Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Markkinointitutkimus
1
markkinointitutkimus
11.02.2016 21:51:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei!
 
Olen Vaasan yliopistosta ja teemme markkinointitutkimusta liittyen 15-30-vuotiaiden puhelinten suojakuorten käyttöön. Olisi todella hienoa, jos voisitte käydä vastaamassa tutkimukseemme, se vie vain pari minuuttia. Vastaajien kesken arvotaan LoudBy-suojakuori! Kiitos!
 
https://www.webropolsurveys.com/S/A0F984D0F3D27AA9.par
 
ukko idänmies
11.02.2016 22:29:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Valitettavasti olen jo 44 ja käytän suojakuorta vain satunnaissa suhteissa. Ja niitäkin on harvakseltaan.
 
Ei elämästä enää edes juovu.
apropoo
11.02.2016 23:08:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen Vaasan yliopistosta. Viekää minut Johtajanne luo.
 
On Every Street
11.02.2016 23:09:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

apropoo: Olen Vaasan yliopistosta. Viekää minut Johtajanne luo.
 
https://muusikoiden.net/jasenet/1
 
This message does not exist, nor will it ever exist.
ekikoo
17.02.2016 00:48:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No minä vastasin. Vastasin rehellisesti, sillä en pidä tuotetta tarpeellisena... Mitäs ajatuksia muissa herättää?
 
I would if I could...! Bitch!
Yallup
17.02.2016 17:22:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ekikoo: No minä vastasin. Vastasin rehellisesti, sillä en pidä tuotetta tarpeellisena... Mitäs ajatuksia muissa herättää?
 
Minäkin vastasin, enkä tarvitse tuollaista. Itseasiassa en tykkää suojakuorista muutenkaan. Tuo aloitus on hassu, kun ekana kuvittelin että kyse on noinkin vanhoista puhelimista! Toki asia selvisi lomakkeella ja edelleen ihmetyttää käyttäjien ikärajoitus, johon en tietysti itse mahdu. Kännyköiden kaiuttimien äänenlaatu on sen verta onneton, ettei se tuolla juurikaan kohene vaikka parantuisi puolella.
 
"Tosta se taitaa lähteä.."
rokkijuha
18.02.2016 00:58:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ukko idänmies: Valitettavasti olen jo 44 ja käytän suojakuorta vain satunnaissa suhteissa. Ja niitäkin on harvakseltaan.
 
Aivan liian harvoin. Että jos sieltä yliopistolta löytyisi joku dosentti tutkimaan, millä keski-ikäisten miesten markkina-arvoa saataisiin radikaalisti nostettua. Puhun meistä, joista ei sitten tullutkaan Elvistä. Elvisten ei tartte tulla tähän vitsailemaan yhtään niin.
 
Lennu
18.02.2016 13:31:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rokkijuha: Aivan liian harvoin. Että jos sieltä yliopistolta löytyisi joku dosentti tutkimaan, millä keski-ikäisten miesten markkina-arvoa saataisiin radikaalisti nostettua. Puhun meistä, joista ei sitten tullutkaan Elvistä. Elvisten ei tartte tulla tähän vitsailemaan yhtään niin.
 
Ei millään, meidän seuraava tehtävä on vaan kuolla.
 
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä"
rokkijuha
18.02.2016 14:46:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: Ei millään, meidän seuraava tehtävä on vaan kuolla.
 
Ei voi olla noin. Kyllä meidän fyrkat kelpaa, kun ollaan jouduttu oikeisiin palkkatöihin, kun ei pärjätty musiikilla.
 
Kun herra tai rouva Markkinointitutkimus Vaasan yliopistosta selvästikin tarkastelee maailmaa rahallisen markkina-ajattelun kautta myös näissä musiikkikysymyksissä, heittäisin tähän idean:
Kehittäkää siellä yliopistolla semmoinen konsepti, jossa keski-ikäistynyt wannabe-Elvis voisi ostaa itsensä Elvikseksi vaikka vain yhdeksi päiväksi. Hommaan pitäisi sisältyä tärkeimmät Elvis-jutut, eli laulutaito (tekniset apuvälineet avuksi, piuha mikistä Elvisnaattorin kautta mikseriin), himokkaat, kauniit tytöt (rahalla ostettuina), salin täydeltä aivan fiiliksissä olevaa yleisöä (hologrammitekniikka?), ja sitten lisämaksulliset lisäoptiot kunkin oman maun mukaan.
 
On varmaan melkoinen investointi, että saadaan kaikki aidon tuntuisiksi, mutta ei pitäisi olla mahdoton. Varmasti olisi kysyntää, ja siihen voisi sitten taitava markkinamies paketoida jotain suojakuoribisnestä kylkeen.
 
phiit
18.02.2016 14:56:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saisko ihmisennahka kuoren, se tavallaan ois sit osa sinua
 
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
nahkalipsi
18.02.2016 16:36:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkinointitutkimus: Vastaajien kesken arvotaan LoudBy-suojakuori!
 
Luin, että LadyBoy (ja vähän innostuinkin)
 
Olisin vastannut mutta olen liian vanha
 
Roses are red, violets are blue. All my base are belong to you
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «