jra 19.03.2016 16:50:32 (muokattu 20.03.2016 04:59:10) | |
---|
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
jra 20.03.2016 07:12:02 | |
---|
Bernie oli käynyt yön pimeinä tunteina hypistelemässä Mersujen starttiasetuksia. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
bedlam 20.03.2016 07:24:36 (muokattu 20.03.2016 07:26:48) | |
---|
Nyt vaikuttaa kyllä todella hyvälle ja lupaavalle tää homma. Vielä ku Williams ois piirun verran nopeampi että ois neljä tallia kärkikahinoissa. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
jra 20.03.2016 07:36:29 (muokattu 20.03.2016 07:43:38) | |
---|
Onko Alonso vetäissyt voltit Gutierrezin... joo. Oli tuo hidastus kuin jostain BBC:n takavuosien F1-tunnarin renderöinneistä. E: Renault (Red Bullissa) parantanut myös melkoisesti viime kaudesta, ja Toro Rosso pystyi pitämään Mersua takanaan 15 kierrosta ilman isompia ongelmia. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
h.e.k.a 20.03.2016 07:47:44 | |
---|
Verstappen jatkaa loistavia otteita, hienoa ajoa Maxilta. Olisi hienoa nähdä kaveri Mersulla Hamiltonin parina, tosin kyllä Ferrarikin kävisi... "isi, katso, tuo yksi kitara on ihan rikki!" - 3v. tytär DLX-musicin kitaraosastolla kommentoi Jacksonin RR3:sta... |
Dave Dangerous 20.03.2016 08:00:08 | |
---|
Minulta loppu F1 seuraaminen sen jälkeen kun Kimi lähti ferrarilta. ei todellakaan muutenkaan kiinnosta tippaakaan F1 enää, meni vaan kerrasta poikki kiinnostus kaikkeen urheiluun en tiedä miksi. Siis 46 vuotiaana. kyllä itse liikun paljon ulkona. Tennistä vois alkaa pelaan ja pyörällä kuljen noin 1000km vuodessa. veikkaan että KIMI ei enää KOSKAAN nouse korkeimmalle pallille F ykkösissä !!! |
Tympee Huttunen 20.03.2016 08:05:20 | |
---|
Komeat lieskat Räikkösen pään yläpuolella. This is motorsport. |
jra 20.03.2016 08:07:19 | |
---|
Dave Dangerous: Minulta loppu F1 seuraaminen sen jälkeen kun Kimi lähti ferrarilta. ei todellakaan muutenkaan kiinnosta tippaakaan F1 enää, meni vaan kerrasta poikki kiinnostus kaikkeen urheiluun en tiedä miksi. Siis 46 vuotiaana. kyllä itse liikun paljon ulkona. Tennistä vois alkaa pelaan ja pyörällä kuljen noin 1000km vuodessa. veikkaan että KIMI ei enää KOSKAAN nouse korkeimmalle pallille F ykkösissä !!! Siinä on veikkaus vahvalla pohjalla, jos viimeksi olet seurannut vajaat kymmenen vuotta sitten. Mites tuo ulkoilu ja F1 toisiinsa liittyvät? Tänään olisi tarkoitus käydä hiihtämässä 10 km, vaikka tätä kisaa tässä katselenkin, liekö mahdoton yhtälö? - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Stradlin 20.03.2016 08:07:38 (muokattu 20.03.2016 08:15:26) | |
---|
Vittu kun yritän etsiä hyvää striimiä mutta ei löydy. Redditistä ehkä jotenkin olisi mahdollista, mutta se on niin sekava sivusto etten löydä sieltä muutenkaan mitään. E: Voisin maksaakin vaikka muutamia euroja per kisa katseluoikeudesta maikkarille, mutta en vitussa ala ostamaan mitään kanavapaketteja mistä en muuten katso mitään. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
bedlam 20.03.2016 08:35:54 (muokattu 20.03.2016 08:38:38) | |
---|
jra: Siinä on veikkaus vahvalla pohjalla, jos viimeksi olet seurannut vajaat kymmenen vuotta sitten. Mites tuo ulkoilu ja F1 toisiinsa liittyvät? Tänään olisi tarkoitus käydä hiihtämässä 10 km, vaikka tätä kisaa tässä katselenkin, liekö mahdoton yhtälö? :D Itte olen Keken ajoista seurannut vormuloita, toki oli jossain vaiheessa välivuosia kun ei suomalaisia ollu kisaamassa. Ja kieltämättä viime vuosina on Mersun takia kiinnostus ollut melko vähissä, viime vuonnakin jäi useampi kisa kokonaan katsomatta kun ei napannut. Harmittava tuo Ferrarin taktiikkamoka, mutta kautta ajatellen näyttää hyvältä, ettei Mersu nyt aivan niin ylivoimainen tainnut ollakkaan mitä kuviteltiin. Stradlin: Vittu kun yritän etsiä hyvää striimiä mutta ei löydy. Redditistä ehkä jotenkin olisi mahdollista, mutta se on niin sekava sivusto etten löydä sieltä muutenkaan mitään. E: Voisin maksaakin vaikka muutamia euroja per kisa katseluoikeudesta maikkarille, mutta en vitussa ala ostamaan mitään kanavapaketteja mistä en muuten katso mitään. Tässä myös se toinen syy, miksi on jäänyt viime vuosina kisoja katselematta. Nyt sain kymmenellä sentillä kuukauden Katsomoa, joten näkee nää kolme ekaa kisaa livenä. Saa nähä sitten sen jälkeen jääpikö katsomati loput. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
jra 20.03.2016 08:50:09 (muokattu 20.03.2016 09:02:29) | |
---|
bedlam: :D Itte olen Keken ajoista seurannut vormuloita, toki oli jossain vaiheessa välivuosia kun ei suomalaisia ollu kisaamassa. Ja kieltämättä viime vuosina on Mersun takia kiinnostus ollut melko vähissä, viime vuonnakin jäi useampi kisa kokonaan katsomatta kun ei napannut. Harmittava tuo Ferrarin taktiikkamoka, mutta kautta ajatellen näyttää hyvältä, ettei Mersu nyt aivan niin ylivoimainen tainnut ollakkaan mitä kuviteltiin. Mulla sama tuota Keken aikaa myöten. Mutta välistä ei ole kisoja tainnut viime vuosinakaan jäädä, tosin suorana en viime vuonna kaikkia katsonut, vaan kesällä taisi mennä useampi niin, ettän viitsinyt metsästää streameja, vaan palvoin aurinkoa ja maanantaina sitten katsoin sen Maikkarin kokonaisen jälkilähetyksen. Taisin jopa onnistua välttämään tulokset siihen asti. Olihan siellä seassa kisoja, jotka varsinkin noin jälkikäteen ja Maikkarin selostuksella nautittuna olivat hieman puisevia. Nykyään on vielä sekin, että on muitakin sarjoja (WEC, Indycar, Blancpainit, MotoGP jne.) joita tulee seurattua, ja sitten jossain välissä vuotta, yleensä siinä Le Mansin jälkeen, tulee lievä yliannos ja saattaa jäädä siitäkin syystä vähemmälle. Hyvin näyttää Vettel vielä haastavan Mersun, vaikka taktiikka tuntuikin menneen metsään. E: Ja, heti pihalle. Haasilta melkoisen hyvä* startti. Vaikuttaa aivan oikealta kilpa-autolta, tosin lähtökohtakin Ferrari-kytkentöineen on parempi kuin noilla viime vuosien yrittäjillä. Sanoivatko, että viimeksi uusi talli (oikeasti uusi, ei ostettu) on ollut eka kisassa pisteillä 2002 (Toyota ja Salo)? *tai paremminkin loistava, - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Tympee Huttunen 20.03.2016 08:58:17 | |
---|
Haas tulee puskista Grosjeanin ajamana ja sijalle kuusi. Ei paskempi eka kisa tallille. |
Funkånaut 20.03.2016 09:59:29 | |
---|
jra: Haasilta melkoisen hyvä* startti. Vaikuttaa aivan oikealta kilpa-autolta, tosin lähtökohtakin Ferrari-kytkentöineen on parempi kuin noilla viime vuosien yrittäjillä. Sanoivatko, että viimeksi uusi talli (oikeasti uusi, ei ostettu) on ollut eka kisassa pisteillä 2002 (Toyota ja Salo)? *tai paremminkin loistava, Paljon mahdollista. Myönnettäköön, ettei niitä kokonaan uusia talleja ole kovin montaakaan Toyotan jä Haasin välillä sarjaan tullut (ja mennyt). - Super Aguri (tavallaan sekin Arrowsin jatkaja, sama tehdas + leikit) - Virgin Racing (nykyinen Manor) - HRT (Hispania Racing) - Team Lotus/Caterham Ja kaikki noista oli enemmän ja vähemmän puolivillaisia viritelmiä. "I've been described, ladies and gentlemen, as a sex symbol. That symbol is a question mark. Followed by a no." Jimmy Carr |
Dave Dangerous 20.03.2016 10:44:37 | |
---|
Räikkönen on minulle vastenmielisin kotimainen urheilija ja julkkis. en osaa syytä sanoa ,mutta makunsa kullakin. |
Dave Dangerous: Räikkönen on minulle vastenmielisin kotimainen urheilija ja julkkis. en osaa syytä sanoa ,mutta makunsa kullakin. Jos et ole seurannut tai kiinnostunut F1:stä tai urheilusta lähes kymmeneen vuoteen, niin miten olet onnistunut kehittämään ko. henkilöä kohtaan vastenmielisyyden? Aika vahva tunne jotain kohtaan jonka edustama asia ei ole kiinnostanut lähes vuosikymmeneen. Mitä tämä kertoo ja mistä? - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
bedlam 20.03.2016 10:59:56 (muokattu 20.03.2016 11:02:30) | |
---|
Dave Dangerous: Räikkönen on minulle vastenmielisin kotimainen urheilija ja julkkis. en osaa syytä sanoa ,mutta makunsa kullakin. Itse taas tuossa vasta mietiskelin, että Nicon aloittaessa vormuloissa vähän harmiteltiin että mies kilpailee Saksan väreissä. Nykyään olen kyllä itse ainakin ihan tyytyväinen, että miehen yhteydessä ei liehu Suomen lippu, vaikka hän kärkitallissa onkin. Kimihän on minusta hauska tyyppi ja ennenmuuta persoonallisuus, joita nykypäivän formuloissa ei liikaa ole. Toki mies on pehmennyt ja jotenkin hävinnyt taka-alalle melkoisesti tässä parin vuoden aikana. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
touhis 20.03.2016 15:11:56 (muokattu 20.03.2016 15:12:50) | |
---|
|
sellisti 20.03.2016 16:03:11 (muokattu 20.03.2016 16:04:11) | |
---|
Dave Dangerous: Räikkönen on minulle vastenmielisin kotimainen urheilija ja julkkis. en osaa syytä sanoa ,mutta makunsa kullakin. Sehän tuli suorastaan runomitalla. Toivottavasti ei taas ole luvassa kausi jona Vettel ajelee tasaisesti palkintopallisijoituksia ja Räikkösellä on teknisiä ongelmia joka toisessa kilpailussa. Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin /
Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen |
Dave Dangerous 20.03.2016 19:04:56 | |
---|
jra: Jos et ole seurannut tai kiinnostunut F1:stä tai urheilusta lähes kymmeneen vuoteen, niin miten olet onnistunut kehittämään ko. henkilöä kohtaan vastenmielisyyden? Aika vahva tunne jotain kohtaan jonka edustama asia ei ole kiinnostanut lähes vuosikymmeneen. Mitä tämä kertoo ja mistä? Katsos kun aukaisee minkä tahansa median ja varsinkin TV Uutiset niin kyllä sieltä jossain vaiheessa ampaisee Räikkönen kommenteineen ja tekoineen vastaan. En elä ihan niin mediapimennosssa ettenkö tietäisi missä mennään formuloissa mutta siis kilpailuja en katso. Minulle F1 on vaan niin tylsää rahamiesten leikkiä. Autot ei kiinnosta muutenkaan. |
Lennu 22.03.2016 20:35:09 | |
---|
Dave Dangerous: Minulle F1 on vaan niin tylsää rahamiesten leikkiä. Autot ei kiinnosta muutenkaan. Minulla vähän sama homma joku schumacher vaan voittaa joka kerta "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |