Aihe: Aurora guitars
1 2 3 4 58 9 10 11 1230 31 32 33 34
Morri
20.11.2015 19:27:49
Eilen se sitten saapui :) https://muusikoiden.net/dyn/users/141261.jpg

Aivan uskomattoman hyvä kitara soittaa, viimeistely on kertakaikkiaan viimeisen päälle. Kaitsu osaa kyllä aina yllättää, juuri kun luulee että ei voi enää parempaa tulla niin kyllä tulee. Suosittelen kyllä kaikille Kaitsun kitaroita ja huoltotyötä, laatu on erinomaista.
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
samikk1
20.11.2015 20:40:12
Todella tyylikäs ^ !
- Rokki on poikaa -
Gabe
20.11.2015 20:51:05
Morri: Eilen se sitten saapui :) https://muusikoiden.net/dyn/users/141261.jpg

Aivan uskomattoman hyvä kitara soittaa, viimeistely on kertakaikkiaan viimeisen päälle. Kaitsu osaa kyllä aina yllättää, juuri kun luulee että ei voi enää parempaa tulla niin kyllä tulee. Suosittelen kyllä kaikille Kaitsun kitaroita ja huoltotyötä, laatu on erinomaista.

Eipä tuosta strato enää hienommaksi muutu, onnea uuden soittimen johdosta.
antnis
21.11.2015 01:02:24
Gabe: Eipä tuosta strato enää hienommaksi muutu, onnea uuden soittimen johdosta.

On hieno ja Tonefestissä oli muuten myös esillä tosi siistejä Auroran stratoja.
kihtaristi
21.11.2015 11:48:42 (muokattu 21.11.2015 11:49:07)
Väärä ketju
Morri
21.11.2015 14:07:55
Gabe: Eipä tuosta strato enää hienommaksi muutu, onnea uuden soittimen johdosta.

Kiitos :) Itse asiassa tämä on se "Pulliainen", joka mun alunperinkin piti Kaitsulta tilata, ekaan menin vaihtamaan ulkonäköspeksit kesken kaiken täysin erilaisiksi. Tuo "Bullet" on muuten pelkästään koriste, magneetilla kiinni kaularaudan päässä ja sen voi napata milloin vain pois. Kaitsu sitä ehdotti ja tuumasin mikä jottei, 70s fiilis on näin täydellinen ja kuuluuhan se "Pulliaiseen". Väri tosin ei ihan autenttinen, halusin Daphne Bluen, koska se on ehdoton suosikkivärini stratoon.
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
JaaGeRMaisTeR
25.11.2015 11:54:42
Morri: Kiitos :) Itse asiassa tämä on se "Pulliainen", joka mun alunperinkin piti Kaitsulta tilata, ekaan menin vaihtamaan ulkonäköspeksit kesken kaiken täysin erilaisiksi. Tuo "Bullet" on muuten pelkästään koriste, magneetilla kiinni kaularaudan päässä ja sen voi napata milloin vain pois. Kaitsu sitä ehdotti ja tuumasin mikä jottei, 70s fiilis on näin täydellinen ja kuuluuhan se "Pulliaiseen". Väri tosin ei ihan autenttinen, halusin Daphne Bluen, koska se on ehdoton suosikkivärini stratoon.

Tuosta on hyviä kuvia tuolla naamakirjan puolella. Näkee sisustankin :)
Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa.
hallu
25.11.2015 12:16:57

Ei tietenkään kun eihän se sitten enää olisi strato ;-D
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
bussoli
03.12.2015 21:29:08
Hain juuri oman CIJ straton nauhojen vaihdosta ja samalla päivitettin sähköt kondikseen. Työn jälki ja säädöt AA+ ja tatsi kohdallaan, todella ammattitaitoista kitaran huoltoa!
Savu
03.12.2015 21:55:13
bussoli: Hain juuri oman CIJ straton nauhojen vaihdosta ja samalla päivitettin sähköt kondikseen. Työn jälki ja säädöt AA+ ja tatsi kohdallaan, todella ammattitaitoista kitaran huoltoa!

Oma keppi ollut päälle 4vko nauhojen vaihdossa. Pitäisi olla kuulema tällä viikolla valmista. Odottavan aika on pitkä!
Torilla tavataan!
bussoli
04.12.2015 07:28:50
Mulla kesti 5-6 viikkoa, mutta hyvää kannattaa odottaa. Sanoin tosin että ei kiirettä työn kanssa.
Gabe
04.12.2015 09:15:13
Savu: Oma keppi ollut päälle 4vko nauhojen vaihdossa. Pitäisi olla kuulema tällä viikolla valmista. Odottavan aika on pitkä!

ES-335 alkaa ilmeisesti olla myös pääsemässä kotiin. Jos se tulee tällä viikolla valmiiksi niin ollaan jopa edellä aikataulusta. Hyvää yhteydenpitoa jälleen.

Kutkuttaisi tilata Auroran pajalta se pitkään haaveissa ollut custom akustinen...
PIM
04.12.2015 11:41:14
Jos lähempää ei löydy niin Tasmaniassa Peter Moles tekee käsityönä sekä spider että biscuit tyyppisiä resonaattorikennoja. Hinnat n. 40 AUD + 35 AUD posteihin, eli n. 50 eurolla pitäisi kenno tulla Suomeen asti.

http://molonatorguitars.com/cones.html
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
Gabe
15.12.2015 11:28:19
ES-335 tuli puunauksesta. Todella hyvää työnjälkeä jälleen kerran, ihan mielettömän mukavasti soitettavaksi se vaan muuttui. Pysyttiin hyvin ennalta sovitussa aikataulussa ja tietoa projektin etenemisestä tipahteli + kuvia. Voin edelleen suositella pajan huoltopalveluja lämpimästi.
Rintamamies
23.12.2015 16:28:05
Itse ostettu joululahja kotiutui tänään Auroralta. Saarnibodyinen T-Style Bigsby- tallalla ja ruusupuuotelaudalla. Todella siistiä jälkeä ja soi kuin unelma, niin akustisesti kuin vahvistettuna. Mikit ovat vintagetyyliset ja varustettu Alnico 5- magneeteilla.

Kaikki meni sovitusti, aikataulut pitivät ja infoa sai aina kysymällä. Kiitokset Kaitsulle hyvästä työstä ja palvelusta!

https://muusikoiden.net/dyn/users/142288.jpg
delarco
23.12.2015 18:46:05
Rintamamies: Itse ostettu joululahja kotiutui tänään Auroralta.

Muistanko väärin, mutta eikös sun ollu tilattu joskus tän vuoden kesäkuun tienoilla?
Rintamamies
23.12.2015 19:06:17
delarco: Muistanko väärin, mutta eikös sun ollu tilattu joskus tän vuoden kesäkuun tienoilla?

Suunnilleen näin, toukokuussa olen näköjään kitaran tilannut.
delarco
23.12.2015 19:08:41
Nyt on melko mielenkiintoista, että mun tilaus on tehty aika tarkaan vuoden sua ennen.....
Status edelleen sama, kuin mitä olen aiemmin ketjuun kirjoittanut.
Eli ei mitään tietoa mistään.
Rintamamies
23.12.2015 19:16:42
delarco: Nyt on melko mielenkiintoista, että mun tilaus on tehty aika tarkaan vuoden sua ennen.....
Status edelleen sama, kuin mitä olen aiemmin ketjuun kirjoittanut.
Eli ei mitään tietoa mistään.

Kuulostaa erikoiselta, mutta tietämättä enempää on hankala kommentoida. Kannattaa varmaan soitella sinne päin heti joulun jälkeen ja kysyä missä mennään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)