Vessajono 11.05.2016 19:46:18 (muokattu 11.05.2016 19:46:56) | |
---|
pehko: metallica ketju ja täällä on nyt jauhettu kolme sivua keikan kuvaamisesta puhelimella. nättiä. Eikä oo ku hädin tuskin yks sivu. e: tai vähän toista sivua näköjään. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
Röntgen-Jeesus 11.05.2016 20:11:50 | |
---|
Yritin minä käydä vähän Metallicasta juttelemassa. Metallica. Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
Vessajono: Mulkkua pitää pystyä heiluttamaan joko päältä tai alta, muulla ei oo väliä. |
Voisin jutella Lerssin tuplista ja Kirkan wahista mutta siinä olisi suuri vaara että menisi rölöttelyksi. Tässäpä vasta tuore ja oivallinen kommentti tähän ketjuun. "If you're having tone problems I feel bad for you, son. I've got 99 diu-dius but a slaiba ain't one." -Kivijalka |
Ojankaivaja 13.05.2016 08:59:39 | |
---|
J.Nikkanen: Voisin jutella Lerssin tuplista ja Kirkan wahista mutta siinä olisi suuri vaara että menisi rölöttelyksi. Tässäpä vasta tuore ja oivallinen kommentti tähän ketjuun. Larssin tuplat ei ole enää relevantti kun ukko polkee ihan hyvinkin nykyään. Voe harmi. "meikäki panee sillai että muija on toisessa huoneessa ja yritän venyttää kikkeliä kovaa :)" -Kerpele |
metlica 13.05.2016 09:17:33 | |
---|
Ojankaivaja: Larssin tuplat ei ole enää relevantti kun ukko polkee ihan hyvinkin nykyään. Voe harmi. Ja kirkan wahi on aika jees. Soitto ei niinkään. What's yours?! |
Regalis Apertura 13.05.2016 09:42:55 | |
---|
Mitäs nyt tehdään kun kaikki oleellinen Metallicasta on jo ruodittu;)... |
J.Nikkanen 13.05.2016 10:45:24 | |
---|
Regalis Apertura: Mitäs nyt tehdään kun kaikki oleellinen Metallicasta on jo ruodittu;)... James ei ole enää nuori ja vihainen vaan semmonen mukava kantri-pappa. Ei helvetes, ei sovi Metallican keulille enää. "If you're having tone problems I feel bad for you, son. I've got 99 diu-dius but a slaiba ain't one." -Kivijalka |
Vessajono 13.05.2016 13:19:42 | |
---|
J.Nikkanen: James ei ole enää nuori ja vihainen vaan semmonen mukava kantri-pappa. Ei helvetes, ei sovi Metallican keulille enää. Sen takia sen pitäskin tehdä joidenkin kunnon soitto_ukkojen kanssa se akustistyyppinen kantrirock-soololevy ja vähän äkkiä. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
J.Nikkanen 13.05.2016 15:10:16 | |
---|
Vessajono: Sen takia sen pitäskin tehdä joidenkin kunnon soitto_ukkojen kanssa se akustistyyppinen kantrirock-soololevy ja vähän äkkiä. Ehdottomasti. Vois olla esim. paras. "If you're having tone problems I feel bad for you, son. I've got 99 diu-dius but a slaiba ain't one." -Kivijalka |
Bullitt 13.05.2016 15:46:34 (muokattu 13.05.2016 15:48:05) | |
---|
Vessajono: Sen takia sen pitäskin tehdä joidenkin kunnon soitto_ukkojen kanssa se akustistyyppinen kantrirock-soololevy ja vähän äkkiä. Olen samaa mieltä. E: Vanha pätkä joo, mutta Hetukan kokonaan itse soittama (rummutkin) versio Waylon Jenningsín biisistä, tosin aika Metallicamaisen rokkaavalla tatsilla. Kyllähän tuokin minusta kuitenkin toimii. Hetfield on paitsi Metallican paras kitaristi, myös paras rumpali. Jorma mulahti. |
Kampela77 14.05.2016 01:00:02 | |
---|
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Regalis Apertura 14.05.2016 09:44:43 | |
---|
Hmm tuosta kantrista tulikin mieleen että kuulemma Steven Tyler tekee kantrilevyä. Voisi kutsua Jamesinkin messiin ja tehdä vaikkapa dueton;)... |
-Spade- 15.05.2016 13:12:23 (muokattu 15.05.2016 13:13:31) | |
---|
Ohan se varma. |
Meisselimies 15.05.2016 19:19:25 | |
---|
-Spade-: Saatan olla vähemmistönä tässä porukassa, mutta oon aina diggaillut S&M-levyä. Esimerkiksi Outlaw Torn on täyttä timanttia: https://www.youtube.com/watch?v=jSedXGIH6CM Ja Hetfieldin soololevyn ostaisin karjuen. Karjuisitko "fiyaaa!" ja "ye-yeaaah!"? Steve Vain Elämää |
Tuomoo 15.05.2016 21:48:38 | |
---|
-Spade-: Saatan olla vähemmistönä tässä porukassa, mutta oon aina diggaillut S&M-levyä. Esimerkiksi Outlaw Torn on täyttä timanttia: https://www.youtube.com/watch?v=jSedXGIH6CM Ja Hetfieldin soololevyn ostaisin karjuen. S&M on mulle se ensikosketus Metallicaan, jonka takia sillä on edelleen oma paikkansa mun sydämessä. Outlaw Torn on mahtava tuolla, kuten myös Bleeding Me. Ja aika monet muutkin biisit. 20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET |
LemmyKILLmister 15.05.2016 22:44:39 | |
---|
Tuomoo: S&M on mulle se ensikosketus Metallicaan, jonka takia sillä on edelleen oma paikkansa mun sydämessä. Outlaw Torn on mahtava tuolla, kuten myös Bleeding Me. Ja aika monet muutkin biisit. Itselläni taisi olla ikää 12, kun hain kirjastosta metallican levyn. Olin kuullut vain etukäteen, että Master Of Puppets on kova biisi. Ainoa bändin lätty, joka löytyi, oli S&M, ja koska takana luki, että levyllä on Master niin pakkohan se oli lainata. Kotona ihmettelin, mitä ihme ulinaa ja ääniä siellä soi taustalla ja onko joku muu lainaaja äänittänyt itse jotakin päälle. Kesti lyhyen tutkimustyön verran aikaa, että sain selville levyn olevan orkesterin ja bändin yhteissoittoa. S&M oli siis itsellänikin ensikosketus Metallicaan, johon tykästyin aina vaan enemmän, ja sittemmin olen alkanut arvostaa myös S&M:ää. Omasta mielestäni kovin veto Wolf And Man. Nykybändeille on pakko nostaa hattua kun ne vetää koko ajan niin skarppina eikä käytä mitään hötteröitä ja tötteröitä
-Remu Aaltonen |
Booombox 16.05.2016 23:03:18 | |
---|
|
Jucciz 16.05.2016 23:39:29 | |
---|
Nonni. Soitettiin samalla lavalla kuin Metallica aikoinaan. Kyllä siellä hiki haisi. Oon varma, että se oli Metallican hikeä vuodelta Ride The Lightning. |
Jucciz 16.05.2016 23:40:40 | |
---|
phiit: hyvää jälkeä saa jo pelkällä iPhonella niin äänellisesti ku kuvallisesti. Joo ja Saarioisten pizzat on gourmet-ruokaa. |
phiit 17.05.2016 06:56:38 | |
---|
Jucciz: Joo ja Saarioisten pizzat on gourmet-ruokaa. Ei sellasta roskaa syö eläimetkään ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |