reaper666 02.02.2016 07:57:09 | |
---|
phiit: Listaa nyt kaikki pikku persua ahdistavat asiat? Sun sijaiskärsiminen lähinnä. Olen huolissani sun verenpaineesta kun joudut kantamaan moisia murheita harteillasi :D |
reaper666: Sun sijaiskärsiminen lähinnä. Olen huolissani sun verenpaineesta kun joudut kantamaan moisia murheita harteillasi :D On asioita mitkä on hauskoja ja asioita mitkä eivät sovellu millään muotoa huumoriin, natsitouhut nyt vaan on jälkimmäistä. Mene jatkamaan aamukatupartiotasi? :D ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
reaper666 02.02.2016 08:09:25 (muokattu 02.02.2016 08:10:31) | |
---|
phiit: On asioita mitkä on hauskoja ja asioita mitkä eivät sovellu millään muotoa huumoriin, natsitouhut nyt vaan on jälkimmäistä. Mene jatkamaan aamukatupartiotasi? :D Ei kai se nyt hauskaa olekkaan. Mutta emmä odotakkaan mitään stand up-showta jos menen hevikeikalle. Edit. Siis totta kai tuomitsen nazimeiningit mutta en ymmärrä mitä tollasesta nyt niin paljon jaksetaan vauhkota. Ihan kuin ei olisi pahempia juttuja kun Anselmot tyhmät känniläpät. |
phiit 02.02.2016 08:15:39 (muokattu 02.02.2016 08:18:34) | |
---|
reaper666: Edit. Siis totta kai tuomitsen nazimeiningit mutta en ymmärrä mitä tollasesta nyt niin paljon jaksetaan vauhkota. Ihan kuin ei olisi pahempia juttuja kun Anselmot tyhmät känniläpät. Mitä jos Mustaine alkais keikoilla heittää samaa "läppää", tai kuten Robb Flynn hyvin sano Lars Ulrich tai joku muu vähän isompi stara? Jos ei ymmärrä mikä tossa mättää niin huolestuttaa todella. ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
reaper666 02.02.2016 08:42:17 | |
---|
phiit: Mitä jos Mustaine alkais keikoilla heittää samaa "läppää", tai kuten Robb Flynn hyvin sano Lars Ulrich tai joku muu vähän isompi stara? Jos ei ymmärrä mikä tossa mättää niin huolestuttaa todella. Lars sanois moiseen kohuun, että vitunkaan väliä, olen niin rikas. |
bedlam 02.02.2016 08:48:01 (muokattu 02.02.2016 08:48:42) | |
---|
phiit: On asioita mitkä on hauskoja ja asioita mitkä eivät sovellu millään muotoa huumoriin, natsitouhut nyt vaan on jälkimmäistä. Muuten olen kanssasi samaa mieltä, ihmetellyt itse sitä että miten suuri osa metalliväestä ohittaa Anselmon dorkailut olankohautuksella. Mutta siitä olen eri mieltä, etteikö natsit soveltuisi huumoriin. Paljon on hauskaa komiikkaa tehty natsien kustannuksella. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
phiit 02.02.2016 08:49:49 | |
---|
bedlam: Mutta siitä olen eri mieltä, etteikö natsit soveltuisi huumoriin. Paljon on hauskaa komiikkaa tehty natsien kustannuksella. No tästä tietty samaa mieltä, natsien pilkkaaminen on aina paikallaan ja mitä enempi sen parempi.. tarkoitinkin tuota varsinaista natsiaatteen julistusta. ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
bedlam 02.02.2016 08:56:09 | |
---|
phiit: No tästä tietty samaa mieltä, natsien pilkkaaminen on aina paikallaan ja mitä enempi sen parempi.. tarkoitinkin tuota varsinaista natsiaatteen julistusta. Jes, aattelinkin että käsitin varmaan väärin lauseesi. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
phiit 02.02.2016 08:58:56 | |
---|
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
reaper666 02.02.2016 10:10:16 | |
---|
Heh, naurahdin ääneen ku mietin et keikan jälkeen ku Lars tulee lavan eteen hymyillen kapuloita heittää ni hailais lopus ja white power :DDD |
MannihilatoR 02.02.2016 12:34:02 | |
---|
Luullakseni Lerssillä ja Mustainella ei natsaa ollenkaan... |
varpio 02.02.2016 16:35:57 | |
---|
|
reaper666 02.02.2016 17:24:58 | |
---|
|
Musta Arkipyhä 02.02.2016 18:40:31 (muokattu 02.02.2016 18:41:51) | |
---|
Ehkäpä tohon tuomitsemiseen vaikuttaa myös se että se tapahtui keikalla yleisön edessä ja Dimebagin muistokonsertissa. Varmaan moni suurikin stara on "natseillut" lavan ulkopuolella toikkaroidessaan. Sinänsä Anselmon tuomitseminen on minusta aivan oikein tässä tapauksessa. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Modnar 04.02.2016 22:47:13 | |
---|
Megadeth tuli tutuksi joskus Youthanasian julkaisun aikoihin ja heti perään tuli tutustuttua aikaisempiinkin levyihin. Ja ne ne vasta hienoja ovatkin. Cryptic Writings ja Risk veivät mielenkiinnon, eikä tuota yhtyettä ole juurikaan tullut kuunneltua paria valittua biisiä lukuun ottamatta varmaan viiteentoista vuoteen. Endgamen taisin joskus läpeensä kuunnella, mutta se siitä. Ja radiossa (liian) paljon soinut A Tout Le Monden uusioversio on ihan hirveä. Nyt piti tietenkin Dystopiaan tutustua. Ihan hyvä julkaisu, vaikka ei oikeastaan mitään uutta tuo kuvioihin. Yhden biisin voisi nostaa jalustalle ja se on Poisonous Shadows. Törkeän hyvä eepos ja niitä enemmän mukaan jatkossa. Muuten levy on ihan toimivaa perusrenkutusta. Megadeth - Dystopia 3,5/5 http://murska-arviot.blogspot.com/2016/02/megadeth-dystopia-2016.htmlhttp://murska-arviot.blogspot.com
www.somnam.tk |
saha 05.02.2016 16:35:38 | |
---|
Nyt kun tätä lättyä on tullu kuunneltua vahingossa ihan helvetin monta kertaa, täytyy sanoa että on tämä saavuttanut arvosanan 4/5. Jotenkin edellisiä tuotoksia vaivannut tylsyys ja monotonisuus on poissa. Jokasesta biisistä löytyy joku koukku ja näitä huomaa kuuntelevansa uudestaan ja uudestaan. Varmaan sitä että Kuntosalilla(TM) on täysin mahdotonta tehdä mitään mikä vahingossakaan liippaisi aerobista. Sydän se sanoo poks kun pelkkää rautaa könttää ja jo kahden kävelyaskeleen jälkeen hengitys vinkuu jos luuhaa vaan Salilla. - Oan |
hullu_ukko 05.02.2016 23:57:56 | |
---|
Oon erittäin positiivisesti yllättynyt. Mietin aika pitkään, viitsiikö tätä edes ostaa, kun United Abominationsin neljän ensimmäisen biisin jälkeen on menty aika jyrkkää alamäkeä muutamaa helmeä lukuunottamatta ja Super Collider oli jo niin ripulia, että en oo raaskinut ostaa sitä edes alennuksesta. Ensimmäisten kuunteluiden perusteella tykkään tästä Dystopiasta ehkä jopa enemmän kuin The System Has Failedista, mutta saa nyt nähdä, mihin suuntaan kehittyy. Ihan samanlaista ässäbiisiä kuin UA:n Washington Is Next! ei äkkiseltään löydy, vaikka ainakin nimibiisi ja Fatal Illusion pääsee lähelle. Mutta toisaalta mun mielestä tuo onkin jostain syystä yksi Megadethin parhaista koko tuotannon parhaista paloista ja samalla paras Iron Maidenin biisi ikinä. Kansitaide/kansivihko ylipäätään on myös aika tylsä. Odotin kuvitukselta vähintään samantasoista rölöä kuin UA:n kansivihon keskiaukeama. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
heviäijä 06.02.2016 09:37:58 | |
---|
Huomasiko kukaan että nuo dystopian levynkannen lentävät pallerot on aika samannäköisiä verratuna dream theaterin uuden the astonishing levynkannen lentäviin palleroihin? SOTKEMINEN ON KIVAA SIIHEN ASTI KUNNES PITÄÄ ALOITTAA SIIVOAMINEN!ll Wake up dead, in a plywood bed six feet from rest of your life. |
Megalomania 06.02.2016 10:29:57 | |
---|
heviäijä: Huomasiko kukaan että nuo dystopian levynkannen lentävät pallerot on aika samannäköisiä verratuna dream theaterin uuden the astonishing levynkannen lentäviin palleroihin? Joo, huomasin samankaltaisuden aika heti sen jälkeen kun molemmat kansikuvat oli julkaistu. Dystopia on myös toistuva teema; DT:llä on kappale nimeltään Dystopian Overture. Näistä lentävistä palleroista tulee mulle myös mieleen Tähtien sota Pimeä uhka -leffasta tutut lentävät pallerot: http://starwars.wikia.com/wiki/DRK-1_Dark_Eye_probe_droid "Koska musiikin voidaan havaita koostuvan melodiasta ja rytmistä, on kiinnitettävä huomiota siihen vaikutukseen, mikä niillä on kasvatukseen." Aristoteles |
reaper666 06.02.2016 10:40:40 | |
---|
No dream teatteri ennenkin sortunut levynkannessa internetin kuvapankkeihin niim varmaan sitten nytkin, kuten megadethkin sitten varmaan. Säälittävää. |