Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kun joku kirjoittaa hienosti musiikista - tänne sitaatti
1
Bonham
22.04.2016 23:27:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Princen poismenon johdosta:
 
If you are a young, fledgling musician, be fearless when expressing your talent and creativity with music. Be bold. Inventive. Refuse to conform. The real tragedy will be if your generation reaches our age and no music affected you enough to feel loss over the death of its creator.
-Roger Lotring
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Vessajono
23.04.2016 00:02:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Vittu mä vihaan punkkia!"
 
- Lord Satanachia
 
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
Funkånaut
23.04.2016 00:05:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Äänellään se variskin laulaa ja niin kauan, kun Suomen kansan maku ei parane, niin kyllä meillä leipä riittää." - Reino Helismaa
 
"I've been described, ladies and gentlemen, as a sex symbol. That symbol is a question mark. Followed by a no." Jimmy Carr
ituvirtanen
23.04.2016 16:06:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bob Marley - Rasta in peace. (en muista kirjoittajaa)
 
Henri Henri Olavi
23.04.2016 19:39:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Fuck art, let's kill." -Tuntematon
 
I'm sticking pins and needles in this stinking rot flesh-like substitute pieces of half cooked meat that are walking on this earth.
sub zero
23.04.2016 20:11:37 (muokattu 23.04.2016 20:12:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"It's very difficult for me to dislike an artist. No matter what he's creating, the fact that he's experiencing the joy of creation makes me feel like we're in a brotherhood of some kind... we're in it together." -Chick Corea
 
"Great art presupposes the alert mind of the educated listener -Arnold Schönberg
 
Maan päältä on Lesbos valinnut minut laulamaan kukitettujen neitsyidensä salaisuudesta
Herrasmiekkoinen
23.04.2016 20:59:26 (muokattu 23.04.2016 20:59:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"ärsyttää kun nykyään esitetään vaan atonaalista ja spatiaalista spektraalimusiikkia nykysäveltäjiltä, joka ei kiihdytä älyn mukaisia tahdon liikutuksen vastineita puhtaan mielteen alueelle projisoituneina tahdonliikkeinä kuten vaikka melartin sinfonioissaan." -megatherium
 
Deg
23.04.2016 21:03:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Mietin itsekseni ääneen, että soitan Tero Vaaralle. Hän on huumorimies, jolla on hirveästi hienoja lauluja."
 
-Olli Lindholm
 
"Mietin itsekseni ääneen, että soitan Tero Vaaralle. Hän on huumorimies, jolla on hirveästi hienoja lauluja." -Olli Lindholm
öl m
23.04.2016 23:40:54 (muokattu 23.04.2016 23:41:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"I say, play your own way. Don't play what the public wants. You play what you want and let the public pick up on what you're doing. Even if it does take them fifteen, twenty years."
 
- Thelonious Monk
 
Ali Boom Boom
24.04.2016 12:11:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Think of us as erotic politicians.
 
-Jim Morrison
 
Losing all hope is freedom.
prää-prää
24.04.2016 20:06:14 (muokattu 24.04.2016 20:06:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"One good thing about music, when it hits you you feel no pain." - Bob Marley (Trenchtown Rock)
 
Lisäks pitää kaivella yks J. Karjalaisen perustelu siitä miks feidaaminen on siisti juttu outrossa. Oon samaa mieltä.
 
Krapulan parantaminen juomalla on yhtä vaikeaa kuin ripulin pieremällä. Omaa musaa, sellasta folk-rock-poppia suomeksi.
nirzin
24.04.2016 20:51:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haastattelija: "Mistä saat ideat lauluihisi?"
J. Karjalainen: "Mä keksin niitä."
 
eelu
25.04.2016 12:26:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

prää-prää: Lisäks pitää kaivella yks J. Karjalaisen perustelu siitä miks feidaaminen on siisti juttu outrossa. Oon samaa mieltä.
 
Tän haluun kyllä kuulla, kun itse vihaan kyseistä ilmiötä. Varsinki jonku hullun soolon aikana.
 
You never see an old man eating a Twix.
varakeef
25.04.2016 16:39:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Feidaus suojaa modulaatiolta, oli varmaan lohkaisun idea.
 
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Funkånaut
25.04.2016 16:44:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eelu: Tän haluun kyllä kuulla, kun itse vihaan kyseistä ilmiötä. Varsinki jonku hullun soolon aikana.
 
Loppufeidaus on kuin striptease-esitys ilman kokonaan alastomaksi vetämistä. Jätetään jotakin oleellista (ja mitä halutaan) kiusoitellen täysin kuulijan/katselijan mielikuvituksen varaan. Tästä syystä samaan aikaan äärimmäisen raivostuttavaa sekä parasta bestiä.
 
"I've been described, ladies and gentlemen, as a sex symbol. That symbol is a question mark. Followed by a no." Jimmy Carr
Vessajono
25.04.2016 16:48:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainoat oikeat tavat lopettaa kappale ovat Picardin terssi, stadionlopetus, I-V-I tai VII asteen dimiseiska.
 
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
Demo Harrison
27.04.2016 23:49:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yleisradion musiikkitoimittaja Pekka Laine (tai kaveripiirinsä) ei pahastune, jos siteeraan tätä mainiota musiikkimiestä. Voin allekirjoittaa tuon sanomansa täysin myös omalta osaltani ja tuskin lienen yksin - soitetaan itsekukin meistä sitten boogieta, progea, molempia tai ihan muuta.
 
"Meikäläisen kaltaiselle pakanalle musiikki on uskonnon vastine. Kyse on keinosta päästä syvempiin tunnetiloihin, muihin maailmoihin tai kevyesti irti arjen ankeimmista piirteistä. Intensiivisimmät musiikkielämykset ovat vihjaisu siitä, että se mikä näkyy ei ole kaikki."
 
- Pekka Laine joulukuun 2013 Rytmi-lehdessä.
 
Krooninen sävelkorvan tulehdus ja ajoittainen rytmitajuttomuustila
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «