat lähelle(en nyt muista palvelun nimeä).
 
Tässä maailmassa (universumissa) on lopulta vain yksi laki: Ylivoima vastaan alivoima. Vahvempi ja älykkäämpi voittaa aina heikomman. Asun EU:n Kuuban osavaltiossa. Olen ajan ja tiedon herra.
Dr.El
10.03.2015 00:30:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kipponi: Mikäs toi musarinet on? Ei sano muuta kuin lasten ja nuorten kuoromeininkiä?
Niin sen verran vielä tiedän bändistä, että ovat kerran esiintyneet suomessa ja ilmeisesti Tavastia klubilla.
Toivottavasti tulee takaisin. Yritän kesällä käydä heidän keikallaan tulevat kuitenkin aina johonkin päin eurooppaa.
Toi on hyvä, kun tulee mulle sähköpostina jos tulevat lähelle(en nyt muista palvelun nimeä).

 
nii viittasin ihan tähän muusikoiden.nettiin tuolla.
joo kyllähän tämä bändi ois näkemisen arvonen tapaus.
 
Kipponi
10.03.2015 12:41:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dr.El: nii viittasin ihan tähän muusikoiden.nettiin tuolla.
joo kyllähän tämä bändi ois näkemisen arvonen tapaus.

Teiltäkin löytyi aikas mielenkiintoista musiikkia :).
 
Tässä maailmassa (universumissa) on lopulta vain yksi laki: Ylivoima vastaan alivoima. Vahvempi ja älykkäämpi voittaa aina heikomman. Asun EU:n Kuuban osavaltiossa. Olen ajan ja tiedon herra.
Kipponi
11.04.2015 10:34:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No nyt alkoi keikkakalenterin tuijottelu, kun tulevat eurooppaan.
22.7.2015 olisivat Rotterdamissa Hollannissa. 15.7 Belgiassa Dourissa.
Englannissa myös, mutta suora lento Rotterdamiin houkuttaa enemmän.
Englanti muutenkin paska maa, paitsi skotlanti.
Tuo keikkakalenteri saattaa muuttua ja tiedä vaikka tulisivat Tukholmaankin.
Nyt ainakin tietää mihin päin suuntaa kesällä.
 
Tässä maailmassa (universumissa) on lopulta vain yksi laki: Ylivoima vastaan alivoima. Vahvempi ja älykkäämpi voittaa aina heikomman. Asun EU:n Kuuban osavaltiossa. Olen ajan ja tiedon herra.
Kipponi
29.09.2015 16:23:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No eipä ole eksyneet tänne pohjolan perukoille. Onneksi noista uusista biiseistä
on paljonkin videoita.
 
Markkinat tekevät ostajista ja myyjistä vihollisia. Jokaisessa kaupankäynti tilaisuudessa yksi osapuoli saa enemmän vain jos joku toinen osapuoli saa vähemmän.
Bjarska
29.09.2015 18:19:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, tulisivatpa hiukka lähemmäksi suomea jossain kohtaa.. Tai jopa suomeen asti?! Tässä muuten kova pätkä tulevalta live albumilta:
 
https://www.youtube.com/watch?list=PL408DECB7FE8B95F0&v=SADzvvdRi2A
 
Kipponi
29.09.2015 20:33:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bjarska: Joo, tulisivatpa hiukka lähemmäksi suomea jossain kohtaa.. Tai jopa suomeen asti?! Tässä muuten kova pätkä tulevalta live albumilta:
 
https://www.youtube.com/watch?list=PL408DECB7FE8B95F0&v=SADzvvdRi2A

Niin siis hehän ovat käyneet Tavastialla aikoinaan(en nyt muista vuotta).
Perhana silloin vain en vielä heitä ollut löytänyt.
 
Markkinat tekevät ostajista ja myyjistä vihollisia. Jokaisessa kaupankäynti tilaisuudessa yksi osapuoli saa enemmän vain jos joku toinen osapuoli saa vähemmän.
Bjarska
29.09.2015 22:54:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kipponi: Niin siis hehän ovat käyneet Tavastialla aikoinaan(en nyt muista vuotta).
Perhana silloin vain en vielä heitä ollut löytänyt.

 
Jep, muistan kans kuulleeni tuosta heidän Tavastian keikasta. Itsekään en ollut heitä vielä silloin löytänyt. Mulle bändi aika uusi tuttavuus ja nyt kovasti kyl kiinnostais nähä livenä!
 
Flash
02.10.2015 12:23:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin nämä jokunen vuosi sitten Lontoossa The Flaming Lipsin ja Dinosaur Jr.:n kanssa. Jäi kyllä mieleen aika... ööh, erikoisena. Koitin silloin levyjäkin kuunnella, mutta eivät oikein avautuneet. Pitänee yrittää uudemman kerran.
 
Live Music Is Better!
Kipponi
02.10.2015 17:17:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Flash: Näin nämä jokunen vuosi sitten Lontoossa The Flaming Lipsin ja Dinosaur Jr.:n kanssa. Jäi kyllä mieleen aika... ööh, erikoisena. Koitin silloin levyjäkin kuunnella, mutta eivät oikein avautuneet. Pitänee yrittää uudemman kerran.
Joo ei se heti aukea. Mullakin meni useampi vuosi, kun ajattelin, että mitä Yoko Ono paskaa tämä oikein on.
Laulaja Satomi ja rumpali Greg(Gregory) taitavat olla aviossakin tai ainakin pari.
Ainakin Satomi laulaa nykyään paljon matalammalta eikä vingu enää siltä japsi korkeudelta niin paljoa.
Mutta joo useammman levyn kuuntelu(koska ne on kaikki erilaisia) niin saa paremman käsityksen musiikista.
Aika karmeitakin biisejä on joita ei oikein pysty edes kuuntelemaan.
 
Markkinat tekevät ostajista ja myyjistä vihollisia. Jokaisessa kaupankäynti tilaisuudessa yksi osapuoli saa enemmän vain jos joku toinen osapuoli saa vähemmän.
Kipponi
18.08.2016 22:39:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bjarska: Joo, tulisivatpa hiukka lähemmäksi suomea jossain kohtaa.. Tai jopa suomeen asti?! Tässä muuten kova pätkä tulevalta live albumilta:
 
https://www.youtube.com/watch?list=PL408DECB7FE8B95F0&v=SADzvvdRi2A

Nyt toive toteutuu: no ei ihan suomeen asti, mutta tukholmaan: http://deerhoof.net/tour
Perkele tämä on ollut listalla things to do before die so...
Onhan se mentävä. Onkos ketään lähdössä ?
 
Markkinat tekevät ostajista ja myyjistä vihollisia. Jokaisessa kaupankäynti tilaisuudessa yksi osapuoli saa enemmän vain jos joku toinen osapuoli saa vähemmän.
Kipponi
08.09.2017 19:15:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uutta musiikkia Deerhoofilta: Mountain Moves levy on ilmestynyt.
Ohimennen sanoen, kiersivät 2016 Red Hot Chili Peppersin kanssa ja avasivat heille.
Aika pitkälle on päästy. Niin ja laulaja-basisti Satomilla on uusi hieno basso.
Album of the year...
 
The Best Way to Rob a Bank is to Own One.
Bjarska
09.09.2017 12:28:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kipponi: Uutta musiikkia Deerhoofilta: Mountain Moves levy on ilmestynyt.
Ohimennen sanoen, kiersivät 2016 Red Hot Chili Peppersin kanssa ja avasivat heille.
Aika pitkälle on päästy. Niin ja laulaja-basisti Satomilla on uusi hieno basso.
Album of the year...

 
Kyllä! Itellä lähti kans levy heti tilaukseen, saapunee viikon päästä.. Ainoastaan noi pari singleä(?) kuullu levyltä ja kyllä taas toimii.
Viimevuoden The Magic oli myös mun mielestä ihan 2016 vuoden paras!
 
Kipponi
09.09.2017 16:17:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bjarska: Kyllä! Itellä lähti kans levy heti tilaukseen, saapunee viikon päästä.. Ainoastaan noi pari singleä(?) kuullu levyltä ja kyllä taas toimii.
Viimevuoden The Magic oli myös mun mielestä ihan 2016 vuoden paras!

Kyllä se vaan just näin on.
 
The Best Way to Rob a Bank is to Own One.
Bjarska
09.09.2017 23:25:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kipponi: Nyt toive toteutuu: no ei ihan suomeen asti, mutta tukholmaan: http://deerhoof.net/tour
Perkele tämä on ollut listalla things to do before die so...
Onhan se mentävä. Onkos ketään lähdössä ?

 
Nyt jo vuosi aikaa tuosta Tukholman keikasta, olitko kattomassa?? Itse nimittäin olin ;)
 
Kipponi
10.09.2017 18:20:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bjarska: Nyt jo vuosi aikaa tuosta Tukholman keikasta, olitko kattomassa?? Itse nimittäin olin ;)
Perhana en päässyt. Vinkkaa sit kun tulee seuraavan kerran lähimaastoon.
Tai no on mulla joku ilmoituspalvelu Deerhoofista se ei vaan toimi.
Nyt näkyy olevan pelkkää jenkki keikkaa.
Täytyypä vielä kattoa jos Tukholman keikasta löytyisi videota.
 
The Best Way to Rob a Bank is to Own One.
Kipponi
23.10.2017 18:26:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt huomasin vasta, että covereita on tehty: Deerhoof - Covers Tape 2016.
Tai on niitä joitakin keikoilla vedettykin.
Mun lemppari noista missä rumpali Greg laulaa Van Halen: Dance a night away.
Falsetissa ha haa.
Samalla voi todeta, että osaavat soittaa vaikka nyt sitten Van Halenia.
Satomin laulama Madonnan biisi Live to tell on aika hauska versio myös.
 
The Best Way to Rob a Bank is to Own One.
Bjarska
25.10.2017 10:20:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kipponi: Nyt huomasin vasta, että covereita on tehty: Deerhoof - Covers Tape .
Tai on niitä joitakin keikoilla vedettykin.
Mun lemppari noista missä rumpali Greg laulaa Van Halen: Dance a night away.
Falsetissa ha haa.
Samalla voi todeta, että osaavat soittaa vaikka nyt sitten Van Halenia.
Satomin laulama Madonnan biisi Live to tell on aika hauska versio myös.

 
Joo, tätä oon YouTubesta kuunnellu, oli vissiin joku limited cassette homma The Magicin ennakkotilanneille tai jtn...
Dance The Night Away on ihan huippu, sympaattinen versio. China Girl myös kova. Ja Fight The Power! En ole montaa kertaa kuullut Satomin suusta sanaa ''fuck'' hoho :D
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «