Vessajono 19.11.2015 14:01:24 | |
---|
phiit: minun mielestäni Mä nyt oletin että kuka tahansa ajatteleva ihminen pystyy tuon asiayhteydestä päättelemään. En mä oo väittänytkään mitään objektiivisesti tarkasteltavissa olevia totuuksia julistavani. Barfunkel: Vähän sama jossain urheilussa. Joku voi vaikka vihata FC Barcelonaa, mutta tuskin hän silti sanoisi että pelaavatpa huonoa jalkapalloa, kuuluisivat taitojensa puolesta ennemmin johonkin Suomen vitosdivariin. Ei oo. Toi ois sama jos mä pelkästään sen takia että en pidä esim. Toton musasta sanoisin, että Jeff Porcaro oli paska rumpali ja se olis kuulunu johonkin räkälään vetämään bluesia. Dr. Funkenstein: Hattu nousee kyllä teille, jonkunhan ne on ne rahat otettava pois. Nobelaneria ja pitkää ikää sinne. reaper666: ei kauhean vakuuttavaa, että tarvii noin monta kokemusta ennen kuin tajuaa tunkea cheddaria perseeseen. |
phiit 19.11.2015 14:22:02 (muokattu 19.11.2015 14:27:44) | |
---|
Vessajono: Mä nyt oletin että kuka tahansa ajatteleva ihminen pystyy tuon asiayhteydestä päättelemään. Tuossahan on suunnaton ero: "se on paskaa" "se on minun mielestäni paskaa", nimenomaan ajattelemalla tuon eron kykenee huomaamaan :) ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
LaMotta 19.11.2015 16:07:36 (muokattu 19.11.2015 16:18:12) | |
---|
Kuuntelen hifilaitteistolla taiten tehtyjä audiofiilitallenteita. Jotakin coverpumppuja hirveesti ei kiinnosta käydä kuuntelemassa. E: En ole tosin muusikko. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
-Lassi- 19.11.2015 16:08:22 | |
---|
juu kylllä |
Dirtyh 19.11.2015 18:31:55 | |
---|
Autossa ja nimenomaan levykokonaisuuksia. Kotona taas ei jaksa kuunnella yhtään mitään. Tykkään myös julmetusti käydä pikku pubeissa kuuntelemassa bändejä. Yleisesti ottaen täysin never höörd bändi 15 ihmisen räkälässä maistuu paremmin kuin jokin tunnettumpi nimi vähän isommassa paikassa. Pl. nuoruuden suosikkibändini. Areenakeikoilla on pakko olla kännissä, muuten ei jaksa yhtään. |
phiit 20.11.2015 07:56:35 (muokattu 20.11.2015 08:08:07) | |
---|
Dirtyh: Areenakeikoilla on pakko olla kännissä, muuten ei jaksa yhtään. Monesti muu yleisö nauttii ylettömästi känniläisistä :P ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
Dirtyh 20.11.2015 09:50:27 | |
---|
phiit: Monesti muu yleisö nauttii ylettömästi känniläisistä :P Yleistäen kyllä. Itse olen tuoppiin tuijottaja tyyppiä joka hiljenee vain viinalla. Kotisohvan lisäksi ei oikeen tuu muuten juotua. Paitsi areenakeikoilla. |
Dirtyh: Yleistäen kyllä. Itse olen tuoppiin tuijottaja tyyppiä joka hiljenee vain viinalla. Kotisohvan lisäksi ei oikeen tuu muuten juotua. Paitsi areenakeikoilla. Itteasiassa en yleistä, joskus on keikalla alkanu istumapaikalla vituttamaan kun joku siinä on örveltäny turpakännissä vieressä mutta kukin tyylillään :) ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
mikey_a84 10.01.2016 13:47:55 | |
---|
Kyllä. Juuri paraikaa soi Pentatonix. www.mikeya.net |
Angra Mainyu 02.02.2016 07:58:37 | |
---|
tunnen monta muusikkoa jotka ei kuuntele, kun työssään joutuu niin paljon väkisin kuunteleman omaa tai vierasta musiikkia. |
KaRa 02.02.2016 10:30:38 | |
---|
Mun mielestä muusikko ei ole mistään kotoisin jos ei kuuntele muuta musiikkia kuin omaansa. Seuraava lause on totta - edellinen lause on valetta. |
jukkajylli 15.02.2016 17:30:51 | |
---|
KaRa: Mun mielestä muusikko ei ole mistään kotoisin jos ei kuuntele muuta musiikkia kuin omaansa. Mun mielestä se on ehkä Espoosta kotoisin. Pimpelipom. Stidi alla. |
Vessajono 15.02.2016 17:34:40 | |
---|
jukkajylli: Mun mielestä se on ehkä Espoosta kotoisin. Pimpelipom. Espoo on enharmonisesti Dispoo. LamaAjanElvis: homochatin pitäisi olla edelleen homochat mutta ilman sanaa homo ja chat, mutta lisättynä homoyhteisön hyväksymänä sanat homo ja chat |
jukkajylli 15.02.2016 17:37:26 (muokattu 15.02.2016 17:38:50) | |
---|
Vessajono: Espoo on enharmonisesti Dispoo. Ja dissaaminen on essaamista. Ja disko on Esko. Stidi alla. |
Spedemix 15.02.2016 19:52:24 | |
---|
Hienoa työtä nmet. Spede blendaa: https://blend.io/spede |
KaRa 18.02.2016 11:38:51 (muokattu 18.02.2016 11:41:35) | |
---|
Jos miettii, minkä takia muusikko tekee musiikkia... noh eri syistä tietyllätapaa varmasti, mutta yhteinen nimittäjä varmasti on se, että musiikki kuulostaa hyvälle ja sitä on hauska tehdä (sen tarkemmin paneutumatta). Mutta kun kerta musiikki kuulostaa hänen mielestä hyvälle, niin miksi hän kuuntelisi vain omaa musiikkiansa? Mulla itselläni kieltämättä on kausia, etten kuuntele muuta kuin omaa musiikkiani, mutta vain kausia. Tykkään musasta, eli kuuntelen sitä niin laajalti kuin vain voin. Muusikko joka ei kuuntele muutakuin omaa musiikkiansa, niin en ymmärrä häntä, eli minun mielestäni hän ei ole mistään kotoisin, paitsi Espoosta huhujen mukaan :) (joille jäi epäselväksi niin tämäkin oli semiprovo, että saisin kommenttia niiltä ketkä edustaa kyseistä tyyppiä!) Seuraava lause on totta - edellinen lause on valetta. |
SuomiPopRockMusiikkiMuusikko 01.10.2017 14:31:47 | |
---|
Kyllä. Suomalaisia Suomen kielisiä Pop Rock Iskelmä Musiikki Musiikkeja . Aina kun kuulen radiossa tai muualla jonkun tutun Musiikki Laulun , niin heti osaan Soittaa mun Pop Rock Iskelmä Musiikki Soitin Soittimella Musiikin tahdissa ilman nuotteja taustalla Soivan tutun Musiikin . Aina kun kuulen jonkun tutun Musiikki Laulu kappaleen , niin lisäksi osaan heti Soittaa taustalla Kuuluvan-Soivan Musiikin Mun omalla Pop Rock Iskelmä Soittimella ilman sanoituksia ja ilman nuotteja. Lisäksi osaan taustalla soivan Suomen kielisen Musiikki Laulu kappaleen Sanat . Lisäksi mulla on Absoluuttinen SävelKorva . Ulkoakin osaan jonkin verran Suomi kielisten Laulu Musiikki Sanoja . |
Epämuusikko 02.10.2017 15:57:05 (muokattu 02.10.2017 15:57:34) | |
---|
KaRa: Mun mielestä muusikko ei ole mistään kotoisin jos ei kuuntele muuta musiikkia kuin omaansa. Saatikka ei koskaan soita muuta kuin sitä ominta omaa juttua. ts. ei mikkään lähe kuin omat rämpytteet, vaikka ne olis maailman kovimpia. e: jahas, tämä oli tämmöinen nosto :D "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |