Rauzku 03.06.2016 09:13:04 | |
---|
Jumbollakin meinaa kasetti alkaa pettämään. Alkaa varmaan pelko hiipiä persiiseen, että jää ilman kannua pitkällä ja loistavalla uralla. Toivottavasti nyt vielä kokoavat itsensä ettei tulee 4-0 sarjaa. Audi Guatrolla Thaimaaseen |
aivokuolio 05.06.2016 11:53:32 | |
---|
Aijai Donskoi, kohtuu iso maali tuohon paikkaan. Siitä ku Pens ois läsäyttänyt sarjan kolmeen-nollaan niin homma ois ollu taputeltu. Ekaa kertaa Sharks näytti olleen pelaamassa finaaleja ja sai kuin saikin Pensiltä pelihuumoria pois ja siten myös luovuutta ja liikettä. Toivottavasti särjet vie seuraavankin pelin ja homma alkais tavallaan taas alusta. Saatana, en halua että tämä kausi loppuu. |
masterhat 05.06.2016 12:43:12 | |
---|
Olipahan matsi, Antiikkikauppias Lovejoy 1+1 ja ward lämärillä tasoitus ilman maskia, kunnon playoff-vääntö, helposti yksi parhaista näkemistäni peleistä moneen vuoteen. Molemmilla joukkueilla intensiteetti todella korkealla! Kunnon tykitystä alusta loppuun! Ja Vaikka pinguleirissä olen, niin kovin pettynyt en osaa olla, Sharksin eka sc-finaali kotimatsi ikinä, yleisö näki varmasti mieleenpainuvan kamppailun! |
heviäijä 07.06.2016 03:43:45 | |
---|
Seuraako joku tälläkin hetkellä? SOTKEMINEN ON KIVAA SIIHEN ASTI KUNNES PITÄÄ ALOITTAA SIIVOAMINEN!ll Wake up dead, in a plywood bed six feet from rest of your life. |
heviäijä: Seuraako joku tälläkin hetkellä? minä kirkan wahi! heh siis se ketrju silloin kun puitiin sitä poikaa oka aikoinaan oli ole vinnan siinöä kondo - haitaripartio |
heviäijä 07.06.2016 03:58:55 | |
---|
santakasa: minä kirkan wahi! Näin on. Kumman leiriin siellä kuulutaan? SOTKEMINEN ON KIVAA SIIHEN ASTI KUNNES PITÄÄ ALOITTAA SIIVOAMINEN!ll Wake up dead, in a plywood bed six feet from rest of your life. |
santakasa 07.06.2016 04:03:22 | |
---|
heviäijä: Näin on. Kumman leiriin siellä kuulutaan? Vaikka häviäisinkin lahnojen voittaessa 50€ kaverille niin kyllä mä siitä huolimatta kannatan lahnoja. Thornton, Pavelski, Marleau, Burns (entinen Minnesota) muun muassa, joille soisisin mestaruuden. Erän alku meni pinguille ja loppuu kohden lahnat alko saamaan vähän pelistä kiinni. Aikamoisia merkkausvriheitä lahnojen puolustukselta. heh siis se ketrju silloin kun puitiin sitä poikaa oka aikoinaan oli ole vinnan siinöä kondo - haitaripartio |
heviäijä 07.06.2016 04:11:01 | |
---|
santakasa: Vaikka häviäisinkin lahnojen voittaessa 50€ kaverille niin kyllä mä siitä huolimatta kannatan lahnoja. Thornton, Pavelski, Marleau, Burns (entinen Minnesota) muun muassa, joille soisisin mestaruuden. Erän alku meni pinguille ja loppuu kohden lahnat alko saamaan vähän pelistä kiinni. Aikamoisia merkkausvriheitä lahnojen puolustukselta. Selvä. Itse olen jyväskylän miehiä ja olisi hienoa jos Olli Määttä saisi nostella pokaalia, mutta olen jo pitkään ollut San Josen kannalla. SOTKEMINEN ON KIVAA SIIHEN ASTI KUNNES PITÄÄ ALOITTAA SIIVOAMINEN!ll Wake up dead, in a plywood bed six feet from rest of your life. |
santakasa 07.06.2016 04:14:50 | |
---|
Juu ei mua sinänsä haittaa niin pahasti, jos Olli nostelee pyttyä ilmaan. Kova poika tulemaan aina takasi loukkaantumisista. Pelissähän näytettiin Daleyn loukkaantumisen jälkeen Määtän tilastoo niin jos oikein katoin niin kuudessa matsissa 0+5 ja +7. heh siis se ketrju silloin kun puitiin sitä poikaa oka aikoinaan oli ole vinnan siinöä kondo - haitaripartio |
