Entropia666 09.05.2016 23:40:06 | |
---|
Vessajono: Itse asiassa emme sano. En oo kyllä ite nähny missään keikalla vielä. Huhuja toki kuullut. |
jra 10.05.2016 00:11:01 | |
---|
Entropia666: En oo kyllä ite nähny missään keikalla vielä. Huhuja toki kuullut. Teemalta tuli juuri viikko pari sitten jonkun suositun akustiskitara-artistin keikka Wembleyn Stadionilta, ei siis 12 000 henkeä vetävältä Areenalta, ja tämä oikein kehotti yleisöä heiluttelemaan kännyköitä joissa on valo päällä (joko näyttö tai erillinen ledi). Luulisi kyllä, että jos on pakko olihan siellä minäkin -tyyliin pakko keikalla kuvata, niin todisteeksi tai muistoksi riittäisi yksi biisi. Aika ankeaa koko keikka yrittää pysyä stabiilissa asennossa, jotta kuvaan edes jotakin katsomisen arvoista tallentuu. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Entropia666 10.05.2016 00:38:08 | |
---|
jra: Teemalta tuli juuri viikko pari sitten jonkun suositun akustiskitara-artistin keikka Wembleyn Stadionilta, ei siis 12 000 henkeä vetävältä Areenalta, ja tämä oikein kehotti yleisöä heiluttelemaan kännyköitä joissa on valo päällä (joko näyttö tai erillinen ledi). Näistä on silloin tällöin tullut kuultua, mutta ei tuo mitenkään ylettömän yleinen ilmiö ole. Tosin ei kyllä sytkäreitäkään kauheemmin heilutella myöskään. Aika ankeaa koko keikka yrittää pysyä stabiilissa asennossa, jotta kuvaan edes jotakin katsomisen arvoista tallentuu. Käy jo aika kovasta fyysisestä suoritteesta, joten näitä ei käytännössä näe koskaan. Paitsi bootleggaajat, mutta niitä nyt on ollu niin pitkään kun on kameroitakin ollu.
Jengi kyllä napsii ruutuja keikoilla, mutta kyllä sinne ennemmin mennäään sitä musaa kuuntelemaan. Parempaa sosiaalista pääomaa saa helpommalla ja halvemmalla muualta. |
reaper666 10.05.2016 12:21:06 | |
---|
Entropia666: En oo kyllä ite nähny missään keikalla vielä. Huhuja toki kuullut. Itse olen monella keikalla ollut missä näin toimittu. Ja oliko se nyt mikä bändi kun sanoi, että heilutelkaa kännyköitä kun ei kukaan polta enää tms. |
Röntgen-Jeesus 10.05.2016 13:42:34 | |
---|
reaper666: Itse olen monella keikalla ollut missä näin toimittu. Ja oliko se nyt mikä bändi kun sanoi, että heilutelkaa kännyköitä kun ei kukaan polta enää tms. Kyrvän heiluttaminen keikalla on hyväksyttävää, kännykät voi jättää lataukseen keikan ajaksi. Fiilistelen tätä Ronnie Rising-biisiä. Helvetin jämäkkä veto ja aivan hyvät saunditkin. Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
Vessajono: Mulkkua pitää pystyä heiluttamaan joko päältä tai alta, muulla ei oo väliä. |
tender.insanity 10.05.2016 13:47:17 | |
---|
Mut miettikää kun Axl Smith lykkii neitoa takaapäin, niin se kuvaa siinä samalla. Keskittyisi nyt oleelliseen ja hetkessä elämiseen. |
Jucciz 10.05.2016 19:49:57 | |
---|
Perjantaina pitäs lähteä keikalle samaan paikkaan, missä Metallicakin konsertoi vuonna 1984. Tiedä vaikka Cliffin haamu tulisi morjestamaan. ;) |
ferodoz 10.05.2016 21:17:27 (muokattu 10.05.2016 21:18:53) | |
---|
Jucciz: Perjantaina pitäs lähteä keikalle samaan paikkaan, missä Metallicakin konsertoi vuonna 1984. Tiedä vaikka Cliffin haamu tulisi morjestamaan. ;) Olin avajaisissa keikalla siellä, oli melkoinen kokemus :) Ihan ok mesta, ei siinä mitään. Sielä on edelleen seinällä se Metallican keikkamainos Just a face in the crowd. |
Jucciz 10.05.2016 21:21:21 | |
---|
ferodoz: Olin avajaisissa keikalla siellä, oli melkoinen kokemus :) Ihan ok mesta, ei siinä mitään. Sielä on edelleen seinällä se Metallican keikkamainos Täytyy ehkä ikuistaa se tavalla tai kolmannella. :) |
reaper666 11.05.2016 10:59:46 | |
---|
ferodoz: Olin avajaisissa keikalla siellä, oli melkoinen kokemus :) Ihan ok mesta, ei siinä mitään. Sielä on edelleen seinällä se Metallican keikkamainos Elikkä mikä paikka? Ite ollut tarvasjoella soittamassa joskus. Siellä en ainakaan nähnyt julistetta. |
Pantse 11.05.2016 11:43:29 (muokattu 11.05.2016 14:14:20) | |
---|
reaper666: Elikkä mikä paikka? Taitaapi olla kyseessä Tuiskula Nivalassa. Metallican lisäksi ainakin Uriah Heep on tietääkseni konsertoinut kyseisessä paikassa. Edit. typo. Älypuhelin on syyllinen, en minä :) "The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts." -Bertrand Russell |
Röntgen-Jeesus 11.05.2016 13:08:08 | |
---|
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
Vessajono: Mulkkua pitää pystyä heiluttamaan joko päältä tai alta, muulla ei oo väliä. |
Bullitt 11.05.2016 13:54:51 | |
---|
Pantse: Taitaapi olla kyseessä Tuiskula Nevalassa. Metallican lisäksi ainakin Uriah Heep on tietääkseni konsertoinut kyseisessä paikassa. Samoin kuin Motörhead. Ja se on Nivala, ei Nevala ;) Jorma mulahti. |
ferodoz 11.05.2016 14:22:11 | |
---|
reaper666: Elikkä mikä paikka? Ite ollut tarvasjoella soittamassa joskus. Siellä en ainakaan nähnyt julistetta. Nivalan Tuiskula, kuten tossa jo sanottiinkin ylempänä. Klassikko paikka Just a face in the crowd. |
Funkånaut 11.05.2016 14:27:43 (muokattu 11.05.2016 14:28:33) | |
---|
jra: Luulisi kyllä, että jos on pakko olihan siellä minäkin -tyyliin pakko keikalla kuvata, niin todisteeksi tai muistoksi riittäisi yksi biisi. Aika ankeaa koko keikka yrittää pysyä stabiilissa asennossa, jotta kuvaan edes jotakin katsomisen arvoista tallentuu. Ihmetyttää toi jengin "puhelimilla kuvaus" -villitys. Videon laatu on kuitenkin paska jatkuvan heilumisen takia eikä kuvatkaan onnistu tärähtelemättä. Parempien kuvaajien paremmilla laitteilla paremmista paikoista ottamat kuvat löytänee netistä jälkikäteen kuitenkin hyvin pienellä vaivalla. Eikö se olisi kivempaa vaan nauttia se keikka ilman puhelimella räpläämisen tuomaa häiriötekijää? Nauttisi mielihyvää tuovasta tilanteesta täysillä. Ei sitä fiilistä saa kuitenkaan takaisin katselemalla heiluvalla puhelimella kuvattua pätkää. |
Funkånaut: Ihmetyttää toi jengin "puhelimilla kuvaus" -villitys. Videon laatu on kuitenkin paska jatkuvan heilumisen takia eikä kuvatkaan onnistu tärähtelemättä. Parempien kuvaajien paremmilla laitteilla paremmista paikoista ottamat kuvat löytänee netistä jälkikäteen kuitenkin hyvin pienellä vaivalla. Eikö se olisi kivempaa vaan nauttia se keikka ilman puhelimella räpläämisen tuomaa häiriötekijää? Nauttisi mielihyvää tuovasta tilanteesta täysillä. Ei sitä fiilistä saa kuitenkaan takaisin katselemalla heiluvalla puhelimella kuvattua pätkää. En jaksa itsekään ymmärtää jotain koko keikan kuvaamista puhelimella, mutta itse olen ruukannut muutaman still-kuvan ottaa kännykällä, jos se paikan puolesta on mahdollista ja keikka on sen vertaa mielenkiintoinen. Ovat nuo ainakin minulla onnistuneet tärähtämättä (luonnollisesti ilman salamaa). Toki jossain festarilla, missä bändi on lähimmilläänkin jossain 20 metrin päässä, tuokin alkaa olla jo vähän hankalampaa. Jorma mulahti. |
Vessajono 11.05.2016 15:17:11 | |
---|
Funkånaut: Ihmetyttää toi jengin "puhelimilla kuvaus" -villitys. Videon laatu on kuitenkin paska jatkuvan heilumisen takia eikä kuvatkaan onnistu tärähtelemättä. Parempien kuvaajien paremmilla laitteilla paremmista paikoista ottamat kuvat löytänee netistä jälkikäteen kuitenkin hyvin pienellä vaivalla. Laatu ei välttämättä sinänsä oo paska, nykyäänhän monella luurilla saa jo 4K-kuvaa mut ongelma on enemmänkin se mitä siinä videossa yleensä näkyy tai lähinnä ei näy kun jostain piippuhyllyltä kuvataan. Vahvasti oon kyllä samaa mieltä, ei siinä. Eikö se olisi kivempaa vaan nauttia se keikka ilman puhelimella räpläämisen tuomaa häiriötekijää? Nauttisi mielihyvää tuovasta tilanteesta täysillä. Ei sitä fiilistä saa kuitenkaan takaisin katselemalla heiluvalla puhelimella kuvattua pätkää. Tää kyls. Ghostin keikka viime syksynä Helsingissä oli ensimmäinen sellanen, missä rupes oikeesti jo vituttamaan kun puolet keikasta joutui tölvämään jonkun idiootin puhelimen läpi. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
Gritsen 11.05.2016 16:33:38 | |
---|
Vessajono: Laatu ei välttämättä sinänsä oo paska, nykyäänhän monella luurilla saa jo 4K-kuvaa mut ongelma on enemmänkin se mitä siinä videossa yleensä näkyy tai lähinnä ei näy kun jostain piippuhyllyltä kuvataan. Vahvasti oon kyllä samaa mieltä, ei siinä.
Tää kyls. Ghostin keikka viime syksynä Helsingissä oli ensimmäinen sellanen, missä rupes oikeesti jo vituttamaan kun puolet keikasta joutui tölvämään jonkun idiootin puhelimen läpi. Lady Gagan keikalla sen rakkaat superfanit piti jättimäisiä "Let me backstage, I'll show my tits"- kylttejä ja bannereita ja esti permannolla näkemästä ainakin kolmasosan keikasta. What a bunch of special snowflakes. |
phiit 11.05.2016 19:09:53 | |
---|
Funkånaut: Ihmetyttää toi jengin "puhelimilla kuvaus" -villitys. Videon laatu on kuitenkin paska jatkuvan heilumisen takia eikä kuvatkaan onnistu tärähtelemättä. Parempien kuvaajien paremmilla laitteilla paremmista paikoista ottamat kuvat löytänee netistä jälkikäteen kuitenkin hyvin pienellä vaivalla. Eikö se olisi kivempaa vaan nauttia se keikka ilman puhelimella räpläämisen tuomaa häiriötekijää? Nauttisi mielihyvää tuovasta tilanteesta täysillä. Ei sitä fiilistä saa kuitenkaan takaisin katselemalla heiluvalla puhelimella kuvattua pätkää. Riippuu puhelimesta, hyvää jälkeä saa jo pelkällä iPhonella niin äänellisesti ku kuvallisesti. ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
pehko 11.05.2016 19:45:12 | |
---|
metallica ketju ja täällä on nyt jauhettu kolme sivua keikan kuvaamisesta puhelimella. nättiä. "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |