Entropia666 12.02.2016 19:28:54 | |
---|
Funkånaut: Ainakin ala-asteikäisten keskuudessa. Jätkien keskuudessa varmaa sit kuka soittaa kuvassa tiukimman hanurisoolon teknobiitin päälle alpeilla. |
RaskasMielinen 12.02.2016 19:47:55 | |
---|
J.Hollström: No ei niin kauheen kova. Viinanjuontikuvia vois kans laittaa noihin enemmän niin ois uskottavampaa meininkiä. Hoituu... Meen kotistudiolle (dokaamaan, dokaamaan - t. sivupersoonamies). Jack of all trades - master of none |
Traditional 12.02.2016 20:09:23 | |
---|
Entropia666: Jätkien keskuudessa varmaa sit kuka soittaa kuvassa tiukimman hanurisoolon teknobiitin päälle alpeilla. Ainakin orginaalimpaa ja tasan sitä mikä miellyttää itseään. Karlokseks kaar kot tö faio tsast a halv kilomiitter pefoore tö end ov teh läst lek. |
Jeszse 12.02.2016 20:17:22 (muokattu 12.02.2016 20:17:34) | |
---|
Otin kuvan pois, kiinnosta vittuakaan enää ku tääki meni tämmöseks vammaisuudeks. |
Osteri 12.02.2016 20:24:09 | |
---|
Jeszse Laita vaan kuva takas. Tän jälkeenkin ollaan edelleen nevahööd - nou hätä :-) - Rock ... erityisesti kasarirock ! - |
Joees 12.02.2016 20:29:32 | |
---|
J.Hollström: Onks tää vähän niinkuin tykätkää mun naamakuvasta-kisa? No so not. Saahan tässä jotkut nevähöödit pistää kuvia eetteriin jossa vois yrittää näyttää että olis isompikin stara. :-D Sun viestit on kyllä parasta huumoria, olit tosissas tai et. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
lavaamo 12.02.2016 20:35:26 | |
---|
J.Hollström: Onks tää vähän niinkuin tykätkää mun naamakuvasta-kisa? No so not. Saahan tässä jotkut nevähöödit pistää kuvia eetteriin jossa vois yrittää näyttää että olis isompikin stara. Ota ny herneet pois nenästä, ehkä joskus tulevaisuudessa joku kuvaa basistiakin. ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Rokkitouhuja |
Entropia666 12.02.2016 21:22:50 | |
---|
Traditional: Ainakin orginaalimpaa ja tasan sitä mikä miellyttää itseään. Eikö nuo hanurihommat oo ihan yhtä tasapaksua huttua genressää ku mitä jalka monnarilla tiluaminen valokeilassa on? |
Laulava Kylätohtori 12.02.2016 22:25:55 | |
---|
J.Hollström: Onks tää vähän niinkuin tykätkää mun naamakuvasta-kisa? No so not. Saahan tässä jotkut nevähöödit pistää kuvia eetteriin jossa vois yrittää näyttää että olis isompikin stara. Siis mitä vittua? Mikä sun ongelma on? Mikäs siinä, jos ei itse kiinnosta, mutta sen verran pitäisi sosiaalista älyä olla, että ymmärtää olla ulostamatta ne pahimmat ripulipaskat julkisesti kaikkien nähtäville.... They pass too much electricity. -SRV |
Entropia666 13.02.2016 00:10:45 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Siis mitä vittua? Mikä sun ongelma on? Mikäs siinä, jos ei itse kiinnosta, mutta sen verran pitäisi sosiaalista älyä olla, että ymmärtää olla ulostamatta ne pahimmat ripulipaskat julkisesti kaikkien nähtäville.... Se soittaa bassoo.
Heh heh heh heh |
Gary Enfield 13.02.2016 01:26:25 | |
---|
Huhhuh, ei uskois tämmösenkään niin vaikeeta olevan, se taitaa olla se ikä kun tuottaa vaikeuksia. Keith Richardsin jälkeen luulis kaiken olevan mahdollista. Itestä ei löydy kuvaa joka täyttäis speksit. Ei 2014 kuva kelpais? |
Juzpe 13.02.2016 10:06:18 (muokattu 13.02.2016 10:13:18) | |
---|
J.Hollström: Onks tää vähän niinkuin tykätkää mun naamakuvasta-kisa? No so not. Saahan tässä jotkut nevähöödit pistää kuvia eetteriin jossa vois yrittää näyttää että olis isompikin stara. Ei, tää on "tykätkää mun nevöhööd eetterikuvasta jossa yritän olla isompikin stara." Sunhan ei tartte tollai isona starana osallistua tähän lainkaan. Millais sulla noi bändihommat muute etenee? Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen |
Piti sit kaivaa esille kuva missä karu äijä mahdollisimman karussa ympäristössä. Ei värilamppuja eli valaistuskin luomumallia, taivas tietty pilvessä.. ja vähän galsaakin tais olla. 70s Rokkenroll.. !!
VIDEO |
jperala 16.02.2016 14:46:36 | |
---|
J.Hollström: Onks tää vähän niinkuin tykätkää mun naamakuvasta-kisa? No so not. Saahan tässä jotkut nevähöödit pistää kuvia eetteriin jossa vois yrittää näyttää että olis isompikin stara. Perinteistä bassoläppää, näihin on jo tottunut tuolla paksukielisten puolella. Menen sinne takaisin. Mee polvilles ja huuda mun nimee! Höhö! |
Jii-Gee 16.02.2016 15:59:52 | |
---|
J.Hollström: Onks tää vähän niinkuin tykätkää mun naamakuvasta-kisa?Bingo. No so not. Saahan tässä jotkut nevähöödit pistää kuvia eetteriin jossa vois yrittää näyttää että olis isompikin stara.Mitä isot edellä niin tietty pienet kans perässä, bassopalstaltahan mä tän idean muistin / pöllin / vinkkasin.. https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?plink=12749819#p12749819 J.Hollström: Viinanjuontikuvia vois kans laittaa noihin enemmän niin ois uskottavampaa meininkiä.Tämä on hyvä idea, minä osallistun tällä vedoksella pulirokkarit -sarjaan: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphot … ceeadda583bba72025d&oe=572EEE7FKaks mukia galjaa stagella, ja paheksuttavaa paperossinkin julkista nautiskelua @ keikka. 70s Rokkenroll.. !!
VIDEO |