Tuomoo: Golf on aina ollut mulle todella vieras laji, mutta auton ratissa noita lähetyksiä on tullut radiossa kuunneltua. Eilen katselin tuota pätkän verran, ja tänään katsoin tuota miesten viimeistä kierrosta useaankin eri otteeseen, ja viimeisen tunnin katsoin kokonaan. Jännää peliä oli, ja pahasti ruotsalainen kyllä töppäsi viimeisen reiän. Aika kiehtova laji tuo loppulaskussa on, koskaan en ole ikinä tosin lajia kokeillut. Ehkä joskus pitäisi. Pitää laittaa ensi yölle herätyskello herättämään miesten satasen finaalille. Onneksi on loma. Golf on huikea peli, ja samalla raivostuttavan vaikea. Juuri kun luulet osaavasi, ja omaavasi rutiinia, niin johan lähtee avaukset mihin sattujaan jne. :) Mutta parasta hyvässä seurassa ja komeassa kelissä. Herkkä ja vaikea laji, ja edes jonkinlaisen tason saavuttaminen ja ylläpito suht haastavaa. Vähän samanlainen kuin tennis, pitää osata Jonkin verran, että syntyisi minkäänlaisia palloralleja. Myös näin satunnaisena tenniksen harrastaja suurin osa pisteistä syntyy toisen pelaajan virheistä, ja lyötyjä voittolyöntejä on todella vähän pisteisiin verrattuna. Siellä on muuten tennisfinaali menossa, Murrayn luulisi hoitavan, tosin toivon toisin |
Tuomoo 14.08.2016 23:13:44 | |
---|
masterhat: Golf on huikea peli, ja samalla raivostuttavan vaikea. Juuri kun luulet osaavasi, ja omaavasi rutiinia, niin johan lähtee avaukset mihin sattujaan jne. :) Mutta parasta hyvässä seurassa ja komeassa kelissä. Herkkä ja vaikea laji, ja edes jiniinlaisen tason saavuttaminen ja ylläpito suht haastavaa. Mun yksi työkaveri on todella innokas golfaaja, ja hän aina tämän tästä on pyytelemässä minua mukaan. Tähän mennessä olen aina kieltäytynyt, olen liian kärsimätön tuohon hommaan. Mun hermoilla ei aina vaadita paljoa että se rautanelonen on väännetty jonkun radan varrella olevan männyn ympäri mutkalle ja mä lähden karjuen ajamaan kohti auringonlaskua. Mutta ehkä sitä joskus voisi kokeilla. Vähän samanlainen kuin tennis, pitää osata Joni n verran, että syntyisi minkäänlaisia palloralleja. Myös näin satunnaisena tenniksen harrastaja suurin osa pisteistä syntyy toisen pelaajan virheistä, ja lyötyjä voittolyöntejä on todella vähän pisteisiin verrattuna. Siellä on muuten tennisfinaali menossa, Murrayn luulisi hoitavan, tosin toivon toisin En tuota Jonia tiedä, miten hyvin se tennistä osaa, mutta ei ole helppo laji tuokaan. Tekisi mieli pitkästä aikaa käydä jossakin kentällä vähän lätkimässä palloa, mutta en saa koskaan ketään kaveriksi. Ainoat tennistä joskus harrastaneet kaverit asuvat täysin toisella puolella maata. |
Lautuma 14.08.2016 23:15:31 (muokattu 14.08.2016 23:15:53) | |
---|
masterhat: Minigolf on huikea peli, ja samalla raivostuttavan vaikea. Juuri kun luulet osaavasi, ja omaavasi rutiinia, niin johan lähtee avaukset mihin sattujaan jne. :) Mutta parasta hyvässä seurassa ja komeassa kelissä. Herkkä ja vaikea laji, ja edes jonkinlaisen tason saavuttaminen ja ylläpito suht haastavaa. Vähän samanlainen kuin pingis, pitää osata Jonkin verran, että syntyisi minkäänlaisia palloralleja. Myös näin satunnaisena pingiksen harrastaja suurin osa pisteistä syntyy toisen pelaajan virheistä, ja lyötyjä voittolyöntejä on todella vähän pisteisiin verrattuna. Muokkasin omaan suuhuni sopivaksi niin ei tarvitse muuta kuin vähän peesata. I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here. |
Bongowing 14.08.2016 23:58:13 | |
---|
Golf on kyllä hyvä peli. Kannattaa ainakin käydä kokeilemassa "rangella" koska ilmaista on se ja mailoja saa lainaksi. Ilmaisia harjoitusväyliä on myös ja joillakin kentillä voi tiettyinä aikoina pelata myös kortittomat. Kannattaa tosin ottaa joku mukaan joka osaa pelata. Ensimmäinen ongelmahan on se kätisyys. Ite oon vahvahkosti sitä mieltä että oikeakätisen kuuluukin lyödä rightin mailoilla, vaikka se oudolta alkuun tuntuisikin. Pitää ymmärtää että kyse ei ole lätkä/sählylämäristä, vaan svingistä, samaan tyyliin ku tenniksen tai suliksen kämmenlyönnit. Kaks vuotta oon ollu pelaamatta ja melkein hirvittää taas alottaa koska on niin koukuttavaa puuhaa. But where the heck is magenta? |
Hetfield 15.08.2016 00:22:25 (muokattu 15.08.2016 00:22:40) | |
---|
Bongowing: Golf on kyllä hyvä peli. Kannattaa ainakin käydä kokeilemassa "rangella" koska ilmaista on se ja mailoja saa lainaksi. Ilmaisia harjoitusväyliä on myös ja joillakin kentillä voi tiettyinä aikoina pelata myös kortittomat. Kannattaa tosin ottaa joku mukaan joka osaa pelata. Ensimmäinen ongelmahan on se kätisyys. Ite oon vahvahkosti sitä mieltä että oikeakätisen kuuluukin lyödä rightin mailoilla, vaikka se oudolta alkuun tuntuisikin. Pitää ymmärtää että kyse ei ole lätkä/sählylämäristä, vaan svingistä, samaan tyyliin ku tenniksen tai suliksen kämmenlyönnit. Kaks vuotta oon ollu pelaamatta ja melkein hirvittää taas alottaa koska on niin koukuttavaa puuhaa. Aika luontevasti se joo rightin puolelta itelle ainakin toimi, samalta puolelta löin pesäpalloakin. En tiedä, joillakin kuulemma vaihtelee miten sattuu puolet. Alright, alright, alright! |
Hetfield 15.08.2016 04:01:15 (muokattu 15.08.2016 04:03:52) | |
---|
Finaalin lähestyessä näyttää paperilla siltä, että Boltti vie ja muut kamppailee hopeasta ja pronssista. Kunhan nyt ei mitään varaslähtöjä tule. Oho. Johnsonin ennätys murskaksi. Alright, alright, alright! |
Tuomoo 15.08.2016 04:42:08 | |
---|
On se Bolt vaan aivan käsittämättömän kova. Gatlin aloitti todella hyvin, mutta ei vieläkään saanut pidettyä maailman nopeinta miestä selkänsä takana. 60 metriä meni Gatlinin johtaessa, eikä tämä voitto näyttänyt niin helpolta Boltille kuin monet aiemmat, mutta voitto mikä voitto. |
DM 15.08.2016 10:37:59 | |
---|
Ei toi satanen kyllä säväyttänyt enää semifinaalien jälkeen kun väliin tuli ratakierroksen ME Niekerkilta. Järjetön juoksu ja saatiin se toinenkin takakeno-Johnsonin ennätys rikki. Tänään sitten painiam. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Vaihtovirta 15.08.2016 11:02:07 | |
---|
Tuli kyllä ensimmäistä kertaa näissä kisoissa Mitä Vittua??-fiilis tuossa miesten nelisatasessa..Ei mitää järkeä mikä aika, varsinkin kun miettii kuinka ylivoimainen Jonhson oli aikanaan..Bolt nyt on Bolt vaikka saikin ehkä uransa huonoimman lähdön..Pääasia että Gaytlin hävis. Kovimmat rölöttäjät antavat varoituksia itselleen! |
juhokoo 15.08.2016 11:34:58 | |
---|
Itse kyllä uskoin, että tuo Johnsonin ennätys on ihan rikottavissa, mutta kyllä tuo silti vähän yllätti. Meinaakohan van Niekerk startata myös kakkoselle? |
LordWinter 15.08.2016 15:18:26 | |
---|
Bongowing: Pitää ymmärtää että kyse ei ole lätkä/sählylämäristä, vaan svingistä Öh, siitähän on erinomainen elokuvakin olemassa, jossa entinen lätkäpelaaja (Adam Sandler) soveltaa taitojaan golfiin. "kamala kampela" -haitaripartio |
Vaihtovirta 15.08.2016 16:36:41 | |
---|
"Maailmam paras arpaonni. Kaveri saanu reeneissä pistettäkääm." No Potkonen seuraavaks. Kovimmat rölöttäjät antavat varoituksia itselleen! |
Hetfield 15.08.2016 16:37:33 | |
---|
Semmosta. Nyrkkeilyä juum seuraavaksi sitten ehkä paremmalla menestyksellä. Alright, alright, alright! |
DM 15.08.2016 16:40:21 | |
---|
Tuomari perkele. Rami paini kahta miestä vastaan. Saksalainen jeesaa Itävaltalaista. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
juhokoo 15.08.2016 16:47:54 | |
---|
DM: Tuomari perkele. Rami paini kahta miestä vastaan. Saksalainen jeesaa Itävaltalaista. Ihme lacostehomoiluksi mennyt tuo paini muutenkin, kun jotain varoituksia jaetaan päntiönään. Jossain vaiheessahan tuossa krekossa oli vuorotellen molemmilla mattovuorot, mutta ei näköjään enää. |
Vaihtovirta 15.08.2016 17:13:57 | |
---|
POTKONEN!!!!!!! VUODEN URHEILIJA!!!! PELASTETUT KISAT!!!!! Kovimmat rölöttäjät antavat varoituksia itselleen! |
juhokoo 15.08.2016 17:13:59 | |
---|
Potkonem!!!!!!!! |
megatherium 15.08.2016 17:14:05 (muokattu 17.08.2016 18:54:06) | |
---|
tuukkanen on paras Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa |
santakasa 15.08.2016 17:14:08 | |
---|
Hyvä Potkonen!!! Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
obiwan 15.08.2016 17:15:16 | |
---|
Torilleeeemmm! |