Aihe: Pelaaminen - Tietokone/konsoli/mobiili
1 2 3 4 57 8 9 10 11233 234 235 236 237
BondakeBunny
30.11.2015 19:41:01

Retroilu vaihe päällä. Super nintendolla pellannu Super Mario Worldia, siihen vois kohta pelata special worldin läpi niin olis sitten maksimissa. Ja sen jälkeen jos alottas Donkey kong country kakkosen, vaiko ykkösen tai kolmosen, kas siinäpä pulma.
Sattuma on nerouden ydin.
Eos
01.12.2015 19:27:33

BondakeBunny: Retroilu vaihe päällä. Super nintendolla pellannu Super Mario Worldia, siihen vois kohta pelata special worldin läpi niin olis sitten maksimissa. Ja sen jälkeen jos alottas Donkey kong country kakkosen, vaiko ykkösen tai kolmosen, kas siinäpä pulma.

Tavan retroilua tämäkin, ostin Steam Salesta Shadow Warriorin, sen vuonna 2013 julkaistun siis. Saapa nähdä vieläkö Lo Wangilla riehumisesta saa iloa irti kuten taannoin 90-luvun loppupuolella.

Wolfenstein: The New Orderin lunastin myös, antaa tuon nyt vielä ladata itseään vaatimattomat 40 gigaa.
Juicy
01.12.2015 19:29:33

Eos: Tavan retroilua tämäkin, ostin Steam Salesta Shadow Warriorin, sen vuonna 2013 julkaistun siis. Saapa nähdä vieläkö Lo Wangilla riehumisesta saa iloa irti kuten taannoin 90-luvun loppupuolella.

Wolfenstein: The New Orderin lunastin myös, antaa tuon nyt vielä ladata itseään vaatimattomat 40 gigaa.

Just pelasin läpi jonkun alkuperäisen SW:n lisärin, olisko ollut Wanton Destruction tjsp. Yllättävän helppo loppua kohden, oletin että olis ollut (nykypullamössöilijälle kuten mä) jotenkin vaikeampi.
tender.insanity
02.12.2015 10:50:21
Fallout 3 tuli aloiteltua kun joskus jäi kesken. Hyvä peli.
Pitäisi vaan ajaa kaikki kivat grafiikkamodit sisään.
Torniojaws
02.12.2015 13:58:15

Juicy: Just pelasin läpi jonkun alkuperäisen SW:n lisärin, olisko ollut Wanton Destruction tjsp. Yllättävän helppo loppua kohden, oletin että olis ollut (nykypullamössöilijälle kuten mä) jotenkin vaikeampi.

Shadow Warrior oli jo aikoinaan niitä helpommasta päästä olevia räiskintöjä. Se keskittyi enemmän arcademaisempaan (hoho) räiskintään roimalla huumorilla :)
Vortech Industrial Death Metal -- Uusi levy julkaistu 18.9.2015! ...of What Remains
Juicy
02.12.2015 14:27:31

Torniojaws: Shadow Warrior oli jo aikoinaan niitä helpommasta päästä olevia räiskintöjä. Se keskittyi enemmän arcademaisempaan (hoho) räiskintään roimalla huumorilla :)

Joo, odotin jotain DN3D:n tyylistä turpasaunaa, mutta loppuvaiheessa tavaroita ja ammuksia oli niin paljon ettei kerennyt edes nukea käyttämään. =)

Hieno peli kyllä, ja hauskoja teemakenttiä.
hankhill
03.12.2015 01:37:58 (muokattu 03.12.2015 14:38:30)
Metal gear solid v the phantom pain PC
ostin pelin ja asensin steamin yms. ja olen kirjautunut steamiin, mutta kun peli ei lähde päälle? missähän vika, en ole ennen käyttänyt steamia ompas hankalaa

niin ja yritin sinne steam kommunityyn kirjoittaa mutta ei kuulemma ole oikeutta hmph

Edit: sain toimimaan kun päivitin windows kymppiin
6 am and already the boy ain't right
jusbb
03.12.2015 14:51:22

hankhill: Metal gear solid v the phantom pain PC
ostin pelin ja asensin steamin yms. ja olen kirjautunut steamiin, mutta kun peli ei lähde päälle? missähän vika, en ole ennen käyttänyt steamia ompas hankalaa

niin ja yritin sinne steam kommunityyn kirjoittaa mutta ei kuulemma ole oikeutta hmph

Edit: sain toimimaan kun päivitin windows kymppiin

hieno juttu että homma
ratkesi tietokoneet yms. voivat välillä olla hankalia
santakasa
04.12.2015 02:14:38
Pari iltaa räiskinyt Battlefront 4. Hauskaa ja yksinkertaista räiskimintä. Pääsee nopeasti mukaan. Pelissähän ei ole varsinaista yksinpelikampanjaa, mutta ei se mua haittaa, kun tuon moninpelin takia tuon ostinkin.
kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka
Torniojaws
04.12.2015 13:03:40 (muokattu 04.12.2015 13:05:55)

Njoo, nyt on tullut väännettyä Fallout 4:ää sen n. 60 pelituntia ja alkaa vähitellen olla "mitta täynnä". Eipä tuossa enää oikein ole tekemistä, kun jäljellä on vain muutama lokaatio löytää kartalta ja sitten on vain noita autogeneroituja questeja (mene paikkaan X ja tapa kaikki / mene paikkaan Y ja etsi tavara A). Asutusten rakentamisessakin on hiukan maku mennyt kun on huomannut, ettei niihin oikeasti tarvi kuin samat neljä asiaa, että ne on maksimitehokkaita: 20 sänkyä, 20 mutfruittia, 40 vettä ja vähän sähköä. Kun lisää muita juttuja, niin ei ne oikein kummene siitä. Vähän happiness nousee kun lisää myyntikojuja.

Ihan silleen viihdyttävä, että tähän asti on ollut mukava pelailla, mutta nyt tosiaan ei enää oikein tekemistä ole. Siinä mielessä huono tuo rajoituksettomuus perkkien suhteen, että yhdellä ukolla voi olla kaikki mahdollinen, toisin kuin aiemmissa Fallouteissa. Ei jää sellaista jossittelua, että "mitä jos menisikin seuraavan kerran läpi hiippailija-varkaalla", vaan yhdellä ukolla onnistuu kaikki.

Sanotaanko loppuarvosana 6,5 / 10, mutta jos ei tuo uudelleenpelattavuuden puute haittaa, niin sitten 7 / 10 tai 7,5 / 10. Nyt menen takaisin manailemaan Fallout 2:n pariin, tällä kertaa ehkä pasifisti-varkaalla, hoho :)
Vortech Industrial Death Metal -- Uusi levy julkaistu 18.9.2015! ...of What Remains
BondakeBunny
06.12.2015 18:18:36 (muokattu 06.12.2015 18:18:48)

Eilen tuli taas alotettua Tombi ykkönen. On kyllä huippua tasohyppelyä.
Sattuma on nerouden ydin.
Icy-Sun
08.12.2015 03:10:08
Vaimo on kuolannut koko syksyn vanhan snessin perään. Ostin sellaisen hänelle joululahjaksi. Mielellään itsekin hakkaan Donkey Kongia sitten joulun vapaapäivinä.
DirtyFingers
08.12.2015 07:23:59
Onkohan tuo tulossa oleva Squad mistään kotoisin?
Come with me for fun in my buggy
Krice
08.12.2015 18:03:06

Nethack 3.6.0 on muuten julkaistu. Ei mikään iso päivitys, mutta lisää on ilmeisesti luvassa. Kyllä tätä huvikseen pelailee. Eka pelissä olen mennyt tonttukaivoksiin ja menetin lähes henkeni kun hyökkäsin kääpiön kimppuun 8hp:n turvin. Tosin AC on kivasti 0, löysin dwarvish mithril mailin. Ja +2 orcish kypärän.
jtpennane
11.12.2015 14:45:11
Nuclear Thronea suosittelen varauksetta, jos helkkarin haastavat pikselipelit kiinnostelee. Musat ja äänet on kaiken lisäksi kotimaista osaamista.

http://store.steampowered.com/app/242680/

Itse ostin jo puoltoista vuotta tms. takaperin early accessin aikana ja on kyllä maksanut itsensä takaisin.
Juuh elikkäs
LamaAjanElvis
12.12.2015 08:03:20
BondakeBunny: Retroilu vaihe päällä. Super nintendolla pellannu Super Mario Worldia, siihen vois kohta pelata special worldin läpi niin olis sitten maksimissa. Ja sen jälkeen jos alottas Donkey kong country kakkosen, vaiko ykkösen tai kolmosen, kas siinäpä pulma.

100% my ass. Maksimi ainakin mulla joka on kolunnut sitä peliä yhdeksänkymmentäluvun alusta asti on 96% ja kukaan edes nettipettereistä ei tiedä miten saada 100%.
---------
Sen lisäksi että sain pikkuveljeltä jo toisen Xboxin ilmaiseksi (hankki taas uuden), sain jumalattoman kasan muita kuin autopelejä myös. On niin paljon että ei tiedä mistä alkaa. Sen takia paukutan Forzaa. Edes jotenkin tiedän mitä olen tekemässä.
Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin
Kerpele
12.12.2015 20:04:19
LamaAjanElvis: 100% my ass. Maksimi ainakin mulla joka on kolunnut sitä peliä yhdeksänkymmentäluvun alusta asti on 96% ja kukaan edes nettipettereistä ei tiedä miten saada 100%.
---------
Sen lisäksi että sain pikkuveljeltä jo toisen Xboxin ilmaiseksi (hankki taas uuden), sain jumalattoman kasan muita kuin autopelejä myös. On niin paljon että ei tiedä mistä alkaa. Sen takia paukutan Forzaa. Edes jotenkin tiedän mitä olen tekemässä.

Eikös se 96 ole nimenomaan 100% eli täysin läpi, ei ne ole prosentteja.
Kaikki rumpalit on ihan hirveitä hinaajia. -Moderaattori
Akiman
12.12.2015 20:17:54

Kerpele: Eikös se 96 ole nimenomaan 100% eli täysin läpi, ei ne ole prosentteja.

Jep! Mario Worldissa se numero tarkoittaa nimenomaan löydettyjä maaleja, ei prosentteja. 96 maalia on se maksimi. :)
santakasa
15.12.2015 13:06:40
Pelattu nyt Dragon Age Inquisitionin päätarina sekä suurin osa muista tehtävistä. Jäljellä olisi keräilytehtävät ja muutaman lohikäärmeen tappaminen. Kyllä tuossa pelaamista riittikin. Noin 90 tuntia pelannut. En siis rynninyt päätarinaa läpi. Onhan tuo huikea peli ja suosittelen kaikille roolipelin faneille. Seuraavaksi voisi hankkia lisäosat.
kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)