Hetfield 07.06.2016 06:20:25 | |
---|
Harmi Donskoin kannalta, mutta Määttä on hieno mies kyllä. Taistelija perkele! Alright, alright, alright! |
masterhat 07.06.2016 07:51:43 | |
---|
Jäällä nähtiin kirkin wahin lisäksi hyvän vierasmatsin pelannut penguins, ja 3 ottelupalloa on tosiasia! Jaijaijaijaijaijaijaaassss! |
DM 07.06.2016 08:51:29 (muokattu 07.06.2016 08:52:12) | |
---|
Alkaa sarja ratkeamaan wahitellen, heh heh. Hermostuneisuutta kummassakin tiimissä, mutta kautta sarjan se on SJ:lla ollut huomattavampaa. Tulee mieleen Sharksin pleijarisulaminen Kingsiä vastaan, jossa ottivat 3-0 johdosta turpiin. Taisi olla ykköskierroksen ottelu vielä. Nyt sitten pitäisi osata kääntä pönttö toisknpäin ja käydä mm. Consolista kaksi voittoa hakemassa. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
LordWinter 07.06.2016 12:33:50 | |
---|
Jokohan nyt olisi hain evät syöty (heh). "kamala kampela" -haitaripartio |
aivokuolio 07.06.2016 16:07:29 | |
---|
Pensille onnittelut Stanley Cupista. Kyllä saa megalomaaminen ihme tapahtua että Sharks tuolla pelillä onnistuis 3 voittoa putkeen kairaamaan. |
santakasa 07.06.2016 17:40:09 | |
---|
NHL se tarjosi oivan väylän viljellä wähän wahnan ajan Kirkaa muusikoiden.netissä! ; ) heh siis se ketrju silloin kun puitiin sitä poikaa oka aikoinaan oli ole vinnan siinöä kondo - haitaripartio |
Scrobble 07.06.2016 17:45:40 | |
---|
Määtän tasonnosto on ollut kyllä aika huikea parilla vikalla kiekalla. Jalkanopeus on kuitenkin melko puutteellinen mutta korvaa sitä hyvällä sijoittumisella. |
masterhat 07.06.2016 19:20:16 (muokattu 07.06.2016 19:23:15) | |
---|
Scrobble: Määtän tasonnosto on ollut kyllä aika huikea parilla vikalla kiekalla. Jalkanopeus on kuitenkin melko puutteellinen mutta korvaa sitä hyvällä sijoittumisella. Kyllä, itsekin olin pahimpien lynkkaajien joukossa, mutta niin vain olli sai juonenpäästä taas kiinni katsomokomennuksen jälkeen. Toki edellisessä pelissä oli kerran ainakin täysin pujottelukeppinä, mutta muuten finaalisarja on mennyr kivasti Määtältä! Pakko kyllä lähteä J-towniin, jahka lord stanley siellä vierailee! Mutta ei mennä asioiden edelle, vaikka nyt näyttääkin pelillisestikin mainiolta! Ja onhan penguinsin kausi ollut nyt ihan mahtava suksee, kun ajattelee millaista kuraa peli oli Sullivanin tuloon asti (tai eihän se ihan heti silloinkaan lähtenyt käyntiin) Uskomattoman hienoa! E: haluan tollasen pelipaidan, mikä wahikirkillä oli! |
locoloco 07.06.2016 19:28:40 (muokattu 07.06.2016 19:29:52) | |
---|
Kingsille on tulossa tämän vuoden draftista todellinen välivuosi. Joukkueella on vain kolme varausvuoroa: #51, #112 ja #202. Ja tähän kun lisätään, että Kingsin vuosien 2013, 2014 ja 2015 varauksista yksi on pelannut tähän mennessä NHL-pelejä (7 kappaletta), niin tulevaisuus ei näytä kovin valoisalta. Paitsi toki silleen, että ensi kaudella voi voittaa mestaruuden. Hienoinen ero kun vertaa esim. Torontoon ja heidän 12 vuoroonsa. Leafsilla on kaksi vuoroa kaikilla muilla paitsi kierroksilla 5 ja 7. |
Torniojaws 10.06.2016 01:16:10 (muokattu 10.06.2016 01:23:31) | |
---|
Jaa-a, jos pingut voittaa, niin pokaakohan Murray Conn Smythen? Ainakaan Pinguista ei kukaan ole pisteiden valossa noussut esiin, kuten yleensä Connin voittaja. |
masterhat 10.06.2016 04:09:09 | |
---|
Ekassa erässä 5maalia, huimaa! Saas nähdä, miten meno muuttuu tokassa erässä! Huh huh |