Aihe: Joe Satriani
1 2 3
Kipponi
10.11.2015 21:03:35
arppah8: Miusta Vai on ihan kohtuuhyvä laulaja kyllä, vois laulaa keikoillaan enemmänkin mut tuntuu ettei siltä oikein taitu soitto ja laulu samaan aikaan. Satch on paska tossa joo ja Ynkkä on semmoinen mokeltaja ja karjuja ainakin parin Henkka-coverin perusteella.
Joo lisätään vielä, että oot ihan oikeilla jäljillä. Vai on sanonutkin, että soittaminen ja laulaminen samaan aikaan ei onnistu.
Kuulostaa aika uskomattomalta, mutta näin on.
Markkinat tekevät ostajista ja myyjistä vihollisia. Jokaisessa kaupankäynti tilaisuudessa yksi osapuoli saa enemmän vain jos joku toinen osapuoli saa vähemmän.
xlat
28.11.2015 19:30:02
Mä erehdyin ostamaan lipun Keski-Eurooppaan kun ei ollut vielä Helsingin keikkaa ilmoitettu. Kävin sit sekä Hampurissa että Helsingissä. Keikoista voi sanoa, että Hampuri oli selkeästi parempi ja se johtui yksinomaan siitä, että Helsingissä Circuksen akustiikka on vain ihan p*ska. Molemmat keikat Joe veti samalla lailla.

Itse olen suuri Satriani-fani, joten minulle keikat olivat uskomaton elämys. Joe veti biisit todella hyvin ja soitto oli tarkkaa. Nautin täysillä joka hetkestä keskittyneenä musiikkiin.

Se hieman yllätti, että soundimaailma ei juurikaan muuttunut, läpi keikan oli samanlainen raskas Marshall-särösoundi. Odotin, että hän olisi kikkaillut enemmän erilaisilla soundeilla (vahvistimessa on 4 kanavaa, joten olisi ollut helppo rakentaa erilaisia soundeja ja vaihtaa niitä lennossa). Joissain biiseissä käytti jotain tehostelaitteita mutta silloinkin perussoundi oli sama.
HaloOfFlies
09.12.2024 13:20:28

Huom! Olet kirjoittamassa yli 3298 päivää vanhaan aiheeseen!

Nythän on niin että Joe Satriani ja Steve Vai tekevät kaksi yhteiskeikkaa Suomessa ensi kesänä.

https://www.soundi.fi/uutiset/ja-ki … i-saapuu-suomeen-kahdelle-keikalle/
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)