Entropia666 09.02.2016 18:50:34 | |
---|
lavaamo: Ei ainakaan viime vuonna käynyt noin onnettomasti. No joo, äiän voitto kyllä yllätti positiivisesti. |
Ziggy Bubba 09.02.2016 20:21:55 | |
---|
klobasa: ....ja se yks vasuri PRS on todella hieno, mutta näyttää silti oudolta kun on vasuri. Heh jeh. Veikkaan, että vasurilla on vaikeempi voittaa just tosta syystä. Ovat vähän kummallisen näköisiä kapistuksia jos silmä ei ole tottunut. Hauska kuitenkin nähdä että parit äänet on jo ropissut. |
iec 09.02.2016 20:43:59 | |
---|
Ziggy Bubba: Heh jeh. Veikkaan, että vasurilla on vaikeempi voittaa just tosta syystä. Ovat vähän kummallisen näköisiä kapistuksia jos silmä ei ole tottunut. Hauska kuitenkin nähdä että parit äänet on jo ropissut. Onhan se pakko antaa ääni noin hienolle kitaralle. Aivan sama onko vasuri vai ei. -iec Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
mpekkanen 09.02.2016 21:53:07 | |
---|
Vaikka tämä ei niin vakavaa olekkaan, niin olisi yksi ajatus seuraavien vuosien kisoille. Sama kaveri ei saisi osallistua sellaisella soittimella, jolla on jo aikaisemmin osallistunut. Täällä on kuitenkin paljon sellaisia kavereita, joilla on paljon soittimia. Monet vaihtavat niitä muutenkin todella usein ja näin tulisi tähän oikeasti hieman uutta juttua. Kylläkin näissä kisoissa on myös monet osallistuneetkin eri soittimilla kuin aikaisemmin ja se on minusta hienoa. Jokaisesta soittimesta osaava saa kunnollisilla vehkeillä hyvän kuvan ja samoin taas aivan tumpelo huonoilla kamoilla sellaisen, ettei se edusta soitinta parhaimmillaan(vaikka soitin olisi täysin sama). Tähän kun lisätään vielä sekin, että kuvaa saa muokata, niin tässä väkisin pärjää kalliimmat soittimet ja hienosti otetut soittimien kuvat muita vehkeitä paremmin. Tässä tuskin on kauheata vääntämisen aihetta ja jokainen voi edelleekin äänestää miten haluaa ja ottaa sellaisia kuvia kuin lystää. Erimieltäkin voi olla tästä... Tuo yksi soitin samalla kaverilla vain kerran toisi kuitenkin jotain uutta. Jos itse äänestin sellaisia, joka/jotka olivat viime vuonna. Niin eivät ne ainakaan pärjänneet ja en äänestänyt nyt yhtään sellaista joka viimeksi siellä oli mukana(ainkaan tietoisesti). Moni hieno soitin jäi pois jo ihan tämänkin takia, minun äänestyksestäni. Jokainen voi kuitenkin itse äänestää miten haluaa ja tämä oli vain ehdotus tulavaisuutta varten :) |
hevikukko 09.02.2016 22:50:34 (muokattu 10.02.2016 00:22:00) | |
---|
Ilman tämänlaisia skaboja, valitsemamme vapaa-aikamme olisi asteen tylsempää. Keskustelu täällä on ainakin saanut itseni naurahtamaan ääneen jo parikin kertaa. Me ja meidän kitarat....ja huonot kamerat siihen päälle. Onneksi näitä kitaroita soitetaankin oikeasti ;) Allekirjoitus: |
Osteri 09.02.2016 23:10:24 | |
---|
Nimenomaan vain kerran osallistuu yhdellä kitaralla ja seuraavalla sitten toinen. Vaihtelu tulee siitä kun välillä saa yhden äänen ja useimmin ei yhtään ääntä. - Rock - - Rock ... erityisesti kasarirock ! - |
Metalkallo 10.02.2016 09:59:58 | |
---|
Jos ei saisi osallistua samalla kitaralla kuin viimeksi niin se taitaisi rajata kilpailijoita aika reilusti, vaikka täällä tuskin on kovin montaa henkilö jolla olisi vain yksi kitara? :) Tietty jos on voittanut jollain kitaralla jo kerran niin ei sillä kitaralla osallistu eikä saisi, mutta tämä on kai jo otettukin huomioon. Stratossa pitää olla iso lapa! |
Karvamammutti 10.02.2016 15:42:59 | |
---|
Osallistuin samalla kitaralla toistamiseen, koska siihen oli tullut jonkinverran palikanvaihtoa sitten viime vuoden. "I'm rich. Nothing offends me." |
"Vaikka tämä ei niin vakavaa olekkaan, niin olisi yksi ajatus seuraavien vuosien kisoille." Tästä tulikin mieleen että sellanen "Mies + Mela Tilanteessa" -tyyppinen kisa olis mun mielestä kans kiva. Tarkoittaa että soitto- / vaikka ihan muuten vaan joku hyvä tilannekuva joko aidossa kontekstissa taikka ihan poseerauskin, kunhan yhteys kitaraan käy ilmi. Tyyliin keikalla, reeniksellä, bäkkärillä, keikka-autossa, olkkarissa, makkarissa, vessassa, mökillä, kanikonttorissa.. jne yms kaikissa mahdollisissa & mahdottomissa paikoissa ja tilanteissa. Esim bassopalstalla ollut Bassofiilis -skaba oli ihan helkkarin hauska, olivat laittaneet tosi hyviä kuvia mallia äijä + basso. https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?plink=9246655#p9246655 https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?plink=9264438#p9264438 Tämä voitti, huikea kuva !! https://muusikoiden.net/dyn/users/62877.jpg70s Rokkenroll.. !!
VIDEO |
Osteri 10.02.2016 15:54:26 | |
---|
Jii-Gee: Tästä tulikin mieleen että sellanen "Mies + Mela Tilanteessa" -tyyppinen kisa olis mun mielestä kans kiva. Kyllä. Kannatan. Vaikka heti pystyyn. :) - Rock ... erityisesti kasarirock ! - |
santakasa 10.02.2016 16:22:35 | |
---|
Kannatetaan! kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka |
Juzpe 10.02.2016 16:54:39 | |
---|
Osteri: Kyllä. Kannatan. Vaikka heti pystyyn. :) Osallistun kyl. Mela pystyssä normaalisti. Täällähän oli joskus "siistein kitara ja kitarastara"-skaba. Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen |
Entropia666 10.02.2016 16:57:31 | |
---|
Oisha tommonen kova, mutta rundaavat jäbät joilla kuvaajakavereita ois taas aika paljon enemmän vahvoilla ku muut. :D |
Juzpe 10.02.2016 17:03:09 | |
---|
Tästä tulikin mieleen että sellanen "Mies + Mela Tilanteessa" -tyyppinen kisa olis mun mielestä kans kiva. The game is on. Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen |
artal 10.02.2016 17:10:21 | |
---|
mpekkanen: Vaikka tämä ei niin vakavaa olekkaan, niin olisi yksi ajatus seuraavien vuosien kisoille. Sama kaveri ei saisi osallistua sellaisella soittimella, jolla on jo aikaisemmin osallistunut. Riittäisikö, että samalla kuvalla ei saa? Pitäisi vähintään löytää se uusi puoli missistä. Eipä sillä, tuskin toiseen kertaan samalla osallistuvalla on menestysmahdollisuuksia, joten kannustin on joka tapauksessa vaihtaa osallistujaa. Itse ainakin laitoin puhtaasti laiskuuttani toiseksi saman kuvan kuin viime vuonna. Jos olisi pitänyt ottaa uusi kuva, olisin ottanut jostain muusta. Ja soittaja+kitara -kuvissakin toki mukana. |
fox 10.02.2016 17:24:38 | |
---|
artal: Riittäisikö, että samalla kuvalla ei saa? Pitäisi vähintään löytää se uusi puoli missistä. Eipä sillä, tuskin toiseen kertaan samalla osallistuvalla on menestysmahdollisuuksia, joten kannustin on joka tapauksessa vaihtaa osallistujaa. Itse ainakin laitoin puhtaasti laiskuuttani toiseksi saman kuvan kuin viime vuonna. Jos olisi pitänyt ottaa uusi kuva, olisin ottanut jostain muusta. Ja soittaja+kitara -kuvissakin toki mukana. Bassopuolella on sillee, ettei noitten missien ja perintö-rinsessojen osalta saa pariin vuoteen osallistua. Eli pikkunen karenssi on toki paikallaan. Vois olla "hieman" kohtuutonta tuo, ettei yhtään millään sais osallistua toista kertaa. Ollenkaan, koskaan. Tietty se on lisäks vielä sille kisan "vetäjälle" lisähommaa, jos/kun joutuu edellisten kisojenkin osallistujalistaa aina perkaamaan, ettei ny vaan kukaan onneton kelmi koita "vanhalla" kandidaatilla kisata uudelleen. Tietty se on äärettömän helppoa lastata järkkääjälle lisää kaikenmoista sääntöä ja viritelmää lisäduuniks, eikö? |
artal 10.02.2016 17:42:56 | |
---|
fox: Bassopuolella on sillee, ettei noitten missien ja perintö-rinsessojen osalta saa pariin vuoteen osallistua. Eli pikkunen karenssi on toki paikallaan. Vois olla "hieman" kohtuutonta tuo, ettei yhtään millään sais osallistua toista kertaa. Ollenkaan, koskaan. Tietty se on lisäks vielä sille kisan "vetäjälle" lisähommaa, jos/kun joutuu edellisten kisojenkin osallistujalistaa aina perkaamaan, ettei ny vaan kukaan onneton kelmi koita "vanhalla" kandidaatilla kisata uudelleen. Tietty se on äärettömän helppoa lastata järkkääjälle lisää kaikenmoista sääntöä ja viritelmää lisäduuniks, eikö? Eiköhän vertaisvalvonta ja oma moraali riittäisi, ei sitä kisan vetäjälle tarvitse lykätä. Jos ei kukaan huomaa, ei haittaa. Ja kuka nyt tällaisessa leikkimielisessä kisassa huijaisi menestyksen takia? :D Mutta eipä sitä sääntöä taida edes tarvita kuin siksi, että on kivempi nähdä vaihtelua. Ei uusintakierroksella kuitenkaan menesty ainakaan paremmin kuin ekalla. |
Joees 11.02.2016 11:28:36 | |
---|
Ilman huonontajaa&rumentajaa olis muutama ruoska saanut äänen mutta minkäs teet, Bigsby no-go. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Jucciz 11.02.2016 11:32:13 | |
---|
Joees: Ilman huonontajaa&rumentajaa olis muutama ruoska saanut äänen mutta minkäs teet, Bigsby no-go. Hienontaja ja parantajahan se on. |
Joees 11.02.2016 11:37:54 | |
---|
Jucciz: Hienontaja ja parantajahan se on. Hyvin harvoin, toistaiseksi ei ikinä. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |